Notowanie 80 (14.06.08) - Wersja do druku +- Największe forum list przebojów Mycharts.pl (https://www.mycharts.pl) +-- Dział: Personalne listy przebojów (/forumdisplay.php?fid=3) +--- Dział: Zamrażarka (/forumdisplay.php?fid=13) +---- Dział: Domowa Lista Przebojów (/forumdisplay.php?fid=27) +---- Wątek: Notowanie 80 (14.06.08) (/showthread.php?tid=2055) Strony: 1 2 |
Notowanie 80 (14.06.08) - saferłel - 14.06.2008 02:55 PM Tak jak w podtytule. Dzięki łaskawości wczorajszego dnia [Piątek 13] ''udało'' mi się skręcić nogę, włożyć ją w gips i spokojnie już czekać na wakacje, które u mnie są tydzień wcześniej już. Czeka mnie tylko odebranie jakiejś nagrody za naukę we wtorek i zakończenie roku. Najważniejsze jednak, że na koncert The Police będę już w pełni sił ;] Myślę, że zaskoczeniem dla wielu będzie mój nowy lider, który skoczył aż o 48 oczek w górę co jest nowym rekordem. Wcześniej Meds z 17 weszło bezpośrednio na 1, więc naprawdę wynik GBQ budzi respekt. Ale co ja mam ukrywać. Tytułowy kawałek z ich ostatniej płyty to moja ulubiona kompozycja z tamtego krążka. Jeden z ulubionych utworów w ostatnich latach, więc tak musiało być. Ciekawe czy z takim bagażem i presją poradzi sobie na liście. Może dotrwa do następnej płyty Damona Albarna i spółki....czego bardzo bym sobie życzył. Poprzedni lider wyleciał tuż za podium. Rewelacyjny Interpol, który musiał przeżyć w 10 kilka ładnych tyg. by wejść prawie na sam szczyt, na tym prawie samym szczycie utrzymał się drugi tydzień. Słuchy chodzą, że Panowie mają zamiar wydać na singlu jeszcze jeden utwór, Rest My Chemistry co według mnie byłoby znów strzałem w 10 (w przenośni....i jeśli chodzi o moją listę najprawdopodobniej ) Portishead utrzymuje świetną formę, mimo osunięcia się na koniec ścisłej czołówki. Potrzeby wprowadzania The Rip na razie nie widze. Cieszę się Maszynówką. Blackfield autorem największego awansu w obrębie top 20. Najwyższa nowość pod numerkiem 17 się kryję. To numer z nowej płyty Dresden Dolls pod tytułem No, Virginia. Jeden z najbardziej oryginalnych jak dla mnie zespołów świata wydał płytkę, która połączyła kilka premierowych nagrań oraz różne wcześniej niepublikowane lub umieszczone na b-stronach singli utwory. Takim b-sidem (z płyty Yes, Virginia z 2006) jest właśnie Lonesome Organists. Najbardziej żywiołowy moment płyty z typowym poczuciem humoru w tekście i naprawdę fantastycznymi motywami fortepianowymi. Kto wie czy nie powtórzy sukcesu poprzedniego ich numeru jaki trafił na moją listę czyli Sex Changes. Dwudziestkę zamyka NIN, który wreszcie wykonał jakiś konkretny ruch do tyłu...czy też w ogóle się wreszcie z pozycji 13 ruszył. Szkoda, że następców raczej nie znajdę w obozie NIN, bo nowa płyta zawodzi, a Discipline zdecydowanie się wyróżnia. Gdyby nie silna konkurencja Electropop najwyższej klasy w wykonaniu Ladytron byłby już wyżej niż na 21 miejscu. W każdym razie i tak zaliczył spory awans. Tindersticks jest jak z Elbow. Piękny, spokojny album, melancholijny, prawie bez-gitarowy nie posiadający jednak takich typowych hitowych kawałków na listę. Ja jednak postaram się z jednej z lepszych płyt tego roku coś wyskrobać i pierwszym efektem tego rozpracowywania Tinderów jest tytułowy kawałek debiutujący na 23 miejscu. Znów jak w wypadku poprzedniej nowości jest to najbardziej żywy i przebojowy track. Radiohead spowolniło nieco swój marsz w dół, choć praktycznie