kajman30 nr 110 z 19.12.08 - Wersja do druku +- Największe forum list przebojów Mycharts.pl (https://www.mycharts.pl) +-- Dział: Personalne listy przebojów (/forumdisplay.php?fid=3) +--- Dział: Listy poszczególnych użytkowników (/forumdisplay.php?fid=4) +---- Dział: kajman33 (/forumdisplay.php?fid=32) +---- Wątek: kajman30 nr 110 z 19.12.08 (/showthread.php?tid=3443) Strony: 1 2 |
kajman30 nr 110 z 19.12.08 - kajman - 19.12.2008 01:34 AM Po długim okresie stagnacji (przynajmniej w czołówce) od kilku tygodni dzieje się bardzo wiele i tak jest tym razem. Po pierwsze z poprzedniego podium tym razem ostało się na nim tylko This I love, które powróciło na fotel lidera (czym mocno mnie zaskoczyło). Tuż za nim po przezwyciężeniu poważnego kryzysu pojawia się Summertime. Po drugie dwie bardzo wysokie nowości sprzed tygodnia tym razem nie zapłaciły frycowego, a wprost przeciwnie, docisnęły jeszcze gaz i zaatakowały. Gravest show of Earth wskoczył nawet na podium, a niewiele gorzej (a może nawet i lepiej, biorąc pod uwagę pozycję startową) poradził sobie The man I love, który zadebiutował w dziesiątce na miejscu 4. Po trzecie, w tejże dziesiątce są 3 nowości i wszystkie z pominięciem. Do końca zmieniały swoje pozycje, żeby w końcu solidarnie zamykać top10. Dwie najwyższe z nich: The switch and the spur i Sorry wsparły inne piosenki tych zespołów w dziesiątce, natomiast Big Jack jest pierwszym utworem AC/DC w historii mojej listy. A zaraz za nimi Underneath the stars czyli trzecia piosenka Cure poznana w niedługim czasie, która bardzo mi się podoba (a przedtem nie było ani jednej). A w Top50 jest jeszcze 5 innych nowości: Snuff czyli pierwszy Slipknot na mojej liście (może dlatego, że zupełnie odmienny od poprzednio przeze mnie znanych), Counting sheep czyli kolejny Bigelf na mojej liście, Kto tam u ciebie jest czyli jedyna nowość z poczekalni zaskakująca o tyle, że początkowo wydawało mi się, że inne piosenki Kasi w tym tygodniu będą wyżej (Kokaina załapała się w górnej części poczekalni), Toy collection czyli Melua wprawdzie nie taka jak na pierwszych dwóch płytach, ale na jej ostatnie dokonania brzmi bardzo dobrze i The Judas kiss czyli Metallica przypominająca mi w klimacie tą przebywającą u mnie znacznie wyżej. No i właściwie to powinno wystarczyć, ale tym razem Szukałem cię wśród jabłek tak dobrze, że z miejsca 50 skoczyłaś na 24. A w ogóle to u mnie mocno owocowo bo wielkim skokiem do czołówki (to miejsce to u mnie już bardzo ścisła czołówka) popisał się Malin czar Nowości pojawiające się po pobycie w poczekalni są pomarańczowe, z jej pominięciem czerwone. Powroty do zestawienia z poczekalni są niebieskie, a z leżakowni błękitne. Skoki o minimum 10 miejsc nadal zaznaczam na zielono. W poczekalni kolor błękitny i czerwony oznaczają to samo co w Top50. 1. 2. 3 THIS I LOVE - Guns n'Roses 2. 10. 12 SUMMERTIME - Eva Cassidy 3. 7. 2 GRAVEST SHOW OF EARTH - Bigelf 4. 12. 2 THE MAN I LOVE - Rokia Traore 5. 1. 14 RICH KID BLUES - The Raconteurs 6. 5. 35 SUMMERS LOST - Hurt 7. 6. 68 TO CO NIENAZWANE - Anna Maria Jopek 8. N. 1 THE SWITCH AND THE SPUR - The Raconteurs 9. N. 1 SORRY - Guns n'Roses 10. N. 1 BIG JACK - AC/DC 11. N. 1 UNDERNEATH THE STARS - The Cure 12. 