Notowanie 84 (12.07.08) - Wersja do druku +- Największe forum list przebojów Mycharts.pl (https://www.mycharts.pl) +-- Dział: Personalne listy przebojów (/forumdisplay.php?fid=3) +--- Dział: Zamrażarka (/forumdisplay.php?fid=13) +---- Dział: Domowa Lista Przebojów (/forumdisplay.php?fid=27) +---- Wątek: Notowanie 84 (12.07.08) (/showthread.php?tid=2252) Strony: 1 2 |
Notowanie 84 (12.07.08) - saferłel - 12.07.2008 07:45 PM Tak! Dokładnie tak jak w opisie. Są wakacje i nawet ja muszę się wyzbyć rockowej, ciężkiej toksyny i wszystkich tych numerów nad którymi warto pogłówkować...Bez obaw, mimo to potrafię poruszać się w świecie DOBREJ muzyki typowo rozrywkowej. W każdym razie i tak jest rockowo, bo z dnia na dzień trudno zmienić skład całej listy. Zacznijmy od początku. O pozycję lidera rywalizowały trzy piosenki. I teraz pewnie dostanę łomot, bo wygrała ta, która chyba najmniej lubicie - Caravan Girl. Co ja mam poradzić, że w ostatnim czasie Goldfrapp ani na moment nie opuszcza moich głośników. Jest aż tak ''źle'' z punktu widzenia rockowego środowiska, że chyba dosłownie nie było przerwy dłuższej od ich muzyki niż 3 godziny w ostatnich kilku dniach...oczywiście nie licząc snu. Ale jak za chwilę zobaczycie lista płyt na tym nie ucierpiała, lista też (trudno by ucierpiały jak płyty Goldfrapp na niej są ) Caravan Girl brzmi jakby wyjęte z lat 70, brzmi jakby Goldfrapp połączył się z Abbą, ale z taką Abbą jakiej nigdy tak naprawdę nie było chyba....bo inaczej bym nie lubił tego numeru, tak jak całej Abby. Ogólnie rzecz biorąc to są jednak takie klimaty. Wspanialy głos - jak zwykle, doskonała melodia - jak zwykle, przebojowo...tak, nie wiem tylko czy pod kątem całego albumu pisać ''jak zawsze''. To powinien być duży hit, ale oczywiście jak 80% z moich list zanotował niezłą klapę Ciekawe czy klapę zanotuje Love Is Noise, bardzo bliskie wygranej w tym tyg. Myślę, że nie, myślę, że ludzie to kupią. Czy Verve grało by kiepsko czy nie i tak by pewnie kupili, tzn Brytyjczycy oczywiście. The Good The Bad...spada i to mocno. Nie utrzymał się na podium. Ale spokojnie. Jeśli utrzyma się do jesieni to naprawdę może liczyć na wynik godny swojego tytułu, który kiedyś mu tam nadałem....coś jak jeden z lepszych w 21 wieku itp itd... Interpol ciągle w top 10, a to przecież już 14 tyg.! Co tu dużo pisac....może tylko tyle, że wszystkie z tych 14 tyg. spędził w top 10!!! Morrissye przebył drogie od samego piekła do nieba, jak tak patrzę na jego chartun. To jego pierwszy tydzień w 10, po 6 tyg. pobytu na liście i debiutowi na...54 miejscu. Stare wygi straciły kilka oczek, stare rockowe wygi...Coldplay, Nick Cave. Jedynym wyjątkiem z czołówki jest awans Sing For The Submarine, naprawdę trudnej w odbiorze piosenki. Nie chcę jednak byście pomyśleli, że naprawdę wysiadł mi mózg i teraz zadowalam się ładnym popem spod znaku Viva La Vida....nie, po prostu, ciekawostki...i lato, lato, LATO! Na marginesie to Viva znów ostry FALL zalicza. W poczekalni już się kotłuje. Lost! czy Yes, Yes czy Lost?, a