Notowanie 63 (16.02.08) - Wersja do druku +- Największe forum list przebojów Mycharts.pl (https://www.mycharts.pl) +-- Dział: Personalne listy przebojów (/forumdisplay.php?fid=3) +--- Dział: Zamrażarka (/forumdisplay.php?fid=13) +---- Dział: Domowa Lista Przebojów (/forumdisplay.php?fid=27) +---- Wątek: Notowanie 63 (16.02.08) (/showthread.php?tid=1197) Strony: 1 2 |
Notowanie 63 (16.02.08) - saferłel - 15.02.2008 07:01 PM Chciałem by jeszcze R.E.M. nie był 1, może szukałem na nich haka, bo zawsze jakiś mądrala może powiedzieć, że oto R.E.M. więc u Pawła muszą być na 1!. Nie. Przykład kilku artystów i ich numerów pokazuje, że ulubieniec nie zawsze wchodzi na szczyt i w bardzo wysokie rejony listy. R.E.M-owi się udało i jest nowym liderem. Radiohead i Nick dopełniają podium, ale czuję, że mała rewolucja szykuje się za tydzień. Bo kilak fajnych nowości mam na zapleczu, a po za tym konkurencja tuż za plecami i to taka konkurencja co wyraźnie idzie w przód (Here Comes That Day, Manic Street...) The Kills najwyższą nowością w tym tyg. Mam już płytę. Będę słuchać. Dam znać co i jak. Zapomniany/nieznany ? Middleton z Arab Strap na 19. Trochę spóźniony, ale tylko trochę bo z grudnia. Mój ulubiony kawałek z jego płytki, wydanej z rok temu prawie. Do 20 wskakują Wombaci. Niektóre osoby ucieszy zwyżkowa forma Morcheeby. Do tej pory Anite Lipnicką i jej męża traktowałem jako neutralnych artystów. Nie byłem ich fanem, ale nie mogłem powiedzieć nawet tego, że grają dość słabo. Teraz jak widać 25 miejsce....mówi to samo za siebie. Jozin Z Bazin popularny u mnie, oj popularny, coraz bardzie i tylko 2 do góry... Skromny awans Jaggera, większy She Wants Revenge. Spada i spada ale powoli TSP i szykuje się wielki wynik. Choć nie mają szans myślę na 30 tyg. Babyshambles na duży minus w tym tyg. Najbardziej spadło jednak No Son Of Mine, Genesis. Nowy singiel Kravitza zamyka nowości z tego tyg. 01. 04. 02. R.E.M. - Supernatural Superserious 02. 01. 10. Radiohead - Jigsaw Falling Into Place 03. 03. 08. Nick Cave & The Bad Seeds - Dig, Lazarus, Dig!!! 04. 08. 04. Manic Street Preachers - The Second Great Depression 05. 02. 06. The Smashing Pumpkins - Pomp And Circumstances 06. 11. 02. Siouxsie Sioux - Here Comes That Day 07. 05. 05. The Hooosiers - Worst Case Scenario 08. 09. 08. The White Stripes - Conquest 09. 12. 11. David Gahan - Deeper And Deeper 10. 07. 10. Muchy - Terroromans 11. 06. 08. The Raveonettes - Dead Sound 12. 13. 05. Goldfrapp - A&E 13. 15. 04. Sons And Daughters - Darling 14. 19. 05. The Rapture - The Sound 15. 10. 10. Arctic Monkeys - Teddy Picker 16. 14. 11. Interpol - No I In Threesome 17. NE. 01. The Kills - U.R.A Fever 18. 16. 06. British Sea Power - Waving Flags 19 NE. 01. Malcom Middleton - We're All Going To Die 20. 25. 03. The Wombats - Moving To New York 21. 21. 08. Klaxons - As Above So Below 22. 18. 07. Queensryche - Innuendo 23. 29. 03. Morcheeba & Judy Tzuke - Enjoy The Ride 24. 17. 13. Foo Fighters - Long Road To Ruin 25. NE. 01. Anita Lipnicka & John Porter - Old Time Radio 26. 20. 09. Blackfield - Epidemic 27. 27. 04. Lady Pank - Dobra Konstelacja 28. 22. 14. The Wombats - Let's Dance To Joy Division 29. NE. 01. Supergrass - Diamond Hoo Ha Man 30. 24. 15. Metallica - Only Happy When It Rains (Live) 31. 39. 02. She Wants Revenge - Written In Blood 32. 33. 