Zwycięzca nie mógł być inny, podobnie też drugie miejsce nie mogło być zagrożone!
Najwyższy debiut mego ulubionego krajowego zespołu XXI wieku z dzisiejszą, świeżutką płytą (wysłuchaną na Spotify), która zrobiła na mnie bardzo pozytywne wrażenie i do tego wprowadziła w nastrój sprzed może kilkunastu lat?
I myślę że przyjąłem ją nawet lepiej niż poprzednią pt.
"Dzieciom". Tyle że tamta później z biegiem czasu bardzo zyskała. A czy i tej się uda, czas pokaże? I są jeszcze tylko dwie nowości, w tym jedna dzięki Rankingowi Płytowemu, bowiem gdy pół roku słuchałem tej płyty, aż tak dobra mi się nie wydała.
Zresztą powrót na listę jest dokładnie z tego samego powodu.
Największą obsuwę zanotowała
Maryla -6 oraz
ATN i
Natalia oboje po -5. Największe awanse zaliczyli
Zalef +4, a także
NbT +3.
#070
01. [=06] Greta Van Fleet – from the Fires / 2017
02. [=10] Foo Fighters – Concrete and Gold / 2017
03. [↑ 10] Nothing but Thieves – Broken Machine / 2017
04. [↓ 12] LemON – Tu / 2017
05. [+*D] Lao Che – Wiedza o Społeczeństwie / 2018
06. [↓ 06] Anita Lipnicka & the Hats – Miód i Dym / 2017
07. [↑ 06] Kortez – Mój Dom / 2017
------------------------------------------------------------------------
08. [↑ 19] Metallica – Hardwired… to Self-Destruct / 2016
09. [↓ 06] Radiohead – a Moon Shaped Pool / 2016
10. [↓ 08] Strachy na Lachy – Przechodzień o Wschodzie / 2017
11. [=02] Carrion – el Meddah / 2010
12. [↓ 10] Natalia Przybysz – Światło Nocne / 2017
13. [+*D] Hajdamaky oraz Andrzej Stasiuk – Mickiewicz / 2018
14. [p 08] Nocny Kochanek – Zdrajcy Metalu / 2017
-----------------------------------------------------------------------------------
15. [↑ 02] Krzysztof Zalewski – Zalewski Śpiewa Niemena / 2018
16. [↓ 05] Prophets of Rage – Prophets of Rage / 2017
17. [↓ 02] LemON – Scarlett / 2014
18. [↓ 02] Anti Tank Nun – Permanent Erection / 2017
19. [↓ 04] Renata Przemyk – Boogie Street. Renata Przemyk śpiewa piosenki Leonarda Cohena / 2017
20. [^*D] the War on Drugs – a Deeper Understanding / 2017
21. [↓ 09] Maryla Rodowicz – Ach Życie... / 2017
*** Czekalnica ***
1.
Black Rebel Motorcycle Club – Wrong Creatures / 2018
2.
Soup – Remedies / 2017
3. Glitches – Lost Language / 2017
4. Glen Hansard – Between Two Shores / 2018
5.
Harry Styles – Harry Styles / 2017
6. Patrycja Markowska – Krótka Płyta o Miłości / 2017
7.
Five Finger Death Punch – a Decade of Destruction / 2017
8. Leander Kills – Elet a Halal Előtt / 2017
9. Warhaus – Warhaus / 2017
Obyśmy za dwa tygodnie znowu wspólnie cieszyli się moim zestawieniem płyt.