11. 14 ALL NIGHTMARE LONG - Metallica 13. 27. 6 MALIN CZAR - Grzegorz Bukała 14. 4. 16 CAPE COD KWASSA KWASSA - Vampire Weekend 15. 3. 3 ABERINKULA - The Mars Volta 16. 9. 69 NIE ZABIJAJ - Katarzyna Groniec 17. 8. 64 ZRÓB CO MOŻESZ - Anna Maria Jopek 18. 13. 21 DOWN TO EARTH - Peter Gabriel 19. N. 1 SNUFF - Slipknot 20. 17. 49 JESZCZE W ZIELONE GRAMY - Raz Dwa Trzy 21. 16. 3 PAST MISTAKE - Tricky 22. 19. 16 COME ALIVE - Foo Fighters 23. 15. 31 A MY NIE CHCEMY UCIEKAĆ STĄD - Strachy na Lachy 24. 50. 4 SZUKAŁEM CIĘ WŚRÓD JABŁEK - Grzegorz Tomczak & Iwona Loranc 25. 14. 29 NAGLE - Anna Maria Jopek 26. N. 1 COUNTING SHEEP - Bigelf 27. 37. 21 ZA PIERWSZĄ CHMURĄ - Maryla Rodowicz 28. 21. 4 KSIĘŻYC W NOWIU - Hanna Banaszak 29. 22. 5 CAMINHO - Dorota Miśkiewicz 30. 31. 2 THE GARDEN - Unitopia 31. 30. 6 THE SPACE FOR THIS - Cynic 32. 29. 12 ZAMKNIJ WSZYSTKIE DRZWI - Strachy na Lachy & Renata Przemyk 33. 23. 12 CZARNO-CZARNY FILM - Jean Lubera & Piotr Nalepa 34. 25. 4 ZMYŚLENI - Grzegorz Tomczak & Lena Piękniewska 35. 24. 43 A LITTLE PIECE OF HEAVEN - Avenged Sevenfold 36. 20. 6 NIE MANIPULUJ - Voo Voo 37. 26. 8 NATTURA - Bjork 38. 28. 28 LOVE ME LIKE A RIVER DOES - Melody Gardot 39. 39. 9 SOMEWHERE - Eva Cassidy 40. 36. 8 DEVOUR - Shinedown 41. N. 1 KTO TAM U CIEBIE JEST - Nosowska 42. 45. 12 ANOTHER WAY TO DIE - Jack White & Alicia Keys 43. P. 13 NOCNY SUFIT - Maryla Rodowicz 44. N. 1 TOY COLLECTION - Katie Melua 45. 49. 16 PRZYJDŹ DO MNIE DWA - Elżbieta Adamiak 46. P. 5 FLACZKI ZAKRZEWSKIE BLUES - Blues Flowers 47. N. 1 THE JUDAS KISS - Metallica 48. 48. 15 TO TAME A LAND - Dream Theater 49. 34. 13 SIT AND WONDER - The Verve 50. 38. 16 CEMETERIES IN LONDON - Coldplay poczekalnia: 35. ANESTHETIZE - Porcupine Tree 47. LESZEK MI MÓWIŁ - Voo Voo 32. MED SUD I EYRUM - Sigur Ros 33. ZAMKNIJ WSZYSTKIE DRZWI - Strachy na Lachy 46. EVOLUTIONARY SLEEPER - Cynic 42. MY LOVE IS LIKE A RED RED ROSE - Eva Cassidy 44. ZBAWICIEL DIESEL - Lao Che KOKAINA - Nosowska ILYENA - The Mars Volta PROSPECT'S MARCH/POPPYFIELDS - Coldplay PORCELAIN HEART - Opeth JUNGLE DRUM - Emiliana Torrini BUDZIĆ SIĘ I ZASYPIAĆ Z TOBĄ - Dorota Miśkiewicz INDIGO - Pendragon THE LOTUS EATER - Opeth I WILL WRITE PEACE ON YOUR WINGS AND YOU WILL FLY OVER THE WORLD - Sleepmakeswaves J SMITH - Travis CLOWNS - Goldfrapp THE FINAL TRUTH - Lunatic Soul CHAIN OF FOOLS - Eva Cassidy WHOLE THING - Francis Bebey & Alex Faku & Tim Finn & Peter Gabriel & Karl Walllinger & Andy White BURDEN - Opeth THE DULL FLAME OF DESIRE - Bjork & Anthony Haggerty ERASERHEAD - Pendragon WHAT IF - Cog A GREAT DAY FOR FREEDOM - David Gilmour AKT MIŁOSNY ALBO ŻYCIE - Stare Dobre Małżeństwo PIGEON DRUMMER - No-Man ARA BATUR - Sigur Ros THE KINGDOM - Portal JEJ PORTRET - Anna Maria Jopek & Bogusław Mec FLJOTAVIK - Sigur Rós leżakownia: 18. BLUE EYES CRYING IN THE RAIN - Eva Cassidy 40. GOLIATH - The Mars Volta 41. BATCAT - Mogwai 43. M.I.A. - Avenged Sevenfold IF YOU'RE OUT THERE - John Legend przyszłość?: NA KULAWEJ NASZEJ BARCE - Katarzyna Nosowska 3055 - Olafur Arnalds FRIDAY EVERYBODY GOODBYE - iLiKETRAiNS SHOW ME THE MONEY - Buddy Guy ONE LAST GOODBYE - Anathema BOGA - Amiina APPALACHIAN