02. Mick Jagger - Charmed Life 33. 23. 14. Stereophonics - My Friends 34. NE. 01. Lenny Kravitz - Love Love Love 35. 28. 03. Morrissey - That's How People Grow Up 36. 37. 03. Ivan Mládek - Jožin Z Bažin 37. 30. 18. Mark Knopfler - Punish The Monkey 38. 34. 24. The Smashing Pumpkins - That's The Way (My Love Is) 39. 35. 10. Babyshambles - Delivery 40. 26. 07. Babyshambles - You Talk 41. 36. 12. R.E.M. - I Took Your Name (Live) 42. 38. 16. Editors - The Racing Rats 43. 32. 06. Normalsi - Nie Ma Mowy 44. 41. 11. Ian Brown - Sister Rose 45. 40. 05. The Electric Soft Parade - Appropriate Ending 46. 31. 11. Genesis - No Son Of Mine (Live) 47. 45. 05. Bruce Springsteen - Girls In Their Summer Clothes 48. 43. 16. Garbage - It's All Over But The Crying 49. 49. 16. Roisin Murphy - Let Me Know 50. 44. 19. Radiohead - 15 Step --------------------------------------------------------------------------------- 51. 42. 10. Grinderman - Honey Bee (Let's Fly To Mars) 52. 47. 07. H-Blockx - Countdown To Insanity 53. 48. 06. Muzyka Końca Lata - Ekstramocne 54. 50. 08. Kent - Colombus 55. 55. 20. LCD Soundsystem - Someone Great Z listy wypadły: z 46 - New Model Army - Wired - po 8 tyg. z 51 - UNKLE - Hold My Hand - po 8 tyg. z 52 - Hey - Teksański (Live) - po 11 tyg. z 53 - Sarah Brightman - Running - po 3 tyg. z 54 - Super Furry Animals - Run Away - po 13 tyg. W tym tyg. nie słuchałem nic innego prócz 8 płyt, które poniżej. Spowodowane jest to nie tylko tym że miałem mało czasu, ale raczej faktem, że moja uwaga skupiła się przedewszystkim na 3 pierwszych pozycjach od góry. 80% czasu dla płyt to czas poświęcony tym krążkom. Wspaniała Tori Amos. Kolejny wielki album na 5 u mnie (chociaż w sumie końcówka płyta mogłaby być troszkę lepsza, ale to tylko kilka małych% traci), Tricky, prekursor trip-hopu i jego świetny debiut z magicznego 95 roku. Jest i Nirvana do której wróciłem....bez jasnych przyczyn, ale zawsze brzmi potężnie i fantastycznie. Zawiodłem się trochę na Couting Crows - dobra płyta, ale spodziewałem się najmniej bardzo dobrej. Za to pozytywnie zadziwiła mnie żona Kurta Cobaina, Courtney ze swoim zespołem Hole. Grunge w kobiecym wykonaniu bardzo ostry, głęboki i ciekawy, bo baaardzo mało takich grup jak Hole. Lista płyt: 01 - Tori Amos - Little Earthquakes (1992) 02 - Tricky - Maxinquaye (1995) 03 - Nirvana - Nevermind (1991) 04 - Nirvana - In Utero (1993) 05 - Hole - Pretty On The Inside (1991) 06 - Counting Crows - August And Everything After (1993) 07 - Moloko - Statues (2003) 08 - Moloko - Do You Like My Tight Sweater? (1995) - abd3mz - 16.02.2008 12:20 AM saferłel napisał(a):01. 04. 02. R.E.M. - Supernatural SuperseriousSpróbuję wepchnąć do swojej 50, ale będzie ciężko. Z nowości znam tylko Anitę i Johna. saferłel napisał(a):Kolejny wielki album na 5 u mnie (chociaż w sumie końcówka płyta mogłaby być troszkę lepsza, ale to tylko kilka małych% traci),Liczysz procenty ? saferłel napisał(a):Jozin Z Bazin popularny u mnie, oj popularny, coraz bardzie i tylko 2 do góry... saferłel napisał(a):36. 37. 