RE: Ranking Płytowy - notowanie VII, lipiec 2018
Ostatnia porcja ocenianych płyt to po części rozczarowanie. Ale najpierw Andrus, który wypadł tak jak przewidywałem - sporo świetnych utworów, ale też kilka zdecydowanie słabych. Matthews niestety zabrzmiał mocno nijako jakby zapomniał że między dobrym otwieraczem i jeszcze lepszym zamykaczem coś ciekawego powinno się pojawić. A Bates? Napiszę tylko, że większość utworów bardziej mi się podoba w tej wersji.
Jako całość to najlepszy zestaw nowości jaki aię do tej pory trafił.
1. 9,0 Voo Voo - (+Czwartek -Niedziela)
2. 9,0 Django Bates - Saluting Sgt. Pepper (+Within You Withiut You -Good Morning Good Morning)
3. 9,0 Jazzmeia Horn - A Social Call (+Afro Blue / Eye See You / Wade In The Water -East Of The Sun (And West Of The Moon)
4. 9,0 Greta Van Fleet - From the Fires (+A Change To Gonna Come -Talk On The Street)
5. 8,0 ∆ - Relaxer (+Last Year -In Cold Blood)
6. 8,0 Julia Pietrucha - Postcards From The Seaside (+Niebieski - Friends)
7. 7,5 Sons of Kemet - Your Queen Is A Reptile (+Harriet Tubman -Mamie Phipps Clark)
8. 7,5 Leif De Leeuw Band - Until Better Times (+Dysphoria -Don't It Alright)
9. 6,5 Artur Andrus - Sokratesa 18 (+Leszku synu Kazimierza -Stargard In The Night)
10. 6,5 Advisor Rex-T - Movie Star (+Crazy - You Are The Kind)
11. 6,0 Lion Shepherd - Heat (+Storm Is Coming -Fail)
12. 5,5 Foo Fighters - Concrete And Gold (+The Sky Is A Neigborhood - La Dee Da)
13. 5,5 Kadhja Bonet - Childqueen (+Mother Maybe -Childqueen)
14. 5,5 Lake Street Dive - Free Yourself Up (+Dude -Shame Shame Shame)
15. 5,0 Lao Che - Wiedza o społeczeństwie (+Gott mit lizus -Zbieg z krainy dreszczowców)
16. 5,0 Dave Matthews Band - Come Tomorrow (+When I'm Weary - Here On Out)
17. 5,0 Amplifier - Trippin' With Dr Faustus (+The Commotion -Anubis)
18. 4,5 Black Moth - Anatomical Venus (+Pig Man -Buried Hoards)
19. 4,5 Incubus - 8 (Love In A Time Of Surveillevance -When I Became The Man)
20. 4,0 Kasia Kowalska - Aya (+Krew ścinanych drzew -Alannah)
21. 4,0 Brand New - Science Fiction (+In The Weather -Out Of Mana)
22. 3,5 Haim - Something To Tell You (+Night So Long -You Never Knew)
23. 3,5 Kazik & Kwartet ProForma - Tata Kazika kontra Hedora (+Leonardo -1947)
24. 3,5 Kacey Musgraves - Golden Hour (+Rainbow -High Horse)
25. 3,5 Anita Lipnicka & the Hats - Miód i dym (+Tęczowa -Whiskey Song)
26. 3,0 Daria Zawiałow - A kysz! (+Lwy -Noce ukryte)
27. 3,0 Ariel Pink - Dedicated To Bobby Jameson (+Another Weekend -Time To Live)
28. 2,5 Nothing But Thieves - Broken Machine (+Hell Yeah -Broken Machine)
29. 2,0 Henry Saiz & The Band - Human (+Downfall - Human)
30. 1,5 Slowdive - Slowdive (+Go Get It -Everybody Knows)
|