Odpowiedz 

Ocena wątku:
  • 0 Głosów - 0 Średnio
Electronic - Electronic (Deluxe Edition)
saferłel Offline
Paweł

Liczba postów: 21 777
Electronic - Electronic (Deluxe Edition)
[Obrazek: 53660661.jpg]

Cytat:Electronic sounds a little more like New Order than the Smiths. The three singles from the album remain the highlights: "Get the Message," "Feel Every Beat" and "Getting Away with It" featuring Neil Tennant of the Pet Shop Boys.

The project has been described as a joyous venn diagram of Sumner and Marr’s influences. Although ostensibly coming from different disciplines, the experimental dance pop of New Order and the full-bodied jangle of The Smiths, their common interests were many: dance music, a good tune and pushing musical boundaries.

The release includes 8 previously unreleased tracks including alternate versions, edits & instrumentals.

Tracklisting

CD 1:

1. Idiot Country
2. Reality
3. Tighten Up
4. The Patience Of A Saint (with Neil Tennant)
5. Getting Away With It (with Neil Tennant)
6. Gangster
7. Soviet
8. Get The Message
9. Try All You Want
10. Some Distant Memory
11. Feel Every Beat

CD 2:

1. Disappointed [Stephen Hague 7” Inch Version] (with Neil Tennant)
2. Second To None [Edit]
3. Lean To The Inside [Edit]
4. Twisted Tenderness [Guitar/Vocal Mix]
5. Idiot Country Two [12” Version]
6. Free Will (Edit)
7. Until The End Of Time [Edit]
8. Feel Every Beat [Edit]
9. Getting Away With It [Instrumental]
10. Turning Point [Edit]
11. Visit Me [Edit]
12. Twisted Tenderness [Instrumental]

Trochę porażka jak dla mnie :/ Drugi dysk nie wygląda zachęcająco, bo to jakaś zbieranina kawałków z....kolejnych płyt projektu ("Visit Me" czy "Twisted Tenderness"), do których dodano napis "edit" i określono jako "previously unreleased". Skoro miała to być taka ogólna selekcja, to może wypadałoby dodać jeszcze z 6-7 numerów? A to ani teraz nie jest jakoś szczególnie reprezentatywne, ani nie zawiera np. wszystkich stron b z okresu "Electronic". Płytę chciałbym kupić w wersji rozszerzonej, ale może poszukam gdzieś wersji z 1994, która była powiększona o drugi dysk bezpośrednio nawiązujący do lat 1990-1992. Ja raczej jestem zawiedziony taką formą wydawnictwa, ale to oczywiście świetna rzecz tak czy siak Icon_smile Każdy miłośnik brzmień spod znaku New Order, PSB (bo The Smiths to tu trochę mało słychać) czy tanecznej alternatywy powinien znać!

Call it performance, call it art/I call it disaster if the tapes don't start.
11.01.2013 02:24 PM
Odwiedź stronę użytkownika Znajdź wszystkie posty użytkownika Cytowanie selektywne Odpowiedz cytując ten post
Odpowiedz