notowanie 897 - 18.05.2008 - Wersja do druku +- Największe forum list przebojów Mycharts.pl (https://www.mycharts.pl) +-- Dział: Personalne listy przebojów (/forumdisplay.php?fid=3) +--- Dział: Listy poszczególnych użytkowników (/forumdisplay.php?fid=4) +---- Dział: ku3a - lista przebojów (/forumdisplay.php?fid=24) +---- Wątek: notowanie 897 - 18.05.2008 (/showthread.php?tid=1858) Strony: 1 2 |
notowanie 897 - 18.05.2008 - ku3a - 19.05.2008 11:48 PM Dlaczego bylo wiadomo, ze w tym notowaniu nastapi zmiana lidera? Bo "Hydropieklowstapienie" tydzien temu wygralo po raz piaty. Wczesniej na pierwszym bylo "The Bleeding", ktore wygralo 5 razy, jeszcze wczesniej "Szklana gora" ktora na szczycie byla... 5 tygodni. Ktos zgadnie ile czasu bylo "Nie ma mowy", ktore bylo przed Strachami? Tak, 5 notowan z rzedu. No wiec nie bylo mozliwosci, zeby Lao utrzymalo sie na pierwszym . Ooops, pomylka... Lao jest na pierwszym! Ale nie "Hydro..."! To "Bóg zaplac" pieknie zaatakowalo zza pierwszej piatki! A tuz za nim druga nowosc w dziesiatce z zeszlego tygodnia - Coldplay! Ale to nie koniec jesli chodzi o Lao Che, bo do dziesiatki szturmem wdziera sie kolejna ich piosenka! Tym samym w pierwszej czworce jest Lao Trzy! Jak ktos uwaza, ze to stanowczo za duzo, to z radościa moge sie podzielic jeszcze jedną informacja - "Czarne kowboje" juz na liscie . A "Gospel" oczywiscie na pierwszym w plytach i na razie nie ma mozliwosci, zeby ktos ich zdetronizowal. Bush moze nie nalezy do moich ulubionych zespolow i moze nie osiagal wielkich sukcesow na mojej liscie, ale bardzo ich lubilem. A Gavin Rossdale ma glos ktorego bardzo lubie sluchac. A teraz swiatlo dzienne ujrzala jego solowa propozycja. Przypadla mi do gustu i juz jest na liscie. I bardzo mnie to cieszy. A Raconteurs kontynuują dobrą passe. Tydzien temu wprowadzili na liste dwie piosenki, a teraz w koncu debiutuje cala plyta. Troche sie naczekala na swoja kolej, ale lepiej pozno... Poza tym na liscie plyt lekka stagnacja. Obecnie sytuacja wyglada tak, ze jest "Gospel", potem 4 nastepne plyty, ktore walcza ze sobą i tym razem nikt nie dal sie wyprzedzic i potem nastepne, z ktorych znowu najlepiej poradzily sobie The Kooks i Five Finger Death Punch. Ale nastepni juz czekaja na swoja kolej . Notowanie 897: 01. 06. 02. 02. Bóg zapłać - Lao Che 02. 07. 02. 02. Violet Hill - Coldplay 03. 01. 08. 08. Hydropiekłowstąpienie - Lao Che 04. 13. 01. 01. Do syna Józefa Cieślaka - Lao Che 05. 02. 13. 13. This Is The Life - Amy Macdonald 06. 03. 06. 06. Tell Me Who You Are - Bohema 07. 04. 05. 05. Love Will Tear Us Apart - Joy Division 08. 05. 12. 06. Sky Is Over - Serj Tankian 09. 08. 04. 04. Mercy - Duffy 10. 09. 23. 23. The Bleeding - Five Finger Death Punch 11. 10. 05. They Say - Scars On Broadway 12. 12. 05. Rise Above This - Seether 13. 11. 41. M.I.A. - Avenged Sevenfold 14. 18. 04. Majty - Waglewski Fisz Emade 15. 16. 05. Nagle zapomnieć wszystko - Cool Kids Of Death 16. 