może 42... Najwyższa nowość to świeżutkie Cure, jak zwykle singiel w necie pojawia się na kilka godzin przed premierą. Naprawdę podziwiam wszystkich, którzy pilnują by materiał wcześniej nie wyciekł do internetu. Ciekawe jak z płytą będzie. Sleep When I'm Dead, to największy CZAD jaki zespół nam ostatnio sprezentował. Nie jest jednak hardrockowo. Gitary to tylko taka makieta, która nawet nie jest tu najważniejsza. To bardzo melancholijny i depresyjny utwór - a wszystko to w pełni odkryje gry zostanie zagrany akustycznie, zresztą posłuchajcie - wszystko na chomiku (i te ala INDYJSKIE dźwięki na początku!) Płyty Lowe nie znalazłem nadal. Underground undergoundów :/ Singiel jednak radzi sobie dobrze i wspina się stopniowo po liście. Lowe to dla mnie taki wypełniacz w czasie gdy na rynku nie ma nowego Depeche Mode i Pet Shop Boys. The Raconteurs w górę. Nie będę denerwował fanów zespołu i nie napisze na którym miejscu był kilka dni temu w czasie układania wstępnego W każdym razie są super! W kolejnej 10 zasyp nowości. Jest Slow, cover utworu Kylie Minugue z nowej płyty Trickyego. Nie ukrywam, że ostatnio mocno słuchałem gościa, ale raczej innych płyt i to tak przy okazji...trochę bocznymi drzwiami, ale tylko trochę, bo i tak jakiś numer z nowego albumu gwiazdy tripa ent hopa miał się pojawić u mnie w ciągu tyg, może dwóch. Fratellis bliscy 20. Mało ich słuchałem w tym tyg. Bodajże 2 razy!! Ale i tak skaczą do góry. Aaaa zapomniałem pociagnąć tematu o nowościach. Wdarł się na moją liste nastrojowy pop-jazz! Jest Gabriella Climi i Duffy. Wszystko zasłyszane z trójki (tzn Duffy znałem, ale wcześniej nie zwróciłem na ten numer większej uwagi), a Gabriella to wynalazek Piotra Barona, który katował tym mnie gdy byłem na wsi i ciągle powtarzał by an to głosować Niektórzy będą happy, bo pojawia się Peter Gabriel, nie wiem czy akurat zadowolę TE OSOBY konkretną piosenką, ale już jest nieźle, nie? Jest i Sigur, którego nie mogłem pominąć. Tylko, że u mnie z innym przedstawicielem niż na większości list. Po 19 tyg. blisko opuszczenia listy znalazła się Carla Bruni, która jest chyba jedną z większych jej rewelacji. W momencie debiutu była to raczej ciekawostka, która mogła liczyć na 6-7 tyg. na liście, tym bardziej, że to kompletnie nie moja bajka jeśli chodzi o gatunek, a teraz?.....a teraz muszę zapoznać się z nowym francuskojęzycznym albumem Pani Prezydent Z listy odleciał już Rufus, ale dla jego miłośników niedługo będę miał dobre nowiny Przechodzimy do płyt. .......a wcale, że nie GOLDFRAPP jest pierwszy! Tricky proszę Państwa. Tricky, którego wziąłem ze sobą na wieś i który tam po raz pierwszy od pewnego czasu przypomniał mi o swoim geniuszu. To także ten Tricky, który miał niezwykłego pecha, bo na 5/5 się nie załapał, zabrakło 1% :] w tej mojej pomylonej skali Tym razem to nadrobił i wcale nie jest to 5 naciągana. Wszedł na listę około 60 najlepszych płyt (około, bo kilka 5 jest dla kompilacji, teraz dokładnie nie pamiętam ile studyjnych płyt ma tą ocenę) wszechczasów w wielkim