kajman30 nr 63 z 25.01.08 - Wersja do druku +- Największe forum list przebojów Mycharts.pl (https://www.mycharts.pl) +-- Dział: Personalne listy przebojów (/forumdisplay.php?fid=3) +--- Dział: Listy poszczególnych użytkowników (/forumdisplay.php?fid=4) +---- Dział: kajman33 (/forumdisplay.php?fid=32) +---- Wątek: kajman30 nr 63 z 25.01.08 (/showthread.php?tid=1075) Strony: 1 2 |
kajman30 nr 63 z 25.01.08 - kajman - 25.01.2008 01:14 AM Wprawdzie To co nienazwane nadal wydaje się być niezagrożone, ale przełamany został kilkumiesięczny monopol Anny Marii Jopek na dwa miejsca na szczycie. Konkurencja ostatnio zrobiła się niesamowicie silna i stało się. W zeszłym tygodniu Jeszcze w zielone gramy zadebiutowało na 3 miejscu i z tej pozycji przystąpiło do ataku. I udało się, bo tym razem jest już na drugim. Drugi debiut sprzed tygodnia, Dybuk też awansował o jedno miejsce i zameldował się na podium. Niestety twarde zasady, które sobie narzuciłem oznaczają przypuszczalnie, że to będzie ostatni tydzień tej piosenki na mojej liście. Piosenka z 5 miejsca też postanowiła nie być gorsza od poprzedniczek i też postanowiła awansować. I niewiele zabrakło Liquid eternity, żeby załapać się nawet na podium, mimo że przed ostatnim przesłuchaniem było piąte. I w ten sposób Zrób co możesz spadło z drugiego na piąte, ale różnice między miejscami od 2 do 5 są tak minimalne, że za tydzień wszystko może się zdarzyć. Nie sądzę, żeby był im w stanie zagrozić Tight, który w pewnym momencie zamykał 13, aby znaleźć się ostatecznie na 6 miejscu. Warto zwrócić uwagę na to, że w szóstce są dwa utwory z NL4 (Dybuk u mnie wygrał, a Tight był drugi), a mój numer 5 czyli M.I.A. też jest w czołowce mojego zestawienia. Żadnym piosenkom z poprzednich edycji nie udawało się zajść tak daleko. Kolejne dwa miejsca zajęły Lost in infinity i Nie zabijaj, przy czym piosenka Kasi prawie cały czas była sporo wyżej, ale Animations po świetnym finiszu wrócił na miejsce sprzed tygodnia. Ciekawostką jest to, że w czołowce mam i wieczność i nieskończoność. Na 9 miejscu znalazła się jedyna nowość w zestawieniu. Goodbye Philadelphia to świetny utwór, do którego nie mogły równać się kolejne piosenki przewijające się na listach forumowiczów, ale przyćmiło go Witch's brew. Niesamowity utwór, który w jednej chwili pobrzmiewa rockowo, a w drugiej ma się wrażenie, jakby cofnęło się kilkaset lat wstecz. Wydawało się, że to będzie tydzień Avenged Sevenfold, jednak w końcówce wszystkie 3 piosenki dały się wyprzedzić kilku rywalom i zajęły trzy kolejne miejsca: 10, 11 i 12. Tuż za nimi znalazł się przeżywająca niespodziewany kryzys Broken promise. Pierwsza 13 zdecydowanie górowała nad resztą stawki, a przepaść zrobiła sięjeszcze większa, gdy piosenka, która miała być na 14 miejscu w ostatniej chwili wylądowała w leżakowni (wyjątkowo dużej tym razem). Peleton przyprowadził A new body and