w każdym momencie mogę wprowadzić kolejny numer z In Rainbows, który przejmie pałeczkę po Nude. Końcówka trzeciej 10 to same spadki... Pisałem już w temacie listy kleszka (wybacz, że tak spolszczam twój nick, ale tak go czytam), że u niego dopiero The Only One sie pojawia, a u mnie na 35 jako nowość faktycznie, zgodnie z tytułem - zakręcony i osobliwy Freakshow. To tylko 2 i pół minuty naprawdę bardzo nietypowego jak na Cure grania. Zapomnijcie o zimnych i ciemnych klimatach z jakich słynie ten zespół i zabawcie się przy Freakshow w dyskotekę. Dobrze radzi sobie drugi singiel Guillemots, ale nie może przebić się z końcówki czwartej 10 do przodu. Lekki awans i chyba jednak nadal pozostaje lekki żal, ze to nie Kris Kross jest drugim promotorem Red. Ale wszystko w swoim czasie...Zabrakło miejsca na przebicie się w górę drugiej piosenki Elbow na mojej liście. To dziwne, bo nie ukrywam, że Audiencja to mój ulubiony numeri trochę dziwne by było, żeby gasił światło na końcu listy. Dzięki rozszerzeniu listy na końcu stawki znalazło się kilak wiekowych numerów, które osiągają pułap ponad 15 tygodniowy. Najbliżej 20 Kills, Lao i PJ. Hoosiers po długim oczekiwaniu zaliczają top 60. Ciężko jednak będzie walczyć o dobry wynik. Nie bawi mnie ten numer tak jak 3 poprzednie single, choć nie można mu odmówić znów świetnej melodii. Notowanie płyt: 01 - Coldplay - Viva la Vida or Death and All His Friends (2008) 02 - Tindersticks - The Hungry Saw (2008) 03 - The Police - Outlandos d'Amour (1978) 04 - Cranes - Future Songs (2001) 05 - The Gutter Twins - Saturnalia (2008) 06 - The Dresden Dolls - No, Virginia (2008) 07 - The Music - Strength in Numbers (2008) 08 - Ladytron - Light & Magic (2002) 09 - The Cranberries - To the Faithful Departed (1996) 10 - Ladytron - 604 (2001) Notowanie piosenek: 01. 49. 02 The Good, The Bad And The Queen - The Good, The Bad And The Queen 02. 02. 10. Interpol - Pioneer To The Falls 03. 04. 06. dEUS - Slow 04. 01. 07. Nick Cave & The Bad Seeds - More News From Nowhere 05. 03. 07. Coldplay - Violet Hill 06. 06. 06. The Jesus And Mary Chain - All Things Must Pass 07. 10. 05. The Cure - The Only One 08. 11. 02. Roisin Murphy - Movie Star 09. 05. 09. Goldfrapp - Happiness 10. 07. 11. Portishead - Machine Gun 11. 16. 02. Blackfield - Where Is My Love? 12. 12. 03. Renton - Walk Aside 13. 08. 06. Coldplay - Viva La Vida 14. 14. 08. Guillemots - Get Over It 15. 17. 05. The Last Shadow Puppets - The Age Of The Understatement 16. 09. 07. R.E.M. - Hollow Man 17. NE. 01. The Dresden Dolls - Lonesome Organist Rapes Page-Turner 18. 18. 04. Death Cub For The Cutie - I Will Possess Your Heart 19. 15. 11. dEUS - The Architect 20. 13. 08. Nine Inch Nails - Discipline 21. 27. 02. Ladytron - Ghosts 22. 29. 02. Lao Che - Czarne Kowboje 23. NE. 01. Tindersticks - The Hungry Saw 24. 21. 13. Radiohead - Nude 25. 23. 07. Foo Fighters - Cheer Up Boys (Your Makeup Is Running) 26. 19. 08. The Wombats - Backfire In The Disco 27. 26. 07. The Subways - Girls & Boys 28. 22. 05. Big Day - Jedyny Słodki Problem 29. 24. 10. Elbow - Grounds For Divorce 30. 20. 09. The Racounteurs - Salute Your Solution 31. 31. 04. M83 - Graveyard Girl 32. 25. 11. Lao Che - Hydropiekłowstąpienie 33. 28. 09. Steve Lukather - Tell Me What You Want From Me 34. 30. 15. Carla Bruni - Autumn 35. NE. 01. The Cure - Freakshow 36. 32. 04. Organizm - Głowa 37. 38. 