Na pierwszym debiut, którego spodziewałem się od... dwóch lat! Bowiem mniej więcej od takiego czasu wiem o istnieniu tej płyty i miałem w planach ją przesłuchać.
Wreszcie dopiąłem swego, ale rzeczywiście warto było czekać.
Na drugim
BN chyba w ich najważniejszym albumie ever, na pewno w moim odczuciu tak właśnie jest. Podium domyka mini-album
Korteza. A tuż za nim rekordzistka w długości pobytu na liście (ale tylko aktualna) czyli NP.
Największy spadek za to zanotował najnowszy album
BN -10, niewiele mniejsze osiągnęły
Arstiðir -9 i
NaviBand -8. Najbardziej imponujące awanse nie są już takie pokaźne, bo wcześniej wspomniana płyta
BN "the Devil and God Are Raging Inside Me" skoczyła jeszcze +8, a poza nią tylko
Natalia P. +2!
#083
01. [^*D] Kasia Kowalska – Ciechowski. Moja Krew / 2010
02. [↑ 02] Brand New – the Devil and God Are Raging Inside Me / 2006
03. [↓ 03] Kortez – Mini Dom / 2018
04. [↑ 23] Natalia Przybysz – Światło Nocne / 2017
05. [↓ 07] Lady Pank i Goście – LP1 / 2018
06. [+*D] Rival Sons – Feral Roots / 2019
07. [↓ 05] O.N.A. – Mrok / 2001
------------------------------------------------------------------------------
08. [^+D] Natalia Sikora – Tribute to Mira Kubasińska / 2018
09. [↓ 11] Illusion – Anhedonia / 2018
10. [↓ 03] NaviBand – Illuminacija / 2017
11. [↓ 13] Polly O'Keary & the Rhythm Method – Black Crow Callin’ / 2017
12. [↓ 04] Hypnogaja – Sunset Below / 2005
13. [↓ 03] Scott Bradlee's Postmodern Jukebox – Blue Mirror / 2018
14. [↓ 09] Brand New – Science Fiction / 2017
-------------------------------------------------------------------------------
15. [^*D] the Temperance Movement – a Deeper Cut / 2018
16. [↓ 02] Behemoth – I Loved You at Your Darkest / 2018
17. [↓ 02] Beth Hart & Joe Bonamassa – Black Coffee / 2018
18. [+*D] the Struts – Young & Dangerous / 2018
19. [↓ 02] Zemollem – Zanim / 2017
20. [+*D] Greta Van Fleet – Anthem of the Peaceful Army / 2018
21. [↓ 05] Arstiðir – Nivalis / 2018
*** Czekalnica ***
1.
Tash Sultana – Flow State / 2018
2.
Imagine Dragons – Origins / 2018
3.
Joe Bonamassa – Redemption / 2018
4. Disturbed – Evolution / 2018
5.
Katedra – Człowiek za Dużo Myślący / 2018
6. Albion – You’ll Be Mine / 2018
7. Mela Koteluk – Migawka / 2018
8. Sylwia Grzeszczak – Tamta Dziewczyna / 2016
9. Patrycja i Grzegorz Markowscy – Droga / 2019
Do przeczytania (mniej więcej) za dwa tygodnie.