kajman30 nr 54 z 23.11.07 - Wersja do druku +- Największe forum list przebojów Mycharts.pl (https://www.mycharts.pl) +-- Dział: Personalne listy przebojów (/forumdisplay.php?fid=3) +--- Dział: Listy poszczególnych użytkowników (/forumdisplay.php?fid=4) +---- Dział: kajman33 (/forumdisplay.php?fid=32) +---- Wątek: kajman30 nr 54 z 23.11.07 (/showthread.php?tid=738) |
kajman30 nr 54 z 23.11.07 - kajman - 23.11.2007 12:34 AM W tym tygodniu tylko 3 nowe piosenki załapały się na listę, za to mamy aż 8 powrotów do 50 i to niektóre są mocno zaskakujące. Poza tym jak sporo jest efektownych awansów to gwałtownych spadków coraz mniej. 1. Nie sposób nie zacząć od Anny Marii, jeżeli pierwsze 2 miejsca okupują nadal To co nienazwane i Zrób co możesz, a do tego Teraz i tu awansuje o 11 miejsc na 11 miejsce. 2. Wprawdzie Gunslinger tylko nieznacznie awansował, ale Avenged Sevenfold może być zadowolony, bo po 5 tygodniach nieobecności do zestawienia wraca M.I.A. 3. Wprawdzie Right in two nie dał tym razem rady i spadł o 2 oczka, ale wspaniałym skokiem do dziesiątki popisał się Intension. To już 5 piosenka Toola w 10. 4. Tydzień temu Tall tales taste like sour grapes był na 20 miejscu, a Dance of the manatee był poza 50, a tym razem dzieli je tylko jedna piosenka. 5. No cóż, jak się pojawia taka piosenka jak The ice hotel to można przypuścić, że wedrze się przebojem na moją listę i tak właśnie się stało. To samo się stało z Song for her, tylko że tą piosenkę poznałem bardzo późno i pewnie dlatego nie zaszła wyżej. 6. Tydzień temu Zabieszczaduj z nami spadło z miejsca 19 na 35, ale teraz powróciło na 19 miejsce. 7. Dosyć kiepsko poszło Gimme shelter, ale za to Djin djin przełamało kryzys i sporo awansowało. 8. Z ośmiu powrotów pozostało do omówienia jeszcze 6. Najwyższy to chyba największa niespodzianka, bo September sun po 21 tygodniach w zestawieniu opuściło je na kolejnych 11 i nagle z końca poczekalni wskoczyło na 31 miejsce. Tuż za nim Goodbye Philadelphia, które wracając do mojego zestawienia po raz 3 zaszło najwyżej ze wszystkich swoich pobytów. Dear mr president przeleżało w leżakowni 6 tygodni, ale teraz z powrotem listy Wojtka wraca też na moją listę. Anesthetize było już na 5 miejscu, potem miało kryzys, ale po 5 tygodniach powraca, a No llores miało tylko dwutygodniowy rozbrat z moją 50. Jedno Ceti powędrowało do leżakowni, ale za to powróciło Gardens of life 2. 9. Trzecią nowością jest przebywające kilka tygodni w poczekalni Illegal attacks. 10. Unfurl po kilku tygodniach stabilizacji w środku 4 dziesiątki wzięło się na ambicję i skoczyło na 21 miejsce. 11. Po zeszłotygodniowym debiucie Birds zrobiły kroczek naprzód trafiając na 4 miejsce, które obronć jednak będzie bardzo trudno. 12. Jedni White Stripes wypadli z zestawienia, Icky thump ostro poleciał w dół, ale za to Rag and bone powróciło po długiej przerwie do 10. 13. Podobnie wygląda sytuacja z Kurtem Ellingiem, bo jedna piosenka utrzymała swoje miejsce, dwie poleciały w dół, ale ta najwyżej notowana, A new body and soul awansowała z 7 na 5 miejsce. 