03. Ivan Mládek - Jožin Z Bažin 1 polski utwór w 10, 3 w 30. Inaczej niż u mnie. - saferłel - 16.02.2008 10:05 AM Ah małe machnięcie się z Jozinem....chyba zostało mi w pamięci układanie listy z Cwartku (wstępnej listy), wtedy Jozin faktycznie miał plusowe pkt. Tak licze procenty, bo nawet wśród tych genialnych albumów zdarzają się trochę lepsze i trochę gorsze...hehe gorsze - jasne Życzę Ci takich ''gorszych'' albumów każdego dnia Wątpie czy SS zawładnie forum. To będzie płyta-powrót, powrót do grania mocnego, do czegoś w stylu lat 80. Z pewnością niezbyt przesadnie skierowana do tłumów i mam nadzieję, że ciężka w odbiorze - chris975 - 17.02.2008 01:31 AM Z nowości znam jedynie The Kills. Goldfrapp powoli puka do top 10 a Morcheeba do top 20. Niestety za wiele więcej dobrego dla mnie na liście to nie widzę - saferłel - 17.02.2008 09:43 AM chris975 napisał(a):Z nowości znam jedynie The Kills. Goldfrapp powoli puka do top 10 a Morcheeba do top 20. Niestety za wiele więcej dobrego dla mnie na liście to nie widzęGoldfrapp czeka ciężka walka o top 10 jeśli już. Teraz trochę niespodziewany awans zaliczył bo już ostatnio spadał...The Kills? Prędzej pomyślałbym, że poznałeś Kravitza I jak U.R.A Fever ? - chris975 - 17.02.2008 10:58 AM saferłel napisał(a):chris975 napisał(a):Z nowości znam jedynie The Kills. Goldfrapp powoli puka do top 10 a Morcheeba do top 20. Niestety za wiele więcej dobrego dla mnie na liście to nie widzęGoldfrapp czeka ciężka walka o top 10 jeśli już. Teraz trochę niespodziewany awans zaliczył bo już ostatnio spadał...The Kills? Prędzej pomyślałbym, że poznałeś Kravitza I jak U.R.A Fever ? Widzę że niezbyt uważnie przeglądałeś moją listę w zeszłych tygodniach bo The Kills tam się pałętali w trzeciej dziesiątce (czy czwartej może) - i to jest właśnie jeden z powodów, dla którego lepsze są mniejsze listy gdzie da się mniej więcej całą ogarnąć A Kravitza znam ale nie z tego numeru, zresztą nawet u mnie zadebiutował wczoraj. - saferłel - 17.02.2008 11:38 AM Mniejsze listy to mnie dobrej muzyki A do tego ostatnio twoją 30-40 ciężko było dorwać Bo widzę, że stawiasz na top 20 w tym momencie a reszte miejsc od niechcenia wstawiasz. A to, że przeoczyłem mimo wszystko The Kills, no cóż zdarza się, nie znam list na pamięć, ale cieszy mnie to, bo nie spodziewałem się, że polubisz. Może czas na płytkę , a prędzej na pewno na drugi singiel - Cheap And Cherful. - Paweł - 18.02.2008 02:46 PM Lenny Kravitz u mnie wszedł z innym kawałkiem, innych nowości też nie znam. Dwa utwory z pierwszej dziesiątki mamy wspólne. - saferłel - 18.02.2008 04:19 PM Paweł napisał(a):Lenny Kravitz u mnie wszedł z innym kawałkiem, innych nowości też nie znam. Dwa utwory z pierwszej dziesiątki mamy wspólne.Widzę, więc, że wśród forumowiczów panuje moda na te stare numery singlowe sprzed 3 miesięcy, a nowym chyba się nikt prócz mnie nie zainteresował. Czekam, czekam... - abd3mz - 18.02.2008 05:34 PM saferłel napisał(a):Widzę, więc, że wśród forumowiczów panuje moda na te stare numery singlowe sprzed 3 miesięcy, a nowym chyba się nikt prócz mnie nie zainteresował. Czekam, czekam...Ale niektórzy (możliwe, że) wyprzedzają single - saferłel - 18.02.2008 08:12 PM Do odnośnie mojej osoby? No tak...w sumie Love Love Love jeszcze nie wyszło, ale na dniach będzie...tak w ogóle to niedawno ja byłem uznawany za osobę, która bardzo mocno trzyma się terminów i wpuszcza na liste tylko to co świeże i aktualne, nic starszego, nic z wyprzedzeniem...teraz jak widać jest zupełnie inaczej - abd3mz - 18.02.2008 09:56 PM Cytat:Do odnośnie mojej osoby?Szczerze mówiąc to myślałem o sobie. Możliwe, że w przypadku Arktycznych Małp i Siły