Podsumowanie roku 2007 - Wersja do druku +- Największe forum list przebojów Mycharts.pl (https://www.mycharts.pl) +-- Dział: Personalne listy przebojów (/forumdisplay.php?fid=3) +--- Dział: Listy poszczególnych użytkowników (/forumdisplay.php?fid=4) +---- Dział: Lista przebojów SNB (/forumdisplay.php?fid=22) +---- Wątek: Podsumowanie roku 2007 (/showthread.php?tid=906) |
Podsumowanie roku 2007 - mrsap - 26.12.2007 11:42 PM Na dobry początek wrzucę tutaj ankietę. Będzie ona miała ten sam kształt, jak przed rokiem, tyle że oczywiście będą do wyboru inne utwory. Podsumowanie punktowe umieszczę prawdopodobnie dopiero na początku przyszłego roku. Podsumowanie płyt być może pojawi się jeszcze przed moim wyjazdem (28 grudnia). PS. Nie odpowiadam za ten tekst na górze - Listoholik - 27.12.2007 01:59 AM jeżeli już, to tylko The White Stripes - You Don't Know What Love Is (You Just Do What You're Told) - ku3a - 27.12.2007 02:37 AM You Just Do As You're Told - mrsap - 27.12.2007 01:21 PM Ten tytuł jest za długi Nie wiem jak to teraz zmienić... - kajman - 27.12.2007 01:28 PM No cóż, wprawdzie 4 piosenki były na mojej liście, ale tylko 1 dostała u mnie głos (chyba oczywiste dla starszych bywalców która). - saferłel - 27.12.2007 02:04 PM Muse, Porcupine Tree, TWS i Blackfield - Listoholik - 27.12.2007 03:35 PM saferłel napisał(a):TWS bosz, jak ja nienawidzę tych skrótów - mrsap - 27.12.2007 03:39 PM A ja wsparłem wszystkich, ale wyniki już znam Ten rok zdominowany był u mnie na liście przez jeden zespół. Niestety zespół ten jakoś nie radzi sobie w tej ankiecie... - mrsap - 27.12.2007 04:12 PM Nominacje w kategorii najlepsza płyta roku: THE COOPER TEMPLE CLAUSE - Make This Your Own FALL OUT BOY - Infinity On High BLOC PARTY - A Weekend In The City ANBERLIN - Cities FINGER ELEVEN - Them Vs. You Vs. Me CHEVELLE - Vena Sera MACHINE HEAD - The Blackening WITHIN TEMPTATION - The Heart Of Everything GOOD CHARLOTTE - Good Morning Revival BLACKFIELD - II SEVENDUST - Alpha PORCUPINE TREE - Fear Of A Blank Planet THE EXIES - A Modern Way Of Living With The Truth MANIC STREET PREACHERS - Send Away The Tigers LINKIN PARK - Minutes To Midnight THE ARCADE FIRE - Black Mirror (INTHECLEAR) - Ninetyseven11lyriclane STRATA - Strata Presents The End Of The World FUNERAL FOR A FRIEND - Tales Don't Tell Themselves THE USED - Lies For The Liars EVANS BLUE - The Pursuit Begins When This Portrayal Of Life Ends ARCTIC MONKEYS - Favourite Worst Nightmare THE BRAVERY - The Sun And The Moon THE WHITE STRIPES - Icky Thump EDITORS - An End Has A Start THE SMASHING PUMPKINS - Zeitgeist LIFEHOUSE - Who We Are FAIR TO MIDLAND - Fables Of A Mayfly: What I Tell You 3 Times Is True VELVET REVOLVER - Libertad SIXX A.M. - The Heroin Diaries Sounndtrack FUEL - Angels & Devils INTERPOL - Our Love To Admire KORN - Untittled TRAVIS - The Boy With No Name RIVERSIDE - Rapid Eye Movement STEREOPHONICS - Pull The Pin ATHLETE - Beyond The Neighbourhood BIFFY CLYRO - Puzzle ADEMA - Kill The Highlights AFTER EDMUND - Hello AVRIL LAVIGNE - The Best Damn Thing KAISER CHIEFS - Yours Truly, Angry Mob FIGHTSTAR - One Day Son, This Will All Be Yours HAPPYSAD - Nieprzygoda ALTER BRIDGE - Blackbird HURT - Vol. II AVENGED SEVENFOLD - Avenged Sevenfold SEETHER - Finding Beauty In Negative Spaces STRACHY NA LACHY - Autor RADIOHEAD - In Rainbows NOSOWSKA - UniSexBlues QUEENS OF THE STONE AGE - Era Vulgaris IRA - Lodnyn 08:15 BLACK LIGHT BURNS - Cruel Melody 12 STONES - Anthem For The Underdog THE SEND - Cosmos TOTENTANZ - Nieból SICK PUPPIES - Dressed Up As A Life SERJ TANKIAN - Elect The Dead ANTIMATTER - Leaving Eden - mrsap - 27.12.2007 07:17 PM Czas na podsumowanie płyt. 20 ANTIMATTER - Leaving Eden Zespół Antimatter zaskoczył mnie najpierw utworem "Leaving Eden", który zaliczył najwyższy w historii debiut na mojej liście. Pod koniec roku zachwycił mnie również płytą o tym samym tytule. Wprawdzie słuchałem jej tylko raz w całości, ale później z chęcią sięgałem po kolejne utwory i jestem przekonany, że sięgać będę po nie również w przyszłym roku. 19 FINGER ELEVEN - Them Vs. You Vs. Me Finger Eleven wydał w tym roku bardzo długo oczekiwaną nową płytę. Zespół poszedł w innym kierunku niż myślałem. Ich płyta zawiera wyłącznie lekkie, przebojowe i optymistyczne utwory. W sam raz na późną zimę i wczesną wiosnę. Latem i jesienią już po tę płytę nie sięgałem, ale trzeba przyznać, że znalazło się na niej kilka hitów. Chodzi mi głównie o pierwsze dwa single - "Paralyzer" i "Falling On". 