Jednak znalazł się utwór, który mógł obalić Future Starts Slow. A nawet dwa utwory!
Woodkid - Iron mozolnie wspinał się w górę notowania, aż w końcu osiągnął najwyższą pozycję. Kroku dorównało mu
Somebody That I Used To Know, które niesamowicie kręci mnie w ostatnich tygodniach.
W tym tygodniu są dwie dość wysoko notowane nowości, trzecia nisko i jeden powrót.
Co do propozycji - wchodzi do nich m.in. następny kawałek
Jamiego Woona z jego debiutanckiej płyty. To już czwarty jego utwór na ACL, być może zdziała więcej niż In The Middle. Jest też inna "uznana marka" czyli Foster the People, z dopiero drugim utworem na liście, oraz Neo Retros. No i kilka nówek od dziobaseczka.
W starszej części myślałem, że będzie bardziej R.E.M.-owo i Oedipusowo.
1. Woodkid - Iron (+1)
2. Gotye feat. Kimbra - Somebody That I Used To Know (+2)
3. The Kills - Future Starts Slow (-2)
4. Hard-Fi - Fire In The House
(+7)
5. Noel Gallagher's High Flying Birds - AKA... What A Life!
(+1)
6. Carpark North - Transparent and Glasslike
(+3)
7. M83 - Midnight City
(-2)
8. Oedipus - Gimme A Chance
(debiut)
9. Born Blonde - Radio Bliss
(+1)
10. The Pretty Reckless - Light Me Up
(-3)
11. Baron Bane - My Slow World
(+3)
12. Ben Westbeech - Something For The Weekend
(debiut)
13. Stirwater - Water Water
(+3)
14. The Kills - Heart Is A Beating Drum
(-5)
15. Sokół i Marysia Starosta - Reset
(+1)
16. Does It Offend You, Yeah? - The Monkeys Are Coming
(powrót)
17. Jay-Z & Kanye West feat. Mr. Hudson - Why I Love You
(-2)
18. Boring room - Margarettie
(-6)
19. Girls - Vomit
(debiut)
20. Hans Solo - Zmywam
(-7)
Artór's Classics: 15 Minutes of Fame
* Automatic Fire - Cuts Both Ways
* Oedipus - Tres Las
* R.E.M. - Man on the Moon
* The White Stripes - Seven Nation Army
Wypadają:
* Det Vackra Livet - Viljan (z 19.)
* Manchester Orchestra - Simple Math (z 18.)
* Soarsweep - Feel No Pain (original mix) (z 20.)
* The Pretty Reckless - Make Me Wanna Die (z 17.)
PROpozycje:
* Active Child - Diamond Heart (NP)
* Art Brut - Clever Clever Jazz (NP)
* Foster the People - Helena Beat (NP)
* Jamie Woon - Shoulda (NP)
* Kasabian - Re-Wired
* Neo Retros - The Loudness of Silence
* The Horrors - Moving Further Away (NP)
* VHS or Beta - Breaking Bones (NP)
5 najdłuższych stażów:
14 tyg. - Hans Solo - Zmywam
8 tyg. - M83 - Midnight City
8 tyg. - Woodkid - Iron
7 tyg. - Sokół i Marysia Starosta - Reset
7 tyg. - The Kills - Future Starts Slow