stylu. Muszę jak najszybciej napisać reckę Maxinqueaye i koniecznie was tam odesłać byście poczytali trochę o tym albumie, jednym z najważniejszych w muzyce w latach 90, a na pewno NAJLEPSZYM w swoim nurcie i bije on według mnie nawet wszystkie płyty Massive Attack!!! Kolejne pozycje dla w/w grupy. Są naprawdę świetni. I nie jest to jakaś piekielnie trudna w odbiorze muzyka. Mają kilka słynnych przebojów i urzekają pomysłowością. Stworzyć muzykę na komputerze...to naprawdę sztuka. W dodatku zapraszają do współpracy znakomitych wokalistów (Allison, Nicolette, Andy, FRASER) Protection wygrało wewnątrzną rywalizację głównie z powodu znakomitych singli: SLY i Karmacoma. Goldfrapp pojawia się oczywiście w maxymalnej ilości 4 płyty. To oczywiście powtórkowe przesłuchania, bo całą karierę grupy znam. Jedyne co poprawiłem to ocenę dla płyty Black Cherry, wcześniej zupełnie nie docenionej przezemnie, a posiadającej parkietowe wymiatacze takie jak TWIST czy TRAIN. Najwyżej jednak z ich płyt jest najnowsza pozycja, której to słuchałem najwięcej m.in. w związku z topem płyt. Jak dla mnie brzmi ona jak kontynuacja Felt Mountain, ale w bardziej folkowej formie...Tak naprawdę pasują mi te płyty do siebie bo znów po 7 latach album Goldfrapp potrafi zaprezentować maxymalne możliwości wokalne Alison, a dwie ostatnie płyty tego nie pokazać. Stąd też pochodzi mój numer jeden - CARAVAN GIRL. Na liście są jeszcze echa The Police, znakomitego The Police, które mimo, że noty dostało kapitalne kończy listę. Za tydzień spodziewać można się tylko Stinga, z którym przygodę zacząłem dzięki TEJ piosence. Lista płyt: 01 - Tricky - Maxinquaye (1995) 02 - Massive Attack - Protection (1994) 03 - Massive Attack - Mezzanine (1998) 04 - Massive Attack - Blue Lines (1991) 05 - Goldfrapp - Seventh Tree (2008) 06 - Goldfrapp - Black Cherry (2003) 07 - Goldfrapp - Felt Mountain (2001) 08 - The Police - Ghost In The Machine (1981) 09 - The Police - Zenyata Mondatta (1980) 10 - Goldfrapp - Supernature (2005) AP. PP. LT. 01. 18. 02. Goldfrapp - Caravan Girl 02. 02. 03. The Verve - Love Is Noise 03. 03. 06. Roisin Murphy - Movie Star 04. 04. 05. The Dresden Dolls - Lonesome Organist Rapes Page-Turner 05. 01. 06. The Good, The Bad And The Queen - The Good, The Bad And The Queen 06. 05. 06. Elbow - An Audience With The Pope 07. 06. 05. Tindersticks - The Hungry Saw 08. 16. 06. Morrissey - All You Need Is Me 09. 10. 14. Interpol - Pioneer To The Falls 10. 07. 09. The Cure - The Only One 11. 11. 08. M83 - Graveyard Girl 12. 15. 04. Portishead - The Rip 13. 09. 11. Nick Cave & The Bad Seeds - More News From Nowhere 14. 08. 11. Coldplay - Violet Hill 15. 12. 05. The Cure - Freakshow 16. 25. 13. Goldfrapp - Happiness 17. 19. 04. The Music - Strenght In Numbers 18. 20. 04. R.E.M. - Sing For The Submarine 19. 13. 06. Ladytron - Ghosts 20. 14. 10. The Jesus And Mary Chain - All Things Must Pass 21. 23. 03. The Fratellis - Mistress Mabel 22. 17. 06. Blackfield - Where Is My Love? 23. 31. 02. The Raconteurs - Many Shades Of Black 24. 