Od jakiegoś czasu dominuje tutaj jedna z najważniejszych kapel ever w mojej ocenie i nie mogę napisać jak sądzą niektórzy, że z biegiem czasu Irlandczycy tracą cokolwiek na swojej witalności! Raczej przeszli na jej bardziej dojrzały pułap.
Mam cztery nowości, a najwyżej rewelacyjna płyta z Norwegii, wg pewnej poznanej w sieci recenzji, zespół wyzbył się psychodelicznych korzeni. Jednakże w moich oczach wyszło im to jak najbardziej na korzyść.
Dwie kolejne nowości przebiły się z Czekalnicy, a ostatnia z podpowiedzi jednego forumowicza.
Najwięcej straciły
T.Love -9 oraz
RHChP -7 oczek. A największym awansem, choć jedynie o jedną lokatę mogą pochwalić się:
Voo Voo,
Zakopower i
Dr Misio.
#058
01. [= 14] U2 – Songs of Innocence / 2014
02. [= 07] Metallica – Hardwired… to Self-Destruct / 2016
03. [↑ 06] Voo Voo – 7 / 2017
04. [*+D] Pristine – Ninja / 2017
05. [= 05] Birds of Tokyo – Brace / 2016
06. [= 12] Lao Che – Soundtrack / 2012
07. [↓ 08] Kaleo – A/B / 2016
-----------------------------------------------------------------------------------------
08. [= 05] Katie Melua feat. Gori Women's Choir – in Winter / 2016
09. [↓ 04] the Afghan Whigs – in Spades / 2017
10. [↑ 19] Zakopower – Drugie Pół / 2015
11. [*^D] Nocny Kochanek – Zdrajcy Metalu / 2017
12. [↓ 03] Anna Maria Jopek – ID / 2007
13. [*^D] LemON – Tu / 2017
14. [= 04] Me and That Man – Songs of Love and Death / 2017
--------------------------------------------------------------------------------------------------
15. [= 02] Polly O'Keary & the Rhythm Method – Black Crow Callin' / 2017
16. [↓ 04] Red Hot Chili Peppers – the Getaway / 2016
17. [↓ 26] Lao Che – Dzieciom / 2015
18. [↑ 02] Dr Misio – Zmartwychwstaniemy / 2017
19. [↓ 02] alt-J – Relaxer / 2017
20. [*+D] Mike & the Mechanics – Let Me Fly / 2017
21. [↓ 03] T.Love – T.Love / 2016
*** Czekalnica ***
1. Kazik i Kwartet ProForma – Tata Kazika Kontra Hedora / 2017
2.
Ania Dąbrowska – dla Naiwnych Marzycieli / 2016
3.
Depeche Mode – Spirit / 2017
4. Anathema – the Optimist / 2017
5. Sorry Boys – Roma / 2016
6. Jonatha Brooke – Midnight. Hallelujah / 2016
7. the Myrrors – Hasta la Victoria / 2017
8.
Warsaw Tango Group – Warszawskie Tango Elektryczne / 2017
9. Haim – Something to Tell You / 2017
Do przeczytania za niespełna dwa tygodnie.