ku3a
Administrator
Liczba postów: 19 122
Dołączył: Jun 2007
|
notowanie 1310 - 30.07.2017
Notowanie 1310:
01. 02. 03. 02. 02. Gdybym miał kogoś - Kazik & Kwartet Proforma
02. 01. 05. 04. 04. Song #3 - Stone Sour
03. 08. 05. 03. 03. Malagueña Salerosa - Avenged Sevenfold
04. 03. 05. 05. 05. Halo on Fire - Metallica
05. 04. 05. 05. 05. Bezustannie - Patrycja Markowska & Ray Wilson
06. 06. 04. 03. 03. Good Times - Mando Diao
07. 05. 05. 05. 05. Ostatni raz - Plateau
08. 07. 05. 05. 05. Heroina - Happysad
09. 09. 05. 05. 05. Exist - Avenged Sevenfold
10. 10. 05. 05. 05. Moth Into Flame - Metallica
11. 12. 03. Spit Out the Bone - Metallica
12. 11. 05. Atlas, Rise! - Metallica
13. 23. 05. The Stage - Avenged Sevenfold
14. 26. 03. Niepamięć - Łagodna Pianka
15. 25. 05. Smoki i gołe baby - Nocny Kochanek
16. 24. 05. Dziewczyna z kebabem - Nocny Kochanek
17. 13. 05. Dla Stasia - Zenek
18. 15. 05. Hardwired - Metallica
19. 17. 05. Kocham się w życiu - Perfect
20. 19. 05. Imago - Luxtorpeda
21. 16. 05. Do You Still Love Me? - Ryan Adams
22. 14. 05. Wiosna - Organek
23. 18. 05. Run - Foo Fighters
24. 20. 05. Spanish Sahara - Foals
25. 21. 05. Magda - Coma
26. 22. 05. Poniedziałek - Nocny Kochanek
27. 39. 02. Tak daleko stąd, tak blisko - Zbigniew Wodecki
28. NN. 01. Wait For Her - Roger Waters
29. 27. 05. Pigułka samogwałtu - Nocny Kochanek
30. 32. 05. Stany - Amnezja i Natalia Sikora
31. 29. 05. Ta droga była daleka - Kazik & Kwartet Proforma
32. 28. 05. Fabuless - Stone Sour
33. 31. 05. Unter den Wolken - Die Toten Hosen
34. 33. 05. III Ray (The King) - Kasabian
35. NN. 01. Call Me a Dog - Temple Of The Dog
36. 34. 05. Viva! San Escobar - Big Cyc
37. 38. 05. Incurably Innocent - At the Drive-In
38. NN. 01. Eternity - RavenEye
39. NN. 01. No Horses - Garbage
40. 35. 05. Only - RY X
41. 37. 05. Shake - Mando Diao
42. 36. 05. Heartbreak City - Alphaville
43. NN. 01. Dose - Avenged Sevenfold
44. 49. 03. Sznurowadła - Fismoll
45. 30. 05. You're in Love with a Psycho - Kasabian
46. 43. 04. Nigdy nie mów - Golden Life
47. 44. 05. Skin - Rag'n'Bone Man
48. NN. 01. Listen to Your Heart - Starsailor
49. NN. 01. Retrovertigo - Avenged Sevenfold
50. 50. 04. Bunker - Balthazar
Wypadły (z którego, ile razy były na liście):
40. 04. Love Exists - Amy Lee
41. 04. Rozważania o szczęściu - Zacier
42. 04. Miłostki - Daria Zawiałow
45. 03. The Violence - Rise Against
46. 01. The Way You Used To Do - Queens of the Stone Age
47. 04. Love My Life - Robbie Williams
48. 04. Reasons - Pain Of Salvation
Legenda:
Pierwsza dziesiątka - miejsce, miejsce tydzień temu, liczba tygodni na liście, liczba tygodni w dziesiątce, liczba tygodni w dziesiątce z rzędu.
Kolejne dziesiątki - miejsce, miejsce tydzień temu, licza tygodni w pięćdziesiątce.
Lista płyt. Notowanie 1298:
01. 01. 05. 05. Hardwired... to Self-Destruct - Metallica
02. 02. 05. 05. Zdrajcy Metalu - Nocny Kochanek
03. 03. 03. 03. Tata Kazika kontra Hedora - Kazik & Kwartet Proforma
04. 04. 27. 05. Bat Out of Hell II: Back into Hell - Meat Loaf
05. 08. 02. 02. Temple Of The Dog - Temple Of The Dog
06. 09. 02. 02. Hydrograd - Stone Sour
07. 12. 01. 01. Ascension - Blindead
08. 06. 05. 05. Emperor of Sand - Mastodon
09. 05. 04. 04. Płachta na byka - Zenek
10. 07. 05. 05. Lower The Bar - Steel Panther
Wypadły (z którego, ile razy były w dziesiątce, ile razy były w dziesiątce z rzędu):
10. 04. 04. The Stage - Avenged Sevenfold
--------------------------
11. The Stage - Avenged Sevenfold
12. Hybrid Theory - Linkin Park
13. For Crying Out Loud - Kasabian
14. Tu - LemON
15. Marmur - Taco Hemingway
16. Poison the Parish - Seether
17. 8 - Incubus
18. Siedem - Golden Life
19. The Optimist - Anathema
20. Feel Your Feelings Fool! - The Regrettes
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 15.08.2017 11:05 AM przez ku3a.)
|
|
30.07.2017 09:00 PM |
|
sewerynkicior
Dużo pisze
Liczba postów: 272
Dołączył: Oct 2016
|
RE: notowanie 1310 - 30.07.2017
Podglądałem tę listę, kiedy była nieaktywna. Rockowa, mocna, w moim stylu. Przynajmniej obecnie słucham takiej muzyki. Nowe notowania też nie są złej jakości. Dużo Metallici, którą zawsze ceniłem i ciekawe około-grunge'owe rzeczy. Nie ma drugiej takiej listy na forum, gdzie rock miałby tak klasyczny, gitarowy, uczepiony gdzieś w latach 90. klimat Pomimo kilki słabych bądź bardzo słabych rzeczy rozumiem, że nie da się utrzymać idealnej listy z punktu widzenia obserwatora, który nie jest autorem. Dlatego oceniam te notowania pozytywnie.
Co do Listy Przebojów (czytałem też inny komentarz autora związany z tym zagadnieniem), to nie musisz się martwić. Ta lista dawno przestała być wyznacznikiem jakiegokolwiek poziomu. Ciężko się nią inspirować, więc rozumiem Cię. Czas na emeryturę, panie Niedźwiedzki. Słuchałem od 88, ale teraz wstyd puszczać.
|
|
05.08.2017 04:45 PM |
|