Brytyjskiego Morza wyprzedziłem single. Ale to mało prawdopodobne. - Yacy - 18.02.2008 10:36 PM A więc jest R.E.M. ! i super, u mniespokojnie debiutują w poczekalni. Z Twoich nowości pewnie największe szanse ma Lenny, ale to nie tak szybko. A z poczekalni pewnie nie wyjdą Anita & John. A myślałem, że będzie przebój u mnie... - saferłel - 19.02.2008 10:20 AM abd3mz napisał(a):Cytat:Do odnośnie mojej osoby?Szczerze mówiąc to myślałem o sobie. Możliwe, że w przypadku Arktycznych Małp i Siły Brytyjskiego Morza wyprzedziłem single. Ale to mało prawdopodobne. Z BSP wszystko możliwe, a co do AM, to już pisałem, że to najpopularniejszy indie zespół w UK, ale wydaje mało singli, co jest nie zrozumiałem jeśli popatrzy się na wymagania rynku obecnie...Ale co za przeszkoda tak świetny kawałek jak 505 wstawić na listę Yacy napisał(a):Z Twoich nowości pewnie największe szanse ma Lenny, ale to nie tak szybko.Lenny to wiem , ale myślałem, że The Kills u ciebie by powalczyli bo na twojej LP dobrze radził sobie Icky (ba, świetnie) i Conquest (choć trochę szybko poleciało ), a The Kills to ta sama rodzina - Lilian - 19.02.2008 12:24 PM saferłel napisał(a):Do tej pory Anite Lipnicką i jej męża traktowałem jako neutralnych artystów. Nie byłem ich fanem, ale nie mogłem powiedzieć nawet tego, że grają dość słabo. Teraz jak widać 25 miejsce....mówi to samo za siebie.fajnie mi sie podobają ich dokonania :-> saferłel napisał(a):Za to pozytywnie zadziwiła mnie żona Kurta Cobaina, Courtney ze swoim zespołem Hole. Grunge w kobiecym wykonaniu bardzo ostry, głęboki i ciekawy, bo baaardzo mało takich grup jak Hole.Genialnie! Czemu nie słyszałam wcześniej o Hole? :roll: Dzięki, safełel Podoba mi sie! Kawałek Gahana juz widze ze z niemałą przeszłością na Twojej liście Był na podium, choć raczej krótko... Deeper And Deeper.. Jako fan juz dawno zapewne odkryłes do czego nawiązuje Dave? btw - na forum lp3 trwa top płyt i klipów DM (taki suplement). Zapraszam do oddania głosów - saferłel - 19.02.2008 12:30 PM Ooo. Nie wiedziałem, że ktoś w ogóle przesłuchuje jakieś kawałki z tych płyt co polecam Cieszy mnie to. A tak własnie myslałem czy by nie dawać też linków obok tych płyt, do najlepszych według mnie przedstawicieli tych LP, by się można było z nimi zapoznać Widzę, że to może mieć sens Deeper And Deeper radzi sobie na mojej liście bardzo dobrze, dwa razy był 1....i miał po za tym jeszcze miejsca na podium. O na TOP DM zawsze się zmobilizuje - Paweł - 20.02.2008 03:02 PM saferłel napisał(a):O na TOP DM zawsze się zmobilizujeAhh że ty masz na to wszystko czas i chęci.. - saferłel - 20.02.2008 05:30 PM Paweł napisał(a):saferłel napisał(a):O na TOP DM zawsze się zmobilizujeAhh że ty masz na to wszystko czas i chęci.. Chęci na świetną muzykę zawsze są, a czas? Czy ty możesz sobie pozwolić sobie na minute wolnego? Bo ja tak, i właśnie w tym czasie wchodzę na forum i głosuje na najlepsze płyty - Paweł - 21.02.2008 02:06 PM Ja w wolnym czasie odpoczywam od muzyki bo ostatnio mam jej dość. - Yacy - 21.02.2008 02:59 PM Paweł napisał(a):Ja w wolnym czasie odpoczywam od muzyki bo ostatnio mam jej dość.Nie znam chyba tegoo uczucia... Mogę mieć dość tego czy innego wykonawcy, utworu, rodzaju muzyki... Ale muzyki - raczej dość nie mogę mieć. Dlatego na półkach i dyskach mam tak różną muzykę, aby w każdej chwili wybrać coś odpowiedniego |