soul zadając kłam pogłoskom o słabej formie Kurta Ellinga. Na 15 zameldowało się A my nie chcemy uciekać stąd, które okazało się tym razem najlepszym Strachem korzystając z kryzysu Encore jeszcze raz. Natomiast skok Siedzimy tu przez nieporozumienie spowodował, że trzy ich piosenki załapały się do 30. Na 17 miejscu załapał się pierwszy wielki skok w moim zestawieniu. Dig Lazarus dig pokazuje, że Nick Cave nadal potrafi nagrywać świetne rzeczy. Kolejny wielki skok pokazuje po raz kolejny, że Grechuta był wielkim artystą i że Turnau potrafił znakomicie się w klimat jego piosenek wpasować. Gdziekolwiek jest kolejną piosenką z ostatnie płyty Grzegorza, która świetnie radzi sobie w moim zestawieniu. Zima w pełni, a u mnie zaświeciło z wielką mocą Wrześniowe słońce. W 30 tygodniu w zestawieniu September sun skoczyło z 46 na 24 miejsce. Kiepsko z nowościami, więc aż 4 piosenki powróciły do Top50. Najefektowniej zrobiły to Another face in the window i What if. 1. 1. 21 TO CO NIENAZWANE - Anna Maria Jopek 2. 3. 2 JESZCZE W ZIELONE GRAMY - Raz Dwa Trzy 3. 4. 2 DYBUK - Żywiołak 4. 5. 5 LIQUID ETERNITY - Ayreon 5. 2. 17 ZRÓB CO MOŻESZ - Anna Maria Jopek 6. 10. 15 TIGHT - Kurt Elling 7. 7. 2 LOST IN INFINITY - Animations 8. 9. 22 NIE ZABIJAJ - Katarzyna Groniec 9. N 1 WITCH'S BREW - Peter Cincotti 10. 11. 5 A LITTLE PIECE OF HEAVEN - Avenged Sevenfold 11. 16. 3 AFTERLIFE - Avenged Sevenfold 12. 8. 23 M.I.A. - Avenged Sevenfold 13. 6. 31 BROKEN PROMISE - Placebo & Michael Stipe 14. 17. 15 A NEW BODY AND SOUL - Kurt Elling 15. 15. 3 A MY NIE CHCEMY UCIEKAĆ STĄD - Strachy na Lachy 16. 12. 17 UNFURL - Katatonia 17. 29. 4 DIG LAZARUS DIG - Nick Cave & The Bad Seeds 18. 18. 7 INNUENDO - Queensryche 19. 13. 7 ALONE WITH THE SEA - Hurt 20. 14. 5 ENCORE JESZCZE RAZ - Strachy na Lachy 21. 27. 11 ZABIESZCZADUJ Z NAMI - The Gruz Brothers Band/Stare Dobre Małżeństwo 22. 34. 7 GDZIEKOLWIEK - Grzegorz Turnau 23. 22. 3 MR BRIGHTSIDE - Paul Anka 24. 46. 31 SEPTEMBER SUN - Type O'Negative 25. 30. 13 CONQUEST - The White Stripes 26. 23. 13 INTENSION - Tool 27. 26. 5 ELECT THE DEAD - Serj Tankian 28. 44. 4 SIEDZIMY TU PRZEZ NIEPOROZUMIENIE - Strachy na Lachy 29. 24. 15 TALL TALES TASTE LIKE SOUR GRAPES - Fair to Midland 30. 40. 2 POMP AND CIRCUMSTANCES - The Smashing Pumpkins 31. 37. 5 PRAISE LAMENTED SHADE - Paradise Lost 32. 20. 5 ANGELS TAKE A SOUL - Fuel 33. 21. 24 SOLAR WINDS - Devin Townsend 34. P 16 ANOTHER FACE IN A WINDOW - Antimatter 35. 38. 8 FEED US - Serj Tankian 36. P 11 WHAT IF - Coldplay 37. 39. 23 DANCE OF THE MANATEE - Fair to Midland 38. 35. 29 ME AND MRS JONES - Michael Buble 39. 43. 36 ICKY THUMP - The White Stripes 40. 32. 10 THE ICE HOTEL - Stacey Kent 41. 33. 14 TRANQUILIZE - The Killers & Lou Reed 42. 31. 3 SAVING US - Serj Tankian 43. P 2 WISH YOU WERE HERE - David Gilmour 44. 42. 4 BLACK WIDOW - Dolores O'Riordan 45. 45. 