14. Dwa tygodnie temu Nieprzygoda atakowała 10, ale od dwóch tygodni przeżywa dosyć poważny kryzys. 15. Coś nie przekonuje mnie nowa Katie, bo po kryzysie poprzedniej piosenki i Mary Pickford (used to eat roses) też dosyć powoli przesuwa się w górę. 1. 1. 12 TO CO NIENAZWANE - Anna Maria Jopek 2. 2. 8 ZRÓB CO MOŻESZ - Anna Maria Jopek 3. 3. 7 STAY TUNED - Robert Wyatt & Anja Garbarek 4. 5. 2 BIRDS - Bic Runga 5. 7. 6 A NEW BODY AND SOUL - Kurt Elling 6. 4. 41 RIGHT IN TWO - Tool 7. 6. 13 NIE ZABIJAJ - Katarzyna Groniec 8. 17. 23 RAG AND BONE - The White Stripes 9. 21. 4 INTENSION - Tool 10. 10. 22 BROKEN PROMISE - Placebo & Michael Stipe 11. 22. 29 TERAZ I TU - Anna Maria Jopek 12. 9. 26 LIGHTS - Archive 13. 8. 6 TIGHT - Kurt Elling 14. 23. 9 DJIN DJIN - Anguelique Kidjo & Alicia Keys & Branford Marsalis 15. 15. 34 THE FUNERAL - Band Of Horses 16. 11. 11 ANGEL - Chaka Khan 17. 12. 29 RUNNING UP THAT HILL - Placebo 18. 13. 5 TRANQUILIZE - The Killers & Lou Reed 19. 35. 4 ZABIESZCZADUJ Z NAMI - The Gruz Brothers Band/Stare Dobre Małżeństwo 20. 19. 20 ME AND MRS JONES - Michael Buble 21. 34. 8 UNFURL - Katatonia 22. 27. 3 WHAT IF - Coldplay 23. 18. 8 NIGHTMOVES - Kurt Elling 24. 16. 4 NIEPRZYGODA - Happysad 25. 31. 8 ANOTHER FACE IN A WINDOW - Antimatter 26. 30. 5 MATULU MOJA - Digitallove 27. 28. 6 UNDUN - Kurt Elling 28. 24. 3 GOOD TIMES BAD TIMES - Godsmack 29. 33. 8 CIVILIANS - Joe Henry 30. N 1 THE ICE HOTEL - Stacey Kent 31. P 22 SEPTEMBER SUN - Type O'Negative 32. P 7 GOODBYE PHILADELPHIA - Peter Cincotti 33. 41. 2 MARY PICKFORD (USED TO EAT ROSES) - Katie Melua 34. 20. 6 TALL TALES TASTE LIKE SOUR GRAPES - Fair to Midland 35. 38. 8 ARC OF THE CURVE - Fish 36. P 17 DANCE OF THE MANATEE - Fair to Midland 37. 40. 2 GUNSLINGER - Avenged Sevenfold 38. 32. 7 PIOSENKA STARYCH KOCHANKÓW - Raz Dwa Trzy 39. 43. 4 WAY DOWN IN A HOLE - Tom Waits & Kronos Quartet 40. 37. 13 GIMME SHELTER - Anguelique Kidjo & Joss Stone 41. P 4 DEAR MR PRESIDENT - Pink 42. P 14 M.I.A. - Avenged Sevenfold 43. P 17 ANESTHETIZE - Porcupine Tree 44. P 11 NO LLORES - Gloria Estefan 45. 29. 28 ICKY THUMP - The White Stripes 46. 42. 15 SOLAR WINDS - Devin Townsend 47. N 1 ILLEGAL ATTACKS - Ian Brown & Sinead O'Connor 48. N 1 SONG FOR HER - Manu Katche 49. P 3 GARDENS OF LIFE 2 - Ceti 50. 49. 9 FREE - Marcus Miller & Corinne Bailey Rae poczekalnia: 45. SPENCER PERCEVAL - iLiKETRAiNS 46. WHILE MY GUITAR GENTLY WEEPS - The Beatles BOSSANOVA Z AUGUSTOWA - Basia Stępniak-Wilk & Andrzej Poniedzielski NANTES - Beirut THE GRAET DIVIDE - Gino Vanelli 50. KRÓL - Zespół Reprezentacyjny I HAD A DREAM - Gary Moore DOWN HERE - Stateless 48. YOU DON'T KNOW WHAT LOVE IS (YOU JUST DO AS YOU'RE TOLD) - The White Stripes THE HEART OF SATURDAY NIGHT - Diana Krall TEENAGERS - My Chemical Romance U-TURN (LILI) - AaRON INNOCENCE - Bjork WIOSNA - Zabili Mi Żółwia THE DECEPTION - iLiKETRAiNS END OF THE WORLD - Ash SPINDRIFT - Rush IF YOU WERE A SAILBOAT - Katie Melua BETTER â Regina Spector 47. DOGS - Damien Rice HJOMALIND - Sigur Ros LONDYN 8:15 - IRA 1234 - Feist APRIL FOOLS AND EGGMEN - Fair to Midland THE UNTHINKING MAJORITY - Serj Tankian NIENASYCENIE - Less Is More MY GIFT OF SILENCE - Blackfield THE BLEEDING - Five Finger Death Punch HUNTING FOR WITCHES - Bloc Party MESIBAT KITA - HaIvrit DREAMING WITH A BROKEN HEART - John Mayer STOKROTKA - Radosław Rakocz TRACĘ CZAS - Cała Góra Barwinków leżakownia: 14. 