18 SICK PUPPIES - Dressed Up As A Life Sick Puppies załapał się do tego podsumowania rzutem na taśmę. Ich płytę odsłuchałem po raz pierwszy niecały miesiąc temu. Nie zachwyciła mnie od razu, jednak z czasem odkryłem na niej mnóstwo świetnych kawałków. Z pewnością jest jeszcze sporo do odkrycia, ale już teraz śmiało mogę umieścić ten krążek wśród najlepszych tegorocznych płyt. 17 HAPPYSAD - Nieprzygoda Najlepszą polską płytę wydał w tym roku zespół Happysad. Na mojej liście ten rok był dla polskiej muzyki przełomowy. Raz zdarzyło się nawet, że w pięćdziesiątce było 10 polskich utworów. Happysad odegrał w tym roku znaczącą rolę. Byłem na ich koncercie i poznałem wszystkie poprzednie płyty. To z pewnością jeden z najważniejszych dla mnie zespołów w tym roku. 16 BLACKFIELD - II Zespół Blackfield wydał w tym roku drugą płytę. Według mnie jest ona równie dobra jak pierwsza. Jednak ma nad debiutanckim wydawnictwem bardzo znaczącą przewagę. Na "Blackfield II" znalazł się utwór "End Of The World" - jeden z hitów tego roku i najlepszy utwór w dyskografii zespołu. 15 RADIOHEAD - In Rainbows Bardzo byłem ciekaw nowej płyty Radiohead. Po bardzo dobrej "Hail To The Thief" i długiej przerwie, apetyty były bardzo duże. Zespół sprostał w pełni moim wymaganiom. Płyta "In Rainbows" (w tej chwili mogę ocenić tylko pierwszą część, bo z drugiej znam tylko kilka utworów) jest bardzo udana od początku do końca. Są na niej zarówno kawałki żywe, jak i spokojniejsze. Oceniłbym tę płytę nawet lepiej niż poprzedniczkę. 14 THE EXIES - A Modern Way Of Living With The Truth The Exies to w tej chwili jeden z czołowych zespołów post-grunge'owych. Gdyby teraz były lata 90-te, to z pewnością ten zespół zdobyłby ogromną popularność A tak może się cieszyć uznaniem jedynie w pewnych, dosyć ciasnych kręgach. Na tym albumie znalazł się największy przebój The Exies jak do tej pory - "Different Than You". Płyta jest bardzo równa i przyjemna - w całości utrzymana w klimatach post-grunge'owych. 13 FAIR TO MIDLAND - Fables Of A Mayfly: What I Tell You 3 Times Is True Fair To Midland to dla mnie jedno z najważniejszych odkryć tego roku. "Dance Of The Manatee" było trzy razy na pierwszym i znalazło się w pierwszej dziesiątce mojego podsumowania roku. Poza tym na płycie jest wiele pięknych melodii, a jednocześnie świetnego gitarowego grania. 12 THE COOPER TEMPLE CLAUSE - Make This Your Own "Make This Your Own" to pierwsza płyta z tegoroczną datą jaką przesłuchałem. Niestety jest to już ostatnia płyta w dyskografii tego poznanego przeze mnie dopiero w tym roku zespołu⌠Znalazło się na niej kilka utworów, które nadawały rytm mojemu życiu w początkowcych miesiącach tego roku. Szkoda, że tylko jeden utwór poradził sobie na mojej liście na miarę możliwości... 11 BLACK LIGHT BURNS - Cruel Melody Black Light Burns to zespół, który zachwycił mnie dopiero pod koniec tego roku. Wszystko za sprawą znakomitego wyniku "Stop A Bullet" na Active Rock Liście. Płyta jest bardzo zróżnicowana. Otwierają ją mocne dźwięki, a kończy się w bardzo spokojnym instrumentalnym stylu. Ten materiał jest o niebo lepszy niż wszystko, co wydał poprzedni zespół Wesa Borlanda - Limp Bizkit. Największe sukcesy ten zespół będzie odnosił na mojej liście w przyszłym roku. 10 SEETHER - Finding Beauty In Negative Spaces Seether bardzo wysoko sobie zawiesił poprzeczkę swoim poprzednim albumem "Karma And Effect". Na nowej płycie zespół zaprezentował sporo bardzo ciekawych kompozycji utrzymanych w świetnym nastroju. Nie jest to kopia tego, co było na poprzedniej płycie. Zespół poszedł trochę w innym kierunku i nie jestem przekonany, czy na pewno jest to właściwy kierunek. Niektóre piosenki trochę przypominają dokonania zespołu Nickelback, ale chłopakom z Seether wychodzi to o wiele lepiej. Trochę brakuje mi na tej nowej płycie ballad w stylu "Driven Under" czy "Never Leave"... 