RE: Ranking Płytowy - notowanie XI, listopad 2018
Słuchałem ponad tydzień temu, więc najwyższa pora wkleić wyniki.
Tradycyjnie zacząłem od płyt, po których spodziewałem się wszystkiego najgorszego. Pierwsza przesłuchana spełniła moje oczekiwania. Dawid brzmiał jak parodia samego siebie, a nagrania robiły wrażenie kompletnie niedopracowanych. Jednak okazało się, że kolejna płyta jest znacznie gorsza. To pierwszy raz w historii tej zabawy, kiedy chciałem przerwać przesłuchania przed końcem, bo już nie dawałem rady tego słuchać. O Idles nie wiedziałem nic, więc chociaż płyta zabrzmiała przeciętnie to była miłą niespodzianką (chociaż jej początek tego nie wróżył) i wielką ulgą po poprzedniczkach. Zabrzmiała mi lepiej niż słuchana po niej Suede, której notę podniósł jeden zdecydowanie wyróżniający się utwór. Anna Calvi była mi już znana i zabrzmiała mi tak jak się spodziewałem, może nawet nieco lepiej. Jack zrobił lepsze wrażenie niż by to wynikało z ocen, natomiast Judyta słabiej i stąd właśnie taka kolejność tych dwóch znakomitych płyt.
1. 10,0 Beata Przybytek - Today Girls Don't Cry (+Dotyku motyl -The Shadow Age)
2. 9,5 Robert Plant - Carry Fire (+Bones Of Saints -Kip It Hid))
3. 9,0 Voo Voo - (+Czwartek -Niedziela)
4. 8,5 Jack White - Boarding House Reach (+Respect Commander -Over And Aver And Over)
5. 9,0 Judyta Pisarczyk - Koncert w Trójce (+Spain -Zapowiedź)
6. 9,0 Wobbler - From Silence To Somewhere (+Foxlight -Rendered In Shades Of Green)
7. 9,0 Greta Van Fleet - From the Fires (+A Change To Gonna Come -Talk On The Street)
8. 8,5 Żywiołak - Pieśni pół/nocy (+Bóstwa -Zdziczenie obyczajów kaszubskich)
9. 7,5 Natalia Przybysz - Światło nocne (+Dom -Dzieci malarzy)
10. 8,0 Julia Pietrucha - Postcards From The Seaside (+Niebieski - Friends)
11. 6,0 Anna Calvi - Hunter (+Indies Of Paradise -Wish)
12. 5,5 Arctic Monkeys - Tranquility Base Hotel & Casino (+Science Fiction -One Point Perspective)
13. 5,5 Foo Fighters - Concrete And Gold (+The Sky Is A Neigborhood - La Dee Da)
14. 4,5 Idles - Joy As An Act of Resistance (+Samaritans -Love Song)
15. 4,5 Snow Patrol - Wildness (+Life On Earth -Heal Me)
16. 4,5 Suede - The Blue Hour (+As One -Don't Be Afraid If Nobody Loves You)
17. 5,0 Lao Che - Wiedza o społeczeństwie (+Gott mit lizus -Zbieg z krainy dreszczowców)
18. 4,5 Steven Wilson - To The Bone (+The Same Asylum As Before -Permanating)
19. 3,5 Jaye Jayle - No Trail And Other Unholy Paths (+Mary Us -No Trail: Path One)
20. 4,0 Kasia Kowalska - Aya (+Krew ścinanych drzew -Alannah)
21. 3,5 Kacey Musgraves - Golden Hour (+Rainbow -High Horse)
22. 3,5 Anita Lipnicka & the Hats - Miód i dym (+Tęczowa -Whiskey Song)
23. 2,5 Nothing But Thieves - Broken Machine (+Hell Yeah -Broken Machine)
24. 2,0 Lenny Kravitz - Raise Vibration (+Here To Love -Who Really Are the Monsters?)
25. 1,5 Slowdive - Slowdive (+Go Get It -Everybody Knows)
26. 0,5 Dawid Podsiadło - Małomiasteczkowy (+Nie ma fal -Matylda)
27. 0,0 Charlotte Gainsbourg - Rest (+I'm A Lie - Songbird In A Cage)
|