5 FUTERKO - Basia Stępniak-Wilk 46. P 6 JAMMIN' - Eliane Elias 47. 36. 6 SUNNY AFTERNOON - Victoria Hart 48. 41. 16 SPENCER PERCEVAL - iLiKETRAiNS 49. 49. 11 BIRDS - Bic Runga 50. 48. 12 NIEPRZYGODA - Happysad poczekalnia: GOOD TIMES BAD TIMES - Godsmack NO WORLD FOR TOMORROW - Coheed and Cambria LYRA - Kate Bush 50. RENDEZVOUS IN RIO - Michael Franks SKŁAMAŁABYM - Anna Maria Jopek THE DECEPTION - iLiKETRAiNS ANESTHETIZE - Porcupine Tree YOU DON'T KNOW WHAT LOVE IS (YOU JUST DO AS YOU'RE TOLD) - The White Stripes TAKADUM - Me Myself And I NOTHING COMPARESS 2 U - Jimmy Scott DARLING - Sons and Daughters DOWN HERE - Stateless PIOSENKA STARYCH KOCHANKÓW - Raz Dwa Trzy LOVE ME FOR THE COOL - Mark Scholtez WHAT A WONDERFUL WORLD - Katie Melua & Eva Cassidy THE HEART OF SATURDAY NIGHT - Diana Krall DIG YOURSELF DEEP - Undertones GOODBYE PHILADELPHIA - Peter Cincotti KOMBINAT - Agressiva '69 ALL THE PRETTY FACES - Killers NANTES - Beirut INNOCENCE - Bjork SIC! - Hey SANTA BARBARA - Talia DECLARE INDEPENDENCE - Bjork IF YOU WERE A SAILBOAT - Katie Melua KRÓL - Zespół Reprezentacyjny HJOMALIND - Sigur Ros KOCHAM I NIE KOCHAM CIĘ - Ewa Bem leżakownia: 19. 42 THE FUNERAL - Band Of Horses 25. 8 APRIL FOOLS AND EGGMEN - Fair to Midland 28. 5 ON WSZYSTKO O NAS WIE - Anna Maria Jopek & Oscar Neves & Mino Cinelu 47. 1 A SUNDAY SMILE - Beirut GIMME SHELTER - Anguelique Kidjo & Joss Stone SONG FOR HER - Manu Katche ILLEGAL ATTACKS - Ian Brown & Sinead O'Connor - Aro - 25.01.2008 10:10 AM 1. 1. 21 TO CO NIENAZWANE - Anna Maria Jopek - pięć miesięcy na pierwszym całkiem niezły wynik 7. 7. 2 LOST IN INFINITY - Animations przesłuchałem kilka razy i na razie sobie odpuszczę..... 9. N 1 WITCH'S BREW - Peter Cincotti - jedyna nowość ale za to jaka , z której bardzo się cieszę i jakiego ma powera !!! 17. 29. 4 DIG LAZARUS DIG - Nick Cave & The Bad Seeds Utwor ktory bardzo mnie sie "podobuje", ale co z tego że na razie nie może sie przebic do 30-tki. 18. 18. 7 INNUENDO - Queensryche u Ciebie całkiem nieźle się trzyma.... 20. 14. 5 ENCORE JESZCZE RAZ - Strachy na Lachy 28. 44. 4 SIEDZIMY TU PRZEZ NIEPOROZUMIENIE - Strachy na Lachy z całym szacunkiem do Strachów i może sie narażę wszystkim dookoła. Płyta słabiutka.... niestety . Dam mały plusik na utwór wyżej i to wszystko ..... 42. 31. 3 SAVING US - Serj Tankian szybko poleciał w dół. Co jest ????? Kajmanie biomet miałeś niekorzystny w tym tygodniu czy co Też mnie dołuje ten okres zimowy, ale ten utwór naprawdę daję dużo pozytywnej energii..... NOTHING COMPARESS 2 U - Jimmy Scott muszę się zapoznać z tym utworem. Pobawić się z chomikami. Może u jakiegoś znajdę... PS . a nie powinno byc przez jedno S COMPARESS - saferłel - 25.01.2008 10:22 AM Nudno już w tym topie. Anna Maria mnie nie przekonuje chyba, to samo Ayreon, na pewno też Groniec. Więc automatycznie przechodze w dalsze partie listy. Tam już