SPRINGS - The Verve - abd3mz - 19.12.2008 12:31 PM Numer jeden po jednym przesłuchaniu mnie nie zachwycił, ale będę jeszcze próbował. Na razie bardziej z płyty podoba misie Sorry. Wyniki Summertime nieustannie zachwycają. Przesłuchałem też płytę Bigelfa i sytuacja analogiczna z Gunsami. Bardziej podoba misie ten niższy. Ale to tak po pierwszym przesłuchaniu. Racountersów z 8 nie kojarzę. Chyba czas sobie przypomnieć płytę. AC/DC słyszałem tylko raz na Liście, więc jeszcze nie mam zdania. Cieszy mnie debiut mojego ulubionego The Cure. Może i u mnie się coś pojawi?... Płytę Rokii Traore może jeszcze dziś uda się przesłuchać. Snuff też misie podoba, ale nie na tyle żeby był tak wysoko u Ciebie. Fajnie, że Bukała wrócił do zbierania punktów. Grzegorz w tym tygodniu wyżej ceni Iwonę od Leny? Chyba nie ma lepszego utworu Nosowskiej, ale za to są lepsze na nowej płycie Hanny Banaszak. Z 3 na 15?! Nieźle. Meluy nie znam, a przypomnienie Metallici odkładam na później. - kajman - 19.12.2008 04:44 PM abd3mz napisał(a):1. Numer jeden po jednym przesłuchaniu mnie nie zachwycił, ale będę jeszcze próbował. Na razie bardziej z płyty podoba misie Sorry.1. I wcale nie musi. A Sorry też jest znakomite (tylko ta perkusja). 2. I powinny jeszcze sporo czasu zachwycać. 3. Ten niższy jest dla mnie bardziej nierówny. Gdyby nie kilka słabszych fragmentów... 4. Tutaj ciekawym jestem Twoich odczuć. 5. Obawiam się, że może Ci nie podpasować, ale kto wie? 6. Cieszę się, że masz opinię zbieżną z moją. A słyszałeś Another kind of stuff (to B-side). 7. Tylko jeżeli masz wersję podstawową to tam chyba The man I love nie ma. 8. Cieszy, że się podoba. Podejrzewam, że z innymi ich utworami mogłoby być gorzej. 9. Ale na Forumową to i tak pewnie będzie za mało. 10. Na to wygląda. Mnie samego to zaskoczyło. To chyba zasługa świetnego kontrabasu. 11. Gdyby nie perkusja i wkurzające Mon cheri to kokaina mogłaby być od niej wyżej. 12. Na pewno. Wprawdzie nie słyszałem jeszcze, ale jest tam kilka genialnych tematów. 13. Nadal podoba mi się niesamowicie, ale co najmniej pierwsza 17 totalnie mnie rozwala. 14. I nie obiecuj sobie po niej zbyt wiele, chociaż klimacik jest przesympatyczny. 15. Na razie może skoncentruj się na tej, która jest u Ciebie na liście, bo przydałyby się punkty do Forumowej. - saferłel - 19.12.2008 07:20 PM Ojej, te rewolucje ostatnie wybuchają z olbrzymią częstotliwością ;] I co największą sensacją tym razem? Raconteurs ze Switch! To miał być mój 2 singiel Raconów, potem 3....jakoś nie wyszło, bo w ostatniej chwili przegrywam rywalizację. W dodatku miałem dziwne wrażenie, że nie będzie na niego popytu na tym forum (a ja kocham wiekopomne utwory popularyzować ). Jak widać, zadebiutowali by pewnie u ciebie wcześniej gdyby nie moja opieszałość, a teraz...to ja może dam im szansę Nowości w ogóle super - Gunsi, Kjur mhmhmh tylko AC/DC jest słabiutkie, ale przynajmniej znam - twoja lista coraz bardziej się układa pode mnie Bigelfa już cząstkowo też poznałem. Tego numeru niestety nie, ale mają u mnie małego plusa, więc wrócę do całej płyty już niedługo (znam np. bardzo fajny numer 3 twojej listy) Końcówka listy z Metallicą, Nosowką i Verve to równie mocny akcent jak ta parada nowości - szkoda, że są tak nisko, szczególnie Verve , bo ono w przeciwieństwie do Mety nie jest już nowiutkie...i utrzymuje ciągle ujemny kurs, gdzie te dobre czasy gdy raz się spadało by wrócić na tron następnego tyg.? - kajman - 19.12.2008 08:01 PM saferłel napisał(a):1. Ojej, te rewolucje ostatnie wybuchają z olbrzymią częstotliwością ;]1. Może niedługo się skończą. Ostatecznie nie zawsze świetne utwory zjawiają się stadami. 