9 ARCTIC MONKEYS - Favourite Worst Nightmare Druga płyta Arctic Monkeys jest równie dobra jak pierwsza. Trochę się obawiałem, bo po obiecującym debiucie zawsze trudno jest utrzymać poziom, ale zespół na "Favourite Worst Nightmare" pokazał, że nie dość, że jest w stanie stworzyć coś innego niż na pierwszej płycie, to w dodatku potrafi się rozwijać. Piosenki z nowej płyty są spokojniejsze niż wielkie hity, które sprawiły, że zespół stał się popularny na całym świecie, ale są o wiele bardziej dojrzałe. Widać to na mojej liście. "Fluorescent Adolescent" doszedł do pierwszego miejsca i ulokował się w pierwszej dwudziestce podsumowania roku. 8 AVENGED SEVENFOLD - Avenged Sevenfold Avenged Sevenfold był w zeszłym roku zespołem roku na mojej liście. Po tym co zaprezentowali na "City Of Evil", można było się spodziewać, że nowa płyta będzie równie dobra i tak się rzeczywiście stało. Zespół na dobre wyrzekł się metalcore'owych korzeni i poszedł w najlepszym kierunku. Wiele rzeczy na nowej płycie zaskakuje, ale bez tego nie można było stworzyć takich hitów jak "Critical Acclaim", czy "A Little Piece Of Heaven". 7 EDITORS - An End Has A Start Editors zaliczył dwa lata temu epizod na mojej liście. Kawałek "Munich" nie poradził sobie i wypadł po kilku tygodniach tułaczki po najniższych miejscach. Dlatego od nowej płyty nic wielkiego nie oczekiwałem. Jeszcze w czerwcu nie do pomyślenia było dla mnie to, że dwa miesiące później wydam 100 zł. specjalnie po to, żeby zobaczyć ten zespół na żywo. Jednak już pierwszy singiel mnie zaskoczył. Potem było już z górki i w końcu spodobała mi się cała płyta. Później zapoznałem się z pierwszym albumem zespołu. 4. listopada byłem na wspaniałym koncercie Editorsów w Stodole, dzięki któremu ten zespół ma ogromne szanse na zdobycie tytułu zespołu roku 2007! 6 PORCUPINE TREE - Fear Of A Blank Planet Ten rok był bardzo udany dla Stevena Wilsona. Jego płyty znalazły się na miejscach 6. i 16. w podsumowaniu roku. Uważam, że mimo wszystko płyta Porcupine Tree jest lepsza, mimo że zawiera tylko 6 kompozycji. Jednak zawiera się w tym monstrualny "Anesthetize", który spokojnie można byłoby podzielić na trzy części. Przede wszystkim jednak warto wyróżnić utwór tytułowy. W tej chwili jest to najczęściej słuchany przeze mnie utwór wydany w roku 2007 (patrz - last.fm), 5 EVANS BLUE - The Pursuit Begins When This Portrayal Of Life Ends Kto by przypuszczał, że po tak udanym roku 2006, kiedy to Evans Blue trafił ze swoją debiutancką płytą do ścisłej czołówki podsumowania roku, następny rok będzie dla tego zespołu jeszcze bardziej udany? Ja nie oczekiwałem aż takiego sukcesu. Zespół zapowiada, że będzie wydawał płyty co roku. Czyżby więc w podumowaniu roku 2008 po raz trzeci z rzędu znalazła się płyta Evans Blue? To byłby prawdziwy ewenement... Do sukcesu nowej płyty na pewno przyczyniła się w dużym stopniu pierwsza, choćby ze względu na to, że bonusowy dysk z akustycznymi wersjami kawałków z pierwszej płyty jest od jakiegoś czasu w czołówce mojej listy płyt, a utwór "The Tease" z tego albumu osiągnie pewnie większy sukces niż drugi singiel z tej głównej części płyty "The Pursuit...". 4 HURT - Vol. II Hurt to bezdyskusyjnie najlepszy zespół tego roku na mojej liście. W podsumowaniu ma aż trzy kawałki w ścisłej czołówce! Nowa płyta jest o wiele słabsza niż debiutanka, ale pozycja tego albumu w tegorocznym podsumowaniu jeszcze bardziej uświadamia mnie jak wspaniała jest płyta "Vol. 1". A przecież poznałem ją mniej więcej rok temu, czyli największe sukcesy odnosiła właśnie w tym roku. "Vol. II" jest też znakomita. Pierwszy singiel ma spory potencjał i pokazał to na mojej liście. Jeśli jeszcze się na niej trochę utrzyma, to być może dorówna osiągnięciom poprzednich hitów. A przecież ten zespół już zapisał się na dobre w historii mojej listy. Dwa utwory dotarły aż do pierwszej dziesiątki podsumowania wszechczasów. 