21. 10. dEUS - Slow 25. 26. 04. Amy Macdonald - Poison Price 26. NE. 01. The Cure - Sleep When I'm Dead 27. 32. 03. The Futureheads - Radio Heart 28. 33. 02. The Last Shadow Puppets - Standing Next To Me 29. 34. 03. Lowe - A 1000 Miles 30. 24. 09. The Last Shadow Puppets - The Age Of The Understatement 31. 27. 15. Portishead - Machine Gun 32. NE. 01. Tricky - Slow 33. 22. 06. Lao Che - Czarne Kowboje 34. 38. 04. Editors - Bones 35. 30. 11. The Subways - Girls & Boys 36. NE. 01. Duffy - Warvick Avenue 37. 35. 11. Foo Fighters - Cheer Up Boys (Your Makeup Is Running) 38. 29. 11. R.E.M. - Hollow Man 39. NE. 01. Gabriella Cilmi - Sweet About Me 40. 40. 05. The Dandy Warhols - Wasp In The Lotus 41. 39. 02. Primal Scream - Can't Go Back 42. 36. 12. Guillemots - Get Over It 43. 28. 07. Renton - Walk Aside 44. NE. 01. Sigur Ros - Inní Mér Syngur Vitleysingur 45. NE. 01. Peter Gabriel & Friends - Everything Comes From You 46. 54. 02. The Gutter Twins - God's Children 47. 47. 05. The Hoosiers - Coops And Robbers 48. 42. 15. dEUS - The Architect 49. 48. 04. The Kooks - Shine On 50. 46. 08. Organizm - Głowa 51. 45. 15. Lao Che - Hydropiekłowstąpienie 52. 43. 17. Radiohead - Nude 53. 37. 12. Nine Inch Nails - Discipline 54. 44. 14. Elbow - Grounds For Divorce 55. 41. 10. Coldplay - Viva La Vida 56. 49. 08. Death Cub For The Cutie - I Will Possess Your Heart 57. 50. 12. The Wombats - Backfire In The Disco 58. 52. 13. Steve Lukather - Tell Me What You Want From Me 59. 51. 19. Carla Bruni - Autumn 60. 53. 13. The Racounteurs - Salute Your Solution Z listy wypadły: z 55 - Gavin Rossdale - Love Remains The Same - po 6 tyg. z 56 - Guillemots - Falling Out Of Reach - po 6 tyg. z 57 - Hercules And Love Affair - Blind - po 7 tyg. z 58 - Martina Topley Bird - Carnies - po 6 tyg. z 59 - Roisin Murphy - You Know Me Better - po 17 tyg. z 60 - Rufus Wainwright - Between My Legs - po 18 tyg. - Listoholik - 12.07.2008 09:10 PM 1. miejsce bardzo mi się podoba u mnie też będzie znacznie szło w tym tygodniu do góry... - saferłel - 12.07.2008 09:14 PM Oo, jak mnie to cieszy, nawet nie wiesz Aha, dostałeś moje PM w sprawie komentowania twojej listy? - stavanger - 12.07.2008 11:56 PM Cytat:02. 02. 03. The Verve - Love Is NoiseChyba sie przekonałem do tej piosenki - abd3mz - 13.07.2008 12:13 AM saferłel napisał(a):W poczekalni już się kotłuje. Lost! czy Yes, Yes czy Lost?, a może 42...A może następny singiel? saferłel napisał(a):The Good The Bad...spada i to mocno.Szkoda. saferłel napisał(a):a Gabriella to wynalazek Piotra Barona, który katował tym mnie gdy byłem na wsi i ciągle powtarzał by an to głosowaćAch ten Balonik. saferłel napisał(a):Niektórzy będą happy, bo pojawia się Peter Gabriel, nie wiem czy akurat zadowolę TE OSOBY konkretną piosenką, ale już jest nieźle, nie?Numeru na razie nie kojarzę, więc skomentuje jak sobie przypomnę płytę. saferłel napisał(a):Jest i Sigur, którego nie mogłem pominąć. Tylko, że u mnie z innym przedstawicielem niż na większości list.Przypuszczam, że u neon.ki