Notowanie 56 (29.12.07) - Wersja do druku +- Największe forum list przebojów Mycharts.pl (https://www.mycharts.pl) +-- Dział: Personalne listy przebojów (/forumdisplay.php?fid=3) +--- Dział: Zamrażarka (/forumdisplay.php?fid=13) +---- Dział: Domowa Lista Przebojów (/forumdisplay.php?fid=27) +---- Wątek: Notowanie 56 (29.12.07) (/showthread.php?tid=919) |
Notowanie 56 (29.12.07) - saferłel - 28.12.2007 10:01 PM Ostatnie notowanie w tym roku. Metallica nie zyskała tytułu prawie-noworocznego lidera. Zastąpił ją po wysokim skoku David Gahan z singlem Deeper And Deeper. Przetasowań w czołówce kilka jest. Szczególnie rzucają się skoki Much i Blackfield. Na 4 miejscu pojawia się pierwsza nowość - Nick Cave i jego złe nasionka. Wspaniały singiel Dig, Lazarus, Dig!!! zwiastuje album pod tym samym tytułem. Ja już znam dwie piosenki z niego i jestem w 7-niebie W 10, na 10 miejscu ciągle tkwi Radiohead. Natomiast udało się oswobodzić Markowi Knopflerowi, który 5 tyg. okupował 11 lokatę. Niestety spada na 16. Wypadły też z 10 tak mocne numery jak I Took Your Name (Live) czy My Friends, ale to pokazuje jak silny i dobry muzycznie mamy teraz okres. Drugi projekt Nicka Cave'a również radzi sobie bardzo dobrze. Honey Bee (Let's Fly To Mars) znów na 17 miejscu. Klaxons załapali się do 20 i są drugą nowością. Jak to możliwe, że przegapiłem wydanie tego singla, wszak to moja ukochana piosenka z ich albumu i było mi smutno, że nie była promowana...a tu cud. Wydana w limitowanej edycji 12 Listopada piosenka trafia na mój chart Skok Arctic Monkeys w okolice 20...jeszcze nie pobili jednak wyniku z UK Chart (właśnie 20 miejsce, najgorsze w historii). Hey utknął w miejscu. Nie może się zdecydować czy idzie w dół czy w górę i tak krąży na początku trzeciej dziesiątki. Bolesne spadki Rosin Murphy, Rufusa i Garbage. UNKLE powtwórzyło miejsce sprzed tygodnia, choć jeszcze niedawno ocierało się o 20 gdy układałem wstępną liste. Znów dziesiątka kończy się nowością. Tym razem jest to The White Stripes i waleczne Conquest. Spada Kaiser Chiefs, które zaliczyło dobre miejsca, ale kariery nie zrobiło tak jak każdy z kawałków tego zespołu jaki był na mojej liście...może oprócz The Angry Mob. Na uwagę zasługuję z pewnością skok LCD Soundsystem, które uwolniło się ze strefy spadkowej. Jest to spowodowane tym, że wreszcie dokładnie wysłuchałem to nagranie od początku do końca (dla niecierpliwego nic łatwego, prawie 7 minut) i w dodatku zainteresowałem się ich płytą w sensie, że posłucham jeszcze raz czy dwa i zobacze jak wysoko wyląduje w rocznym podsumowaniu. Poza tym kawałkiem jeszcze tylko Babyshambles wychodzi na plus z tej dziesiątki. Nowość, przed ostatnia, to znów kawałek zamykający dziesiątke - Dead Sound by The Raveonettes. Musieli się pojawić, przecież walczą o top 20 podsumowania roku płyt, a to piosenki tworzą świetną płytę, ta też. Kent to ostatnia, nisko sklasyfikowana na początku nowośc - będzie lepiej, zapewniam. Interpol kończy liste. A po za nią już takie znakomitości tego sezonu jak Kings Of Leon czy Garbage. Wysoko będą w podsumowaniu. Właśnie zaczynam się przymierzać do podsumowania. Moje 1 w historii. Doczekać się nie mogę 01. 08. 04. David Gahan - Deeper And Deeper 02. 01. 08. Metallica - Only Happy When It Rains (Live) 03. 03. 04. Genesis - No Son Of Mine (Live) 04. NE. 01. Nick Cave & The Bad Seeds - Dig, Lazarus, Dig!!! 05. 02. 04. Interpol - No 1 In Threesome 06. 19. 02. Blackfield - Epidemic 07. 04. 06. Foo Fighters - Long Road To Ruin 08. 05. 07. The Wombats - Let's Dance To Joy Division 09. 14. 03. Muchy - Terroromans 10. 10. 03. Radiohead - Jigsaw Falling Into Place 11. 07. 06. Stereophonics - My Friends 12. 06. 09. Editors - The Racing Rats 13. 