Tym razem jestem prawie o czasie. Na czoło mojej listy płyt wskoczyła EP-ka(?) ale jest na tyle długa, że spokojnie mogę ją traktować jak LP.
Fascynacja jednym zespołem w ostatnich dniach spowodowała wysyp jego albumów na tejże. I taka ciekawostka, bowiem wśród nowości mam dwie płyty (
BH&JB oraz
Zemollem), które na listę dostały się dopiero teraz, po drugim odsłuchu. Jakieś dziesięć miesięcy temu nie były w stanie wzbudzić we mnie odpowiednich emocji (weszły tylko do Czekalnicy), a obecnie i owszem wręcz przeciwnie.
Największy spadek zanotował
OD bo aż minus 13, zaś to właśnie zwycięzca zaliczył największy awans o plus 9.
#082
01. [↑ 02] Kortez – Mini Dom / 2018
02. [↓ 02] NaviBand – Illuminacija / 2017
03. [↓ 06] Lady Pank i Goście – LP1 / 2018
04. [↑ 08] Brand New – Science Fiction / 2017
05. [↓ 04] O.N.A. – Mrok / 2001
06. [↑ 22] Natalia Przybysz – Światło Nocne / 2017
07. [=12] Polly O'Keary & the Rhythm Method – Black Crow Callin’ / 2017
------------------------------------------------------------------------------------------------
08. [=10] Illusion – Anhedonia / 2018
09. [↓ 03] Hypnogaja – Sunset Below / 2005
10. [^*D] Brand New – the Devil and God Are Raging Inside Me / 2006
11. [↑ 02] Scott Bradlee's Postmodern Jukebox – Blue Mirror / 2018
12. [↑ 04] Arstiðir – Nivalis / 2018
13. [↓ 10] Jan Garbarek & the Hilliard Ensemble – Officium Novum / 2010
14. [+*D] Behemoth – I Loved You at Your Darkest / 2018
-------------------------------------------------------------------------------
15. [^*D] Beth Hart & Joe Bonamassa – Black Coffee / 2018
16. [↓ 06] Obijmy Doszczu – Son / 2017
17. [^*D] Zemollem – Zanim / 2017
18. [=04] Lenny Kravitz – Raise Vibration / 2018
19. [+*D] Czesław Mozil i Grajkowie Przyszłości – Kiedyś to Były Święta / 2018
20. [^*D] Brand New – Daisy / 2009
21. [↓ 03] Arctic Monkeys – Tranquility Base Hotel & Casino / 2018
*** Czekalnica ***
1.
Greta Van Fleet – Anthem of the Peaceful Army / 2018
2.
Joe Bonamassa – Redemption / 2018
3.
Fish – a Parley with Angels / 2018
4.
Katedra – Człowiek za Dużo Myślący / 2018
5.
Tash Sultana – Flow State / 2018
6.
Silente – Malo Magle, Malo Mjesečine / 2018
7. Imagine Dragons – Origins / 2018
8.
Daughtry – Cage to Rattle / 2018
9. Bacteryazz – Nowy Stan / 2017
Do przeczytania (mniej więcej) za dwa tygodnie.