Notowanie 105 z 14.11.08 - Wersja do druku +- Największe forum list przebojów Mycharts.pl (https://www.mycharts.pl) +-- Dział: Personalne listy przebojów (/forumdisplay.php?fid=3) +--- Dział: Listy poszczególnych użytkowników (/forumdisplay.php?fid=4) +---- Dział: kajman33 (/forumdisplay.php?fid=32) +---- Wątek: Notowanie 105 z 14.11.08 (/showthread.php?tid=3190) |
Notowanie 105 z 14.11.08 - kajman - 14.11.2008 08:12 PM Na podium absolutne status quo, a co ciekawsze pierwsza czwórka wygląda dokładnie jak dwa tygodnie temu, bo Somewhere po zadyszce spowodowanej wielkim wysiłkiem powróciło na 4 miejsce. 5 miejsce takie jak tydzień temu, więc zaczyna być nudno, ale nagle robi się ciekawie, bo z 35 miejsca na 6 wskakuje Come alive. Utwór już kilka razy zgłaszał aspiracje do wysokich miejsc, ale do dziesiątki trafił po raz pierwszy i jest to jedyny utwór FF, który mnie nie nudzi. Oprócz nowości w 10 są 2 powroty, przy czym dla Love me like a river does 9 miejsce to i tak niewysoko, a dla Sit and wonder 10 to wyrównanie najlepszego wyniku. Przyznam się, że po LIN nie spodziewałem się wiele po płycie, a tutaj takie wyniki, a być może jeszcze jeden utwór się u mnie pojawi. Chodząc do podstawówki miałem aspiracje do zrewolucjonizowania systematyki zwierząt. Dla trzech bardzo lubianych grup zwierząt postanowiłem stworzyć nowy rząd: Gruboskórne. No i z tego właśnie rzędu zabrakło mi tylko słonia. Ale i nosorożec i hipopotam pojawiają w mojej najwyższej nowości. Ale nie obecność tych zwierząt ani w ogóle znakomity text zadecydowały o tym, że Czar malin jest najwyższym debiutem. Zadecydowała znakomita muzyka i dodatkowe smaczki aranżacyjna. Wydawało się, że pozbędę się dorsza z mojej listy (nigdy ich specjalnie nie lubiłem), bo tydzień temu Cape cod kwassa kwassa powędrował do leżakowni (z opcją ostatycznego wylotu), ale że to przewrotne stworzenie, to tym razem troche niespodziewanie powrócił i to wyżej niż był przed odpływem. Prince'a bym się na swojej liście raczej nigdy nie spodziewał, a tymczasem Chelsea rodgers niespodziewanie (mimo słabiutkiego wstępu, które już przestaje mnie drażnić) po kolejnym skoku meldują się już pod koniec dwudziestki. A kilka miejsc za nim Grabaż goni Renatę w swojej wersji Zamknij wszystkie drzwi, a ta z kolei nie zamierza dać się złapać. Lekkie zaskoczenie u Marsa Volty, bo weteran Goliath tym razem deklasuje swoją młodszą koleżankę plasując się w środku 3 dziesiątki, którą kończy druga nowość w zestawieniu. Voo Voo zaczyna mocno szaleć, bo Nie manipuluj to druga już ich piosenka, która pojawiła się na mojej liście w krótkim odstępie czasu. Tak w ogóle to tym razem po zeszłotygodniowej posusze (nota bene mniejszej niż podałem, bo Eraserhead było nowością, a nie powrotem) nie popojawiły się cztery nowości. Dwie najniższe z trochę cięższej muzyki: The kingdom i The space for this. Tak jak i Prince'a tak i Goldfrappa przedtem na mojej liście nie było i nigdy się na to nie zanosiło, ale Clowns brzmi mi zupełnie inaczej niż poprzednie ich nagrania. Na razie wystarczyło to tylko na poczekalnię, ale do Top50 nie brakowało aż tak dużo. 1. 