pojawi się pół płyty. [Z tego co kojarzę to ten utwór już jest.] saferłel napisał(a):a teraz muszę zapoznać się z nowym francuskojęzycznym albumem Pani PrezydentA myślałem, że tylko ja zauważyłem jego wydanie. Lao Che w dół... Więcej błędów nie zauważyłem. - saferłel - 13.07.2008 11:21 AM A jaki jest następny singiel? Słyszałem, że niby Cemeteries, ale trójka ostatnio coś mało wiraygodna jest z tymi swoimi prognozami....poczekam aż się potwierdzi. W każdym razie Cemeteries gorsze od mojej trójki. Heh Lao Che mi nie w smak o tej porze...chociaż takie HYDRO...WSTĄPIENIE by się przydało bo upał jak cholera ;] Aaa i to The Good nie ma co się martwić Michał - Verve podobno nieźle kopią w tyłek żywą wersją Love Is Noise. Już się doczekać nie mogę Glastonbury! - stavanger - 13.07.2008 11:47 AM saferłel napisał(a):Michał - Verve podobno nieźle kopią w tyłek żywą wersją Love Is Noise. Już się doczekać nie mogę Glastonbury!Czyżby o to chodziło: http://www.youtube.com/watch?v=IbnR3hz1lc8 - abd3mz - 13.07.2008 12:37 PM saferłel napisał(a):A jaki jest następny singiel? Słyszałem, że niby Cemeteries, ale trójka ostatnio coś mało wiraygodna jest z tymi swoimi prognozamiNiedźwiedź też mówi, że ten utwór. - saferłel - 13.07.2008 12:56 PM Mimo wszystko ja zachowuje ostrożność, a jeśli okazałoby się to prawdą, to też będę marudzić, że więcej takich przedterminowych niusów nie podają stavanger - Tak! Dokładnie. Całego nie oglądałem Czekam na swoją kopie DVD. Ehh jak widzę tego gościa na elektrycznych smykach od razu mi Pulp przychodzi na myś; ;] - kleschko - 13.07.2008 07:22 PM saferłel napisał(a):01. 18. 02. Goldfrapp - Caravan Girlchętniej na 1. widziałbym The Verve saferłel napisał(a):38. 29. 11. R.E.M. - Hollow Manu mnie tuż za 50. Man-Sized Wreath, wdług BBC będzie to 3 singiel z Accelerate ...byłbym zapomniał w tym tygodniu lista płyt wyśmienita - saferłel - 13.07.2008 07:25 PM Heh właśnie ostatnie częśli występu Verve z Glasto zgrywam i może obejrzenie tego widowiska spowoduje ruch w górę Love Is Noise...z drugiej strony tworzę top Goldfrappu, więc.... Cieszę się, że się podoba lista płyt Tak, 3 singlem Man. Dobry wybór, a pamiętam jak Stipe mówił w tamtym roku, że mają taki utwór Man...i on chyba będzie b-sidem Na razie u mnie na liście Sing, ale i nowego singla nie może zabraknąć! - AKT! - 13.07.2008 07:39 PM Widzę, że czołówka dość Open'erowa A Verve znowu "tylko" na drugim Właśnie odwiedzam Twojego chomika i szukam czego dla siebie. Co byś mi polecił? - saferłel - 13.07.2008 07:42 PM Na chomiku mam nowości z listy, wszystkie, które się ukazały na przestrzeni ostatnich...WIELU tygodni, więc do wyboru do koloru. Spodobać Ci się może: M83, The Music, Ladytron...no to takie elektroniczne rzeczy są. Możesz dla spróbowania zgrać Dresden Dolls bo nie wiem czy spodobałoby Ci się takie ''kabaretowe'' granie - AKT! - 13.07.2008 07:44 PM The Music słyszałem i częściowo zgadzam się z Kajmanem w sprawie tej "nudnej rąbanki", ale tylko częściowo Resztę sprawdzę, bo i tak nigdy nie wykorzystuję