2. Jeżeli masz dawać to proszę o pośpiech, bo wygląda na to, że wsparcie nie będzie zbyt długo trwało. 3. Cieszy mnie to, chociaż akurat Gunsów u Ciebie jakoś nie widać i nie pamiętam też czy jest ten Cure. A AC/DC to łojenie, ale w znakomitym stylu, w świetnym tempie, z ogromną dawkę energii no i sam temat też solidny. 4. Ten numer ma ponad 11 minut, więc dla Ciebie będzie za długi (ja też bym mu co nieco wyciął), ale ten z mojego podium faktycznie bardzo fajny. 5. Dwa z tych utworów to u mnie nowości, więc parady ciąg dalszy. A Verve niestety nie daje rady w tak silnym towarzystwie i przynajmniej na razie wysoko nie powróci. - Paweł - 19.12.2008 08:38 PM Pocałunek Judasza troszkę za mocny jak dla mnie. Cieszy mnie mocno nowość na miejscu 41-szym. Dziewiętnastka też niczego sobie. Slipknota ogólnie nie lubię, ale w tym przypadku zrobiłem wyjątek. o Proszę! The Cure! U mnie też dziś zadebiutował na liście! Bardzo mnie to cieszy! Lider notowania dobry (u mnie także dziś zadebiutował), ale jednak tak wysoko bym go (jeszcze ) nie klasyfikował. - saferłel - 19.12.2008 08:42 PM Nie podoba mi się stwierdzenie, że 11 minut to dla mnie za długi numer. Mija się to z sensem i prawdą. Paradoksalnie, rozważam wciąż wprowadzenie tak długiej piosenki na listę w tym tyg. Ale nie mogę się zdecydować. Ona czy pewien 7-minutowy numer Cure są z innym numerem u mnie - Hungry Ghost, ale myślę, że na UTS czas przyjdzie bardzo niedługo A w ogóle to by chwalić daną piosenkę u ciebie wcale nie potrzebna ona mi jest w top 50 na DLP - Aro - 19.12.2008 09:16 PM kajman napisał(a):1. 2. 3 THIS I LOVE - Guns n'Rosesraz dwa trzy i sa ponownie liderem kajman napisał(a):3. 7. 2 GRAVEST SHOW OF EARTH - Bigelfcalutka płyta "Cheat the Gallows" ma mnóstwo takich smaczków. Kurcze, fajnie tak od czasu do czasu cofnać sie o 30 czy 40 lat.... kajman napisał(a):8. N. 1 THE SWITCH AND THE SPUR - The Raconteursu mnie sie telepie po ostatniej dziesiatce i za nic nie chce wyzej . Może Twój wynik oraz mrsapa to jakas dla mnie motywacja... kajman napisał(a):9. N. 1 SORRY - Guns n'Rosesz checia bym sobie przypomniał jak to gra , ale korzystam z obcego laptopa . Wieczorkiem w domku nadrobię. kajman napisał(a):13. 27. 6 MALIN CZAR - Grzegorz Bukałazima za pasem , a maliny w wybornej formie . kajman napisał(a):15. 3. 3 ABERINKULA - The Mars VoltaNo cóż , choc przez chwile było pieknie.... kajman napisał(a):19. N. 1 SNUFF - Slipknotzdaje sie że ten utwór dośc długo grzał ławkę rezerwowych, ale jak wpusciłes go do gry to wyszedł całkiem niezły debiut. kajman napisał(a):24. 50. 4 SZUKAŁEM CIĘ WŚRÓD JABŁEK - Grzegorz Tomczak & Iwona Lorancciekawe co sprawiło w tym tygodniu, że tak fantastycznie poszlo do góry.... kajman napisał(a):26. N. 1 COUNTING SHEEP - BigelfMoje owieczki debiutują na calkiem przywoitej pozycji.... kajman napisał(a):30. 