1. 30 SUMMERS LOST - Hurt 2. 2. 7 SUMMERTIME - Eva Cassidy 3. 3. 63 TO CO NIENAZWANE - Anna Maria Jopek 4. 8. 4 SOMEWHERE - Eva Cassidy 5. 5. 59 ZRÓB CO MOŻESZ - Anna Maria Jopek 6. 35. 11 COME ALIVE - Foo Fighters 7. 4. 44 JESZCZE W ZIELONE GRAMY - Raz Dwa Trzy 8. 7. 7 MY LOVE IS LIKE A RED RED ROSE - Eva Cassidy 9. 13. 23 LOVE ME LIKE A RIVER DOES - Melody Gardot 10. 21. 8 SIT AND WONDER - The Verve 11. N. 1 MALIN CZAR - Grzegorz Bukała 12. 11. 7 CZARNO-CZARNY FILM - Jean Lubera & Piotr Nalepa 13. 6. 6 BLUE EYES CRYING IN THE RAIN - Eva Cassidy 14. 18. 7 ZAMKNIJ WSZYSTKIE DRZWI - Strachy na Lachy & Renata Przemyk 15. 12. 9 ALL NIGHTMARE LONG - Metallica 16. 9. 5 COAT OF MANY COLOURS - Eva Cassidy 17. P. 11 CAPE COD KWASSA KWASSA - Vampire Weekend 18. 17. 3 LESZEK MI MÓWIŁ - Voo Voo 19. 32. 3 CHELSEA RODGERS - Prince 20. 10. 16 ZA PIERWSZĄ CHMURĄ - Maryla Rodowicz 21. 15. 26 A MY NIE CHCEMY UCIEKAĆ STĄD - Strachy na Lachy 22. 22. 18 DOWN TO EARTH - Peter Gabriel 23. 40. 4 ZAMKNIJ WSZYSTKIE DRZWI - Strachy na Lachy 24. 19. 7 ANOTHER WAY TO DIE - Jack White & Alicia Keys 25. 16. 24 NAGLE - Anna Maria Jopek 26. 39. 34 GOLIATH - The Mars Volta 27. 23. 10 EVERYTHING COMES TO YOU - Peter Gabriel & Richard Evans & Joji Hirota & Sevara Nazarkhan & Sinead O Connor & Guo Yue 28. 14. 11 THE DULL FLAME OF DESIRE - Bjork & Anthony Haggerty 29. 38. 12 TO TAME A LAND - Dream Theater 30. N. 1 NIE MANIPULUJ - Voo Voo 31. 28. 3 CHAIN OF FOOLS - Eva Cassidy 32. 26. 3 JUNGLE DRUM - Emiliana Torrini 33. 20. 10 TOUNKA - Rokia Traore 34. 25. 3 NATTURA - Bjork 35. 27. 7 THE FINAL TRUTH - Lunatic Soul 36. 34. 3 FLACZKI ZAKRZEWSKIE BLUES - Blues Flowers 37. 33. 11 PRZYJDŹ DO MNIE DWA - Elżbieta Adamiak 38. 36. 11 NOCNY SUFIT - Maryla Rodowicz 39. 46. 11 CEMETERIES IN LONDON - Coldplay 40. 37. 6 BUDZIĆ SIĘ I ZASYPIAĆ Z TOBĄ - Dorota Miśkiewicz 41. 41. 13 POLSKA MIŁOŚĆ - Raz Dwa Trzy 42. P. 2 JEJ PORTRET - Anna Maria Jopek & Bogusław Mec 43. N. 1 THE KINGDOM - Portal 44. 30. 7 PIGEON DRUMMER - No-Man 45. N. 1 THE SPACE FOR THIS - Cynic 46. 49. 12 ARA BATUR - Sigur Ros 47. 50. 64 NIE ZABIJAJ - Katarzyna Groniec 48. 31. 4 ERASERHEAD - Pendragon 49. 43. 38 A LITTLE PIECE OF HEAVEN - Avenged Sevenfold 50. 29. 