No to przyszedł czas na podsumowania. Po zebraniu wszystkich utworków, które zagościły na moim dysku w przeciągu całego roku muszę stwierdzić, że rok miniony był zdecydowanie lepszy od poprzedniego. Rok 2007 w ogóle uważam za najsłabszy muzycznie od paru ładnych lat, uratowała go jedynie rewelacyjna płyta
LCD Soundsystem "Sound of Silver" (Murphy zgarnął podwójną koronę zarówno za album jak i singiel
"All My Friends") a tak to ciężko mi było wybrać coś naprawdę wybitnego.
Rok 2008 to przede wszystkim rok odkryć. Poznałem dużo naprawdę świetnych albumów, singli i pojedynczych utworów, które były wydane w poprzednich latach. Jest kilka bardzo dobrych produkcji z roku 2008, ale ogólnie stanowią one jednak zdecydowaną mniejszość. Jako że listę przebojów założyłem dopiero w sierpniu nie było sensu podliczać żadnych punktów, tygodni czy numerów 1. Tak więc to zestawienie zostało zrobione po prostu po ponownym przesłuchaniu wszystkich utworów i zadecydowaniu który z nich jest moim zdaniem najlepszy.
1.
Denki Groove - Reaktion [
2000]
2.
Casino versus Japan - Single Variation of Two [
2002]
3.
Keane - She Has No Time [
2004]
4.
Clark - Penultimate Persian
5.
OLIVIA - Winter Sleep [
2007]
6.
Denki Groove - Nothing's Gonna Change [
1999]
7.
Nightmares on Wax - Calling
8.
James Zabiela - Human [
2007]
9.
Robert Babicz - Sin [
2007]
10.
Teruo Nakano - Computer Love [
2002]
11.
DoCo - Bokutachi Wa Kore Kara [
1997]
12.
OLIVIA - A Little Pain [
2007]
13.
Dusty Kid - Milk [
2007]
14.
Clark - For Wolves Crew
15.
Keane - Nothing in my Way [
2006]
16.
Omar-S - Turn-and-Walk-Away [
2006]
17.
Sigur Rós - Gobbledigook
18.
Feeder - Feeling a Moment [
2005]
19.
Zoo Brazil - Technik
20.
CoCo - Don't Mind Lay-Lay Boy [
1995]
21.
Lali Puna - Faking the Books [
2004]
22.
PUFFY - Tokio I'm on My Way [
2006]
23.
Los Updates - Getting Late (Luciano's Getting Late Remix)
24.
Stealpot - Kimi No Oto [
2007]
25.
DoCo - Usotsuki [
1997]
26.
Fischerspooner - The Best Revenge
27.
The Field - Everyday [
2007]
28.
Hiroshi Watanabe - Illumination [
2006]
29.
Casino Versus Japan - Making Lake Park in the Sun [
2002]
30.
Kettel - Prarieplant
31.
Editors - Bones [
2007]
32.
The Last Atlant - Lucid
33.
The Field - Over the Ice [
2007]
34.
The Field - Night [
2007]
35.
Denki Groove - Tko Tekno Queen [
2000]
36.
The Last Atlant - Anima Mundi
37.
Casino versus Japan - Go Hawaii [
2000]
38.
Morcheeba - Gained the World
39.
MU - Jealous Kids [
2003]
40.
Tahiti 80 - Big Day [
2005]
41.
Hexstatic - Communication Break-Down [
2000]
42.
Ladytron - Runaway
43.
Hiroshi Watanabe - Genesis [
2006]
44.
Sascha Funke - Chemin des Figons
45.
MU - Afro Finger [
2003]
46.
Deadbeat - Babylon Correction
47.
Efterklang - Mirror Mirror [
niewydany]
48.
Paramore - That's What You Get [
2007]
49.
CoCo - Ritoru Deito [
1995]
50.
Zova - Swallow Three
O shit... myślałem, że rozkład utworów na te wydane w 2008 i te starsze będzie bardziej wyrównany (
), no ale cóż. Z pewnością w przyszłości odkryję jeszcze parę (sporo?) perełek z minionego roku.