7 PREY - Recoil 25. 7 AND WE WILL FLY - Kurt Elling 26. 6 CIAŁÓ I KREW - Ceti 36. 4 SEX CHANGES - The Dresden Dolls 39. 5 KINGDOMS OF RAIN - Soulsavers 44. 5 THE FIRST PINK YELL - Calfornia Stories Uncovered NOT GOING AWAY - Ozzy Osbourne PUTTING HOLES IN HAPINESS - Marilyn Manson SYMPATHY FOR THE DEVIL PART 666 - Sweet Noise nieszczęśliwa 7: BURN MY SHADOW - UNKLE - Konrad - 23.11.2007 12:43 PM Za bardzo się przywiązujesz do wielu utworów - ku3a - 23.11.2007 12:49 PM "Broken Promise" wciaz w dziesiatce "M.I.A" wraca kajman napisał(a):nieszczęśliwa 7: - Yacy - 23.11.2007 01:52 PM kajman napisał(a):15. 15. 34 THE FUNERAL - Band Of Horses kajman napisał(a):19. 35. 4 ZABIESZCZADUJ Z NAMI - The Gruz Brothers Band/Stare Dobre Małżeństwoczy te wersje różnią się w sposób znaczący? Bo jakoś nie mam czasu aby się im przysłuchać... kajman napisał(a):nieszczęśliwa 7:dobre ... Re: kajman30 nr 54 z 23.11.07 - p.u.r.h. - 23.11.2007 04:33 PM kajman napisał(a):9. 21. 4 INTENSION - Tool kajman napisał(a):21. 34. 8 UNFURL - Katatonia kajman napisał(a):25. 31. 8 ANOTHER FACE IN A WINDOW - Antimatter kajman napisał(a):31. P 22 SEPTEMBER SUN - Type O'Negative kajman napisał(a):36. P 17 DANCE OF THE MANATEE - Fair to Midland kajman napisał(a):43. P 17 ANESTHETIZE - Porcupine Tree To notowanie chyba układałeś specjalnie dla mnie - kajman - 23.11.2007 04:46 PM Konrad napisał(a):Za bardzo się przywiązujesz do wielu utworówTo chyba oczywiste, że skoro utwór bardzo mi się podoba, to jest na liście i czym bardziej, to tym wyżej. Tylko narzucone sobie ograniczenia spowodowały, że nie ma w czołowce Spider's web, Can't I keep him, Bombonierki, Vermicide i kilku innych utworów. - kajman - 23.11.2007 04:48 PM ku3a napisał(a):1. "Broken Promise" wciaz w dziesiatce1. Ledwo obroniło miejsce, ale to tak dobre nagranie. Ale wisi na włosku w całym zestawieniu. 2. Pewnie pomogła, tak jak i Cincottiemu, NL4. 3. Patrz odp. Yacy'emu. - kajman - 23.11.2007 04:53 PM Yacy napisał(a):Ciekawe, czy w tym tygodniu pierwszy raz będzie u mnie wyżej niż u Ciebie, bo ostatnio był remis.kajman napisał(a):15. 15. 34 THE FUNERAL - Band Of Horses Yacy napisał(a):Wersję SDM znam tylko z radia, a moje odtwarza tak sobie, więc trudno mi porównać.kajman napisał(a):19. 35. 4 ZABIESZCZADUJ Z NAMI - The Gruz Brothers Band/Stare Dobre Małżeństwoczy te wersje różnią się w sposób znaczący? Bo jakoś nie mam czasu aby się im przysłuchać... Yacy napisał(a):kajman napisał(a):nieszczęśliwa 7:dobre ... ku3a napisał(a):Jak już kiedyś pisałem niesszczęśliwa 7 to piosenki usunięte z mojego zestawu za 7 kolejnych tygodni poza 70.kajman napisał(a):nieszczęśliwa 7: Re: kajman30 nr 54 z 23.11.07 - kajman - 23.11.2007 04:55 PM p.u.r.h. napisał(a):To notowanie