01 02 07 Kurt Elling - A New Body and Soul
U mnie tylko na 4 (a może aż). Gdyby jeszcze inni posłuchali, to może zamieszałaby na forumowej.
02 27 01 Blackfield - End of the world
03 04 08 Manic Street Preachers - Indian Summer
04 05 02 Travis - My eyes
05 03 04 iLiKETRAiNS - The Deception
06 01 37 Muse - Knights of Cydonia
To mój ulubiony utwór Muse, ale akurat to nie do końca moje klimaty, więc u mnie tylko do 16 doszli.
07 08 03 iLiKETRAiNS - Spencer Perceval
Jednak bardziej podoba mi się ten utwór z LUBiEPOCiĄGÓW na Twojej liście (chociaż ostatnio ten 2 trafił wyżej, ale to na chwilę).
08 06 06 Radiohead - 15 step
Z poznanych utworów z ostatniej płyty ten podoba mi się najmniej.
09 14 02 Anna Maria Jopek - Zrób, co możesz
Ten awans niezmiernie mnie cieszy.
10 11 04 Zespół Reprezentacyjny - Król
12 09 07 Kurt Elling - Tight
U Ciebie wypada z 10, u mnie wchodzi (a właściwie wraca). Swoją drogą podwyższyłeś mi poziom czołowki NL4 wrzucając tam ten utwór.
13 07 05 Ragusa - La musica di notte
14 12 08 Lipali - Jeżozwierz
16 22 01 Editors - The racing rats
albo
(zdążyłem przesłuchać raz i nie do końca kojarzę).
17 18 04 Dave Gahan - Kingdom
Zdecydowanie najsłabszy utwór. Ale ja w ogóle jestem antydepeszowy.
18 17 02 Sigur Rós - Hljomalind
19 19 05 Kasia Nosowska - Karatetyka
20 29 01 Eddie Vedder - Hard Sun
21 13 05 Beirut - Nantes
Szkoda, że spada, szczególnie że zamiennik znacznie słabszy.
22 25 01 Keane - The Night Sky
23 15 05 Editors - Smokers outside the hospital doors
24 24 03 Michael Bublé - Lost
25 26 02 Radiohead - Jigsaw Falling Into Place
lub
26 21 07 Kurt Elling - Undun
Ależ przykrość, szczególnie że u mnie znaczny awans.
27 28 02 Raz, Dwa, Trzy - Piosenka starych kochanków
28 20 18 Placebo - Running up that hill
Kolejny smucący spadek.
30 ---- N Beirut - Fountains and Tramways