31. 02. Hammerhead - The Offspring 17. 14. 07. Historia pewnej podróży - Grzegorz Turnau 18. 17. 13. Ezoteryczny Poznań - Pidżama Porno 19. 15. 12. Kiedy u... kochanie - Janusz Radek 20. 19. 14. Chasing Pavements - Adele 21. 21. 11. Hemorrhage (In My Hands) - Fuel 22. 20. 13. Corrida - Farben Lehre 23. 23. 16. Wracam do domu - Justyna Steczkowska 24. 24. 10. Zbyszek - Coma 25. 22. 05. Run - Amy Macdonald 26. 25. 36. Długa droga w dół - Happysad 27. 28. 21. Alexander - Myslovitz 28. 29. 05. King-Kong - Zabili Mi Żółwia 29. 26. 14. The Pretender - Foo Fighters 30. NN. 01. Czarne kowboje - Lao Che 31. 27. 15. Who's Fucking Who - Lessdress 32. 30. 05. Always Where I Need To Be - The Kooks 33. 32. 18. Szklana góra - Strachy na Lachy 34. 33. 21. Dlaczego - Zabili Mi Żółwia 35. 43. 02. Salute Your Solution - The Raconteurs 36. 37. 05. Talking To God - Hurt 37. 35. 08. Nic nie pachnie jak ty - Plateau & Renata Przemyk 38. 34. 07. Salvation - Five Finger Death Punch 39. 36. 24. God Save The Queen - Sex Pistols 40. 40. 02. You Don't Understand Me - The Raconteurs 41. 41. 04. mpaKOmpaBIEmpaTA - Lao Che 42. 44. 05. Watch Over You - Alter Bridge & Cristina Scabbia 43. 38. 05. Arc Of The Curve - Fish 44. 39. 05. Lies - Worldfast 45. NN. 01. Love Remains The Same - Gavin Rossdale 46. 42. 09. Open Letter To A Friend - H-Blockx 47. 45. 15. Falls Apart - Hurt 48. 48. 05. To Feed Upon Thy Dreams - Hecate Enthroned 49. 46. 13. Long Road To Ruin - Foo Fighters 50. 49. 06. Dear God - Avenged Sevenfold Wypadły (z którego, ile razy były na liście): 47. 18. Walka Jakuba z Aniołem - Strachy na Lachy 50. 04. Sołdat - 5nizza Legenda: Pierwsza dziesiatka - miejsce, miejsce tydzien temu, liczba tygodni w dziesiatce, liczba tygodni w dziesiatce pod rzad. Kolejne dziesiatki - miejsce, miejsce tydzien temu, licza tygodni w piecdziesiatce. Lista płyt. Notowanie 885: 01. 01. 07. 07. Gospel - Lao Che 02. 02. 06. 06. This Is The Life - Amy Macdonald 03. 03. 06. 06. Vol. II - Hurt 04. 04. 28. 28. Elect The Dead - Serj Tankian 05. 05. 13. 13. Pierwsze wyjście z mroku - Coma 06. 06. 05. 05. Konk - The Kooks 07. 07. 08. 08. The Way Of The Fist - Five Finger Death Punch 08. NN. 01. 01. Consolers Of The Lonely - The Raconteurs 09. 09. 02. 02. Męska muzyka - Waglewski Fisz Emade 10. 08. 02. 02. Szambo i perfumeria - Big Cyc Re: notowanie 897 - 18.05.2008 - AKT! - 20.05.2008 12:12 AM ku3a napisał(a):02. 07. 02. 02. Violet Hill - ColdplayJestem trochę monotematyczny jeśli chodzi o rock i alternatywę ale za niektórymi rzeczami nie do końca przepadam, a niektórych zwyczajnie nie znam Miłe awanse Offspring, Raconteurs i Coldplay - saferłel - 20.05.2008 07:37 AM Zmiana lidera bardzo dobra. Bóg Zapłać staję się czołowym hitem z albumu Gospel...może i u mnie wejdzie. Coldplay wróciło do łask. Drugie miejsce to lepiej nawet niż u mnie, no proszę ;] Heh pewnie tylko miejsca z twojej i Sebastiana listy zapewnią Lao 1 miejsce w podsumowaniu