31. 2 THE GARDEN - Unitopiaoo o malo co był nie zauwazył . W ubiegłym tygodniu nieźle zadebiutowało, i jak na razie wydaje sie byc w dobrej formie. Cieszy mnie że Unitopia dostała wsparcie z Twojej strony. kajman napisał(a):41. N. 1 KTO TAM U CIEBIE JEST - Nosowskamój numer dwa z płyty, która ogolnie jest na bardzo wysokim poziomie. kajman napisał(a):47. N. 1 THE JUDAS KISS - MetallicaI kolejna miła nowośc tego tygodnia. Niezły z Ciebie Mikołaj-Kajman w tym tygodniu - kajman - 19.12.2008 09:40 PM Paweł napisał(a):1. Pocałunek Judasza troszkę za mocny jak dla mnie.1. Mi nie przeszkadza że mocny, jeżeli moc nie jest wszystkim, co utwór może zaoferować. 2. Mnie trochę zaskakuje, bo pierwsze przesłuchanie wskazywało, że będzie to utór nr 3 ze znanych mi z płyty. 3. To tak jak ja, ale z tego, co znam, to na nich utwór bardzo nietypowy. 4. I to wyżej niż u mnie. No ale drogę miał krótszą. Nota bene po poprzednich Cure'ach nie ciągnęło mnie do niego. W końcu jednak się zdecydowałem... i bardzo słusznie. 5. Skoro jest to (jeszcze ) to może warto poczekać. - kajman - 19.12.2008 09:53 PM saferłel napisał(a):1. Nie podoba mi się stwierdzenie, że 11 minut to dla mnie za długi numer. Mija się to z sensem i prawdą.1. To taka mała szpila. Pamiętam Twój komentarz, że nie warto się zabierać do jakiegoś utwory, bo w tym samym czasie możesz przesłuchać ileś czegoś. Inna sprawa, że tamten był dłuższy. 2. No właśnie, czy ja już znam Głodnego gościa? Muszę sprawdzić w notatkach. A wiem, że każdy ma własne koncepcje i zasady tworzenia listy, więc tylko dla żartu czasem sobie pobrącham. - kajman - 19.12.2008 10:31 PM Aro napisał(a):1. Ale w następnym tygodniu chyba żadnego ciekawegu układu nie wykombinuję. Jedyny to byłby 14.1.4. ale nie przewiduję tak czarnego scernariusza.kajman napisał(a):1. 2. 3 THIS I LOVE - Guns n'Rosesraz dwa trzy i sa ponownie lideremkajman napisał(a):3. 7. 2 GRAVEST SHOW OF EARTH - Bigelfcalutka płyta "Cheat the Gallows" ma mnóstwo takich smaczków. Kurcze, fajnie tak od czasu do czasu cofnać sie o 30 czy 40 lat....kajman napisał(a):8. N. 1 THE SWITCH AND THE SPUR - The Raconteursu mnie sie telepie po ostatniej dziesiatce i za nic nie chce wyzej . Może Twój wynik oraz mrsapa to jakas dla mnie motywacja...kajman napisał(a):9. N. 1 SORRY - Guns n'Rosesz checia bym sobie przypomniał jak to gra , ale korzystam z obcego laptopa . Wieczorkiem w domku nadrobię.kajman napisał(a):13. 27. 6 MALIN CZAR - Grzegorz Bukałazima za pasem , a maliny w wybornej formie .kajman napisał(a):15. 3. 3 ABERINKULA - The Mars VoltaNo cóż , choc przez chwile było pieknie....kajman napisał(a):19. N. 1 SNUFF - Slipknotzdaje sie że ten utwór dośc długo grzał ławkę rezerwowych, ale jak wpusciłes go do gry to wyszedł całkiem niezły debiut.kajman napisał(a):24. 50. 4 SZUKAŁEM CIĘ WŚRÓD JABŁEK - Grzegorz Tomczak & Iwona Lorancciekawe co sprawiło w tym tygodniu, że tak fantastycznie poszlo do góry....kajman napisał(a):26. N. 1 COUNTING SHEEP - BigelfMoje owieczki debiutują na calkiem przywoitej pozycji....kajman napisał(a):30. 31. 