RE: Ranking Płytowy - notowanie XIV, luty 2019
Zacząłem od Pale Waves i było to, czego się po tej płycie spodziewałem, a może trochę więcej. Dyskoteka, ale kilka utworów brzmiało całkiem przyzwoicie). Potem nic nie mówiący Gzuz. Jak na hip-hop brzmiało to wyjątkowo dobrze, ale czemu każdy utwór brzmi tak samo jak inne? Wombats kojarzyło mi się nie najgorzej, ale pierwsze cztery utwory wskazywały, że skończy się to zerem. Na szczęście trzy kolejne utwory były znacznie lepsze, potem było różnie i o ocenie zadecydował ostatecznie utwór w beatlesowskich klimatach. Perfect Circle słyszałem już wcześniej i teraz potwierdziło się, że to płyta zdecydowanie poniżej tego, czego się po zespole spodziewałem. Podobnie Mark potwierdził to co stwierdziłem wcześniej czyli że jest to jego najlepsza, chociaż bardzo nierówna płyta (szkoda tylko, że większość tego co najlepsze jest na bonusach). Rivale jak na nich nieco poniżej oczekiwań. Kidjo natomiast nagrała rewelacyjną płytę w cudownych afrykańskich klimatach.
1. 10,0 Angelique Kidjo - Remain In Light (+The Great Curve -Once In A Lifetime)
2. 9,5 Robert Plant - Carry Fire (+Bones Of Saints -Kip It Hid))
3. 9,0 Voo Voo - 7 (+Czwartek -Niedziela)
4. 9,5 Blade Loki - Nie mów nikomu (+Podwodny -Kariera)
5. 8,5 Jack White - Boarding House Reach (+Respect Commander -Over And Aver And Over)
6. 9,0 Greta Van Fleet - From the Fires (+A Change To Gonna Come -Talk On The Street)
7. 8,5 Natalia Sikora - Tribute To Mira Kubasińska (+Do kogo idziesz -Nie przechodź obok mnie)
8. 8,0 Rival Sons - Feral Roots (+Too Bad -All Directions)
9. 8,0 Beth Hart & Joe Bonamassa - Black Coffee (+Lullaby Of The Leaves -Addicted)
10. 7,0 Mark Knopfler - Down The Road Wherever (+Drover's Road -Back On The Dance Floor)
11. 7,0 Marianne Faithfull - Negative Capability (+No Moon In Paris -Witches Song)
12. 7,5 Natalia Przybysz - Światło nocne (+Dom -Dzieci malarzy)
13. 6,0 Anna Calvi - Hunter (+Indies Of Paradise -Wish)
14. 5,5 Arctic Monkeys - Tranquility Base Hotel & Casino (+Science Fiction -One Point Perspective)
15. 5,5 Foo Fighters - Concrete And Gold (+The Sky Is A Neigborhood - La Dee Da)
16. 4,5 Suede - The Blue Hour (+As One -Don't Be Afraid If Nobody Loves You)
17. 4,5 A Perfect Circle - Eat The Elephant (+The Doomed -TalkTalk)
18. 5,0 Lao Che - Wiedza o społeczeństwie (+Gott mit lizus -Zbieg z krainy dreszczowców)
19. 3,5 Czesław Mozil & Grajkowie Przyszłości - Kiedyś to były święta (+Ucieczka do Egiptu - Drugie zabicie karpia)
20. 4,0 Kasia Kowalska - Aya (+Krew ścinanych drzew -Alannah)
21. 3,5 Kacey Musgraves - Golden Hour (+Rainbow -High Horse)
22. 3,5 Anita Lipnicka & the Hats - Miód i dym (+Tęczowa -Whiskey Song)
23. 3,0 Nosowska - Basta (+Dosyć -Boję się)
24. 2,5 Gzuz - Wolke 7 (+Diskutieren -Druck Druck)
25. 2,0 Mela Koteluk - Migawka (+Janie -Aha)
26. 1,5 Pale Waves - My Mind Makes Noises (+When Did I Lose It All -One More Time)
27. 1,0 The Wombats - Beautiful People Will Ruin Your Life (+Dip You In Honey -Cheetah Tongue)
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 10.03.2019 09:27 AM przez kajman.)
|