Pora tym razem na zestaw płytowy. Dotychczas prezentowałem go na forum LP3, a teraz będę i tu i tam.
Po blisko półrocznej przerwie w prezentacji musi być garść świeżynek i jak na tak długi okres, wcale nie zbyt wielka! Bowiem dostało się osiem nowości i jeden powrót, ale za to jaki! Poprzednim razem
U2 z tym albumem gościł na mojej liście w styczniu 2015 roku.
Zespół
Waglewskiego, Pospieszalskiego, Martusewicza i Bryndala w coraz wyższej formie przyznaję, bowiem ich najnowsza płyta robi na mnie znacznie większe wrażenie niż poprzedniczka. Ciekawostką jest sukces
Perfectu, niby ich piosenki jakoś się w moich głosowaniach nie przebijały, co najwyżej gdzieś pojedynczo otrzymywały punkciki. Jednak album jako całość brzmi znakomicie. Najbardziej pokrzywdzona może czuć się
Metallica, gdyż przez te pół roku z pewnością kilka razy byłaby na czele, a i staż byłby znacznie bardziej pokaźny. A tak są dopiero drugi raz i już notują spadek.
Myślę, że
Kaleo w tej rywalizacji w niczym amerykańskiej legendzie by nie ustępowało, w te dłużące się zimowe miesiące...
Niektóre nowości swój debiut zawdzięczają różnym topom lub zadawnionym projektom, o których dopiero niedawno sobie przypomniałem! A jeszcze tylu (mam nadzieję) ważnych płyt nie zdążyłem przesłuchać.
#053
01. [p 09] U2 – Songs of Innocence / 2014
02. [*+D] Voo Voo – 7 / 2017
03. [↓ 21] Lao Che – Dzieciom / 2015
04. [↓ 03] Kaleo – A/B / 2016
05. [= 05] Hans Kraenzlin – for Our Freedom and Yours / 2014
06. [*^D] Perfect – Muzyka / 2016
07. [↑ 06] Rival Sons – Hollow Bones / 2016
--------------------------------------------------------
08. [↓ 07] Lao Che – Soundtrack / 2012
09. [↓ 02] Metallica – Hardwired… to Self-Destruct / 2016
10. [*+D] the xx – I See You / 2017
11. [↓ 10] Luxtorpeda – MyWasWyNas / 2016
12. [*+D] Mike Oldfield – Return to Ommadown / 2017
13. [*^D] Ørganek – Czarna Madonna / 2016
14. [↓ 03] Jan Bo – Kawa i Dym / 2016
----------------------------------------------------------------
15. [↓ 14] Skunk Anansie – Anarchytecture / 2016
16. [↓ 16] Zakopower – Drugie Pół / 2015
17. [*^D] My Riot – Sweet Noise / 2011
18. [↑ 12] Marek Dyjak – Moje Fado / 2011
19. [*^D] Lady Pank – Strach się Bać / 2007
20. [*+D] Renata Przemyk – Boogie Street / 2017
21. [↓ 27] Faith No More – Sol Invictus / 2015
*** Czekalnica ***
1. No Man’s Valley – Time Travel / 2016
2. Red Hot Chili Peppers – the Gateway / 2016
3. Leniwiec – Raj / 2016
4. the Rides – Pierced Arrow / 2016
5. Maja Kleszcz & incarNations – Romantyczność / 2016
6. Jane Lee Hooker – No B! / 2016
7. Wilki – przez Dziewczyny / 2016
8. Cuba de Zoo – Ciałokształt / 2016
9. Ira – My / 2016
Do przeczytania w tej rubryce już za dwa tygodnie.