Udało się zmieścić w tytułowym terminie. A nowości sporo się uzbierało jak na ten krótki okres.
Po pierwsze
SnL, niby to są takie proste melodie i teksty, a siła w nich wciąż ogromna. Na razie mam przeczucie, że ekipa
Grabaża utrzymuje bardzo wysoką formę, a ta płyta na pewno jest lepsza od poprzedniej i jej siłą są równe piosenki, bowiem w tej chwili nie ma jakiegoś szczególnego faworyta, chociaż kilka wyróżnia się z pewnością.
Ostatnimi dniami zrobiłem sobie (pod wpływem jednej propozycji na LP3) mini-maraton z
Karoliną. I dało jej to dwie płyty (czyli pełną dyskografię) na liście. Na nowszej jej głos jest już naprawdę dojrzały... Sięgnąłem też po starsze albumy jednego z moich ulubieńców amerykańskich i efekt jest widoczny.
Największy postęp odnotował
NbT +4 oraz
Closterkeller i
Pristine po +2. Największy zaś spadek należy do
FNM -7, a także do
BoT -4 i jeszcze
Lemona i
Mety po -3.
#063
01. [=03] Foo Fighters – Concrete and Gold / 2017
02. [↑ 03] Natalia Przybysz – Światło Nocne / 2017
03. [+*D] Strachy na Lachy – Przechodzień o Wschodzie / 2017
04. [↑ 06] Pristine – Ninja / 2017
05. [↓ 05] LemON – Tu / 2017
06. [↑ 13] Kaleo – A / B / 2016
07. [+*D] Karolina Skrzyńska – Palcem po Wodzie / 2017
---------------------------------------------------------------------------
08. [↓ 12] Metallica – Hardwired… to Self-Destruct / 2016
09. [↓ 02] Lion Shepherd – Hiraeth / 2015
10. [↓ 11] Voo Voo – 7 / 2017
11. [↑ 03] Nothing but Thieves – Broken Machine / 2017
12. [^*D] Live – V / 2001
13. [↓ 06] Nocny Kochanek – Zdrajcy Metalu / 2017
14. [=19] U2 – Songs of Innocence / 2014
---------------------------------------------------------------
15. [↓ 31] Faith No More – Sol Invictus / 2015
16. [↑ 02] Closterkeller – Viridian / 2017
17. [↓ 10] Birds of Tokyo – Brace / 2016
18. [p 05] Piotr Bukartyk – o Zgubnym Wpływie Wyższych Uczuć / 2017
19. [+*D] Jessie Ware – Glasshouse / 2017
20. [=02] Maryla Rodowicz – Ach Życie... / 2017
21. [^*D] Karolina Skrzyńska – w Oddali / 2013
*** Czekalnica ***
1. Welshly Arms – Covers, volumin 2 [ep] / 2014
2.
Greta Van Fleet – Black Smoke Rising [ep] / 2017
3.
Benjamin Clementine – I Tell a Fly / 2017
4.
Lion Shepherd – Heat / 2017
5. Mrozu – Zew / 2017
6. Marilyn Manson – Heaven Upside Down / 2017
7. Azyl P. i Przyjaciele – Koncert w Trójce / 2017
8.
Welshly Arms – Welshly Arms / 2015
9. the Killers – Wonderful Wonderful / 2017
I jak zwykle napiszę, do przeczytania za dwa tygodnie.