4 ILYENA - The Mars Volta poczekalnia: 48. PORCELAIN HEART - Opeth 42. I WILL WRITE PEACE ON YOUR WINGS AND YOU WILL FLY OVER THE WORLD - Sleepmakeswaves M.I.A. - Avenged Sevenfold SHOCK & AWE - Tribe after Tribe AKT MIŁOSNY ALBO ŻYCIE - Stare Dobre Małżeństwo EVOLUTIONARY SLEEPER - Cynic 45. FIRST LIGHT - Moonspell CLOWNS - Goldfrapp WHAT IF - Cog 47. IF YOU'RE OUT THERE - John Legend ZBAWICIEL DIESEL - Lao Che UMMADELIC - Hipgnosis WHOLE THING - Francis Bebey & Alex Faku & Tim Finn & Peter Gabriel & Karl Walllinger & Andy White BURDEN - Opeth BATCAT - Mogwai MED SUD I EYRUM - Sigur Ros 28 GHOSTS IV - Nine Inch Nails THE BLIND WALK OVER THE EDGE - Fear My Thoughts THE LOTUS EATER - Opeth A GREAT DAY FOR FREEDOM - David Gilmour MYSTERY IS CLOSER - Believe MARMELADE FIRES - Mum DEVOUR - Shinedown J SMITH - Travis ANESTHETIZE - Porcupine Tree NOW - Mates of State LIGHTS ON - David Cook I CIĄGLE WIDZĘ ICH TWARZE - Hedone leżakownia: 24. STRANGE ANIMAL - Sparks 44. THE FUNERAL - Band Of Horses PIERWSZY DZIEŃ RESZTY NASZEGO ŻYCIA - Anna Maria Jopek BĄDŹ JAK METEOR JAK BŁYSKAŃCE - Made in Poland SWEETEST ANGEL - Jonatha Brooke & Glenn Phillips LETTER FROM GOD TO MAN - Dan Le Sac Vs Scroobius Pip nieszczęśliwa 666: SIEDMIU NIE ZAWSZE WSPANIAŁYCH - Lao Che LONESOME TRAVELLER - Anita Lipnicka & John Porter - bear - 14.11.2008 08:21 PM kajman napisał(a):7. 4. 44 JESZCZE W ZIELONE GRAMY - Raz Dwa Trzy pięknie, również chyba wkrótce odkurzę "Młynarskiego", bo oczekiwanie na nowy materiał coś bardzo się wydłuża kajman napisał(a):14. 18. 7 ZAMKNIJ WSZYSTKIE DRZWI - Strachy na Lachy & Renata Przemyk piękne nagranie, zwłaszcza że tutaj pani Renata śpiewa trochę inaczej niż zwykle - p.u.r.h. - 14.11.2008 10:11 PM Jak zwykle sporo ciekawych niespodzianek, zarówno w kolorze zielonym jak i niebieskim i czerwonym Szczególnie najwyższy z zielonych oraz niższe z czerwonych Ale i wśród czarnych pozycji jest ich sporo, trochę miłych (obroniona pozycja lidera) i trochę niewesołych (44, 50, poczekalnia) - ku3a - 15.11.2008 02:07 AM cieszę się z dwóch najwyższych zielonych piosenek. "All Nightmare Long" jako tako, ale mogłoby być lepiej. - saferłel - 15.11.2008 02:48 PM Nowość znam tylko jedną, całkiem fajne Voo Voo, choć na płycie zdarzają się lepsze. Nadal 5 Ev w top 20. Zakochany jesteś absolutnie Zaskakuje mnie dobra forma Prince'a. Widzisz, Sit And Wonder wraca do 10....i pewnie za tydzień znów spadnie. Śmiezna sprawa, bo twoja lista przez tą całą otoczkę nieprzewidywalności....stała się przewidywalna Przynajmniej dla mnie Od razu skoczyłem do poczekalni, od razu po przeczytaniu komentarza, bo tam Goldfrapp, z bardzo dobrym nagraniem, a ja myślę co by tu wykombinować z ich nowej płyty na listę - może Clowns? Naciesz się tym ile możesz, bo taki utwór jak na Goldfrapp to rzadkość, chociaż numery z pierwszej płyty też by ci się pewnie podobały...a i jeszcze Eat Yourself z nowej, który może będziesz miał okazję poznać dzięki top 30 na mojej liście ;] Szkoda, że przez twoje zasady (tak zaczyna się 90% postów narzekających na wyniki piosenek tutaj) Sparks z 24 miejsca wylądowali tak daleko. - kleschko - 