03. Guillemots - Falling Out Of Reach 38. 40. 03. Hey - W Imieniu Dam (Live) 39. 34. 10. Jarvis Cocker - Heavy Weather 40. 36. 03. Martina Topley Bird - Carnies 41. 35. 16. PJ Harvey - The Devil 42. 54. 02. Morrissey - All You Need Is Me 43. 45. 03. Gavin Rossdale - Love Remains The Same 44. 39. 14. Roisin Murphy - You Know Me Better 45. 48. 02. Elbow - An Audience With The Pope 46. 37. 14. Rufus Wainwright - Between My Legs 47. 33. 06. Muzyka Końca Lata - Chłopaki 48. 41. 10. Rush - The Way The Wind Blows 49. NE. 01. The Dandy Warhols - Wasp In The Lotus 50. 43. 04. Hercules And Love Affair - Blind 51. 44. 16. Lao Che - Drogi Panie 52. 42. 12. Eric Avery & Shirley Manson - Maybe 53. 46. 15. The Futureheads - The Beginning Of The Twist 54. 50. 13. Porcupine Tree - Normal 55. 51. 04. Stare Dobre Małżeństwo - Jednoczas 56. 47. 05. Pudelsi - Dziewczyny Z Podwórka, Chłopaki Z Mojej Ulicy 57. 52. 08. Satellite Party - Only Love Let's Celebrate 58. NE. 01. The Hoosiers - Coops And Robbers 59. 53. 18. The Kills - U.R.A Fever 60. 55. 12. Travis - Big Chair Z listy wypadły: z 56 - The Kooks - Always Where I Need To Be - po 11 tyg. z 57 - British Sea Power - No Lucifer - po 7 tyg. z 58 - The Kills - Cheap And Cheerful - po 8 tyg. z 59 - The Charlatans - You Cross My Path - po 8 tyg. z 60 - Supergrass - Bad Blood - po 10 tyg. - Listoholik - 14.06.2008 03:11 PM saferłel napisał(a):01. 49. 02 The Good, The Bad And The Queen - The Good, The Bad And The Queen to się teraz ukazało na singlu? saferłel napisał(a):35. NE. 01. The Cure - Freakshow jakieś namiar na tego singla? - Yacy - 14.06.2008 03:14 PM na razie krótko saferłel napisał(a):Tindersticks - The Hungry Sawzaraz się przekonam czym tak się zachwycasz saferłel napisał(a):07 - he Music - Strength in Numbers (2008)czy nie powinno być he, he Music ??? saferłel napisał(a):35. NE. 01. The Cure - Freakshowzgadzam się z tym co w opisie. To zupełnie inne Kiury. Ja na razie nie wiem co o tym myśleć EDIT: Listoholik napisał(a):jakieś namiar na tego singla?shoutbox, nowe single - saferłel - 14.06.2008 03:34 PM Albo mój chomik Już za free of course udostępniłem zaległe nowości i nowości z tego tyg. ;] Trochę się tego zebrało, wiec zachęcam do korzystania! Nie, to nie nowy singiel. Ale who cares? Oj mały błąd Zaraz się skoryguje, faktycznie miało być HE HE Music - kajman - 14.06.2008 04:56 PM Ależ skok na pierwsze miejsce, a ja tego jeszcze nie znam. Nowości w 40 też nie, przy czym najbardziej kusi najwyższa, bo poprzednie nagranie bardzo mi się podobało. Cure trochę mniej i poczekam na awans, a środkowa totalnie nic mi nie mówi. Widzę, że wysłałeś mi w końcu Jesień do leżakowni. - Yacy - 14.06.2008 05:00 PM saferłel napisał(a):Tindersticks jest jak z Elbow. Piękny, spokojny album, melancholijny, prawie bez-gitarowy nie posiadający jednak takich typowych hitowych kawałków na listę.tak go sobie niezobowiązująco słucham aż tu nagle pojawia sie The Other Side Of The World i ... burza mózgu.... Lambchop! Bardzo bliskie dźwięki! Dźwięki, które uwielbiam!!! Do tej pory faktycznie bardzo dobry album!!! Jeśli nic sie nie wydarzy to pewnie pojawi sie u mnie za tydzień, bo dzisiejsza już praktycznie jest Saferłel - dziękuję bardzo!!! Album jest chybaz z lutego, więc miał duże szanse już sie u mnie nie pojawić. p.s. na last.fm też porównani sa do Lambchop - saferłel - 14.06.2008 05:03 PM Niestety wszystko na to wskazuje, że