3 MANIC STREET PREACHERS - Send Away The Tigers Manic Street Preachers wracają w wielkim stylu!!! "Send Away The Tigers" przyćmiła kilka poprzednich płyt tego zespołu i stała się hitem tych wakacji. Wszystkie utwory nadają się na single. Jak na razie wszystkie docierały do pierwszej dziesiątki mojej listy. Najsłabszy jest prawdopodobnie ten główny singiel - "Your Love Alone Is Not Enough". Płyta zdobyła serca słuchaczy Trójki i dzięki temu dwa utwory odniosły spory sukces na LP3. Manic Street Preachers udanie zakończył rok wydając singiel świąteczny, który także wszedł do pięćdziesiątki mojej listy. 2 ALTER BRIDGE - Blackbird To płyta, którą wiązałem największe oczekiwania w tym roku. Alter Bridge zachwycił mnie swoją pierwszą płytą "One Day Remains", długo uważaną przeze mnie za najlepszą płytę XXI wieku. Na "Blackbird" zespół potwierdził swoją klasę. Nie jest to co prawda płyta tak dobra jak ta debiutancka, ale mimo to znalazła się w ścisłej czołówce podsumowania 2007. Nowa płyta jest nieco cięższa niż poprzednia, ale ma również o wiele lżejsze momenty. Takim momentem jest nowy singiel, "Watch Over You", najlżejszy utwór w historii zespołu. Mimo, że płyta ukazała się pod koniec roku, to dwa utwory trafiły do pięćdziesiątki podsumowania i weszły na pierwsze miejsce listy. Tym samym kontynuują dobrą tradycję Alter Bridge na mojej liście. 1 THE WHITE STRIPES - Icky Thump Nie miałem żadnych wątpliwości, że to właśnie ta płyta powinna zdobyć tytuł płyty roku 2007. Na pewno nie słuchałem jej najczęściej, nie było na niej utworów, które trafiłyby do dziesiątki podsumowania roku, ale nikt nie stworzył w tym roku takiego arcydzieła jak The White Stripes! Mnóstwo mocnych brzmień gitary Jacka White, bardzo duże zróżnicowanie materiału, częste zmiany tempa i sporo bardzo ciekawych utworów. To najlepsza płyta w dyskografii zespołu The White Stripes. Z pewnością będę do niej wracać przez wiele lat. 1 THE WHITE STRIPES - Icky Thump 2 ALTER BRIDGE - Blackbird 3 MANIC STREET PREACHERS - Send Away The Tigers 4 HURT - Vol. II 5 EVANS BLUE - The Pursuit Begins When This Portrayal Of Life Ends 6 PORCUPINE TREE - Fear Of A Blank Planet 7 EDITORS - An End Has A Start 8 AVENGED SEVENFOLD - Avenged Sevenfold 9 ARCTIC MONKEYS - Favourite Worst Nightmare 10 SEETHER - Finding Beauty In Negative Spaces 11 BLACK LIGHT BURNS - Cruel Melody 12 THE COOPER TEMPLE CLAUSE - Make This Your Own 13 FAIR TO MIDLAND - Fables Of A Mayfly: What I Tell You 3 Times Is True 14 THE EXIES - A Modern Way Of Living With The Truth 15 RADIOHEAD - In Rainbows 16 BLACKFIELD - II 17 HAPPYSAD - Nieprzygoda 18 SICK PUPPIES - Dressed Up As A Life 19 FINGER ELEVEN - Them Vs. You Vs. Me 20 ANTIMATTER - Leaving Eden 21 ANBERLIN - Cities 22 STRATA - Strata Presents The End Of The World 23 FIGHTSTAR - One Day Son, This Will All Be Yours 24 TOTENTANZ - Nieból 25 INTERPOL - Our Love To Admire 26 CHEVELLE - Vena Sera 27 SERJ TANKIAN - Elect The Dead 28 LIFEHOUSE - Who We Are 29 TRAVIS - The Boy With No Name 30 THE BRAVERY - The Sun And The Moon 31 (INTHECLEAR) - Ninetyseven11lyriclane 32 FUEL - Angels & Devils 33 FALL OUT BOY - Infinity On High 34 MACHINE HEAD - The Blackening 35 WITHIN TEMPTATION - The Heart Of Everything 36 STRACHY NA LACHY - Autor 37 THE SMASHING PUMPKINS - Zeitgeist 38 RIVERSIDE - Rapid Eye Movement 39 GOOD CHARLOTTE - Good Morning Revival 40 ATHLETE - Beyond The Neighbourhood 41 KORN - Untittled 42 ADEMA - Kill The Highlights 43 BLOC PARTY - A Weekend In The City 44 VELVET REVOLVER - Libertad 45 QUEENS OF THE STONE AGE - Era Vulgaris 46 THE SEND - Cosmos 47 THE USED - Lies For The Liars 48 NOSOWSKA - UniSexBlues 49 THE ARCADE FIRE - Black Mirror 50 LINKIN PARK - Minutes