dużo lepiej. Chaotyczne Placebo z Michaelem, dziś spada mocno w dół, jutro wraca do 10 i tak w kółko 10 zaczyna niezłe Avanged Sevenfold. Szczególnie brawa dla numeru 10. Wreszcie mocno do góry rwie Cave. Innuedno tak jak tydzień temu Są w końcu Strachy na Lachy na 20. Może drugi kawałek Strachów, Pompki (czyli świetne Smashing Pumpkins, super, że do góry) i TWS wejdą do 20 to będzie już więcej wspólnych numerów w wysokich rejonach. Powrót Coldplay? Eee tam ja już wypatruje czegoś z nowej płyty Zostaje mi mobilizowanie dziadków by jeszcze mocniej się trzymały. Icky jeszcze trochę może wyciągnie w górę Gilmour i u mnie ma się szansę pojawić...wszak to Gilmour. Cincotiego nie znam, na listach tu robi furrorę. Muszę więc ściągnąć płytę. Natomiast inny forumowy klasyk - Jigsaw Falling Into Place - niewidoczny u ciebie, baa nawet żadnego radiohead, a ty jak coś lubisz to możesz to masowo wprowadzać. A więc chyba fanem grupy nie jestem...nieładnie - kleschko - 25.01.2008 11:04 AM 3. 6. 31 BROKEN PROMISE - Placebo & Michael Stipe Z całej płyty Meds ten utwór najmniej mi przypadł do gustu. Czekam na nowe nagrania Placebo. Anna Maria Jopek Forever - ku3a - 25.01.2008 01:17 PM a juz myslalem, ze w koncu cos nowego na pierwszym... saferłel napisał(a):Gilmour i u mnie ma się szansę pojawić...wszak to Gilmour.Gilmour u mnie nie ma szans się pojawić...wszak to Gilmour. dzis nie za duzo do opisywania, z mojego punktu widzenia. - saferłel - 25.01.2008 01:54 PM Eh ale ty nie lubisz tego Gilmoura, widziałem po wpisach na innych listach chociażby Wish You Were Here to wielki utwór i kropka ;P Zgadzam się (odnoszę się teraz do wątku w innym komentarzu), że to jest dobra okazja by wsadzić go na listę Chociaż ja nie wiem czy wypada mi go wsadzać, a potem jak sobie nie poradzi będzie wstyd. Może zostawie legendę w spokoju - abd3mz - 25.01.2008 04:14 PM Cytat:Chociaż ja nie wiem czy wypada mi go wsadzać, a potem jak sobie nie poradzi będzie wstyd. Może zostawie legendę w spokojuJa tak właśnie robię. Zostawiam legendy i starsze znane utwory w spokoju. Komentarz listy w niedzielę. - kajman - 25.01.2008 04:30 PM Aro napisał(a):1. 1. 21 TO CO NIENAZWANE - Anna Maria Jopek -1. Wprawdzie na pierwszym to dopiero 20 tydzień, ale nie zauważyłem, że wyrównałem jeden z forumowych rekordów. 7. Szkoda, ale widać to nie Twoje klimaty. 9. Nie mogę się z Tobą nie zgodzić. 17. U mnie przebić się na listę dobrym utworom łatwo, ale czasem trudniej się utrzymać, ale Lazarus na cszczęście ciągle w górę, ale mam wrażenie, że pójdą w ruch hamulce. 18. I jeszcze potrzyma. 20. Słabiutką (z tego co znam) to bym jej nie określił, ale jest bardzpo nierówna i na poziomie powyżej średniej. 