15.11.2008 03:16 PM kajman napisał(a):ale Clowns brzmi mi zupełnie inaczej niż poprzednie ich nagrania. Na razie wystarczyło to tylko na poczekalnię, ale do Top50 nie brakowało aż tak dużo.ja chętnie zobaczyłbym to nagranie w top 50, może za tydzień :?: kajman napisał(a):30. N. 1 NIE MANIPULUJ - Voo Voopłyta mnie niestety nie zachwyciła, na mojej liście Leszek zagościł tylko na 2 tygodnie; ale to nagranie również dla mnie jest jednym z najlepszych na płycie kajman napisał(a):34. 25. 3 NATTURA - Bjorkkrótko: szkoda , że spada - abd3mz - 16.11.2008 01:55 PM kajman napisał(a):Chodząc do podstawówki miałem aspiracje do zrewolucjonizowania systematyki zwierząt kajman napisał(a):Dla trzech bardzo lubianych grup zwierząt postanowiłem stworzyć nowy rząd: Gruboskórne. No i z tego właśnie rzędu zabrakło mi tylko słonia.Ale masz możliwość wpuścić Słonie na listę. kajman napisał(a):Voo Voo zaczyna mocno szaleć, bo Nie manipuluj to druga już ich piosenka, która pojawiła się na mojej liście w krótkim odstępie czasu.Ale coś misie wydaje, że dużo więcej z płyty by się u Ciebie nie pojawiło. kajman napisał(a):8. 7. 7 MY LOVE IS LIKE A RED RED ROSE - Eva Cassidy abd3mz w komentarzu do 101 notowania napisał(a):kajman napisał(a):17. 15. 19 LOVE ME LIKE A RIVER DOES - Melody GardotSzkoda, że utwór o podobnym tytule nie jest w tych okolicach... kajman w odpowiedzi napisał(a):17. Jeżeli ten, który jak sądzę masz na myśli, to raczej tak wysoko nie zajdzie - kajman - 20.11.2008 10:58 AM bear napisał(a):7. Chyba nie jest tak źle, bo to chyba dopiero półtora roku. A odkurzanie Raz Dwa Trzy zdecydowanie popieram.kajman napisał(a):7. 4. 44 JESZCZE W ZIELONE GRAMY - Raz Dwa Trzypięknie, również chyba wkrótce odkurzę "Młynarskiego", bo oczekiwanie na nowy materiał coś bardzo się wydłużakajman napisał(a):14. 18. 7 ZAMKNIJ WSZYSTKIE DRZWI - Strachy na Lachy & Renata Przemykpiękne nagranie, zwłaszcza że tutaj pani Renata śpiewa trochę inaczej niż zwykle 14. Zbyt słabo znam Renatę, żeby zastanawiać się, jak śpiewa zwykle. Tutaj mogę stwierdzić tylko, że pasuje mi wokalnie bardziej niż Grabaż. - kajman - 20.11.2008 11:04 AM p.u.r.h. napisał(a):Jak zwykle sporo ciekawych niespodzianek, zarówno w kolorze zielonym jak i niebieskim i czerwonym Szczególnie najwyższy z zielonych oraz niższe z czerwonych Ale i wśród czarnych pozycji jest ich sporo, trochę miłych (obroniona pozycja lidera) i trochę niewesołych (44, 50, poczekalnia)No to podejrzewam, że tym razem też będziesz miał miłe niespodzianki we wszystkich trzech kolorach (chociaż może wszystkich nie jest adekwatne, bo planuję małą rewolucję kolorystyczną). A i te najprzyjemniejsze w tym notowaniu w kolejnym nie powinny Cię zbyt mocno rozczarować. - kajman - 20.11.2008 11:06 AM ku3a napisał(a):1. cieszę się z dwóch najwyższych zielonych piosenek.1. Których, o