09. 05. R.E.M. - I Took Your Name (Live) 14. 11. 11. Mark Knopfler - Punish The Monkey 15. 16. 17. The Smashing Pumpkins - That's The Way (My Love Is) 16. 12. 07. Super Furry Animals - Run Away 17. 17. 03. Grinderman - Honey Bee (Let's Fly To Mars) 18. 13. 06. The Enemy - We'll Live And Die In These Towns 19. 23. 04. Ian Brown - Sister Rose 20. NE. 01. Klaxons - As Above So Below 21. 15. 08. Eddie Vedder - Hard Sun 22. 27. 03. Arctic Monkeys - Teddy Picker 23. 22. 05. Hey - Teksański (Live) 24. 18. 12. Radiohead - 15 Step 25. 25. 02. New Model Army - Wired 26. 24. 09. Roisin Murphy - Let Me Know 27. 20. 08. Rufus Wainwright - Tiergarten 28. 21. 09. Garbage - It's All Over But The Crying 29. 29. 02. UNKLE - Hold My Hand 30. NE. 01. The White Stripes - Conquest 31. 26. 05. Kaiser Chiefs - Love Is Not A Competition (But I'm Winning) 32. 35. 03. Babyshambles - Delivery 33. 28. 08. Modest Mouse - We've Got Everything 34. 31. 11. She Wants Revenge - True Romance 35. 33. 14. The Dresden Dolls - Sex Changes 36. 32. 18. Manic Street Preachers - Indian Summer 37. 44. 13. LCD Soundsystem - Someone Great 38. 34. 10. Kasia Nosowska - Karatetyka 39. 38. 07. The Killers & Lou Reed - Tranquilize 40. NE. 01. The Raveonettes - Dead Sound 41. 30. 03. Say Hi To Your Mom - Northwestern Girls 42. 43. 05. The Hoosiers - Goodbye Mr. A 43. 42. 02. Katie Melua - Mary Pickford (Used To Eat Roses) 44. 41. 12. Bloc Party - Flux 45. 36. 07. Wilki - Zostać Mistrzem 46. 40. 12. Kings Of Leon - Charmer 47. 37. 08. Maroon 5 - Won't Go Home Without You 48. 39. 11. Simply Red - The World And You Tonight 49. NE. 01. Kent - Colombus 50. 45. 19. Interpol - Mammoth --------------------------------------------------------------------------------------- 51. 46. 16. The White Stripes - You Don't Know What Love Is (You Just Do As You're Told) 52. 47. 17. Stereophonics - It Means Nothing 53. 48. 06. Jimmy Eat World - Big Casino 54. 49. 22. Garbage - Tell Me Where It Hurts 55. 50. 23. Kings Of Leon - Fans Z listy wypadły: z 51 - Duran Duran - Falling Down - po 12 tyg. z 52 - Rush - The Larger Bowl - po 15 tyg. z 53 - Kaiser Chiefs - The Angry Mob - po 16 tyg. z 54 - The Shins - Turn On Me - po 9 tyg. z 55 - Korn - Hold On - po 4 tyg. Wśród płyt zdecydowana dominacja Panów z Suede. Dwie genialne płytki (na 5 stars) na 1 i 2 miejscu. Pełne radości, przebojowości i melodii Coming Up oraz zdecydowanie bardziej wyciszone i mroczne Dog Man Star, lecz też posiadające kilka przebojów. Zespół ten urzekł mnie. Takie granie bardzo lubię. Jest melodia, jest świetny głos wokalisty, nie ma kiczu i są też często bardziej ambitne kompozycje (końcówka Dog Man Star czy też nawet The Chemistry Between Us z płytki Coming Up) Suede szybko stało się jednym z moich ulubionych bandów. Szkoda, że nie istnieją...choć teraz jest taki modny czas na reaktywacje ... Dalej Holy Barbarians, zespół może nikomu nie znany, który ja wypatrzyłem z Wielkiej Rock Encyklopedii Pana Weissa. Zespół lidera The Cult, Iana Astburego, nagrał jeden album w mocnym rockowym klimacie z domieszką muzyki elektronicznej i wypada to bardzo fajnie. Supergrass umieścił w tym tyg. dwie swoje najlepsze płytki, czyli debiut i drugi album. Zespół wypatrzyłem na last.fm, był opisywany jako ,,podobny do Suede'', więc pomyślałem - ,,czemu nie?'' - I dobrze zrobiłem 10 zamyka Nick Cave, którego jednak płyty z lat 80 nie podobają mi się tak bardzo jak późniejsze dokonania. Firstborn to nieliczny wyjątek. Lista płyt: 01 - Suede - Dog Man Star (1994) 02 - Suede - Coming Up (1996) 03 - Suede - Suede (1993) 04 - Supergrass - I Should Coco (1995) 05 - Holy Barbarians - Cream (1996) 06 - Supergrass - In It For The Money (1996) 07 - Suede - A