przy obecnym poziomie utworów i liczbie piosenek raczej Autumn już nie wróci z Leżakowni na listę ;[ ;] Ja właśnie liczyłem, że ty się zainteresujesz Dresdenami, choć nie wiem czy akurat taki numer ci się spodoba, taki żywszy W każdym razie polecam cały krążek No Virginia, tam to już na pewno coś ciekawego byś znalazł. Środkową nowością Freakshow, ale pewnie masz na myśli Dandy Warhols, ja też ich nie znałem póki mój znajomy mi ich nie polecił....Zespół, który niby wyrastał z takiego alt rocka i grania być może ala Weezer z tego co czytałem na wikipedii, ale teraz gra elektro-rock bardziej. - saferłel - 14.06.2008 05:05 PM Nie znam Lambchop, ale jeśli grają tak jak Tinderzy to pewnie to porządna kapelka Z pewnością na początku zajmę się całą dyskografią Tinderów, bo z tego co widze to ceniony zespół, a po ocenach na RYM widać, że ich pierwsze płyty z początku lat 90 to czołówka 92 i 93 roku...Miło mi, że ci się Hungry Saw (płyta) podoba. Chciałem napisać, że ten album warto posłuchać kilka razy (tak samo jak Elbow) i dopiero odkryje się to piękno muzyki, ale widze, że bierze za 1 razem PS - płyta z końca kwietnia. - Konrad - 14.06.2008 06:01 PM saferłel, Twoja lista jest bardzo oryginalna bo występuje na niej dużo utworów niesinglowych. Zamieszczaj utwory z listy na chomiku to napewno się zapoznam 03. 04. 06 dEUS - Slow - kibicuję aby do 1-szego - saferłel - 14.06.2008 06:03 PM Tak jak napisałem: Chomik mocno zaktualizowany - kajman - 14.06.2008 06:14 PM saferłel napisał(a):1. Ja właśnie liczyłem, że ty się zainteresujesz Dresdenami, choć nie wiem czy akurat taki numer ci się spodoba, taki żywszy W każdym razie polecam cały krążek No Virginia, tam to już na pewno coś ciekawego byś znalazł.1. Zobaczymy, na razie jeszcze nie znam. Na razie czekam z kopytnym, a jeżeli nie to przed północą sterroryzuję jakiegoś gryzonia. 2. Nie doczytałeś, bo pisałem o nowościach w 40, a tam to jednak co innego. 3. Dandy byli na LP3, więc ich trochę słyszałem. - saferłel - 14.06.2008 06:17 PM Aha, Ok, ok zwracam honor w takim razie Tinderstick też powinno ci się spodobać , choć dziwne, że ich nie znasz.... Re: Notowanie 80 (14.06.08) - AKT! - 14.06.2008 07:08 PM saferłel napisał(a):01. 49. 02 The Good, The Bad And The Queen - The Good, The Bad And The QueenJak dramatycznie! Cytat:05. 03. 07. Coldplay - Violet HillAlbum na #1, a oba kawałki w dół Cytat:25. 23. 07. Foo Fighters - Cheer Up Boys (Your Makeup Is Running)Od kilku tygodni chodzi za mną ten kawałek i ciągle zapominam zrobić go na liście XD Trochę sobie odwróciłem kolejność singli i wpuściłem "Let It Die", a teraz mam sklerozę co tydzień - saferłel - 14.06.2008 09:57 PM Dramatycznie ? Też na początku postując listę płyt i notowań zastanawiałem się jak to się stało, że jednak na dół idzie Coldplay skoro płyta na 1 miejscu się znalazła. Tak to już jest. Piosenki są świetne, ale są jak widać inne lepsze, które na liście wygrywają, i nie muszą pochodzić nawet z lepszych płyt. W każdym razie nadal uwielbiam Violet i Vive i cieszę się, że Coldplay mają tak fajny album bo jeszcze na 101% coś się z niego u mnie pojawi i pewnie w podobnych rejonach listy jak te dwa już obecne. - kleschko - 14.06.2008 10:05 PM saferłel napisał(a):Pisałem już w temacie listy kleszka (wybacz, że tak spolszczam twój nick, ale tak go czytam)wybaczam saferłel napisał(a):03 - The Police - Outlandos d'Amour (1978)Nigdy nie mam czasu, aby zapoznać się z innymi płytami Police niż Synchronicity i The Police. Ale co się odwlecze to nie uciecze. saferłel napisał(a):35. NE. 01. The Cure - FreakshowJa na razie zachwycam się pierwszym singlem. Czego sam przyznam się niespodziewałem saferłel napisał(a):08. 