DLP - Notowanie 188 (11.07.10) - Wersja do druku +- Największe forum list przebojów Mycharts.pl (https://www.mycharts.pl) +-- Dział: Personalne listy przebojów (/forumdisplay.php?fid=3) +--- Dział: Zamrażarka (/forumdisplay.php?fid=13) +---- Dział: Domowa Lista Przebojów (/forumdisplay.php?fid=27) +---- Wątek: DLP - Notowanie 188 (11.07.10) (/showthread.php?tid=8657) Strony: 1 2 |
DLP - Notowanie 188 (11.07.10) - saferłel - 11.07.2010 06:08 PM Stars - Changes - po pierwszym odsłuchu płyty ''The Five Ghost'' nieco narzekałem na jej zachowawczy i mało wyrazisty charakter, a jednak każdy kolejny spin pozwalał mi lepiej zrozumieć zawartość czwartego longplaya Kanadyjczyków. Ich indie pop jest skromny, nie oszałamia w pierwszym momencie, stawiając raczej na powolne odkrywanie wnętrza. W efekcie do głosu dochodzi nie singlowe ''Fixed'' czy ''We Don't Want Your Body'', lecz piękna ballada ''Changes''. Być może najbardziej urocza rzecz jaką słyszałem w tym roku. ''Changes, I never been good with change/ I hate it when it all stays the same/ Caught between the cold and the waves/ My heart beats up again.'' Panda Bear - Tomboy - nie za bardzo jeszcze rozumiem, o co chodzi w tym nagraniu, ale jest świetne. Wokalista Animal Collective powraca z nowym singlem z płyty o identycznym tytule Archive - Come On Get High - powrót do dyskografii projektu (debiutancka płyta ''Londinium'') + obecna koniunktura na to nagranie (zestaw Lp3) pozwalają na efektowne wejście kolejnego singla Archive na DLP. Po czasie stwierdzam również, że to moja ulubiona kompozycja z drugiej płyty z serii ''Controlling Crowds'', więc ich obecność jest tym bardziej zasadna. Morcheeba - Self Made Man - wydawałoby się, że w taki sposób już się nie gra trip-hopu. To właśnie Morcheeba nadawała temu gatunkowi na przestrzeni wieków nieco bardziej optymistycznego charakteru. Teraz powraca z albumem ''Blood Like Lemonade'' i po dosyć stonowanym singlu ''Even Though'' stawia na swój pierwszoligowy materiał. Wizytówka idealna, definiująca sam zespół jak i trip hopowo-popowe pulsacje. Słuchanie ''Self Made Man'' to ogromna przyjemność, pozwalająca mi na przeniesienie się w czasie bez zmiany rocznika. ....i ta gitara na końcu... Tired Pony - Dead American Writers - pewnie wypadkowa nazwisk artystów, którzy biorą udział w projekcie Tired Pony powinna złożyć się na singiel roku, lecz nie mam zamiaru w jakikolwiek sposób podnosić wartości nagrania ''Dead American Writers''. Obawiałem się, że mimo udziału muzyków R.E.M. czy Belle And Sebastian całość może być zbyt Snow Patrolowa (i by mnie trafił szlag), ale na szczęście szybko odcięto mnie od takich myśli. Z płytą jeszcze się osłuchuje, natomiast promotor to solidna dawka amerykańskiego brzmienia z pogranicza americany i lekkostrawnego pop-country. Konkretny, trzyminutowy kawałek. AP. PP. LT. 01. 01. 07. Arcade Fire - The Suburbs 02. 03. 05. Toro Y Moi - Leave Everywhere 03. 26. 02. Best Coast - Boyfriend 04. 02. 08. The Pains Of Being Pure At Heart - Say No To Love 05. 05. 10. MGMT - Brian Eno 06. 04. 08. Tame Impala - Solitude Is Bliss 07. 07. 