artystów 2008 roku ;] Tak czuję... Szkoda, że spada Joy do którego mam mieszane uczucia, bo to jednak stary numer, a nie przepadam za takimi na świeżych listach, ale w końcu to reedycja. Lepiej by coś New Order nowego nagrało Hemmerhead zgodnie z moimi przewidywaniami poszło mocno w górę. Jak powtórzy identyczną ilośc oczek za tydzień będzie 2, ale tego już nie wróżę mu. W ogóle to 2 miejsca spodziewałem się od razu....taki fan jak ty....;P Cieszy mnie, że Radek mimo ogromnego natłoku Lao i innych numerów wciąż trzyma się bardzo dobrze. Nadal 20. Kolejna lista gdzie pojawia sie Rosdale! A ja jak już pisałem nie przekonałem się na razie do tego. Liczę świetny na numer z Shirley Manson. Jednak nic ciekawego na liście płyt się nie dzieję...są Raconteursi nowi, których bardzo lubię, ale po za tym statycznie jak cholera i bez 20 wieku - abd3mz - 20.05.2008 09:36 AM Za godzinę do szkoły, ale nie mogę się powstrzymać od komentarza. Lao Che rządzi! Lao Che radzi! Lao Che ...! A może przepuściłbyś Kobietę przodem? Chyba nie powinna stać tak na końcu. :roll: - tadzio3 - 20.05.2008 01:32 PM Ależ się zrobiło gęsto od Lao Che. Dla mnie jest totalną niespodzianką, że ta płyta tak się podoba forowiczom, a że Tobie tak mocno się spodobała to w ogóle bym nawet nie pomyślał, myślałem że to nie są Twoje klimaty muzyczne, a jednak. Dla mnie "Gospel" wciąż jest na etapie odkrywania. Album intrygujący, ale wywołuje u mnie skrajne reakcje, od znuzenia do uwielbienia. Po prostu zależy od nastroju i chwili. Podobnie było z "Powstaniem Warszawskim" i "Gusłą", chociaż co tej ostatniej to wciąż ciężko mi się słucha tego albumu. Czekam na koncert Lao Che, który będzie za dwa tygodnie w białostockim... kinie. A jeszcze bardziej czekam na ich koncert na Woodstocku, na który zabiora podobno szereg róznych instrumentów, chóry itd. Musi być genialnie. PS. Hecate Enthroned wciąż w top 50 - ku3a - 20.05.2008 03:34 PM saferłel napisał(a):Heh pewnie tylko miejsca z twojej i Sebastiana listy zapewnią Lao 1 miejsce w podsumowaniu artystów 2008 roku ;]no jak zobaczylem ostatnie notowanie Sebastiana, to juz sie nie dziwie takiemu zdaniu . saferłel napisał(a):W ogóle to 2 miejsca spodziewałem się od razu....taki fan jak ty....;Pkariera rozwija sie prawidlowo i satysfakcjonujaco . a za tydzien o tej porze juz bede mogl sluchac calej plyty . saferłel napisał(a):Jednak nic ciekawego na liście płyt się nie dzieję...są Raconteursi nowi, których bardzo lubię, ale po za tym statycznie jak cholera i bez 20 wiekuczasem takie notowania sa mi potrzebne. moge sie po prostu nacieszyc plytami ktore poznawalem w ostatnich tygodniach. po to poznaje plyty, zeby wybrac z nich te najlepsze, ktore potem bede sobie spokojnie sluchac. abd3mz napisał(a):A może przepuściłbyś Kobietę przodem? Chyba nie powinna stać tak na końcu.mysle, ze jeszcze przyjdzie jej czas. potrzebuje czestszego sluchania, zeby mocno pojsc do przodu. na razie moge Cie zapewnic, ze