Yoda
Dużo pisze
Liczba postów: 499
Dołączył: Jul 2009
|
Yoda Top 50 Notowanie 7 (23.10.2009)
Po 4 tygodniach Dream Theater na 1, przyszedł czas na zmianę lidera. Na pierwsze miejsce wskoczyło Indukti. Ciekawostka jest taka, że dotychczas wszystkie numery 1 na mojej liście (Riverside, Indukti, Dream Theater) trwały ponad 10 minut. Tusan Homichi Tuvota jest pierwszym który z tą tradycją zrywa ponieważ trwa tylko nieco ponad 9 minut.
Najwyżej notowaną nowością jest Last Of My Kind ze świetnej płyty Black Gives Way To Blue, kto wie czy nie najlepszej zagranicznej płyty tego roku. Z okazji 40 lecia jednego z najwybitniejszych albumów wszechczasów, The Human Experimente wydało singiel 21ST Century Schizoid Man, który wyszedł wspaniale. Norah Jones, to pani, której bym się na swojej liście nie spodziewał. Chasing Pirates spodobało mi się jednak bardzo. Łagodne rytmy, bardzo dobry wokal, może być niezły przebój. Polski zespół Hatifnats wydał prawdopodobnie najlepszy debiutancki album tego roku. Walking In The Dark to chyba najlepsza kompozycja z tej płyty. Dobre wyniki na liście przebojów Trójki sprawiły, że I Lost My Star In Krasnodar załapało się na moją listę
01. 03. 06. TUSAN HOMICHI TUVOTA - Indukti & Nils Fryndhal [1]
02. 01. 06. THE BEST OF TIMES - Dream Theater [4]
03. 02. 06. YOUR PROTECTOR - Fleet Foxes
04. 10. 05. HOPE - The Black Noodle Project
05. 04. 04. SO FAR FROM THE CLYDE - Mark Knopfler
06. 12. 06. CERNE SLZY - XIII Stoleti
07. 06. 07. NINTH WAVE - Indukti [1]
08. 11. 06. HATE WORLDWIDE - Slayer
09. 13. 04. BLACK AND WHITE WORLD - Redemption
10. 05. 04. UPRISING - Muse
11. 18. 02. ONE - Rodrigo Y Gabriela
12. 08. 07. BORDER REIVER - Mark Knopfler
13. 33. 06. EMPTY BOTTLE - Archive
14. 07. 06. VODKA - Korpiklaani
15. 17. 05. HARD TO SEE - Five Finger Death Punch
16. 19. 03. PICTURES OF A CITY - Crimson Jazz Trio
17. NN. 01. LAST OF MY KIND - Alice In Chains
18. 14. 07. MARYSIA - Kult
19. 16. 06. TIME FLIES (ALBUM VERSION) - Porcupine Tree
20. 28. 03. DIALECTIC CHAOS - Megadeth
21. 15. 07. LEFT OUT - Riverside [1]
22. 29. 07. FIGHT FIRE WITH FIRE - Vader
23. 09. 06. BOAT BEHIND - Kings Of Convienience
24. 23. 06. WE WEREN'T BORN TO FOLLOW - Bon Jovi
25. 37. 06. PAPILLON - Editors
26. 20. 07. STILL UNBROKEN - Lynyrd Skynyrd
27. NN. 01. 21ST CENTURY SCHIZOID MAN - The Human Experimente
28. 41. 02. FERAJNA - Farben Lehre
29. 21. 07. SANSARA - Indukti
30. NN. 01. CHASING PIRATES - Norah Jones
31. 22. 06. THE LAST AMAZING GRAYS - Sonata Arctica
32. 44. 02. EMILY - Clan Of Xymox
33. 24. 06. TWO BIRDS - Regina Spektor
34. NN. 01. WALKING IN THE DARK - Hatifnats
35. 35. 04. BLOOD OATH - Suffocation
36. 25. 07. LUCIFER - Behemoth & Maciej Maleńczuk
37. 31. 06. URWIS - Farben Lehre
38. 26. 07. BURN IT TO THE GROUND - Nickelback
39. NN. 01. I LOST MY STAR IN KRASNODAR - Lacrimosa
40. 32. 06. A LOOKING IN A WIEV - Alice In Chains
41. 48. 02. NIESTETY TRZEBA MIEĆ AMBICJĘ - Piotr Bukartyk
42. 30. 06. THE COURT OF CRIMSON KING - Crimson Jazz Trio
43. 34. 07. THIS JOKE SPORT SEVERED - Manic Street Preachers
44. 36. 05. GIRL WITH ONE EYE - Florence + The Machine
45. 38. 07. BABY I'M A FOOL - Melody Gardot
46. 40. 06. THIS I LOVE - Guns N'Roses
47. 43. 05. DOMINOS - The Big Pink
48. 27. 07. OV FIRE AND THE VOID - Behemoth
49. 39. 07. DOORS CLOSING SLOWLY - Manic Street Preachers
50. 42. 07. THAT WAS JUST YOUR LIFE - Metallica
Wypadły, z którego, po ilu tygodniach
(45) po 5 tyg. - SUPERSONIC - Pearl Jam
(46) po 6 tyg. - PEACEMAKER - Green Day
(47) po 4 tyg. - PALE TRACES - The Gathering
(49) po 6 tyg. - PROPAGANDA - Gaba Kulka
(50) po 5 tyg. - THE HARDEST PART OF LETTING GO...SEALED WITH A KISS - Megadeth
15â 29â 1â 5N
Największy awans: z 33 na 13 (+20) EMPTY BOTTLE - Archive
Największy spadek: z 27 na 48 (-21) OV FIRE AND THE VOID - Behemoth
11 polskich, 39 zagranicznych
Moja lista płyt nr 21
01. 01. 03. Alice In Chains - Black Gives Way To Blue [2009]
02. 05. 02. Hatifnats - Before It Is Too Late [2009]
03. 02. 11. Indukti - Idmen [2009]
04. NN. 01. Lao Che - Powstanie Warszawskie [2005]
05. 14. 02. Closterkeller - Aurum [2009]
06. 19. 09. Depeche mode - Music For The Masses [1987]
07. NN. 01. Depeche Mode - Black Celebration [1986]
08. 09. 02. Archive - Controlling Crowds Part IV [2009]
09. 03. 07. Mark Knopfler - Get Lucky [2009]
10. 06. 04. XIII Stoleti - Ztraceni V Karpatech [1998]
11. 04. 04. Redemption - Snowfall Of Judgment Day [2009
12. RE. 03. Korpiklaani - Karkelo [2009]
13. 07. 03. Devil Doll - The Girl Who Was... Death [1988]
14. 08. 08. Devil Doll - Dies Irae [1996]
15. 10. 09. Metallica - Ride The Lightning [1983]
16. 18. 04. Opeth - Blackwater Park [2000]
17. 11. 06. Porcupine Tree - The Incident [2009]
18. 16. 08. Lacrimosa - Elodia [1999]
19. 15. 19. Riverside - Anno Domini High Definition [2009]
20. 17. 16. King Crimson - In The Court Of Crimson King [1969]
|
|
23.10.2009 10:20 AM |
|
emigrant
Unregistered
|
O i u Ciebie Clan Of Xymox. ''Emily'' u mnie już opuściło Listę. Po ''Chemistry'' przyszedł u mnie czas na ''Sea Of Doubt''
|
|
25.10.2009 11:35 AM |
|