Uporałem się z inżynierką (jeszcze obrona czeka), to pora zagłosować.
Węglowce - bardzo klimatyczna płyta, ale to trzeba czuć
Ariel - mieszanka lat 60., pastiszu i brzmienia jak ze starego radia.
Beck - faktycznie bardzo różnobarwna płyta
Poppy - są tu 2 duże hity z mojej listy, ale i aż za dużo kiczu. Sporo jednak zyskuje na ogólnym koncepcie.
Greta van Fleet - trochę za bardzo się starają brzmieć jak zespół na L i Z, co zdaje się ich ograniczać, jednak mają potencjał.
Blondie - da się z tego wykroić parę przebojów, a poza tym to brzmi jak mogłoby brzmieć Blondie po tylu latach grania.
Piotrek, Tadzio, Polly - przelecieli w odtwarzaczu i niewiele po sobie zostawili
Kari - hm... chwalę za nowoczesność, ganię za brak charakterystycznych momentów.
Hard Drive - debilna łupanka, autoparodystyczne powielanie schematów, pieprzenie głupot i hasztag na okładce
01. 8,50 1 80,00 Carbon Based Lifeforms - Derelicts
02. 8,00 1 71,36 Ariel Pink - Dedicated to Bobby Jameson
03. 7,00 2 56,00 Charly Bliss - Guppy
04. 7,00 1 55,51 Beck - Colors
05. 7,00 4 54,04 Nothing But Thieves - Broken Machine
06. 7,00 4 54,04 Slowdive - Slowdive
07. 6,75 4 51,86 Daria Zawiałow - A kysz!
08. 6,50 2 48,75 niXes - niXes
09. 6,50 1 48,33 Poppy - Poppy.Computer
10. 6,25 2 45,31 Lana del Rey - Lust for Life
11. 6,00 3 41,64 Lorde - Melodrama
12. 6,00 3 41,64 The National - Sleep Well Beast
13. 6,00 3 41,64 The War on Drugs - A Deeper Understanding
14. 6,00 3 41,64 Depeche Mode - Spirit
15. 6,00 1 41,64 Greta van Fleet - From the Fires
16. 6,00 1 41,64 Brad Mehldau - After Bach
17. 6,00 4 40,56 Renata Przemyk - Boogie Street. Renata Przemyk śpiewa piosenki Leonarda Cohena
18. 5,75 2 38,81 Jamiroquai - Automation
19. 5,50 2 35,75 Death of Lovers - The Acrobat
20. 5,50 1 35,45 Blondie - Pollinator
21. 5,50 4 34,54 Anita Lipnicka & The Has - Miód i dym
22. 5,25 2 32,81 Me and That Man - Songs of Love and Death
23. 5,00 1 29,75 Polly O'Keary and the Rhythm Method - Black Crow Callin'
24. 5,00 1 29,75 Piotr Bukartyk - O zgubnym wpływie wyższych uczuć
25. 5,00 1 29,75 Ted Nemeth - Ctrl C
26. 5,00 4 29,00 Foo Fighters - Concrete & Gold
27. 5,00 4 29,00 Liam Gallagher - As You Were
28. 5,00 4 29,00 Royal Blood - How Did We Get So Dark?
29. 4,50 4 23,94 U2 - Songs of Experience
30. 4,00 2 20,00 Voo Voo - 7
31. 4,00 1 19,84 Keri - I Am Fine
32. 1,00 1 1,99 Hard Driver - #NoSleep
propozycja:
Zdecydowanie za mało na liście post-punku, Francuzów i muzyki prosto ze środka Sahary, więc zgłaszam:
Group Doueh & Cheveu - Dakhla Sahara Session