ma spory potencjal w moich uszach . tadzio3 napisał(a):a że Tobie tak mocno się spodobała to w ogóle bym nawet nie pomyślał, myślałem że to nie są Twoje klimaty muzycznehehe, no to fajnie, ze Cie zaskoczylem . - saferłel - 20.05.2008 04:04 PM Co masz na myśli pisząc o płycie Offspring? Skąd jesteś pewny, że akurat za tydzień? Kto wie kiedy wycieknie ;] - ku3a - 20.05.2008 04:15 PM oczywiscie mi sie popierniczylo, bo mialem na mysli, że za miesiac a nie bede sluchac wycieknietej, tylko jak bede oryginal trzymac w rekach - Konrad - 20.05.2008 06:56 PM Amy, Coldplay, Duffy, The Offspring to moi faworyci Re: notowanie 897 - 18.05.2008 - Lilian - 21.05.2008 12:12 AM ku3a napisał(a):Dlaczego bylo wiadomo, ze w tym notowaniu nastapi zmiana lidera? Bo "Hydropieklowstapienie" tydzien temu wygralo po raz piaty. Wczesniej na pierwszym bylo "The Bleeding", ktore wygralo 5 razy...czyli tak naprawde to co u Ciebie jest na szczycie i jak długo tam jest znacznie łatwiej można przewidziec niz jutrzejsza pogode? 5 tygodni to taka Twoja norma? Coldplay pięknie! nawet lepiej niz sie spodziewałam! Drugie! Podium! Lao Che świetnie opanowało Twoja liste! Tak przeczuwałam, ze Lao-disease juz sie dawno zaczeło rozsiewac i są tego widoczne efekty! M.I.A. juz troche odpuszcza... Ezoteryczny, Alex i DDWD schodza o jeden schodek w dół, wiec jakby jeszcze na stabilnych pozycjach... Zaintrygował mnie ten Big Cyc. Kuba, masz moze "Teczke"? Gdzies przeczytałam, ze to nawet moze byc ciekawe... a co do tamtych piosenek Big Cyca, o których pisałam przy okazji poprzedniego Twojego notowania, to wcale nie sa az takie młode - 1997 i 2002. a jakie sa według Ciebie te jeszcze starsze nagrania Big Cyca? nie pasuje do nich moja opinia z komentarza przy poprzednim notowaniu? - ku3a - 21.05.2008 01:11 AM Lilian napisał(a):Zaintrygował mnie ten Big Cyc. Kuba, masz moze "Teczke"? Gdzies przeczytałam, ze to nawet moze byc ciekawe...mam, ale teraz juz nie dam rady niestety wrzucic. akurat mi sie srednio ta piosenka podoba . Lilian napisał(a):a jakie sa według Ciebie te jeszcze starsze nagrania Big Cyca?w 1997 to oni juz ósmą plyte wydali . do moich najlepszych kawalkow wydanych wczesniej należą: "Berlin Zachodni", "Kapitan Żbik", "Ballada o smutnym skinie", "Piosenka góralska" (a wlasciwie cala plyta "Z partyjnym pozdrowieniem"), "Woody Allen", "Zwiewam z budy", "Nie zapomnisz nigdy", "Dramat fryzjerski", "Shazza, moja miłość", "Pasażer", no i "Makumba". na razie wystarczy . Lilian napisał(a):nie pasuje do nich moja opinia z komentarza przy poprzednim notowaniu?do niektorych pewnie tak, ale na pewno nie do wszystkich. - Lilian - 21.05.2008 01:26 AM ku3a napisał(a):bardziej pewnie podoba Ci sie to "Szambo..."