New Morning (2002) 08 - Suede - Head Music (1999) 09 - Morcheeba - Dive Deep (2008) 10 - Nick Cave & The Bad Seeds - The Firstborn Is Dead (1985) - Listoholik - 28.12.2007 10:14 PM wyjątkowo ładne nowości - stavanger - 29.12.2007 01:08 AM Colombus debiutuje - Paweł - 29.12.2007 11:15 AM Kent skądś juz mi znany jakby? :-> A może się mylę. Kolejna lista, gdzie debiutuje nowy TWS... pewnie zanotuje wysokie wyniki na Forumowej. Nie wiem co Ci się w pierwszej od góry nowości podoba. - saferłel - 29.12.2007 12:08 PM Paweł napisał(a):Kent skądś juz mi znany jakby? :-> A może się mylę. Kent to bardzo miły elektroniczny track. Posłuchaj koniecznie! A Nick Cave to klasa Nowy track zwiastuje fantastyczny album mam nadzieję. Jedno z jego najlepszych nagrań w tym wieku...Chociaż może i trzeba lubić taką muzykę by się przekonać do tego kawałka. Dla mnie tworzy wielkie rzeczy. - Gary - 30.12.2007 02:08 AM No i kolejna lista w rytmie "Coooooooooooonqueeeest" A Blackfield już na 6 miejscu! Jednak u mnie raczej nie będzie. Przesłuchałem płytę i 3 inne są bliżej w kolejce, nie mówiąc o "1000 people", za którym jakoś tak zatęskniłem. - Yacy - 30.12.2007 04:40 AM saferłel napisał(a):40. NE. 01. The Raveonettes - Dead Soundmam nadzieję że poszalej u Ciebie na liście - zdecydowanie najlepsza nowość!!! - ku3a - 30.12.2007 05:14 AM a wiec i u Ciebie debiutuje "Conquest" . Dave Gahan nagral bardzo dobra plyte. (tylko czemu taką drogą... ) "Kingdom" mnie nie ruszylo, ale na szczescie okazalo sie, ze to prawie najslabszy numer na krazku. "Deeper And Deeper" to moich najbardziej ulubionych kawalkow z plyty nie nalezy, a przynajmniej nie na razie. juz kiedys pisalem, ze Cie podziwiam za to jak poglebiasz swoja wiedze o muzyce. Dla wiekszosci ludzi muzyka zaczyna sie w momencie kiedy oni zaczynaja sie nia interesowac i dochodza tylko jakies klasyki ktorych sie nie da nie znac, a Ty ciagle sluchasz starszych rzeczy i to wszystko poznajesz, a poza tym sam poszukujesz. Tym razem Suede i Holy Barbarians. Respect - Konrad - 30.12.2007 03:28 PM Widzę sporą ilość interesujących nowosci, będę musiał się zapoznać - saferłel - 30.12.2007 05:05 PM ku3a napisał(a):a wiec i u Ciebie debiutuje "Conquest" . The White Stripes każdym singlem mają pewne miejsce na mojej liście. W końcu wydali płytę, którą zaliczam do top 10 roku Choć akurat Conquest to nie jest mój singiel marzeń. Czemu tak się krzywisz potwierdzając, że Gahan nagrał tak dobrą płytę? Deeper And Deeper to od początku mój numer 1 z albumu, ale wiem, że bardzo wielu osobom się wręcz podoba co dziwi mnie, bo to bardzo energetyczny, mocny track z mechaniczą melodią i brzmiący bardzo catchy Taaak...bardzo lubię wyszukiwać różnych artystów i słuchać ich nagrań, a jak są to wielkie płyty to czerpię z tego czystą radość. Inaczej nie trwoniłbym na to swojego czasu Cieszy mnie, że choć u ciebie wywołuje to jakąś pozytywną opinię, bo niektórzy uznają to za kompletnie bezsensowne - drwycior - 30.12.2007 09:31 PM czekamy na podsumowanie czekamy... - ku3a - 30.12.2007 11:30 PM saferłel napisał(a):Czemu tak się krzywisz potwierdzając, że Gahan nagrał tak dobrą płytę?nie krzywie sie, ze dobrą, tylko ze... - saferłel - 31.12.2007 12:35 AM Gapa ze mnie A ja ją dostałem za free heheh (ok nie pastwie się nad biednymi fanami Dave co wydają, faktycznie dużą kasę :/, nawet na allegro widze po ile to jest, a w sklepach pewnie drożej) - tadzio3 - 02.01.2008 10:33 AM Nowy Nick Cave & The Bad Seeds. Ciekawe. Calego top 5 w zasadzie nie słyszałem, ale byc może nadrobię to, gdyż pozycje wydają się interesujące. Wciąz łaczą nas tylko The Smashing Pumpkins i The Killers. Świetna jest nowa wersja "Teksańskiego", być może trafi na moją listę. |