06. Sun Kil Moon - Australian Winter 08. 08. 04. Blonde Redhead - Here Sometimes 09. 06. 07. Scissor Sisters - Fire With Fire 10. 10. 08. DOM - Living In America 11. 09. 06. !!! - AM/FM 12. 13. 08. Menomena - Five Little Rooms 13. 11. 04. Washed Out & Caroline Polachek - You And I 14. 12. 04. Wavves - King Of The Beach 15. 15. 07. Janelle Monáe & Saul Williams - Dance Or Die 16. 35. 02. Tricky - Murder Weapon 17. 19. 06. Yeasayer - O.N.E. 18. 24. 03. Massive Attack - Girl I Love You 19. 14. 10. Wolf Parade - Ghost Pressure 20. 16. 05. The Drums - Forever And Ever, Amen 21. 20. 11. The National - Afraid Of Everyone 22. NE. 01. Stars - Changes 23. 30. 03. Gorillaz - On Melancholy Hill 24. 18. 13. Blur - Fool's Day 25. 22. 05. Rush - Caravan 26. 17. 09. Mitchell Museum - Warning Bells 27. 21. 09. Flying Lotus & Thom Yorke - ...And The World Laughs With You 28. 25. 12. Crystal Castles - Celestica 29. NE. 01. Panda Bear - Tomboy 30. 33. 07. Goldfrapp - Alive 31. 23. 11. Gorillaz - Plastic Beach 32. 39. 04. Dum Dum Girls - Rest Of Our Lives 33. 29. 06. The Veils - Three Sisters 34. 31. 03. ceo - Come With Me 35. 28. 11. CocoRosie - Trinity's Crying 36. 32. 13. Ariel Pink's Haunted Graffiti - Round And Round 37. NE. 01. Archive - Come On Get High 38. 42. 02. All Saints Day - You Can't Be Alone 39. 37. 12. Scissor Sisters - Invisible Light 40. NE. 01. Morcheeba - Self Made Man 41. 27. 10. The Flaming Lips - Convinced Of The Hex 42. 34. 16. The National - Bloodbuzz Ohio 43. NE. 01. Tired Pony - Dead American Writers 44. 38. 13. Doves - Andalucia 45. 70. 02. The Vaselines - I Hate The 80's 46. 36. 07. Arcade Fire - Month Of May 47. 46. 13. Stone Temple Pilots - Between The Lines 48. 47. 09. Morcheeba - Even Tough 49. 41. 04. Suckers - Black Sheeps 50. 44. 05. Devo - Fresh 51. 50. 02. Kylie Minogue - Aphrodite 52. 40. 12. James - Ten Below 53. 48. 09. Thieves Like Us - Forget Me Not 54. 43. 15. Band Of Horses - Compliments 55. 45. 10. How To Destroy Angels - A Drowning 56. 56. 16. Skunk Anansie - Squander 57. 52. 11. The Big Pink - Count Backwards From Ten 58. 51. 16. Broken Social Scene - Forced To Love 59. 49. 17. Archie Bronson Outfit - Sharks Tooth 60. 58. 43. Grizzly Bear - While You Wait For The Others 61. 53. 14. Tindersticks - Keep You Beautiful 62. 61. 14. Yello & Heidi Happy - You Better Hide 63. 54. 17. Hey - Faza Delta 64. 57. 20. The Radio Dept. - Heaven's On Fire 65. 55. 17. UNKLE - Natural Selection 66. 64. 21. Joanna Newsom - Good Intentions Paving Company 67. 59. 15. Mini Viva - Left My Heart In Tokyo 68. 60. 19. Lao Che - Życie Jest Jak Tramwaj 69. 62. 13. The Pipettes - Stop The Music 70. 63. 30. Massive Attack - Paradise Circus Z listy wypadły: z 65 - We Have Band - Divisive - po 18 tyg. (max: 13) z 66 - Yeasayer - Ambling Alp - po 25 tyg. (max: 1) z 67 - The New Pornographers - Crash Years - po 14 tyg. (max: 3) z 68 - Hole - Samantha - po 14 tyg. (max: 13) z 69 - Junior Boys - Dull To Pause - po 18 tyg. (max: 8) - chris975 - 11.07.2010 06:14 PM Z top 10 znam tylko SS - saferłel - 11.07.2010 06:15 PM Lista płyt: 01 - Röyksopp - Melody A.M. (2001) 02 - Wavves - King