chyba układałeś specjalnie dla mnieNie, ale zdawałem sobię sprawę, że kilka rzeczy Ci się spodoba. - caligoola - 23.11.2007 05:47 PM Stacey Kent - to mi się podoba - kajman - 23.11.2007 11:47 PM caligoola napisał(a):Stacey Kent - to mi się podobaMi także. Słyszałem jeszcze jedną piosenkę w podobnym klimacie, która pewnie zaszłaby wysoko, gdybym miał do niej dostęp. To Sunny afternoon Veronici Hart. - saferłel - 24.11.2007 03:48 PM Chyba będę kopiował do twojego top 10 swoje poprzednie komentarze opisujące listę bo nic się nie dzieje. Tak niby są te dwa wielkie skoki, ale to wiekowe już kawałki, a Anna Maria była w top 10 swego czasu....też zresztą długo. Ale widać jesteś nią mega-zafascynowany. Grupa staruszków trzyma się mocno i wszystko kręci się wokół niej, nawet spadek Placebo mnie nie martwi bo pewnie i tak jeszcze w top powrócą Dużo powrotów..Pink, Porcupine...skrajne klimaty, myślałem, że tylko ja jestem w stanie słuchać przykładowo Scissor Sisters i Nirvany Fish nadal ze Squere Go się u mnie nie pojawił...już chyba jednak 10 tydzień w Excel liście jest... I na koniec coś co mnie cieszy, choć wolałbym cieszyć się z muzyki na twojej liście, ale.....NIE MA KRÓLA w top 49 - kajman - 24.11.2007 06:34 PM saferłel napisał(a):1. Chyba będę kopiował do twojego top 10 swoje poprzednie komentarze opisujące listę bo nic się nie dzieje.1. No fakt, nie dzieje się u mnie wiele, ale w 10 Bic Runga jest dopiero 2 tydzień na liście, a Tool 4. Kilka kolejnych piosenek ma staż nie większy niż 8 tygodni. Dalej są 3 nowości i tu fakt jest zastój, bo całkiem niedawno miewałem i 7-8 w 50. Ale nic ciekawego jakoś nie znajduję w nowych nagraniach. 2. 4 duże skoki, ale niższy Tool faktycznie ma swoje lata, ale u mnie krótko. 3. Oważam ją za najwybitniejszą polską artystkę ostatnich 10 lat. A ta płyta jest moim zdaniem rewelacyjna, ale z kolei poprzednia podobała mi się średnio. 4. Ale pewnie wkrótce zaczną znikać ze względu na mój wewnętrzny regulamin. Ale skoro nadal bardzo mi się podobają, to czemu miałbym na siłę je wyrzucać. A Placebo może już nie zdążyć wrócić. 5. Czy aż tak skrajne... Ale faktycznie jestem w stanie zachwycać się kompletnie różnymi rodzajami muzyki, chociaż w niektórych praktycznie nie jestem w stanie nic dla siebie znaleźć. A co do Pink, to w ogóle nigdy bym nie podejrzewał, że mogłaby się u mnie zjawić, a tu masz babo plecak. - caligoola - 24.11.2007 07:38 PM kajman napisał(a):Zajrzyj do mojego chomika. Tam jest piosenka, o którą Ci chodzicaligoola napisał(a):Stacey Kent - to mi się podobaMi także. Słyszałem jeszcze jedną piosenkę w podobnym klimacie, która pewnie zaszłaby wysoko, gdybym miał do niej dostęp. To Sunny afternoon Veronici Hart. - kajman - 24.11.2007 07:52 PM caligoola napisał(a):Wielkie dzięki. Zaraz tam zajrzę.kajman napisał(a):Zajrzyj do mojego chomika. Tam jest piosenka, o którą Ci chodzicaligoola napisał(a):Stacey Kent - to mi się podobaMi także. Słyszałem jeszcze jedną piosenkę w podobnym klimacie, która pewnie zaszłaby wysoko, gdybym miał do niej dostęp. To Sunny afternoon Veronici Hart. - stavanger - 25.11.2007 01:46 AM kajman napisał(a):49. P 3 GARDENS OF LIFE 2 - CetiCeti wróciło, na 49 ale zawsze - drwycior - 27.11.2007 08:00 PM 4. 