Sundrajta
Stały bywalec
Liczba postów: 8 198
Dołączył: Jul 2014
|
RE: Ranking Płytowy - notowanie XVIII, czerwiec 2019
kajman napisał(a):15. 7,0 Mark Knopfler - Down The Road Wherever (+Drover's Road -Back On The Dance Floor)
16. 7,5 Natalia Przybysz - Światło nocne (+Dom -Dzieci malarzy)
17. 5,5 Arctic Monkeys - Tranquility Base Hotel & Casino (+Science Fiction -One Point Perspective)
18. 4,5 Suede - The Blue Hour (+As One -Don't Be Afraid If Nobody Loves You)
19. 4,5 Daria Zawiałow – Helsinki (+winter Is Coming -Nie dobiję się do ciebie)
20. 4,5 Coma - Sen o 7 szklankach (Sen o czwartej szklance -Wędrówka)
21. 5,0 Lao Che - Wiedza o społeczeństwie (+Gott mit lizus -Zbieg z krainy dreszczowców)
22. 4,0 Soen - Lotus (+Lunacy -Lotus)
23. 4,0 Saba Alizadeh - Scattered Memories (+Blood Cite -Colors Wove Me In Teheran)
24. 3,5 Anita Lipnicka & the Hats - Miód i dym (+Tęczowa -Whiskey Song)
25. 2,5 Interpol - Marauder (+Interlude 2 -NYSMAW)
26. 1,0 The Wombats - Beautiful People Will Ruin Your Life (+Dip You In Honey -Cheetah Tongue)
Cytat z poprzedniego miesiąca:
kajman napisał(a):23. 3,0 Nosowska - Basta (+Dosyć -Boję się)
A więc tak, wszystkie albumy z miejsc 16.-24. przenoszę o jedną lokatę w górę. Na dwudziestym czwartym ląduję pani Katarzyna, a reszta bez zmian.
"Pisanie na temat muzyki jest jak tańczenie na temat architektury" [Frank Zappa]
|
|
01.07.2019 10:31 PM |
|
Sundrajta
Stały bywalec
Liczba postów: 8 198
Dołączył: Jul 2014
|
RE: Ranking Płytowy - notowanie XVIII, czerwiec 2019
* Wyrzucalnia *
<<< miejsce >>><<< średnia >>><<< wykonawca >>><<< tytuł >>><<< uwagi >>>
01. | S | 13,29 | Angelique Kidjo – Remain in Light <rW>
02. | S | 13,43 | Arctic Monkeys – Tranquility Base Hotel & Casino
03. | N | 13,43 | Babadag – Šulinys <ra>
04. | S | 13,71 | Natalia Przybysz – Światło nocne
05. | S | 14,71 | Ann Wilson – Immortal
06. | S | 14,86 | Blade Loki – Nie mów nikomu
07. | S | 15,00 | Coma – Sen o 7 szklankach
08. | N | 15,29 | Lor – Lowlight <ra>
-----------------------------------------------------------------------------------------
09. | S | 15,57 | the Claypool Lennon Delirium – South of Reality
10. | S | 15,57 | Kamil Wasicki – Żywioły
11. | S | 16,14 | Soen – Lotus
12. | S | 16,14 | the Wombats – Beautiful People Will Ruin Your Life
13. | N | 18,00 | Interpol – Marauder <ra>
14. | N | 21,71 | Saba Alizadeh – Scattered Memories <ra>
<rW> rekord (średniej oceny) Wyrzucalni
<ra> rekord (średniej oceny) albumu
frekwencja wyniosła 7 osób
No to się nadziało. Dziesięć albumów wypadło z topu, w tym cztery którym nawet zmiana w regulaminie nie pomogła by się obronić.
W ósemce (nad kreską) która dawniej by się utrzymała, są zdaje się aż 4 propozycje kajmana i on ma prawo poczuć się najbardziej pokrzywdzony.
Dwie płyty ze sporym, bo 10-miesięcznym stażem tracą miejsce w topie a są to NP i AM. Jednak muszę przyznać, że żadna z czołowych lokat poprzedniego podsumowania nie wyleciała, bo najwyżej notowaną była Coma na dziewiątej, a np. (o czym za chwil parę) siedemnastka się obroniła.
"Pisanie na temat muzyki jest jak tańczenie na temat architektury" [Frank Zappa]
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 01.07.2019 10:47 PM przez Sundrajta.)
|
|
01.07.2019 10:43 PM |
|
Sundrajta
Stały bywalec
Liczba postów: 8 198
Dołączył: Jul 2014
|
RE: Ranking Płytowy - notowanie XVIII, czerwiec 2019
Yacy napisał(a):a może po prostu poczekaj do jutra.
Nie będę już kombinował i drugi raz przekładał finału.
* Top 12 *
<<< miejsce >>><<< poprzednio >>><<< staż >>><<< średnia >>><<< wykonawca >>><<< tytuł >>><<< uwagi >>>
01. | 'D' | 01 | 06,00 | the Cranberries – In the End <RT>
02. | 01 | 15 | 09,14 | Greta Van Fleet – From the Fires
03. | 'D' | 01 | 09,43 | Riverside – Wasteland <rA>
04. | 02 | 03 | 10,71 | Dido – Still on My Mind
05. | 05 | 12 | 11,14 | Lao Che – Wiedza o społeczeństwie
06. | 08 | 02 | 11,71 | Scott Bradlee's Postmodern Jukebox – Blue Mirror
07. | 17 | 06 | 12,14 | Natalia Sikora – Tribute to Mira Kubasińska <rA>
08. | 03 | 07 | 12,43 | Nosowska – Basta
09. | 07 | 11 | 12,57 | Suede – The Blue Hour
10. | 06 | 02 | 12,86 | Daria Zawiałow – Helsinki
11. | 04 | 18 | 13,00 | Anita Lipnicka & the Hats – Miód i dym
12. | 10 | 05 | 13,00 | Rival Sons – Feral Roots
<RT> rekord (średniej oceny) całego Topu
<rA> rekord (średniej oceny) albumu topowego
frekwencja wyniosła 7 osób (+1)
Tylko dwie nowości zdołały się przebić, ale jakże wysoko! Tryumfują Żurawinki i tą z ogromną przewagą, bijąc przy okazji rekord topu.
Taki debiut to jest coś, bowiem druga GVF straciła niemalże tyle, ile do nich traci dwunasta płyta w tymże zestawieniu. Podium zaś zamyka drugi debiutant Riverside, tym razem z Polski, choć z tego co słyszałem, bardziej znany za granicą.
Największy awans odnotowała Natalia S. za to spadek (dwukrotnie mniejszy) przypadł Katarzynie N. A jednak AL&tH spadli o dwa oczka więcej.
"Pisanie na temat muzyki jest jak tańczenie na temat architektury" [Frank Zappa]
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 01.07.2019 11:47 PM przez Sundrajta.)
|
|
01.07.2019 11:31 PM |
|