of the Beach (2010) 03 - The Offspring - Ixnay on the Hombre (1997) 04 - Stars - The Five Ghosts (2010) 05 - The Offspring - Ignition (1992) 06 - The Vaselines - Sex With An X (2010) 07 - The Beach Boys - Love You (1977) 08 - Kylie Minogue - Aphrodite (2010) 09 - Röyksopp - The Understanding (2010) 10 - Dum Dum Girls - I Will Be (2010) Ostatnio nie miałem czasu za dużo słuchać, więc to notowanie skupia w sobie najlepsze krążki z około 3 ostatnich tygodni (również z czasu, gdy nie postowałem listy). Tak więc poziom jest wysoki. Mógłby być jeszcze wyższy, gdybym zdecydował się wstawić płyty, które już znałem, ale po prostu wróciłem do nich na przestrzeni ostatnich kilkunastu dni. Tutaj macie zestaw absolutnych nowości. - 1981 - 11.07.2010 06:17 PM saferłel napisał(a):37. NE. 01. Archive - Come On Get HighO. Zapomniałem o nich, a właściwie mogliby znaleźć się w moim zestawieniu. saferłel napisał(a):70. 63. 30. Massive Attack - Paradise CircusNo no, 30 tygodni to nie byle co. Piękna kariera na twojej liście. - saferłel - 11.07.2010 06:18 PM Cytat:Z top 10 znam tylko SSZawsze to coś. Chociaż lepiej byłoby, żeby w kolejnych tygodniach, gdy kawałek będzie spadał twój każdy kolejny psot nie zaczynał się od ''z top 20...'', z top 30...'', z top 40...znam jeden kawałek'' A skoro jesteśmy przy temacie, to chomik zaktualizowany, więc można korzystać. Udało mi się też zaopatrzyć w numer Trickyego, który w tamtym tygodniu nie był jeszcze dostępny jako mp3. - emigrant - 11.07.2010 06:19 PM Jestem na etapie wsłuchiwania się w Arcade Fire. Ten kawałek ze szczytu jeszcze mnie nie rusza ale może to wina pogody? Nic mi się nie chce. - kleschko - 11.07.2010 06:20 PM saferłel napisał(a):01 - Röyksopp - Melody A.M. (2001)ta płyta do lata pasuje jak ulał - saferłel - 11.07.2010 06:20 PM 1981 napisał(a):O. Zapomniałem o nich, a właściwie mogliby znaleźć się w moim zestawieniu.Ja też właśnie tak zapominałem cały czas wrócić do krążka, ewentualnie kilku numerów, by wybrać sobie singla. Wyjątkowo pomogła Trójka i inni userzy mycharts.pl, którzy zaczęli pożyczać ''Come On Get High''. 1981 napisał(a):No no, 30 tygodni to nie byle co. Piękna kariera na twojej liście.Kiedy ten utwór był młody, liczyłem na przebój wszech czasów. Niestety nie ma na to żadnych szans. Pod tym względem czuję się nieco zawiedziony. - saferłel - 11.07.2010 06:22 PM Cytat:Jestem na etapie wsłuchiwania się w Arcade Fire. Ten kawałek ze szczytu jeszcze mnie nie rusza ale może to wina pogody? Nic mi się nie chce.Masz jeszcze do wyboru trzy kolejne, aczkolwiek ten chyba najlepiej nastraja na lato....i właśnie na taką upalną pogodę. Pozostałe są bardziej ''MROCZNE''. kleschko napisał(a):ta płyta do lata pasuje jak ulałHmmm, może niekoniecznie jak słońce praży, ale w ciepłe wieczory, tak około 21:00 słucha się świetnie. Jest tam kilka prawdziwych szlagierów nowoczesnej elektroniki. - prz_rulez - 11.07.2010 06:41 PM O.N.E. do góry... no bo przecież nie mogło być u Ciebie niżej niż u mnie (mówiłem, że się czepie Yeasayera... btw. zapomniałeś, że miałeś sobie ode mnie zgrać koncert) - kleschko - 11.07.2010 07:14 PM