5. 2 BIRDS - Bic Runga no to niespo-wdzianka :-> Nasz Kurt Elling sie trzyma swietnie,wogole wszystko sie trzyma i to dobrze... ale zarty na bok bo oto nadchodzi 28. 24. 3 GOOD TIMES BAD TIMES - Godsmack !! kubicuje...(sam nie wiem jak u mnie bedzie,ale zbliza sie koncert LZ) 30. N 1 THE ICE HOTEL - Stacey Kent tez ladnie... chociaz ja zawsze zartuje ze na nowa muzyke trzeba bedzie poczekac do 2015 roku kiedy wszyscy artysci juz beda mieli na swoim koncie plyty z coverami,ale to nie jest zabardzo krytyka bo potem odkrywam ze mi sie te covery podobaja i jest OK. Babyface nagral piekna plyte z niektorymi tez unikatowymi coverami.Piekna. - Jopkolog - 29.11.2007 06:04 PM Andzia rulez!!! Przepraszam... tak trochę mnie poniosło, że aż jakieś młodzieńcze zawołanie mi wyszło . Ciekawe zatem jak sobie poradzi jej kolejny singiel, do ukazania się którego dzielą nas już tylko niecałe 2 tygodnie O szczegółach napisałem w dziale NOWE SINGLE! Fantastycznie, że powraca Peter Cincotti, bo to jedno z moich odkryć roku, które stało się przebojem na wielu listach. No i nowa Stacey Kent całkiem niezła. Trójka wybrała do promocji "The Ice Hotel", ja jednak zdecydowałem się na zaśpiewaną po francusku "Samba Saravah", tym bardziej, że widziałem w internecie teledysk do tejże piosenki. Polecam i pozdrawiam - kajman - 30.11.2007 10:45 PM drwycior napisał(a):4. 5. 2 BIRDS - Bic Runga no to niespo-wdzianka :->Birds to nie tylko u mnie chyba niespodzianka. Piękny kawałek pani, którą bardzo lubię. Kurt trzyma się średnio bo było go już więcej, a za godzinę z hakiem będzie mniej. Przyznam się, że ta wersja podoba mi się bardzo ze względu na dziwnie zakręconą perkusję, co powoduje, że brzmi to jednak inaczej niż Zeppy. Nawet nie wiedziałem, że The Ice Hotel to cover. Może zorientuję się czyj i posłucham. - kajman - 30.11.2007 10:51 PM Jopkolog napisał(a):Andzia rulez!!! Przepraszam... tak trochę mnie poniosło, że aż jakieś młodzieńcze zawołanie mi wyszło . Ciekawe zatem jak sobie poradzi jej kolejny singiel, do ukazania się którego dzielą nas już tylko niecałe 2 tygodnie O szczegółach napisałem w dziale NOWE SINGLE! Fantastycznie, że powraca Peter Cincotti, bo to jedno z moich odkryć roku, które stało się przebojem na wielu listach. No i nowa Stacey Kent całkiem niezła. Trójka wybrała do promocji "The Ice Hotel", ja jednak zdecydowałem się na zaśpiewaną po francusku "Samba Saravah", tym bardziej, że widziałem w internecie teledysk do tejże piosenki. Polecam i pozdrawiamNie dziwię się, Andzia jest oczień best. Ale z tego co kojarzę z płyty, to akurat Skłamałabym należy do utworów, które zachwycają mnie na płycie najmniej. Natomiast żałuję, że nie znam On wszystko o nas wie w tej nowej wersji. Peter faktycznie wraca i to w pięknym stylu, ale pewnie szczytów nie osiągnie, ale u mnie tłok straszliwy. A Stacey w tej piosence podoba mi się coraz bardziej, ale może przyjdzie czas i na inne jej piosenki. |