pierwsze notowania naszych list - Wersja do druku +- Największe forum list przebojów Mycharts.pl (https://www.mycharts.pl) +-- Dział: Personalne listy przebojów (/forumdisplay.php?fid=3) +--- Dział: Archiwalne notowania (/forumdisplay.php?fid=19) +--- Wątek: pierwsze notowania naszych list (/showthread.php?tid=93) |
- ku3a - 12.02.2008 04:21 PM no i sie dziabnalem, bo wlasnie sobie uswiadomilem, konczac tworzenie mojego zestawienia wszech czasow, ze przeciez "Queen Of Rain" jest z nastepnej plyty, "Crash! Boom! Bang!", i tez jest przeze mnie uwielbiane, ale to o co mi chodzilo i co jeszcze bardziej lubie, to zamykajace plyte (a przynajmniej zamykajace moją piracka kasete ) "Perfect Day". - JC - 12.02.2008 07:44 PM ku3a napisał(a):co jeszcze bardziej lubie, to zamykajace plyte (a przynajmniej zamykajace moją piracka kasete ) "Perfect Day". "Perfect day" to było - jak pamiętam - moje ulubione nagranie z tej kasety. Pamiętam, że podobało mi się też "Things will never be the same", ale chyba bardziej w wersji z LP3 (na kasecie była jakaś inna, a to w sumie trochę dziwne, bo to nagranie nie wyszło na singlu). A o Vanilla Ice w ogóle nie pamiętałem, a teraz sobie pryzpominam takie nagranko "Play that fu(n)cky music". Ale chyba najbardziej katowałem "U can touch this" czyli "Kup czosnek" albo "Pięć ciastek". Obejrzałem sobie dziś na youtube ten teledysk. Klasyka! - ku3a - 12.02.2008 08:01 PM Cytat:Ale chyba najbardziej katowałem "U can touch this" czyli "Kup czosnek" albo "Pięć ciastek".albo "Kanciasty" . A "kup czosnek" nie znalem . Vanilla Ice u mnie w poczatkowym okresie listy krolowal z "Havin' A Roni". Bylo na pierwszym miejscu w drugim notowaniu! a "Perfect Day" zdobylo u mnie czwarte miejsce w podsumowaniu 1991 roku! i tak w ogole to widze, ze zaczelismy tworzyc liste prawie w tym samym czasie . - JC - 12.02.2008 09:22 PM ku3a napisał(a):i tak w ogole to widze, ze zaczelismy tworzyc liste prawie w tym samym czasie . Zgadza się. Dla mnie to był ten sam rok, w którym zacząłem słuchać listy i Trójki. W tym czasie podsłuchiwalem też trochę Radia dla Ciebie i tego co proponował Bogdan Fabiański. To się nieco rozmywało z propozycjami Trójki. Dlatego czasami myślę, że mógłbym zrobić listę swoich najbardziej obciachowych albumów, które kupiłem i których wtedy namiętnie słuchałem. Na mojej liście też był numer o takim tytule "kejlef aha a aha aha" - 1981 - 13.02.2008 03:21 AM JC napisał(a):"kejlef aha a aha aha""3 am Eternal"!!! Przecież to jest hymn!!!! Piszę zupełnie serio - bez obciachu. Uwielbiam The KLF! - ku3a - 13.02.2008 11:16 AM aaaaaaaaa, nie zajarzylem ech, "Justified And Ancient", "What Time Is Love", "Last Train To Trancentral" . Kasete "The White Room" tez mam w swoich zbiorach . - bigmisiek - 15.02.2008 01:31 AM ku3a napisał(a):no i sie dziabnalem, bo wlasnie sobie uswiadomilem, konczac tworzenie mojego zestawienia wszech czasow, ze przeciez "Queen Of Rain" jest z nastepnej plyty, "Crash! Boom! Bang!" Ponownie się dziabnąłeś Pomiędzy "Joyride" a "Crash! Boom! Bang!" Roxette wydali "półkoncertowy" album Tourism. "Takt" wydał to na 2 kasetach. Było tam kilka hitów w wersji live (m.in. "It must have been love", "The look" czy "Joyride") oraz kilka nowych kawałków