saferłel napisał(a):tak około 21:00 słucha się świetnie.była kiedyś latem taka audycja Szydłowskiej i Niedźwiedzkiego Chillout Cafe, obok Lamb Royksopp nieodzownie mi się z nią kojarzy Re: DLP - Notowanie 188 (11.07.10) - AKT! - 11.07.2010 07:52 PM O nie, przegapiłem "Tomboya". Tzn. nie przegapiłem, bo on dopiero co się pojawił, ale właśnie kończę nową listę i mam świadomość, że on się tam nie znajdzie. Nie lubię "Person Pitch", a przynajmniej nie lubiłem w zeszłym roku, bo wydało mi się bardzo bezosobowe i kreowane na siłę, ale jako że samo AC w jakimś stopniu mnie pochłonęło podczas ostatnich miesięcy, wyczekiwałem bardzo tego singla. saferłel napisał(a):piękna ballada ''Changes''. Być może najbardziej urocza rzecz jaką słyszałem w tym roku.O, lubię urocze. Pytanie tylko na ile Twoje urocze = moje urocze, no zobaczymy Cytat:[Archive] (...) powrót do dyskografii projektuCzyli to ich Top kręcisz? Cytat:01. 01. 07. Arcade Fire - The SuburbsNadal ładnie, nadal mnie cieszy ich obecność na szczycie. U mnie się regenerują w tym tygodniu też. Cytat:02. 03. 05. Toro Y Moi - Leave EverywhereI Ciebie dosięgnęło w końcu Toro y Moi? Muszę do tego wrócić, chociaż nie jestem fanem takiego grania, ale brzmi przewiewnie, więc akurat na ostatnie upały. Cytat:03. 26. 02. Best Coast - BoyfriendZ tym się nadal osłuchuje. Nie do końca kumam zmasowaną zajawkę na ten projekt, ale singiel jest przyjemny. Cytat:08. 08. 04. Blonde Redhead - Here SometimesZapomniałem, że oni wracają. Muszę czym prędzej nadrobić. Cytat:12. 13. 08. Menomena - Five Little RoomsTen ruch oczywiście też mi się podoba. 14. 12. 04. Wavves - King Of The Beach Cytat:23. 30. 03. Gorillaz - On Melancholy HillU mnie też tak skaczą o ileś w górę, ale z nieco niższego pułapu. Ogłaszałem jakiś czas temu, że Gorillaz z tej płyty nie ma już raczej szans na kolejny numer w moim top 40, ale odszczekuję! Cytat:46. 36. 07. Arcade Fire - Month Of MayUuuu... tu się coś zepsuło. Cytat:50. 44. 05. Devo - FreshTo też mnie trochę zabolało, nie ukrywam. Cytat:60. 58. 43. Grizzly Bear - While You Wait For The OthersJakie są rekordy stażu u Ciebie na liście? - saferłel - 11.07.2010 08:06 PM aaktt napisał(a):O nie, przegapiłem "Tomboya".Dobry jest, dobry. aaktt napisał(a):Nie lubię "Person Pitch"Ja dałem trzy gwiazdki, ale to było w czasach, gdy jeszcze chyba nie byłem mocno zaangażowany w takie granie. Nie przejmuję się tym i na pewno wrócę do albumu niedługo. aaktt napisał(a):Pytanie tylko na ile Twoje urocze = moje urocze, no zobaczymyDla mnie urocze, mimo że na takim klawiszowym, synthpopowym podkładze. Charakter ballady jednak został zachowany. Cytat:Czyli to ich Top kręcisz?Nie. Mój top stanął wskutek pójścia do pracy :/ Po 20 lipca mam nadzieję wszystko wróci do normy i w końcu uwolnię się od tego dziadostwa, a co za tym idzie opublikuję top aaktt napisał(a):I Ciebie dosięgnęło w końcu Toro y Moi?Ja już płytę znam nie od dzisiaj. Po prostu nie miałem odpowiedniego kandydata na DLP - pisałem o tym, gdy utwór pojawił się na liście. aaktt napisał(a):Nie do końca kumam zmasowaną zajawkę na ten projekt, ale singiel jest przyjemny.A ja kumam. Świetne melodie, old-schoolowy klimat. Ich/jej piosenki pozostawiają niesamowite wrażenie, ciężkie do opisania. Wydaje się, że dotykasz przeszłości w najlepszym wydaniu. aaktt napisał(a):14. 