Artur.O napisał(a):Ale rozumiesz, że jak kilka osób napisze pod nim swoje odpowiedzi, to nie tylko już nie jest to post "kończący" temat, ale wręcz ląduje kartę wcześniej? Dla mnie to nie jest normalne, bo każda publikowana tutaj lista przebojów ma notowanie w 1. poście tematu (forumowa i osobiste), oprócz tej.
I dlatego powinien powstać wątek tylko z podsumowaniami wszystkich notowań, żeby łatwiej można było znaleźć wyniki. Tylko teraz wymaga to trochę pracy. Tak jest (a raczej było) np. na forumowej LP3.
"Lewy czerwcowy" już mnie tak nie rusza jak wtedy gdy był obecny w mediach niemal każdego dnia! Może jego siłą był jednak aktualny na tamten czas przekaz? Cieszę się, że Elliott Smith wrócił, przed tygodniem trochę zdziwiłem się że wypadł tak szybko, ale nie wnikałem w szczegóły tej sytuacji.
#080
01. (2) Simple Minds – Belfast Child (10 pkt.)
02. (D) Formacja Nieżywych Schabuff – Baboki (9 pkt.)
03. (4) Ałła Pugaczowa – Starinnyje czasy (8 pkt.)
04. (3) the House of Love – Shine on (7 pkt.) 05. (D) Lisa Stansfield – In All the Right Places (6 pkt.) 06. (10) Maanam – Szał niebieskich ciał (5 pkt.) 07. (D) Elliott Smith – Pictures of Me (4 pkt.) 08. (5) the Beatles – I Want You (She's So Heavy) (3 pkt.)
09. (24) Peter Gabriel & Kate Bush – Don't Give Up (2 pkt.) 10. (D) Manic Street Preachers – Ocean Spray (1 pkt.)
LooZerka 1. Coldplay – Viva la Vida
2. Archive – Again 3. Elton John – I'm Still Standing
4. Nosowska – Przebijśnieg
5. Dinah Washington – Mad about the Boy 6. TSA – Trzy zapałki 7. Annie Lennox – Why
8. Snap! – Rhythm Is a Dancer
Kolejna propozycja w jakichś lżejszych klimatach (w latach 80-tych to był u mnie wielki przebój), może ma na to wpływ wakacyjny nastrój (po burzy): Limahl – Neverending Story [1984]
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 23.07.2017 09:34 PM przez Sundrajta.)