42. Przyznam się, że miałbym problemy z doszukaniem się tam pozytywnej energii. Zdecydowanie w innych utworach ją znajduję. Nothing... faktycznie pisze się przez jedno S, a sam utwór jest dosyć specyficzną wersją utworu The Family. - kajman - 25.01.2008 04:56 PM saferłel napisał(a):1. Nudno już w tym topie. Anna Maria mnie nie przekonuje chyba, to samo Ayreon, na pewno też Groniec.1. Co do Jopek się nie dziwię, Ayreon przyjmuję do wiadomości, a Groniec... znasztą akurat piosenkę :?: 2. 10,10,13,13,13,9,10,10,6 to jest chaotycznie? Dla mnie raczej spokojnie. 3. Mam wrażenie, że Cave do 10 nie dotrze. 4. A Innuendo miało spaść, ale Yacy załatwił mu utrzymanie pozycji. 5. Z tymi Strachami to nie za bardzo wiem o co Ci chodzi. A Smashing i TWS raczej do 20 mają małe szanse wejść. 6. Mam nadzieję, że następny Coldplay nie będzie zawierał takich kawałków jak Speed of sound, bo stracę o nim resztę dobrej opinii. 7. No cóż, dla mnie nazwisko nie gra roli, ale to jest bardzo dobra wersja świetnego kawałka i dlatego jest na mojej liście. 8. Ja mam mieszane uczucia, ale akurat Witch's brew jest utworem zaskakującym chyba nawet jak na niego. 9. Akurat Jigsaw... jest dla mnie jednym z najgorszych utworów ostatnich tygodni. Z tego co kojarzę, to konkurować z nim może tylko... 15 steps. - kajman - 25.01.2008 05:01 PM kleschko napisał(a):3. 6. 31 BROKEN PROMISE - Placebo & Michael StipeNo cóż, to na temat tej piosenki mamy całkowicie odmienne zdanie. Dla mnie to zdecydowanie najlepszy ich własny utwór (poza tym zdecydowanie wolę ich w coverach). A Jopek niestety pewnie długo już w moim zestawieniu nie pociągnie. Myślę, że kolejne 10 tygodni to będzie sukces. - kajman - 25.01.2008 05:02 PM ku3a napisał(a):a juz myslalem, ze w koncu cos nowego na pierwszym...Nie przesadzaj, rewolucją jest, że coś zdołało rozdzielić dwie Jopek od siebie. - saferłel - 25.01.2008 05:04 PM Gdybym nie znam piosenki, to bym się nie wypowiadał No to życzę ci byś się zawiódł, bo ja kocham Speed Of Sound a sam nie chcę być zawiedziony. Chociaż w sumie album ma być eksperymentalny, jakieś hiszpańkie elementy itp itd kto wie jak wyjdzie... Szkoda, że wszystko czemu kibibuje ma u ciebie małe szansę na wysoki postęp. OJ faktycznie nie lubisz Radiohead (Jigsaw i 15 Step to bardzo mocne pkt. ich ostatniej płyty ) - kajman - 25.01.2008 05:09 PM abd3mz napisał(a):Akurat ten Gilmour nie jest taki stary i nie jest dla mnie legendą tylko konkretnym wykonawcą. Dlatego nie ma mowy o żadnym wstydzie. Wstydem byłoby, gdybym wstawił wersję Floydów i ona by sobie nie poradziła.Cytat:Chociaż ja nie wiem czy wypada mi go wsadzać, a potem jak sobie nie poradzi będzie wstyd. Może zostawie legendę w spokojuJa tak właśnie robię. Zostawiam legendy i starsze znane utwory w spokoju. - kajman - 25.01.2008 05:26 PM saferłel napisał(a):1. Gdybym nie znam piosenki, to bym się nie wypowiadał1. To jesteś lepszy ode mnie. Ja czasmi takie rzeczy robię. Ale po niektórych wykonawcach już się niczego nie spodziewam. 