11. 02. Roisin Murphy - Movie StarTak jak obiecałem. Wróciłem do ostatniej płyty Roisin. Moim zdaniem to najsłabszy z dotychczasowych singli saferłel napisał(a):Trochę się tego zebrało, wiec zachęcam do korzystania!Chętnie skorzystam. saferłel napisał(a):Nie znam LambchopNajwyższy czas nadrobić zaległości. aaktt napisał(a):Trochę sobie odwróciłem kolejność singli i wpuściłem "Let It Die", a teraz mam sklerozę co tydzieńTo co ja mam napisać. U mnie The Pretender zadebiutowało dobre pół roku po premierze - saferłel - 14.06.2008 10:17 PM Dziwi mnie, że tak znane tu jest jak widzę to Lamchop. Mają bardzo skromny profil na brytyjskiej wikipedii, mało info, gatunek: Alt country brzmi trochę mało przekonująco (szczególnie drugi człon). Myślę, że dopiero przy okazji nowej płyty będę miał okazję ich poznać, bo nie mam i nie widzę dla nich miejsca w moim kalendarzu w najbliższych...no nawet nie tyg. tylko miesiącach. Ja The Police z okazji koncertu słucham of course. Przyznam, że do tej pory miałem ocenione tylko Synchronicity, a więc gorzej niż u ciebie było z moją wiedzą na temat tej ekipy PS - skończyłem słuchanie Portishead z 94 - dostało 5 <hurra> - kleschko - 14.06.2008 10:46 PM saferłel napisał(a):skończyłem słuchanie Portishead z 94Klasyka saferłel napisał(a):Wcześniej Meds z 17 weszło bezpośrednio na 1Byłbym zapomniał. Nie mogę się doczekać nowej płyty Placebo - Yacy - 15.06.2008 02:29 AM saferłel napisał(a):PS - płyta z końca kwietnia.link z którego to miałem był z 8.02.2008 - saferłel - 15.06.2008 10:54 AM Mi się wciąż zdaje, że koniec kwietnia zresztą ten album był w necie od lutego bodajże dostępny Widzę, że na RYM-ie już wtedy oceniali Żeby nie było ja Dummy'ego znałem już wcześniej, ale teraz wreszcie odkryłem go w 100%. Jest tam z pewnością materiał do mojego Topu wszechczasów - abd3mz - 15.06.2008 01:51 PM saferłel napisał(a):Myślę, że zaskoczeniem dla wielu będzie mój nowy lider, który skoczył aż o 48 oczek w górę co jest nowym rekordem. Wcześniej Meds z 17 weszło bezpośrednio na 1, więc naprawdę wynik GBQ budzi respekt. Ale co ja mam ukrywać. Tytułowy kawałek z ich ostatniej płyty to moja ulubiona kompozycja z tamtego krążka. Jeden z ulubionych utworów w ostatnich latach, więc tak musiało być.Na razie zakwalifikował się do drugiego przesłuchania. saferłel napisał(a):Notowanie płyt:No tak, trochę się różnimy. saferłel napisał(a):13. 08. 06. Coldplay - Viva La VidaTak trzymaj. saferłel napisał(a):18. 18. 04. Death Cub For The Cutie - I Will Possess Your HeartSłyszałem wersję singlową. Rozpoczyna się od wokalu. Beznadziejna. saferłel napisał(a):22. 29. 02. Lao Che - Czarne KowbojeTak trzymaj! saferłel napisał(a):Hoosiers po długim oczekiwaniu zaliczają top 60. Ciężko jednak będzie walczyć o dobry wynik. Nie bawi mnie ten numer tak jak 3 poprzednie single, choć nie można mu odmówić znów świetnej melodii.Wczoraj przesłuchałem chyba pierwszy raz i co mnie zdziwiło spodobał misie. Oprócz Kur [po tym co piszesz pewnie misie nie spodobają] i Hoosierów, które mam z innego źródła pobrałem nowości. Ja Lampchop też znam, chociaż tylko z jednego utworu. |