To Midnight - ku3a - 27.12.2007 07:49 PM podsumowanie przeczytane i przeanalizowane. jak zwykle niektorymi opisami zainteresowales mnie i bede sprawdzac w jakiej kondycji jest Twoj chomik . mrsap napisał(a):Zespół Antimatter zaskoczył mnie najpierw utworem "Leaving Eden", który zaliczył najwyższy w historii debiut na mojej liście. Pod koniec roku zachwycił mnie również płytą o tym samym tytule. Wprawdzie słuchałem jej tylko raz w całości, ale później z chęcią sięgałem po kolejne utwory i jestem przekonany, że sięgać będę po nie również w przyszłym roku.przyznam, ze to mnie zawsze u Ciebie dziwi. Dla mnie plyta musi byc sluchana w calosci, by istniec na liscie plyt. Plyta jako caly album, a nie zbior utworow, ktore sie na niej znajduja. - Gary - 27.12.2007 10:41 PM Bardzo mi się to zestawienie podoba. Muszę się zająć podobnym. - mrsap - 27.12.2007 11:00 PM ku3a napisał(a):podsumowanie przeczytane i przeanalizowane. jak zwykle niektorymi opisami zainteresowales mnie i bede sprawdzac w jakiej kondycji jest Twoj chomik .Pragnę zauważyć, że ta płyta jeszcze nie zadebiutowała na liście płyt U mnie jest taki wymóg, że aby zadebiutować choćby w dwudziestce, płyta musi być przesłuchana w całości przynajmniej raz. Nie mam czasu, żeby przesłuchiwać wszystkie płyty z listy w każdym tygodniu. Skupiam się więc na pojedynczych utworach. Czasem i to wystarczy, żeby podtrzymać wysoką pozycję płyty. A chomik... No cóż... Jutro wyjeżdżam, ale może uda mi się go czymś nakarmić przed wyjazdem. Myślę jednak, że będą to nowości z listy, a nie zespoły z podsumowania roku. - mrsap - 27.12.2007 11:09 PM Kilka dni temu zasiliłem trochę jeden z folderów na chomiku. Widzę, że jest mało ściągnięć, więc polecam wszystkim bonusy do najnowszej płyty Evans Blue! http://chomikuj.pl/Chomik.aspx?id=mrsap&b=1 Poza tym w katalogu nowości niedługo pojawią się nowości sprzed tygodnia i z tego tygodnia (bo nowa lista jest już gotowa). - mrsap - 02.01.2008 07:53 PM Punktowe podsumowanie roku 2007, miejsca 51-; 51 HOT/COLD (DARLING DON'T) - Strata 14 9 460 52 THE PRETENDER - Foo Fighters 19 9 452 53 SMOOTH AS IVORY TONGUE - Moving Atlas 14 4 441 54 THE WICKED END - Avenged Sevenfold 13 6 440 55 WELCOME TO THE BLACK PARADE - My Chemical Romance 13 6 433 56 IN A RED DRESS AND ALONE - Evans Blue 14 3 423 57 THE FUNERAL - Band Of Horses 16 10 408 58 SELFISH JEAN - Travis 12 8 407 59 DEKODERY I ANTENY - Kombajn do zbierania kur po wioskach 13 14 402 60 VALKYRIE MISSILE - Angels & Airwaves 14 7 398 61 COME BACK - Pearl Jam 16 13 398 62 YOUR LOVE ALONE IS NOT ENOUGH - Manic Street Preachers 14 9 397 63 THE BIRD AND THE WORM - The Used 13 4 393 64 COTE - Karnivool 12 3 392 65 BEAUTIFUL MOURNING - Machine Head 12 7 388 66 FALLEN LEAVES - Billy Talent 15 10 387 67 FALLING ON - Finger Eleven 14 5 386 68 JAMBI - Tool 11 2 383 69 UNDERDOGS - Manic Street Preachers 14 6 381 70 FOREVER - Papa Roach 14 13 376 71 LEWA STRONA LITERKI M - Kombajn do zbierania kur po wioskach 13 3 375 72 ANNA MOLLY - Incubus 11 1 (1) 371 73 WHITE SHADOWS - Coldplay 11 9 358 74 THE ANSWER - Broken Sunday 12 5 356 75 4 AM FOREVER - Lostprophets 14 14 350 76 THE RIVER - Good Charlotte feat. M. Shadows & Synyster Gates 12 7 349 77 IT'S AIN'T A SCENE, IT'S AN ARMS RACE - Fall Out Boy 12 6 344 78 TALL TALES TASTE LIKES SOUR GRAPES - Fair To Midland 13 13 337 79 MILOWY LAS - Happysad 12 5 334 80 LIGHTS - Archive 16 17 331 81 DŁUGA DROGA W DÓŁ - Happysad 11 10 327 82 ALL THE SAME - Sick Puppies 14 13 322 83 3'S & 7'S - Queens Of The Stone Age 14 14 322 84 THE RACING RATS - Editors 9 6 321 85 I DON'T LOVE YOU - My Chemical Romance 12 15 314 86 OLD YELLOW BRICKS - Arctic Monkeys 12 15 304 87 MY CONFESSIONS - OneSideZero 13 12 300 88 THE TEASE (LIVE ACOUSTIC) - Evans Blue 9 3 296 89 ALMOST EASY - Avenged Sevenfold 12 12 295 90 NO JESUS CHRIST - Seether 8 3 293 91 SICK SICK SICK - Queens Of The Stone Age 14 18 287 92 HOUSE OF CARDS - Radiohead 8 6 286 93 A MODERN WAY OF LIVING WITH THE TRUTH - The