?Lilian napisał(a):Zaintrygował mnie ten Big Cyc. Kuba, masz moze "Teczke"? Gdzies przeczytałam, ze to nawet moze byc ciekawe...mam, ale teraz juz nie dam rady niestety wrzucic. to przy okazji jak znajdziesz chwile, OK? ku3a napisał(a):w 1997 to oni juz ósmą plyte wydali .ale to było 11 lat temu ku3a napisał(a):do moich najlepszych kawalkow wydanych wczesniej należą: "Berlin Zachodni", "Kapitan Żbik", "Ballada o smutnym skinie", "Piosenka góralska" (a wlasciwie cala plyta "Z partyjnym pozdrowieniem"), "Woody Allen", "Zwiewam z budy", "Nie zapomnisz nigdy", "Dramat fryzjerski", "Shazza, moja miłość", "Pasażer", no i "Makumba". na razie wystarczy .a jednak! co do wymienionych tytułów to mam wrazenie ze słyszałam na pewno i znam "Berlin Zachodni", "Shazza, moja miłość", "Makumba" i byc moze (nie jestem pewna) "Balladę o smutnym skinie". Moze sobie przypomne w najbliższym czasie - ku3a - 21.05.2008 10:49 AM Lilian napisał(a):bardziej pewnie podoba Ci sie to "Szambo..."?mysle, ze tak, ale z tej plyty raczej niczego bym nie wyroznil. Lilian napisał(a):to przy okazji jak znajdziesz chwile, OK?chetnie, ale najwczesniej w poniedzialek... - tadzio3 - 21.05.2008 10:51 AM Lilian napisał(a):5 tygodni to taka Twoja norma?U mnie ostatnio 5 razy na szczycie byli zarówno Normalsi jak i Koniec świata i mogli dłużej. Co do Big Cyc słuchałem ostatniej płyty, ale jest gorsza od poprzedniej, przynajmniej na chwile obecną takie jest moje zdanie. ku3a napisał(a):"Berlin Zachodni", "Ballada o smutnym skinie", "Makumba"A te lubię ja. Dodał bym jeszcze "Rudy się żeni" oraz "Taniec lekkich goryli". Niestety raczej żaden nie trafi do mego polskiego topu wszech czasów, który powolutku przygotowuję. - ku3a - 21.05.2008 10:58 AM tadzio3 napisał(a):Co do Big Cyc słuchałem ostatniej płyty, ale jest gorsza od poprzedniej, przynajmniej na chwile obecną takie jest moje zdanieno moim tez . poprzednia plyta calkiem spory sukces odniosla u mnie, tym bardziej, ze w trudnych warunkacj rywalizowala, bo byla spora konkurencja. tadzio3 napisał(a):A te lubię ja. Dodał bym jeszcze "Rudy się żeni" oraz "Taniec lekkich goryli".ja wymienialem te sprzed 1997 . z pozniejszych to jak dla mnie przede wszystkim "Dres" . - Lilian - 22.05.2008 12:20 AM ku3a napisał(a):ok, az tak sie nie spieszy, moze byc w poniedziałekLilian napisał(a):to przy okazji jak znajdziesz chwile, OK?chetnie, ale najwczesniej w poniedzialek... - stavanger - 22.05.2008 12:24 AM ku3a napisał(a):Dodał bym jeszcze "Rudy się żeni" oraz "Taniec lekkich goryli". Niestety raczej żaden nie trafi do mego polskiego topu wszech czasów, który powolutku przygotowuję.Taniec lekkich goryli, tak brzmiał też tytuł albumu zespołu Bielizna, z nieśmiertelnym "Stefanem" - abd3mz - 22.05.2008 09:47 AM Czy ja dobrze zrozumiałem, że Lilian poszukujesz płyty Big Cyc - Szambo i perfumeria? Kod: http://www.filefactory.com/file/a467a9/ - Lilian - 22.05.2008 02:58 PM abd3mz, thanx! [ale nie dałes Ku3ie sie wykazac ] - abd3mz - 22.05.2008 03:05 PM Lilian napisał(a):[ale nie dałes Ku3ie sie wykazac ]Obiecuję, że to przedostatni raz. [Gdybyś jeszcze czegoś szukała to daj znać na priva. Wydaje misie, że dość dobrze szukam. ] |