Numery 1 - Albumy - Wersja do druku +- Największe forum list przebojów Mycharts.pl (https://www.mycharts.pl) +-- Dział: Personalne listy przebojów (/forumdisplay.php?fid=3) +--- Dział: Zamrażarka (/forumdisplay.php?fid=13) +---- Dział: Miszmasz (/forumdisplay.php?fid=134) +---- Wątek: Numery 1 - Albumy (/showthread.php?tid=9947) |
Numery 1 - Albumy - pabloyd - 29.11.2010 06:12 PM Poniżej prezentuje numery 1 na liście albumów Miszmaszu, w porządku chronologicznym odwrotnym. W nawiasie przed wykonawcą zaznaczam, które płyty były więcej niż raz na pierwszym miejscu. Taki przegląd miszmaszowych klimatów 2012: Warren Haynes – Man In Motion Sinéad O'Connor – How About I Be Me (And You Be You)? Wishbone Ash – Elegant Stealth Within Temptation – The Unforgiving Leonard Cohen – Old Ideas Nosowska – 8 Coma – Coma Closterkeller – Bordeaux Pendragon – Passion 2011: Kenny Wayne Shepherd Band – How I Go Waterboys – Appointment With Mr Yeats Jane's Addiction – The Great Escape Artist 3 Doors Down – Time Of My Life Joss Stone – LP1 Kate Bush – 50 Words For Snow Steven Wilson – Grace For Drowning Stevie Nicks – In Your Dreams Chickenfoot – III Steve Hackett – Beyond The Shrouded Horizon Wolf People – Steeple Kruk – It Will Not Come Back Peter Murphy – Ninth K.D. Lang – Sing It Loud Jakszyk, Fripp And Collins – A Scarcity Of Miracles - A King Crimson ProjeKct Foo Fighters – Wasting Light Black Country Communion – 2 Uriah Heep – Into The Wild Graveyard – Hisingen Blues Franka De Mille – Bridge The Roads Yes – Fly From Here Steve Lukather – All's Well That Ends Well Mike & The Mechanics – The Road Whitesnake – Forevermore Blackfield – Welcome To My DNA Adele – 21 Lunatic Soul – Lunatic Soul II Riverside – Memories In My Head (4) Hypnos 69 – Legacy Joe Bonamassa – Dust Bowl Black Country Communion – Black Country Pushking – The World As We Love It David Minasian – Random Acts Of Beauty Mr. Gil – Light And Sound Voo Voo – Wszyscy Muzycy To Wojownicy Avenged Sevenfold – Nightmare Believe – World Is Round Sully Erna – Avalon Red Box – Plenty Rumer – Seasons Of My Soul Buddy Guy – Living Proof Perfect – XXX Patrycja Markowska – Patrycja Markowska Accept – Blood Of The Nations Bez Jacka I Słodki Całus –Ot Tak Po Prostu Tom 2 Bryan Ferry – Olympia Maciej Balcar – Ogień I Woda Dżem – Muza Mr. Gil – Skellig 2010: Anderson / Wakeman – The Living Tree Szymon Wydra & Carpe Diem – Powołanie Skunk Anansie – Wonderlustre Dorleac – Dorleac (5) Brendan Perry – Ark John Illsley – Streets Of Heaven Marc Almond – Varieté Sarah McLachlan – Laws Of Illusion Tom Petty And The Heartbreakers –Mojo Tom Helsen – The Truth About That Girl And Me Boogie Town – 1 Ananke – Malachity (4) Anathema – We're Here Because We're Here Buldog – Chrystus Miasta Pineapple Thief – Someone Here Is Missing Acute Mind – Acute Mind Katie Melua – The House Asia – Omega (2) Scorpions – Sting In The Tail - pabloyd - 14.01.2011 08:29 PM Proszę o przyklejenie tego tematu. - emigrant - 14.01.2011 11:26 PM mamy kilka wspólnych płyt - pabloyd - 14.01.2011 11:31 PM Chyba Cię to nie dziwi - AKT! - 14.01.2011 11:47 PM Ja słyszałem z tej puli pięć, a polubiłem jedną w porywach do dwóch - pabloyd - 14.01.2011 11:52 PM aaktt napisał(a):Ja słyszałem z tej puli pięć, a polubiłem jedną w porywach do dwóchMogę poznać szczegóły ? - AKT! - 15.01.2011 01:09 PM A nie, nawet sześć słyszałem Od najbardziej przeze mnie lubianej: Tom Petty And The Heartbreakers â Mojo Brendan Perry â Ark Skunk Anansie â Wonderlustre Katie Melua â The House Acute Mind â Acute Mind Anathema â Weâre Here Because Weâre Here - pabloyd - 15.01.2011 01:40 PM Po pierwsze dziękuje za przyklejenie tematu, nie jestem pewien komu, ale chyba saferłełowi skoro coś grzebał (Ostatnio zmieniony przez saferłel Wczoraj 19:42, w całości zmieniany 1 raz) aaktt napisał(a):A nie, nawet sześć słyszałemW tym dwie najlepsze dla mnie aaktt napisał(a):Ja polubiłem jedną w porywach do dwóch aaktt napisał(a):Od najbardziej przeze mnie lubianej:cieszy że Brendan załapał się na "porywy" |