ile dobrze kojarzę, u Ciebie niestety nie ma. 2. Widać jednak nie mogło. ŚWietne nagranie, ale według mnie na mojej liście innych nie ma. - kajman - 20.11.2008 11:27 AM saferłel napisał(a):1. Nowość znam tylko jedną, całkiem fajne Voo Voo, choć na płycie zdarzają się lepsze.1. Może poznam, to się przekonam (jeden słyszałem w radio, brzmiał jak WFE i wcale mi się nie podobał), chociaż nasze odczucia mogą być skrajnie różnie. 2. Bez przesady. Były i takie jej utwory, które nie przeszły selekcji. 3. Mnie także. Ale... 4. Wróciło nie od razu, a raczej nie przewidzisz po ilu tygodniach kolejny raz wróci (jeżeli wróci) 5. Ale to EY jeszcze chyba na Twojej liście nie jest (tzn. w 30), bo nie kojarze, żebym zwrócił na to uwagę. 6. Gdyby nie moje zasady, to pewnie Sparks nie załapałoby się do 100, a do 50 na pewno, bo wyżej byłyby pewnie: 3xMelua, 4xTool, 2xRecoil, jeszcze 2xJopek, Garbarek, jeszcze raz Bjork no i jeszcze sporo nagrań, o których w tej chwili nie pamiętam. - kajman - 20.11.2008 11:30 AM kleschko napisał(a):1. Podejrzewam, że tym razem nie będzie.kajman napisał(a):ale Clowns brzmi mi zupełnie inaczej niż poprzednie ich nagrania. Na razie wystarczyło to tylko na poczekalnię, ale do Top50 nie brakowało aż tak dużo.1. ja chętnie zobaczyłbym to nagranie w top 50, może za tydzień :?:kajman napisał(a):30. N. 1 NIE MANIPULUJ - Voo Voopłyta mnie niestety nie zachwyciła, na mojej liście Leszek zagościł tylko na 2 tygodnie; ale to nagranie również dla mnie jest jednym z najlepszych na płyciekajman napisał(a):34. 25. 3 NATTURA - Bjorkkrótko: szkoda , że spada 30. Na razie nie podejmę się oceny płyty, bo dobrze znam tylko 2 utwory, z których leszek świetnie się trzyma. 34. U mnie kierunek ruchu w jednym tygodniu nie ma wpływu na kierunek w następnym. Więc kto wie, czy teraz nie pójdzie do góry. - ku3a - 20.11.2008 11:40 AM kajman napisał(a):1. Których, o ile dobrze kojarzę, u Ciebie niestety nie mato są świetne nagrania, ale widać to za mało, żeby trafić do mnie kajman napisał(a):2. Widać jednak nie mogło.napisałem "mogłoby" - kajman - 20.11.2008 11:50 AM abd3mz napisał(a):1. No tak, ale Słonie nie mają szans. Nie podobają mi się na tyle.kajman napisał(a):Dla trzech bardzo lubianych grup zwierząt postanowiłem stworzyć nowy rząd: Gruboskórne. No i z tego właśnie rzędu zabrakło mi tylko słonia.1. Ale masz możliwość wpuścić Słonie na listę.kajman napisał(a):Voo Voo zaczyna mocno szaleć, bo Nie manipuluj to druga już ich piosenka, która pojawiła się na mojej liście w krótkim odstępie czasu.2. Ale coś misie wydaje, że dużo więcej z płyty by się u Ciebie nie pojawiło.kajman napisał(a):8. 7. 7 MY LOVE IS LIKE A RED RED ROSE - Eva Cassidy 2. Bardzo możliwe, ale na razie nie znam w zasadzie nic więcej. 8. Tak to czasem bywa, ale na 99,7% Eva nie dojdzie na szczyt, co Melody uczyniła. |