np. "How do you do" i wspomniany "Queen of rain". Dodam, że obydwa te kawałki na mojej liście dotarły do 1 miejsca i w ogóle wówczas Roxette był jednym z moich ulubionych zespołów. Z "Crash! Boom! Bang!" tez mieli kilka przebojów w pierwszej piątce (na szczycie chyba tylko utwór tytułowy się znalazł). - ku3a - 15.02.2008 11:15 AM oczywiscie, ze tak . ech... widac, ze juz dawno ich nie sluchalem . a "Tourism" mam tez z "Taktu" . a z CBB na pierwszym u mnie bylo "Sleeping In My Car". To byl wielki przeboj mojej listy. Tytulowa piosenka jakiejs wielkiej kariery nie zrobila u mnie. - bear - 22.01.2009 03:25 PM MOJE PIERWSZE NOTOWANIE 22.1.2008 1 Harlem âLove you moreâ 2 Blackfield âThe end of the worldâ 3 Raz Dwa Trzy âPiosenka starych kochankówâ 4 Bruce Springsteen âGirls in their summer clothesâ 5 Cree âTacy samiâ 6 Strachy Na Lachy âWalka Jakuba z Aniołemâ 7 Raz Dwa Trzy âAbsolutnieâ 8 White Stripes âYou donât know what love isâ 9 Katie Melua âIf you were a sailbotâ 10 Artur Rojek âW drodzeâ 11 James Blunt â1973â 12 Travis âMy eyesâ 13 Michael Buble âLostâ 14 Muchy âGalanteriaâ 15 Agressiva 69 âKombinatâ 16 Goodsmack âGood times, bad timesâ 17 Hey âSic!â 18 Michael Buble âMe & Mrs. Jonesâ 19 Foo Foghters âPretenderâ 20 Shantel âDisco partizaniâ - wojtek - 22.01.2009 08:59 PM Notowanie Nr 1 (31.03.2002): 1.Nickelback - How You Remind Me 2.Linkin Park - In The End 3.Hole - Celebrity Skin 4.Queen - Bohemian Rhapsody 5.R.E.M. - The One I Love 6.Magda Femme - Rozmowa Z Aniołem 7.HIM - Pretending 8.Garbage - I Think I'm Paranoid 9.Blue - All Rise 10.U2 - Mysterious Ways 11.Metallica - Nothing Else Matters 12.De Mono - Tamtego Lata 13.Def Leppard - Have You Ever Needed Someone So Bad? 14.ABBA - Knowing You Knowing Me 15.Lenny Kravitz - Are You Gonna Go My Way? 16.The Mamas And The Papas - California Dreamin' 17.Duran Duran - Notorious 18.Damn Yankees - High Enough 19.Natural - Put Your Arms Around Me 20.Lisa Loeb - Stay 21.Guns'n'Roses - Estranged 22.The Cranberries - Loud And Clear 23.Suede - Trash 24.Genesis - Follow You Follow Me 25.Sheryl Crow - My Favourite Mistake 26.Roxette - Almost Unreal 27.INXS - Elegantly Wasted 28.Shania Twain - Love Gets Me Every Time 29.Catatonia - Road Rage 30.Styx - Come Sail Away - AKT! - 22.01.2009 10:03 PM Moje było żenujące, więc nie wiem czy się nadaje - saferłel - 22.01.2009 11:31 PM Hehe, ale cykor Czego tu się bać, ja się niczego nie wstydzę, nawet Miki czy też hmmm kto tam taki kiedyś bywał u mnie...o Kaiser Chiefs z Ruby w top 10. W sumie moja lista młoda, ale wstawię notowanko, bo forum w tamtych czasach miało co najmniej o połowę mniej osób i nie wszyscy widzieli... 01. Keane - Crystal Ball 02. The Good, The Bad And The Queen - Herculean 03. U2 - Window In The Skies 04. Ray Wilson - She 05. Scissor Sisters - Land Of A Thousand Words 06. Muse - Knights Of Cydonia 07. Apoptygma Berzerk - Cambodia 08. Camouflage - We Are Lovers 09. My Chemical Romance - Welcome To The Black Parade 10. The Good, The Bad And The Queen - Kingdom Of Doom 11. Keane - Nothing In My Way 12. Pet Shop Boys - I'm With Stupid 13. Scissor Sisters - I Don't Feel Like Dancin' 14. Kasabian - Me Plus One 15. Red Hot Chili Peppers - Snow (Hey Oh) 16. U2 & Green Day - The Saints Are Coming 17. T-Love - Jazz Nad Wisłą 18. Nelly Furtado - Say It Right 19. INXS - Devil's Party 20. Gnarls Barkley - Who Cares 21. The Automatic - Recover 22. Kasabian - Shoot The Runner 23. Snow Patrol & Martha Wainwright - Set The Fire To The Third Bar 24. Elton John - Tinderbox 25. The Rapture - Whoo Alright-Yeah Uh Huh 26. Red Hot Chili Peppers - Hump The Bumb 27. Aerosmith - Devil's Got A New Disguise 28. Kasabian - Empire 29. Buldog - V Rozbiór Polski 30. Wilki - Love Story - saferłel - 22.01.2009 11:32 PM Ale wspomnienia wróciły! Camouflage! Kiedy coś wydadzą znów, Elton John z ostatniej płyty!, Kasabian....w tym roku nowa płyta, PSB to samo - i co wtedy robiło jeszcze IWS tak późno , Gnarls barkley za złotych czasów.....eh - AKT! - 23.01.2009 12:26 AM Cóż, ja wtedy miałem 11 lat i słuchałem muzyki, która w dużej części teraz wydaje mi się obciachowa - prz_rulez - 23.01.2009 08:14 AM aaktt napisał(a):Moje było żenujące, więc nie wiem czy się nadajeNie wstydź się. Aqua nadal brzmi bardzo ok (Choć oczywiście nie jest to utwór na intymne spotkanie we dwoje chociażby ) - prz_rulez - 23.01.2009 08:16 AM Wilki na 30 U mnie na 29... w podsumowaniu roku - AKT! - 23.01.2009 12:10 PM prz_rulez napisał(a):Ależ ja wiem, Aqua jest superaaktt napisał(a):Moje było żenujące, więc nie wiem czy się nadajeNie wstydź się. Aqua nadal brzmi bardzo ok (Choć oczywiście nie jest to utwór na intymne spotkanie we dwoje chociażby ) - tadzio3 - 23.01.2009 12:12 PM Że też ja nie wstawiłem swego pierwszego notowania. 10 grudzień 1995, z tym że było to oznaczone jako dwieście któreś notowanie, ale wcześniejsze były bardzo nieregularne i niestety ich nie posiadam, a to było pierwsze jakie mam w swoich archiwach. Dopiero gdzieś po dwuch latach zacząełm liczyć te notowanie jako pierwsze. 1 BUDZIKOM ŚMIERĆ - Chojnacki/Piasek/Kayah 2 HEAVEN FOR EVERYONE - Queen 3 BRACKA - Grzegorz Turnau 4 LUCKY LOVE - Ace Of Bace 5 NOCE CAŁE - Mafia 6 WHERE THE WILD... - N. Cave & K. Minogue 7 GANKSTA'S PARADISE - Coolio 8 WCZESNA JESIEŃ - Hey 9 YOU UNDERSTAND ME - Roxette 10 BOMBASTIC - Shagi 11 GOLDEN EYE - Tina Turner 12 THUNDER - East 17 13 CELEBRATION - Fun Factory 14 CAN'T STOP LOVING YOU - Van Halen 15 KOŁA CZASU - O.N.A. 16 ZEGAR - Edyta Bartosiewicz 17 A TO CO MAM - Kasia Kowalska 18 HARD AS A ROCK - AC/DC 19 COUNTRY HOUSE - Blur 20 DOOP, DOOP - Me And My Miałem 9 lat... - ku3a - 23.01.2009 12:21 PM tadzio3 napisał(a):Miałem 9 lat...WOW! Ukłony! a wcześniej było 200 notowań i to nieregularnych?! to pierwsze z nich chyba dyktowałeś pani przedszkolance, bo sam pewnie jeszcze nie umiałeś pisać . - tadzio3 - 23.01.2009 12:40 PM Hehe. Nawet nie pamiętam kiedy zacząłem, ale pewnie gdzieś w wieku 7 lat w bardzo luźny sposób. Nieregularnośc polegała na tym, że pisałem listę czasem codziennie, czasem raz na dwa tygodnie, liczba miejsc była różna, to była raczej zabawa. Może gdzieś w środku 1995 roku zacząłem tworzyć top 20 i to regularnie w piątek co tydzień, tylko że niestety te notowania zaginęły. W kązdym razie na tych pierwszych co mam jest numer dwieście ileś. Ale po latach znalazłem kilka list z 1994 roku Po angielsku nie umiałem pisać, po polsku słabo pisałem... Ale coś się rozszyfrowywało. |