tego 50mb na ściąganie - saferłel - 13.07.2008 08:34 PM VERVE NA GLASTONBURY MIAŻDZY!! ALE ONI GRAJĄ!!! I JAKA JAKOŚĆ VIDEO!!! - Aro - 15.07.2008 02:15 PM No nareszcie wysłuchałem Twojej najwyzszej nowości i chyba dołącze do kilku osób które twierdzą że z całej poznanej trojki Kjurów 'Sleep..." jest najlepsze . A no i bardzo podobaja mi się także dwie najnizsze w tym tygodniu. Znów nieźle namieszałes ale bardzo mi sie to podoba, znaczy słuchasz duzo , często [i troche Tobie zazdroszcze, bo u mnie z czasem krucho , w tym gorącym okresie podsumowującym połrocze 2008 . Choc najwazniejsze i terminowe sprawozdania mam juz za sobą ]i tak sobie mysle że gdybys układał liste co godzine to kto wie czy za każdym razem miałbys innego lidera REM u Ciebie na 18, ale zdaje mi się że z wszystkich trzech (jak pamiętam :roll: ) wspina sie najwolniej. Ale fakt jest faktem ciesze się że idzie do góry . - saferłel - 15.07.2008 03:59 PM Hmm ciekawą teorię tu wysuwasz Myślę, że w tym tyg. co był nie było mocnych na Goldfrapp. Musiał być pierwszy z kilku przyczyn, które się na to złożyły. Ostatnio jednak zaczarował mnie Verve, który obecnie jest na drugim i przyznaję, że wczoraj był liderem, ale lista jest postowana co tydzień....może to być trochę krzywdzące, ale często z braku innych metod wyłonienia lidera czy piosenki na konkretną pozycje decyduje ta chwila gdy robię listę i co wtedy mi się najbardziej podoba ;] - tu więc masz trochę racji, ale z tym ''co godzinę'' to jednak trochę przesadziłeś ...tym bardziej, że zwykle ostateczne notowania układam trochę więcej niż 60 minut ;] - Aro - 15.07.2008 07:09 PM no fakt tu moze przesadziłem...o jakies pół godzinki ???? - koszMAREK - 15.07.2008 08:39 PM Aż 21 wspólnych utworów w zestawieniu - super!!! - ku3a - 16.07.2008 01:10 PM na poczatku musze jeszcze raz napisac, że bardzo lubię Twoją pasje do muzyki i to, że naprawdę tym żyjesz. czasem nie podoba mi sie tylko sposob wyrażania opinii o niektorych wykonawcach/utworach, ale to tez juz wiesz . bardzo lubie czytac Twoje komentarze. no coz, Goldfrapp to jednak nie moja muzyka. czasem moglbym posluchac pojedynczej piosenki, ale nie wiecej na raz, a i tą jedna nie za czesto. no i nie mowie o jakiejs konkretnej . tak wiec znacznie bardziej podobaloby mi sie Verve na pierwszym. a musze przyznac, że od wczoraj "Love Is Noise" jeszcze bardziej u mnie zyskalo . teraz tylko chodzi o to, żeby nie za czesto slyszec to w radio, żeby nie zarżnąć piosenki i powinno byc w niedzielnym notowaniu nie najgorzej . Raconteurs moze jeszcze bedzie wyzej. na to licze . Fratellis i Futureheads u nas wciaz na podobnych miejscach, ciekawe przez ile notowan jeszcze tak bedzie. Duffy w sumie tez na podobnym miejscu zadebiutowala. u mnie pewnie pojdzie o kilka oczek do gory. heh, mocno "Czarne" spadly. i "Hydro" tez... Cos nowego sie kroi czy juz raczej nie? "Viva La Vida" i tak za dlugo siedzi . saferłel napisał(a):a teraz muszę zapoznać się z nowym francuskojęzycznym albumem Pani Prezydentco najwyzej "pani prezydentowa" |