Plusem tej niewielkiej frekwencji jest fakt, że niewiele jest nowych płyt i można szybciej je odsłuchać. W sumie gdyby nie to zamieszane z The Neighbourhood, to głosy byłyby już przedwczoraj.
No to tak. Within Temptation... Niby sam ich zgłosiłem, chcąc się miło zaskoczyć. I niby pozycja teoretycznie nie taka zła, ale... Cóż. Mam wrażenie, że nadeszły ciężkie czasy dla zespołów rockowych, gdy albo cofają się do korzeni, albo próbują nawiązywać romans z nowymi trendami. Tutaj mamy raczej ten drugi przypadek... Niestety, potencjalnie w kontekście listy zaznaczyłem tylko jeden kawałek, "Mad World" - i to raczej z naciskiem na
potencjalnie.
Z kolei pozytywnym zaskoczeniem była Allegra Levy. Odsłuchy pierwszych utworów przebiegły naprawdę obiecująco, przy drugiej części (przy czym nie była to dokładnie druga część płyty) troszkę się zacząłem nudzić, ale ogólnie doceniam ten album! The Neighbourhood - słuchało się w miarę miło, ale na tym koniec. Nic nie przykuło mojej uwagi. Soen - przy kawałku "Lotus" sądziłem, że będę mieć do czynienia z hipotetycznym wzorem płyty progresywnej z Sèvres. Niektóre inne utwory okazały się jednak nieco inne, co jednak nie miało wielkiego wpływu na ocenę. Claypool to nawet nie pamiętam jak leciało. Aha! Odsłuchałem ponownie kilka utworów z płyty Voo Voo. I nawet tym razem zbytnio nie bolało. Mimo to nie mogę się doczekać, by ktoś zgłosił ich nowe dzieło - raz, że jest tam znowu coś przebojowego, a dwa - może dzięki temu w końcu wyleci "7"?
01 01 Nosowska - Basta 4,0
02 02 Lao Che - Wiedza o społeczeństwie 3,9
03 03 The Wombats – Beautiful People Will Ruin Your Life 3,85
04 04 Anita Lipnicka & The Hats - Miód i dym 3,846
05 05 Pale Waves – My Mind Makes Noises 3,825
06 06 Kasia Kowalska - Aya 3,8
07 08 Blade Loki - Nie mów nikomu 3,7
08 00 Within Temptation - Resist 3,7
09 00 Allegra Levy - Looking At The Moon 3,6
10 10 Angelique Kidjo – Remain In Light 3,55
11 11 Greta Van Fleet - From The Fires 3,5
12 12 Mela Koteluk – Migawka 3,5
13 00 The Neighbourhood - The Neighbourhood 3,475
14 13 Natalia Przybysz – Światło nocne 3,475
15 15 Beth Hart & Joe Bonamassa – Black Coffee 3,45
16 17 Rival Sons - Feral Roots 3,425
17 18 Suede – The Blue Hour 3,425
18 19 Arctic Monkeys – Tranquility Base Hotel & Casino 3,4
19 21 Natalia Sikora – Tribute To Mira Kubasińska 3,4
20 22 Mark Knopfler – Down The Road Wherever 3,4
21 23 Marianne Faithfull – Negative Capability 3,35
22 00 Soen - Lotus 3,325
23 24 A Perfect Circle – Eat The Elephant 3,3
24 00 The Claypool Lennon Delirium – South Of Reality 3,25
25 27 Voo Voo – 7 2,8
W kwestii propozycji - jeszcze pomyślę. Może znajdę coś z Malediw?