Witam po przerwie. Podczas wakacji nie publikowałem tu swojej listy, a kolejne notowania powstawały
Listę znacznie skróciłem bo doszedłem do wniosku, że 70 pozycji to jednak zbyt wiele
Miałem mało czasu na przeglądanie różnych nowości w internecie, więc na liście pozostaje dużo starych kawałków. Postaram się nadrobić zaległości w ciagu najbliższego weekendu
01.02.03 Klaxons - Echoes
02.05.02 Brodka - W pięciu smakach
03.01.14 Marina & the Diamonds - Oh No!
04.15.02 Skunk Anansie - My ugly boy
05.03.14 The National - Afraid of Everyone
06.09.07 KT Tunstall - Fade like a shadow
07.06.06 Florence + the Machine - Cosmic love
08.04.12 Broken Bells - The Ghost Inside
09.N!.01 Kings of Leon - Radioactive
10.08.14 Katie Melua - I'd love to kill you
11.N!.01 Black Rebel Motorcycle Club - Bad blood
12.07.15 The National - England
13.12.16 Two Door Cinema Club - Undercover Martyn
14.17.15 Sara Bareilles - King of anything
15.10.12 Morcheeba - Even though
16.26.09 Kid Cudi - REVOFEW
17.11.16 Kris Allen - The truth
18.21.04 Goo Goo Dolls - Home
19.14.16 Czesław Śpiewa - Krucha blondynka
20.23.03 Ciara - Speechless
21.13.18 John Mayer - Half of my heart
22.16.23 Katie Melua - The flood
23.20.18 M.I.A. - Born free
24.28.05 Nicki Minaj - Your love
25.N!.01 Lady Antebellum - Need You Now
26.18.14 Acute Mind - Misery
27.N!.01 Fefe Dobson - Stuttering
28.25.11 Two Door Cinema Club â I Can Talk
29.29.03 Arcade Fire - Ready to start
30.22.15 Robert Gawliński - Kalejdoskop bardo
Poczekalnia:
1. The Ting Tings - Hand
2. Chantal Kreaviazuk - Today
3. Morcheeba - Self made man
4. Hot Hot Heat - 21@12
5. Klaxons - Cypherspeed
Wypadły:
19. Katie Melua - A happy place (13 tygodni)
24. Kim Nowak - Szczur (13 tygodni)
27. Arctic Monkeys â My propeller (24 tygodnie)
30. Hurt - Statek kosmiczny miłość (4 tygodnie)