Odpowiedz 
 
Ocena wątku:
  • 0 Głosów - 0 Średnio
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
przywitanie w roli administratora
ku3a Offline
Administrator
*******

Liczba postów: 15,327
Dołączył: Jun 2007
Reputacja: 5
Post: #1
przywitanie w roli administratora
Cześć wszystkim.
Zapewne większość z Was zna sytuację która na mycharts miała miejsce tydzień temu. Jeśli nie, praktycznie wszystko można wyczytać w tym wątku: http://www.mycharts.pl/showthread.php?tid=14924 . Wynikiem tej sytuacji jest m.in. zmiana administratora, którym zostałem ja.
Większość z Was mnie zna, bo jestem użytkownikiem mycharts od niemal samego początku, od 6 lat. Przeżyłem kilka przejść na nowe serwery i wiele innych zmian. Od dłuższego czasu wraz z kilkoma innymi osobami byłem moderatorem, teraz doszła jeszcze bardziej odpowiedzialna rola. Ponieważ znam forum niemal od podszewki, znam Was, znam historię, znam Wasze potrzeby, to myślę, że nie ma się co bać o przyszłość. Bo wszyscy będziemy grać w jednej drużynie i działać na korzyść mycharts. Ja będę robić to co do administratora należy, a Wy, mam nadzieję, będziecie się starali pomagać.
Nie ma co się bać, że forum będzie ograniczone muzycznie, bo niby dlaczego tak miałoby się stać? Muzyczna zawartość forum zależy przecież tylko i wyłącznie od użytkowników. Jednakże rozumiem obawy, ale odczytuję je pozytywnie, tzn. jeśli ktoś ma jakieś obawy to znaczy, że mu na czymś zależy. I jednocześnie cieszę się z pisemnego wyartykułowania tych obaw. Liczę, że podobnie będzie w przyszłości.
Ponieważ jasne się stało, że konieczne jest spisanie pewnych zasad, a jednocześnie istniejący dotychczas regulamin wymaga odświeżenia i usprawnienia, w ciągu kilku dni powinna się pojawić nowa wersja regulaminu, która mam nadzieję znajdzie Wasze poparcie.
W najbliższych dniach zostaną też rozpisane wybory na moderatorów. Na razie tylko to sygnalizuję, szczegóły będą później.
W ramach usprawniania komunikacji między administracją (administrator + moderatorzy) a użytkownikami, powstaną też nowe wątki, które powinny przyspieszyć wykonywanie różnych czynności porządkowych oraz zwiększyć czytelność ważnych spraw dotyczących forum.

Na razie to tyle. Liczę na wszelkie Wasze uwagi teraz i kiedykolwiek w przyszłości.
A póki co życzę miłego nowego tygodnia.

Kuba.
22.04.2012 10:17 PM
Znajdź wszystkie posty użytkownika Cytowanie selektywne Odpowiedz cytując ten post
ku3a Offline
Administrator
*******

Liczba postów: 15,327
Dołączył: Jun 2007
Reputacja: 5
Post: #2
RE: przywitanie w roli administratora
Cześć wszystkim Icon_smile2.
Czy wszyscy dobrze wypoczęli w czasie długiego weekendu? Pewnie niektórzy już nawet o tym wypoczynku zapomnieli Icon_wink2.
Ponieważ jednak długi weekend (weekend?) majowy już za nami, to myślę, że można już zacząć załatwiać na forum kilka spraw. I to tak, żeby zdążyć przed wiosenno-letnim wysypem płyt, zdążyć przed Euro, zdążyć przed sesją i innymi takimi Icon_wink2.

Najpierw dwie najważniejsze sprawy.
1. Przygotowany został nowy regulamin forum. Jeszcze potrzebne są drobne, kosmetyczne poprawki i do końca tygodnia zostanie on Wam zaprezentowany.
2. Do końca tygodnia ogłoszone też zostaną wybory na moderatorów. Kilka podstawowych informacji mogę podać już teraz:
- dobrze by było, aby liczba osób w administracji (administrator + moderatorzy) była nieparzysta, aby w przypadku wewnętrznych głosowań zawsze móc rozstrzygnąć wszelkie kwestie, dlatego też nowych moderatorów będzie czterech. Uważam, że to optymalna liczba dla forum o takiej wielkości jak mycharts.
- głosować będą mogli wszyscy, którzy będę zarejestrowani na forum w momencie ogłoszenia wyborów.
- ponieważ bycie moderatorem wymaga pewnego rozeznania w forum, to o stanowisko moderatora może się ubiegać każdy użytkownik forum, który w momencie rozpisania wyborów jest aktywnym członkiem mycharts.pl i przebywa na forum ponad 3 miesiące.
- dla obrazowego przedstawienia wyników, wybory będą w postaci sondy, ale będzie to tylko forma pomocnicza. Najważniejsze będą głosy przesłane na pw do administratora (aby móc sprawdzić czy osoba głosująca spełnia warunki).

Dzisiaj też napiszę na temat opłat za forum. Jak większość z Was wie, przed zmianą administratora trzeba było uregulować sprawy finansowe z poprzednim administratorem. Wpłacona została kwota 929,05 zł i teraz musimy się rozliczyć w naszym forowym gronie. O szczegółach będzie w odpowiednim wątku.

Dla przejrzystości oraz większej efektywności komunikacji między administracją (administrator+moderatorzy) oraz pozostałymi użytkownikami chciałbym stworzyć kilka nowych wątków. Mam nadzieję, że będą spełniać swoją rolę. Będą to wątki, które będą zawierać:
- prośby od użytkowników do administracji związane z moderacją (np. przyklejenie tematu, podział tematu, zamknięcie tematu, utworzenie działu dla czyjejś listy);
- zgłoszenia działań nieregulaminowych na forum;
- zgłoszenia błędów/poprawek/ulepszeń do forum;
- listę zrobionych poprawek (związane z powyższym; po prostu wylistowane co kiedy zostało wprowadzone na forum).

To tyle. O szczegółach dotyczących każdego z tych punktów będzie już w nowych wątkach tym sprawom poświęconych.
09.05.2012 12:23 PM
Znajdź wszystkie posty użytkownika Cytowanie selektywne Odpowiedz cytując ten post
Odpowiedz 


Podobne wątki
Wątek: Autor Odpowiedzi: Wyświetleń: Ostatni post
  Przywitanie makkartnej 7 974 14.12.2016 11:13 PM
Ostatni post: Tomekk

Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości