01.02.07. brave - Kelis
02.01.12. weight of my mistakes - Seal
03.03.05. the words that maketh murder - PJ Harvey
04.04.09. come to me high - Rumer
05.05.14. niech płonie - Martyna Jakubowicz i Żona Lota
06.06.11. marry me - Train
07.08.21. slow - Rumer
08.07.11. Aretha - Rumer
09.09.11. miłość w Portofino - Magda Umer
10.11.06. to Lee,with love,Nick - Bjork
11.12.04. hit the road Jack - Acid Drinkers
12.16.02. oh my heart - R.E.M.
13.14.04. gdy poezja - Grzegorz Turnau
14.17.02. am I forgiven - Rumer
15.18.03. palaces of Montezuma - Grinderman
16.00.01. breakdown into the resolve - Ryan Adams & the Cardinals
17.15.19. the moon and the sky - Sade
18.19.08. don't forsake me - Duffy
19.20.22. Hollywood - Michael Buble
20.26.06. revolver - Madonna
21.21.12. osioł - Voo Voo
22.23.09. Detroit blues - Diana Krall & Vince Benedetti
23.13.16. na plażach Zanzibaru - Grzegorz Turnau i Sebastian KB
24.28.09. Hollywood tonight - Michael Jackson
25.24.07. it's my party - Amy Winehouse
26.00.01. gone baby,don't be long - Erykah Badu
27.32.02. Barbra Streisand - Duck Sauce
28.34.02. down by the water - the Decemberists
29.33.06. przerwany lot - Muariolanza
30.30.11. better than today - Kylie Minogue
Bardzo mocna Kelis dała radę
Od czasów "Kaleidoscope" nie robiła na mnie większego wrażenia....ciasno w top10 i ciężko do niego się dostać.Ryan z nowej podwójnej płyty "III/IV",świetnej rockowo-countrowej zadziornej,ale chyba nikt poza mną narodzin tej płyty nie odnotował
W czwartej dziesiątce debiutuje następna Kylie tym razem z Taio Cruz oraz Elbow....Pozdrawiam Wszystkich