RE: Ranking Płytowy - notowanie III, marzec 2018
Ja jak zwykle wszystkie komentarze upycham w jednym poście, a teraz pierwsza piątka (miała być później, ale obudziłem się po czwartej i wykorzystałem ten czas). I także jak zwykle wrzucam zestawienie od razu z wolnymi miejscami, ale to nic nie oznacza, bo to wolne po tych filmach, które się nie przebiły do tej rundy.
Z pierwszą przesłuchaną płytą miałem o tyle problem, że dwa utwory firmowane są (chyba) przez inne wcielenie wykonawcy no ale skoro są na płycie to chyba trzeba brać je pod uwagę. Gdyby nie to byłaby to najgorsza z przesłuchanych od początku rankingu płyt, ale te dwa ostatnie utwory spowodowały, że w tym miesiącu dwóch konkurentów wyprzedziła. Franz po czterech utworach z kolei też wyglądał na kompletnego outsidera. Dwa kolejne utwory poprawiły notowania, ale potem do końca było fatalnie i na wyższe miejsce szans nie było. DOL z kolei od początku do końca kompletnie mnie nie przekonało i bezdyskusyjnie jest ostatnie. Bliss to kompletnie nie moja bajka, ale coś w tym jednak odnalazłem. Jamiroquai do połowy też prezentowało się fatalnie (dwa lekko wybijające utwory tej opinii nie zmieniły), ale potem przyszła seria trzech ciekawych utworów, no ale końcówka chociaż nie tak marna jak początek ale też słabiutka).
Swoją drogą miałem na koniec słuchać innej płyty, ale była za krótka.
EDIT:
Trochę mi czasu zajęła reszta przesłuchań, ale nie miałem czasu na komentarz, więc teraz hurtowo.
Na początek przesłuchałem dwie płyty, po ktorych nie spodziewałem się wiele, ale jednak więcej niż otrzymałem. Co do niXes to znałem jeden utwór i zdecydowanie mi nie podszedł, ale ciepło się o niej gdzieniegdzie wyrażano. Ja w tej muzyce kompletnie niczego nie znalazłem. O Stęszewskim nie wiedziałem nic i byłoby dobrze gdyby tak zostało, po była to wyjątkowo wkurzająca płyta z kilkoma momentami nadającymi się do przetrawienia. I już w tym momencie byłem pewien, że to będzie gorszy zestaw nowości niż poprzednio. Ale wiedziałem także, że kolejne płyty będą o wiele lepsze od tych już przesłuchanych. No i faktycznie już Lana zaprezentowała się bardzo przyzwoicie, chociaż niestety była bardzo nierówna i znakomite kawałki sąsiadowały z koszmarami. MATM wypadł jeszcze lepiej, a gdyby nie trzy słabe (w tym jeden beznadziejny) utwory w stylu country to ocena byłaby o punkt wyższa. No i na zakończenie zostawiłem sobie dwa kilery. Jak słuchałem poprzednio Pospieszalskiego to bardzo mi podszedł to teraz było jeszcze zdecydowanie lepiej i chwyciło kilka utworów, które poprzednio tak mnie nie brały. Przy Voo Voo też jeden utwór zabrzmiał mi znacznie lepiej niż wcześniej, ale nie wystarczyło (chociaż różnica była minimalna ze względu na zdecydowanie odbiegający od reszty tamtej płyty utwor tytułowy).
Taka uwaga - w jednym przypadku ustawiłem płytę z niższą notą wyżej, bo jednak uznałem ją za lepszą.
1. 9,5 Mateusz Pospieszalski Quintet - Tralala (+Ciche trzy czwarte -Tralala)
2. 9,0 Voo Voo - (+Czwartek -Niedziela)
3. 9,0 Natalia Niemen - Niemen mniej znany (+Pojutrze szary pył -Doloniedola)
4. 7,5 Renata Przemyk - Boogie Street. Renata Przemyk śpiewa piosenki Leonarda Cohena (+Boogie Street -Słowik)
5. 6,5 Me And That Man – Songs Of Love And Death (+Ain't Much Loving -One Day)
6. 6,0 Pablopavo i Ludziki - Ladinola (+Dom dobry -Jak człowiek ze snu)
7. 6,0 Depeche Mode - Spirit (+Poison Heart -So Much Love)
8. 5,5 Foo Fighters - Concrete And Gold (+The Sky Is A Neigborhood - La Dee Da)
9. 5,0 Lana del Rey - Lust For Life (+Love -Groupie Love)
10. 5,0 Liam Gallagher - As You Were (+For What Is Worth -I've All I Need)
11. 5,0 U2 - Song Of Experience (+Love Is Bigger Than Anything In This Way -American Soul)
12. 3,5 Anita Lipnicka & the Hats - Miód i dym (+Tęczowa -Whiskey Song)
13. 3,5 Strachy na Lachy - Przechodzień o wschodzie (+Przechodzień w ogrodzie -Nie zakochuj się w wietrze)
14. 3,0 Daria Zawiałow - A kysz! (+Lwy -Noce ukryte)
15. 2,5 Nothing But Thieves - Broken Machine (+Hell Yeah -Broken Machine)
16. 2,5 Stereophonics - Scream Above The Sounds (+Before Anyone Knew Your Name -Taken A Trumble)
17. 1,5 Royal Blood - How Did We Get So Dark? (+She's Creepin -Hook Line & Sinker)
18. 1,5 The Killers - Wonderful Wonderful (+Wonderful Wonderful -Rut)
19. 1,5 Glitches - Lost Language (+Dioscuri -Will Live On)
20. 1,5 Jamiroquai - Automaton (+Summer Girl -Hot Property)
21. 1,0 niXes - niXes (+Exorcism -Hole In The Universe)
22. 1,5 Slowdive - Slowdive (+Go Get It -Everybody Knows)
23. 1,0 Charly Bliss - Guppy (+Julia -Glitter)
24. 1,0 The National - Sleep Well Beast (+Carin At The Liquor Store -I'll Still Destroy You)
25. 0,5 Franz Ferdinand - Always Ascending (+The Academy Award -Feel The Love Go)
26. 0,5 The xx - I See You (+Test Me -On Hold)
27. 0,0 Psyko Punkz - Wietse (+Hiphop Mashup -Play The Drum)
28. 0,0 Jacek Stęszewski - Peweksówka (+Jojo oponiarz -Italia 90)
29. 0,0 The War On Drugs - A Deeper Understanding (+Knocked Down -Up All Night)
30. 0,0 Lorde - Melodrama (+Writer In The Dark -Supercut)
31. 0,0 Death Of Lovers - The Acrobat (+Ursula In B Major -Perfect History)
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 17.03.2018 07:34 PM przez kajman.)
|