2 THE GARDEN - Unitopiaoo o malo co był nie zauwazył . W ubiegłym tygodniu nieźle zadebiutowało, i jak na razie wydaje sie byc w dobrej formie. Cieszy mnie że Unitopia dostała wsparcie z Twojej strony.kajman napisał(a):41. N. 1 KTO TAM U CIEBIE JEST - Nosowskamój numer dwa z płyty, która ogolnie jest na bardzo wysokim poziomie.kajman napisał(a):47. N. 1 THE JUDAS KISS - MetallicaI kolejna miła nowośc tego tygodnia. 3. Nie myślę takimi kategoriami. Dla mnie każda dobra muzyka jest świeża. Ale fajnie mieć na liście takie klimaty. 8. Może, bo u mrsapa slabnie. 9. Czyli już niedługo. Zobaczymy? jakie wrażenie. 13. Bo maliny są dobre na przeziębienia. 15. Mam delirkę, bo wydawało mi się, że widziałem piątkę i chciałem napisać, że wciąłeś jedynkę, żeby lepiej wyglądało. Ale poza tym to za dobry utwór, żeby się poddać. 19. To fakt, grzał bardzo długo, ale może to lepiej. 24. Na pewno wsłuchanie się w kontrabas, ale pewnie coś jeszcze. 26. 30. Oba utwory byłyby wyżej, ale jak dla mnie są nierówne i mają słabsze fragmenty. 41. Z płyty znam 4 utwory, więc trudno mi oceniać. Niestety czwarty z nich robi na mnie fatalne wrażenie (ale nie wyrzuciłem, więc nie jest aż tak najgorzej). 47. W poprzednim, a także w tym tygodniu postanowiłem przesłuchać więcej utworów niż zazwyczaj i efekty okazały się nadspodziewanie dobre (chociaż ustalenie kolejności staje się coraz trudniejsze). 99. Nawet mam brodę, chociaż niezbyt okazałą. - Listoholik - 20.12.2008 12:51 AM kajman napisał(a):leżakownia: u ciebie leżakuje, a u mnie już w top 50 - Gary - 20.12.2008 11:37 AM kajman napisał(a):6. Cieszę się, że masz opinię zbieżną z moją. A słyszałeś Another kind of stuff (to B-side).Ja nie słyszałem. Jest gdzieś na chomiku? kajman napisał(a):13. Nadal podoba mi się niesamowicie, ale co najmniej pierwsza 17 totalnie mnie rozwala.To tak samo jak mnie - u mnie. Jednym słowem ciasno i świetne piosenki nawet do top 10 się nie mieszczą. A poza tym to co najważniejsze do tego notowania napisałem w komentarzu do poprzedniego. PS. Z tego dłuższego Bigelfa po prostu wytnij tę końcówkę. - saferłel - 20.12.2008 11:46 AM To ten komentarz musiał być z jakim przymrużeniem oka pisany, na pół serio Dotyczył bodajże listy twojej lub Sebastiana - Aro - 20.12.2008 12:30 PM kajman napisał(a):3. Nie myślę takimi kategoriami. Dla mnie każda dobra muzyka jest świeża. Ale fajnie mieć na liście takie klimaty.Ale mi chodzi dokładnie o to samo i własnie klimat utworów powoduje te skojarzenia . Zresztą jak dla mnie i z tego co przez ten pryzmat poznałem (choć wielu rzeczy jeszcze nie odkryłem) , jest to (lata 70-te) najlepszy okres muzyki rockowej. kajman napisał(a):9. Czyli już niedługo. Zobaczymy? jakie wrażenie.Na razie zostaje przy This I Love i The Blues natomiast Sorry niech sobie dojrzewa... kajman napisał(a):15. Mam delirkę, bo wydawało mi się, że widziałem piątkę i chciałem napisać, że wciąłeś jedynkę, żeby lepiej wyglądało. Ale poza tym to za dobry utwór, żeby się poddać.Dobrze widziałeś, wcieło jedynke . Natomiast cieszy mnie że jeszcze ma szanse na wyzsze miejsce na Twojej liście. kajman napisał(a):26. 