Powrót do niektórych płyt okazał się przydatny (to te pogrubione z kursywą). Jednak nie w każdym przypadku było to aż tak pomocne.
Z nowości najbardziej poruszyła mnie ku zaskoczeniu ta od
Amplifier, takie ciężkie brzmienie z wyraźnie zaznaczonymi melodiami lubię zdecydowanie.
Po przesłuchaniu
Lao Che praktycznie nie zmieniam zdania na temat ostatniego dzieła, które z pewnością nie należy do ich ścisłej czołówki.
Za to
KK bardzo na plus, kilka jej piosenek jest naprawdę wybitnych, no ale faktycznie są też takie, bez których album ten by tylko zdecydowanie zyskał na jakości i mniejszej dłużyźnie.
Andrus podobnie, nie wszystkie piosenki musiał umieszczać na płycie, ale tych parę perełek rekompensuje braki.
Bardzo ciekawa
KB, no i to tyle jeśli chodzi o plusy w nowościach. Reszta ma już wyraźnie więcej braków niż atutów.
1. Nothing but Thieves – Broken Machine
2.
Voo Voo – 7
3. Greta Van Fleet – From the Fires
4. Brand New – Science Fiction
5.
Amplifier – Trippin' with Dr Faustus [8* +>Anubis; ->Big Daddy]
6. Leif de Leeuw Band – Until Better Times
7.
Foo Fighters – Concrete and Gold
8. Anita Lipnicka & the Hats – Miód i dym
9.
Kasia Kowalska – Aya [7,5* +>Czerń i biel; ->Miłosne zbrodnie]
10. alt-J – Relaxer
11.
Lao Che – Wiedza o społeczeństwie [7,5* +>Nie raj; ->United Colours of Armagedon]
12.
Artur Andrus – Sokratesa 18 [7,5* +>Trzeba mieć specjalną skrzynię; ->Szopka d-moll]
13. Kazik & Kwartet ProForma – Tata Kazika kontra Hedora
14. Black Moth – Anatomical Venus
15. Kacey Musgraves – Golden Hour
16.
Daria Zawiałow – A kysz!
17.
Kadhja Bonet – Childqueen [7* +>Mother Maybe; ->Thoughts around Tea]
18. Lake Street Dive – Free Yourself Up
19. Incubus – 8
20. Lion Shepherd – Heat
21.
Django Bates – Saluting Sgt. Pepper [6* +>Good Morning, Good Morning; ->Sgt. Pepper’s Lonely Hearts Club Band]
22. Slowdive – Slowdive
23.
Advisor Rex-T – Movie Star [6* +>Mama Sudan; ->Chance]
24.
Dave Matthews Band – Come Tomorrow [6* +>That Girl Is You; ->Idea of You]
25. Sons of Kemet – Your Queen Is a Reptile
26. Jazzmeia Horn – A Social Call
27. Julia Pietrucha – Postcards from the Seaside
28.
Haim – Something to Tell You [5* +>Want You Back; ->Ready for You]
29. Ariel Pink – Dedicated to Bobby Jameson
30.
Henry Saiz & the Band – Human [5* +>Cerulean; ->Haven]