2. No cóż, widocznie mamy odmienne widzenie Coldplaya. I pewnie jeszcze zdecydowanie wyżej cenisz ten zespół niż ja. 3. Jednak w wielu miejscach nasze gusty muzyczne się mijają, ale sporo utworów wspólnych na listy się załapuje. A że nie trafiają na najwyższe miejsca, może kiedyś się przytrafi. 4. Przyznam się, że trudno mi określić, czy te utwory należą moim zdaniem do słabszych na płycie, czy do średnich, bo poznałem tylko 3, z których jako tako podpasował mi House of cards i będę się starał kolejnych nie poznawać. Re: kajman30 nr 63 z 25.01.08 - p.u.r.h. - 26.01.2008 12:33 AM kajman napisał(a):4. 5. 5 LIQUID ETERNITY - AyreonWciąż wyżej niż u mnie! kajman napisał(a):10. 11. 5 A LITTLE PIECE OF HEAVEN - Avenged SevenfoldTrzymają sie razem kajman napisał(a):24. 46. 31 SEPTEMBER SUN - Type O'NegativeMój największy hit ostatniego roku znów zaskakuje kajman napisał(a):31. 37. 5 PRAISE LAMENTED SHADE - Paradise LostŁadnie kajman napisał(a):32. 20. 5 ANGELS TAKE A SOUL - FuelU mnie tuż za pięćdziesiątką, ale chyba jednak nic z tego nie będzie... kajman napisał(a):33. 21. 24 SOLAR WINDS - Devin TownsendSłoneczne wiatry chyba zostały trochę przytłumione przez... wrześniowe słońce kajman napisał(a):leżakownia:Ups - saferłel - 26.01.2008 12:44 AM Przyznam się, że nie słuchałem ani 1 płyty Coldplay, ani 2 płyty Coldplay, 3 znam niby bardzo dobrze, ale oceny nie wystawiłem, muszę jeszcze posłuchać w całości. Więc nie mam o ich całej karierze żadnej opinii. Oczywiście znam poszczególne single...ale co to daje. Re: kajman30 nr 63 z 25.01.08 - kajman - 26.01.2008 01:06 AM p.u.r.h. napisał(a):4. Ciekawe, czy kiedykolwiek ulegnie to zmianie :?:kajman napisał(a):4. 5. 5 LIQUID ETERNITY - AyreonWciąż wyżej niż u mnie! 10. Ciekawostką jest, to, że w pewnym momencie się połączyły (w innej kolejności), potem rozdzieliły, a potem ponownie połączyły, ale o trzy miejsca niżej. 24. Ja już wcześniej czułem, że kiedyś coś takiego nastąpi i teraz ta chwila przyszła. 33. Kto wie, może kiedyś jeszcze mocniej zawieją. 25. No cóż, w końcu wszystko musi opuścić listę. Zawsze lepiej w taki sposób niż przez nieszczęśliwą 7 z poczekalni. - kajman - 26.01.2008 01:09 AM saferłel napisał(a):Przyznam się, że nie słuchałem ani 1 płyty Coldplay, ani 2 płyty Coldplay, 3 znam niby bardzo dobrze, ale oceny nie wystawiłem, muszę jeszcze posłuchać w całości. Więc nie mam o ich całej karierze żadnej opinii. Oczywiście znam poszczególne single...ale co to daje.Przyznam się, że ja z kolei słuchałem w całości tylko 1 płytę, ale i z niej i z tego, co jeszcze ich słyszałem doszedłem do wniosku, że nie jest to mój priorytet do dogłębnego poznawania. - caligoola - 26.01.2008 06:10 PM Ciesze sie z Petera Cincotti w pierwszej dziesiatce. Niedlugo u mnie tez powinien sie pojawic ten utwor - Konrad - 26.01.2008 10:36 PM kajman, 5 miesięcy na 1-szym to bym ani INXSu nie wytrzymał 9. N 1 WITCH'S BREW - Peter Cincotti - oceniam bardzo pozytywnie |