Exies 12 13 284 94 THNKS FR TH MMRS - Fall Out Boy 12 11 278 95 BETTER THINK AGAIN - Submersed 10 10 275 96 CHEATING MARK - Moving Atlas 11 15 275 97 BEG - Evans Blue 9 9 274 98 ANOTHER FACE IN A WINDOW - Antimatter 10 9 269 99 BRIANSTORM - Arctic Monkeys 10 9 269 100 OSTROŚĆ NA NIESKOŃCZONOŚĆ - Coma 14 12 269 101 THIS LIFE - Hourcast 10 15 268 102 MY GIFT OF SILENCE - Blackfield 11 16 265 103 THE PROMISE AND THE THREAT - Evans Blue 11 14 264 104 READ MY MIND - The Killers 10 7 262 105 LIFE IS BEAUTIFUL - Sixx: A.M. 11 20 258 106 REPLY - Staind 9 7 247 107 IT DOESN'T SEEM TO MATTER - Army Of Anyone 11 16 247 108 BROKEN SUNDAY - Saliva 11 19 247 109 NOT BROKEN DOWN - Mercy Fall 10 13 246 110 CARRIED AWAY - Shinedown 13 20 240 111 IGNITION - Trivium 13 23 240 112 SNOW (HEY OH) - Red Hot Chili Peppers 8 10 237 113 GOODBYE - Army Of Anyone 8 5 234 114 COLONY OF BIRCHMEN - Mastodon 16 25 230 115 BREATH - Breaking Benjamin 9 7 220 116 MEDS - Placebo feat. Alison Mosshart 11 17 220 117 THE RUNNING FREE - Coheed & Cambria 9 20 217 118 ZZYZZ RD. - Stone Sour 6 4 215 119 ALONE WITH THE SEA - Hurt 6 8 211 120 UCZUCIA - Kombajn do zbierania kur po wioskach 12 15 205 121 HARD LIFE EASY - Satellite Party feat. Flea & John Frusciante 12 17 203 122 HOLY MOUNTAINS - System Of A Down 10 22 203 123 IZE OF THE WORLD - The Strokes 10 21 201 124 STOP A BULLET - Black Light Burns 9 15 200 125 JEDNA TAKA SZANSA NA STO - Strachy Na Lachy 9 15 200 126 FEEL IT - Intwine 9 18 197 127 KILKA UŚCISKÓW, KILKA SNÓW - Myslovitz 13 13 196 128 GODSPEED - Anberlin 9 17 187 129 W DESZCZU MALEŃKICH ŻÓŁTYCH KWIATÓW - Myslovitz & Maria Peszek 9 19 187 130 ENTRANCE OF THE CONFLARGATION - Trivium 9 21 186 131 REVELATIONS - Audioslave 6 3 181 132 THE MISSING FRAME - AFI 10 16 181 133 ANGELS TAKE A SOUL - Fuel 7 16 181 134 THE WORLD AROUND YOU - Papa Roach 10 26 180 135 COME CLARITY - In Flames 8 10 179 136 CHERRY WAVES - Deftones 10 20 173 137 THE HOWLING - Within Temptation 9 22 168 138 MAMMOTH - Interpol 9 21 166 139 THE WILDFIRE (IF IT WAS TRUE) - Mando Diao 9 19 162 140 TIED MY HANDS - Seether 7 10 158 141 FLOODS - Fightstar 10 28 158 142 TELL ME WHY - Cold 8 21 151 143 LADY SO DIVINE - Shinedown 6 11 144 144 TIME WON'T LET ME GO - The Bravery 9 24 143 145 *FIN - Anberlin 8 25 142 146 THE FAD - Chevelle 10 25 141 147 ALL THE LOVE IN YOUR HANDS - Thirteen Senses 8 28 141 148 LONG FACES - (intheclear) 8 27 134 149 HURRICANE - Athlete 8 24 133 150 JEŻOZWIERZ - Lipali 10 26 133 151 CUT ME LOOSE - Intwine 7 23 122 152 A BEAUTIFUL LIE - 30 Seconds To Mars 11 26 121 153 LITHIUM - Evanescence 6 21 115 154 THIS IS HOW I DISAPPEAR - My Chemical Romance 4 19 108 155 A LITTLE PIECE OF HEAVEN - Avenged Sevenfold 3 6 106 156 THE HEINRICH MANEUVER - Interpol 8 28 105 157 DANCE WITH THE DEVIL - Breaking Benjamin 9 31 104 158 MISS U - Blackfield 5 27 102 159 BONES - The Killers 7 22 100 160 THIS SUFFERING - Billy Talent 7 25 100 161 CAR CRASH - Art. Of Dying 8 26 100 162 POLARIS - Ash 7 27 99 163 BIG CASINO - Jimmy Eat World 8 33 99 164 THE WOLF IS LOOSE - Mastodon 5 23 98 165 OVER & OVER - Three Days Grace 7 29 97 166 THE THEFT - Atreyu 4 18 96 167 HOLE IN THE EARTH - Deftones 5 22 94 168 WAY OUT OF HERE - Porcupine Tree 5 25 92 169 NOW I LAY THEE DOWN - Machine Head 8 33 91 170 CHELSEA DAGGER - The Fratellis 5 29 88 171 SUBURBAN KNIGHTS - Hard-Fi 6 28 87 172 ENCORE JESZCZE RAZ - Strachy na Lachy 4 20 86 173 ŻABI - Muzyka Końca Lata 6 29 83 174 PSYCHO - Puddle Of Mudd 5 28 81 175 SHADOW OF THE DAY - Linkin Park 6 26 80 176 HEAD - The Cooper Temple Clause 6 29 77 177 EVOLUTION - Korn 7 35 76 178 NEVER FALL IN LOVE - Mindrite 5 20 72 179 FAR CRY - Rush 6 28 70 180 DIFFERENT THAN YOU - The Exies 8 29 69 181 BLOODY MARY - The Panic Channel 3 20 68 182 JAŁOWIEC - Happysad 6 34 68 183 MORALNE SALTO - Strachy na Lachy 7 38 68 184 A KISS TO SEND US OFF - Incubus 6 31 65 185 GOLDEN SKANS - Klaxons 4 28 63 186 CAN'T CATCH TOMORROW - Lostprophets 7 38 63 187 CONQUEST - The White Stripes 3 17 61 188 WALK AWAY - Funeral For A Friend 5 35 60 189 STARLIGHT - Muse 3 24 59 190 LIE - Black Light Burns 6 37 56 191 JIGSAW FALLING INTO PLACE - Radiohead 4 31 53 192 GOOD TIMES, BAD TIMES - Godsmack 5 35 53 193 I'LL KEEP YOUR MEMORY VAGUE - Finger Eleven 5 37 52 194 COMATOSE - Skillet 4 36 49 195 BOOKS FROM BOXES - Maximo Park 5 36 48 196 THE PRAYER - Bloc Party 6 37 48 197 SILLYWORLD - Stone Sour 3 32 47 198 BELIEVE - The Bravery 5 39 47 199 WATCH OVER YOU - Alter Bridge 2 21 46 200 KNIGHTS OF CYDONIA - Muse 3 30 46 201 DIG - Incubus 6 39 45 202 OUTSIDERS - Franz Ferdinand 6 36 44 203 HOLLY WOOD DIED - Yellowcard 5 36 44 204 THRASH UNREAL - Against Me! 4 36 44 205 IN DOUBT - Mercy Fall 4 36 44 206 AMERICA - Razorlight 6 36 43 207 INTO OBLIVION (REUNION) - Funeral For A Friend 4 35 42 208 BLEEDING ME - Godsmack 2 26 40 209 CISZA I WIATR - Artur Rojek 4 32 40 210 KINGDOM - Dave Gahan 6 37 40 211 CONNECT - The Cooper Temple Clause 5 38 40 212 SOUND OF A GUN - Audioslave 4 37 37 213 COCO SONG - Intwine 6 40 37 214 SCHIZOFRENIA - Coma 3 30 35 215 RUBY - Kaiser Chiefs 5 38 34 216 SLEEP WELL TONIGHT - Fightstar 5 41 32 217 LEAVE BEFORE THE LIGHTS COME ON - Arctic Monkeys 2 31 30 218 BETTER - OSI 5 39 30 219 BENEATH THE SEA'S BED - Boy Hits Cars 3 37 29 220 CLUELESS - Sevendust 3 38 29 221 UNTIL THE END - Breaking Benjamin 4 39 29 222 CAŁKIEM SAM - Totentanz 3 36 28 223 NIENASYCENIE - Less Is More 4 39 28 224 WHAT HAVE YOU DONE - Within Temptation 5 40 28 225 TONACJA (SYGNAL Z PIEKLA) - Coma 2 35 24 226 I'M NOT SORRY - The Pigeon Detectives 3 41 24 227 STAY - Onesidezero 2 33 23 228 STAY YOUNG - Strata 5 42 23 229 COOKIE JAR - Intwine 3 38 22 230 CHŁOPCY Z DYNAMITU - Kombajn do zbierania kur po wioskach 4 39 22 231 COMFORTABLE - 650north 4 44 20 232 LOVE IT OR LEFT IT - From Autumn To Ashes 3 40 19 233 GLORY - Intwine 3 41 18 234 STAY ALIVE - Trapt 4 43 18 235 MIASTO DOZNAŃ - Muchy 4 44 17 236 THE ARMS OF SORROW - Killswitch Engage 3 45 16 237 MY WORLD - Sick Puppies 2 37 15 238 SHE BUILD QUICK MACHINES - Velvet Revolver 3 44 15 239 ALREADY OVER - Red 3 41 14 240 A TOUT LE MONDE (SET ME FREE) - Megadeth feat. Christina Scabbia 3 42 14 241 HOLD ON - Korn 2 43 14 242 BROTHERS IN ARMS - Metallica 1 38 13 243 IT MEANS NOTHING - Stereophonics 4 43 13 244 DRIVEN - Sevendust 2 41 12 245 SURVIVALISM - Nine Inch Nails 2 43 12 246 KEEP YOUR HANDS OFF MY GIRL - Good Charlotte 3 44 12 247 9 CRIMES - Damien Rice 2 44 12 248 THE UNTHINKING MAJORITY - Serj Tankian 4 45 11 249 TRAVEL ON - Moving Atlas 2 45 11 250 DELIVERY - Babyshambles 3 46 11 251 BROKEN BOY SOLDIER - The Racounters 3 46 10 252 HEART SHAPED GLASSES - Marilyn Manson 4 47 10 253 THE SAINTS ARE COMING - U2 & Green Day 1 42 9 254 4 WALLS - Black Light Burns 2 44 9 255 I STILL REMEMBER - Bloc Party 2 44 9 256 VISCERA EYES - The Mars Volta 2 45 9 257 NERWY I WIKTORIAŃSCY LEKARZE - Nosowska 2 47 8 258 INSIDE IT'S RAINING - Art Of Dying 2 47 8 259 SAY IT RIGHT - Nelly Furtado 1 44 7 260 VISION OF DIVISION - The Strokes 1 45 6 261 NEED - The Send 1 45 6 262 WHATEVER IT TAKES - Lifehouse 3 47 6 263 FIRST TIME - Lifehouse 2 47 6 264 DASHBOARD - Modest Mouse 1 46 5 265 THE CHRISTMAS GHOST - Manic Street Preachers 1 46 5 266 JOKER AND THE THIEF - Wolfmother 1 47 4 267 LIE TO ME - 12 Stones 1 47 4 268 NEVER TOO LATE - Three Days Grace 1 47 4 269 SLEEPDRIVING - Grand Archives 2 48 4 270 TEN THOUSAND FISTS - Disturbed 2 48 4 271 02 PANIC ROOM - Riverside 1 48 3 272 GIVEN UP - Linkin Park 1 48 3 273 SHARE THEM ALL - Alternate Sound Of Life 1 48 3 274 V ROZBIOR POLSKI - Buldog 1 48 3 275 WHEN YOU'RE GONE - Avril Lavigne 1 48 3 276 ZNÓW WSZYSTKO POSZŁO NIE TAK - Myslovitz 1 48 3 277 MY EYES - Travis 1 48 3 278 DOWN HERE - Stateless 1 49 2 279 YOUNG FOLKS - Peter, Bjoern & John 1 49 2 280 2 000 000 GŁOSÓW - El Dupa 2 50 2 281 ADDICTIONS - Signs Of Betrayal 1 50 1 282 BETTER THAN ME - Hinder 1 50 1 283 HOLD ON - Razorlight 1 50 1 284 KEEP THE CAR RUNNING - Arcade