30. Oba utwory byłyby wyżej, ale jak dla mnie są nierówne i mają słabsze fragmenty. Gary napisał(a):PS. Z tego dłuższego Bigelfa po prostu wytnij tę końcówkę.Nic prosze nie wycinać Utwór jest totalnie rewelacyjny . The Garden jest dos specyficznym utworem skladającym sie z kilku czesci i gdy poznałem to zachwuciło mnie od razu natomiast pożniej krótką chwilkę zastanawiałem sie czy nadaje na listę taki długasny utwór. Ale skoro polubiłes The Garden to mam wrazenie że Journal Friend moze spodobac Ci sie jeszcze bardziej... - kajman - 20.12.2008 02:59 PM Listoholik napisał(a):Jak w następnym tygodniu będzie u ?Ciebie w top 30 to u mnie wróci. Jeżeli nie, to pa pa.kajman napisał(a):leżakownia:u ciebie leżakuje, a u mnie już w top 50 - kajman - 20.12.2008 03:02 PM Gary napisał(a):6. U mnie raczej nie, ale jest szansa, że u koszMARKA, bo miał to na liście.kajman napisał(a):6. Cieszę się, że masz opinię zbieżną z moją. A słyszałeś Another kind of stuff (to B-side).Ja nie słyszałem. Jest gdzieś na chomiku? 13. Widzę, że rozumiesz mój ból. P.S. Końcówka ma swój styl, ale w środku są chwile, które mi odrobinkę zgrzytają. - kajman - 20.12.2008 03:03 PM saferłel napisał(a):To ten komentarz musiał być z jakim przymrużeniem oka pisany, na pół serio Dotyczył bodajże listy twojej lub SebastianaMój także , a Twój dotyczyli listy Sebastiana. - kajman - 20.12.2008 03:07 PM Aro napisał(a):3. Co do lat 70-tych to całkowita zgoda, ja bym jeszcze dodał tam kilka lat wstecz.kajman napisał(a):3. Nie myślę takimi kategoriami. Dla mnie każda dobra muzyka jest świeża. Ale fajnie mieć na liście takie klimaty.Ale mi chodzi dokładnie o to samo i własnie klimat utworów powoduje te skojarzenia . Zresztą jak dla mnie i z tego co przez ten pryzmat poznałem (choć wielu rzeczy jeszcze nie odkryłem) , jest to (lata 70-te) najlepszy okres muzyki rockowej.kajman napisał(a):9. Czyli już niedługo. Zobaczymy? jakie wrażenie.Na razie zostaje przy This I Love i The Blues natomiast Sorry niech sobie dojrzewa...kajman napisał(a):15. Mam delirkę, bo wydawało mi się, że widziałem piątkę i chciałem napisać, że wciąłeś jedynkę, żeby lepiej wyglądało. Ale poza tym to za dobry utwór, żeby się poddać.Dobrze widziałeś, wcieło jedynke . Natomiast cieszy mnie że jeszcze ma szanse na wyzsze miejsce na Twojej liście.kajman napisał(a):26. 30. Oba utwory byłyby wyżej, ale jak dla mnie są nierówne i mają słabsze fragmenty.Gary napisał(a):PS. Z tego dłuższego Bigelfa po prostu wytnij tę końcówkę.Nic prosze nie wycinać Utwór jest totalnie rewelacyjny . 9. Nie popędzam, może samo dojrzeje. 15. Uff, uspokoiłeś mnie. 26. Ja nawet gdybym umiał wycinać to co najwyżej wyciąłbym takie rzeczy jak zapowiedź kolejnego utworu w Malinach, ale muzyki nigdy. - Listoholik - 20.12.2008 06:32 PM kajman napisał(a):Jak w następnym tygodniu będzie u Ciebie w top 30 to u mnie wróci. Jeżeli nie, to pa pa. już to kiedyś pisałem, nie rozumiem tego, jak to można nie mieć własnego zdania, własnego gustu, i tylko i wyłącznie wzorować się na innych, ściągać z nich, zapożyczać, ktoś wyrzuca piosenkę ze swojej listy, więc Ty automatycznie jak bezmózgowa papuga też ją wyrzucasz... albo podoba Ci się jakiś utwór, ale niestety na Twoją listę nigdy nie trafi, bo u nikogo więcej też go nie ma... normalnie nie mogę tego pojąć... może sam też nie mam mózgu |