Fire 1 50 1 285 MAKES ME WONDER - Maroon 5 1 50 1 286 NEYORKEWR - The Car Is On Fire 1 50 1 287 OPEN YOUR EYES - Snow Patrol 1 50 1 288 SHE - Stiltskin & Ray Wilson 1 50 1 - mrsap - 02.01.2008 08:12 PM Miejsca 41-50 Nie będę się rozpisywał nad tym podsumowaniem, bo to chyba nie ma większego sensu... W piątej dziesiątce dzieje się dużo ciekawych rzeczy. Załapał się drugi singiel Alter Bridge i pierwszy Seethera z nowych płyt, które wciąż są na liście. W tej dziesiątce znalazło się też miejsce dla powracających zespołów - The Smashing Pumpkins, Linkin Park i Fuel. Wysoką pozycję zajmuje nowy Serj Tankian, który także będzie mógł polepszyć swój wynik w nowym roku. 50 TIES THAT BIND - Alter Bridge 11 1 (1) 463 49 OIL AND WATER - Incubus 16 2 466 48 FAKE IT - Seether 14 4 471 47 AN END HAS A START - Editors 18 8 476 46 DESECRATION SMILE - Red Hot Chili Peppers 17 7 480 45 TARANTULA - The Smashing Pumpkins 15 4 482 44 I GET IT - Chevelle 16 9 494 43 WASTED TIME - Fuel 16 7 499 42 EMPTY WALLS - Serj Tankian 12 2 501 41 WHAT I'VE DONE - Linkin Park 14 3 512 - ku3a - 02.01.2008 08:24 PM yeah, 650north na 231. ciezko ocenic miejsca Serja, skoro jeszcze jest na liscie. - mrsap - 02.01.2008 10:13 PM W kolejnej dziesiątce znalazło się miejsce dla dwóch singli My Chemical Romance. Z pewnością po sukcesie pierwszego singla z "The Black Parade", który był pięć razy na pierwszym, oczekiwania były dużo większe... Pozytywną niespodzianką są za to wyniki The Cooper Temple Clause i Five Finger Death Punch. Gdyby Blackfield zadebiutował w lepszym dla siebie okresie, to z pewnością byłby w pierwszej dziesiątce podsumowania. A tak może walczyć jedynie w podsumowaniu wszech czasów... 40 TEENAGERS - My Chemical Romance 20 7 513 39 SENTIMENTAL - Porcupine Tree 18 9 529 38 WAITING GAME - The Cooper Temple Clause 19 6 530 37 ROSETTA STONED - Tool 20 6 550 36 RUNNING UP THAT HILL - Placebo 21 9 563 35 END OF THE WORLD - Blackfield 18 1 (4) 572 34 WELL ENOUGH ALONE - Chevelle 18 1 (1) 580 33 INDIAN SUMMER - Manic Street Preachers 16 1 (1) 581 32 THE BLEEDING - Five Finger Death Punch 17 2 589 31 FAMOUS LAST WORDS - My Chemical Romance 16 1 (1) 608 - ku3a - 03.01.2008 12:45 AM "The Bleeding" RUTH nisko... - mrsap - 04.01.2008 09:54 PM Miejsca 21-30 30 STADIUM ARCADIUM - Red Hot Chili Peppers 19 2 617 Nie udało się powtórzyć wyniku "Dani California" i dojść do pierwszego miejsca... Za to dwa razy było na drugim. 29 CRITICAL ACCLAIM - Avenged Sevenfold 14 2 618 Dorobek mógłby być większy, gdyby ten utwór nie pojawił się na liście pod koniec roku... Na szczęście nie jest to najwyżej notowany A7X w podsumowaniu. 28 AUTUMNSONG - Manic Street Preachers 17 2 621 MSP mieli bardzo udany rok, ale na liście nie mieli żadnego wielkiego przeboju. Najlepiej sobie poradził ten utwór. 27 HOUSE CARPENTER - Hurt 17 1 (1) 626 Rok temu na pozycji 61-ej w podsumowaniu. Tym razem było o wiele lepiej, ale... 27 miejsce daje temu utworowi dopiero piątą pozycje wśród utworów tego zespołu... 26 ONCE - Blackfield 19 4 632 Wielki powrót Blackfield! Już pierwszy singiel poradził sobie świetnie, ale dopiero "End Of The World" udało się wejść na szczyt. 25 UBLEED - Hurt 19 4 656 Ten utwór znalazł się tylko na EP-ce, ale wystarczyło to do zajęcia pozycji w pierwszej trzydziestce w podsumowaniu. 24 CLOSER - Travis 23 6 664 Na początku było to dla mnie spore rozczarowanie, ale z czasem było coraz lepiej i skończyło się na 23 tygodniach... 23 SMOKERS OUTSIDE THE HOSPITAL DOORS - Editors 21 7 666 Świetny rok zespołu Editors zwieńczony koncertem w Polsce. Do dziś pamiętam moment, kiedy Editorsi grali ten utwór. 22 INVINCIBLE - Muse 18 2 668 Wszystkie single z ostatniej płyty Muse odniosły spory sukces na mojej liście. Ten był jednym z dwóch, które nie doszły do pierwszego miejsca, ale druga pozycja to też znakomity wynik. 21 LISTOPAD - Coma 18 2 683 Jedna z dwóch polskich piosenek w trzydziestce. Na finiszu z dwudziestki wyparł "Listopad" inny utwór tego samego zespołu. |