12. 04. Wavves - King Of The BeachA tu komentarz zjadło? aaktt napisał(a):Ogłaszałem jakiś czas temu, że Gorillaz z tej płyty nie ma już raczej szans na kolejny numer w moim top 40, ale odszczekuję!U mnie rozkręca się bardzo powoli jak na Gorillaz Cytat:Uuuu... tu się coś zepsuło.Dokładnie. Nie wróżę najlepiej tej kompozycji. Nie wątpię, że na płycie będzie świetnym składnikiem, ale na liście jej nie idzie. aaktt napisał(a):Jakie są rekordy stażu u Ciebie na liście?Grizzly Bear już dawno te rekordy pobiło. Chyba ku3a pytał się swego czasu o podobne statystyki...na pewno gdzieś są na forum Obecnie nie mam dostępu do komputera, gdzie trzymam to wszystko, ale Grizzly Bear wyprzedza drugi utwór o jakieś 10-11 tygodni. Na trzecim miejscu prawdopodobnie obecne miejsce 70, a więc ''Paradise Circus''. - saferłel - 11.07.2010 08:07 PM Cytat:była kiedyś latem taka audycja Szydłowskiej i Niedźwiedzkiego Chillout Cafe, obok Lamb Royksopp nieodzownie mi się z nią kojarzyDobre klimaty Ja właśnie mam teraz ochotę na jak najwięcej takiej muzyki. Tylko ciężko już się wyszukuje tych artystów, kiedy zna się wszystkie czołowe nazwy/nazwiska. Wyszukiwarka RYM ledwo zipie ;P - prz_rulez - 11.07.2010 10:59 PM saferłel napisał(a):A skoro jesteśmy przy temacie, to chomik zaktualizowany, więc można korzystać. Udało mi się też zaopatrzyć w numer Trickyego, który w tamtym tygodniu nie był jeszcze dostępny jako mp3.A raczej ktoś Cię zaopatrzył Swoją drogą, bardzo mi się podoba ta regularność w wylotach. Coś, o czym moja lista za czasów pełnej "autorskości" zawsze mogła pomarzyć. P.S. A jak Ci się podoba "We Used To Wait"? Pytam się, bo... właśnie słucham - saferłel - 11.07.2010 11:09 PM prz_rulez napisał(a):A raczej ktoś Cię zaopatrzyłZawsze musisz o sobie przypomnieć ;P To już nie pierwszy raz! Ale fakt, ty mi podesłałeś mp3. Cytat:Swoją drogą, bardzo mi się podoba ta regularność w wylotach.A co tu jest do podobania? prz_rulez napisał(a):P.S. A jak Ci się podoba "We Used To Wait"? Pytam się, bo... właśnie słuchamBardzo dobra rzecz, ale na razie nie słucham, bo nie ma HQ. - furbul - 12.07.2010 12:22 AM Właśnie właśnie. Jak ktoś będzie w posiadaniu HQ "We Used to Wait", proszę nie zapomnieć o mnie ;P Tricky'ego chętnie sprawdzę. Archive przez kilka tygodni było na odsłuchu u mnie, ale dokoła tyle innych lepszych, bardziej przekonywujących piosenek, że wyrzuciłem niedawno. Niech nową płytę nagrywają ;P Zrobiłem podejście numer dwa do Tired Pony i nadal nie jest dobrze. O mały włos mielibyśmy wspólnego lidera. Rewelacyjnie się trzymają u Ciebie AF ;] W ogóle o całym Top 6 mógłbym się wypowiadać w samych superlatywach. Mocna czołówka! Dobrze, że nowe MA atakuje. U mnie właśnie opuściło dziesiątkę. Goldfrapp wolno się wspina, ale mam nadzieję, że i całkiem skutecznie. "Month of May" strasznie traktujesz! Jeszcze dwa tygodnie i Twój rekord stażu wyprzedzi mój rekord stażu - michal91d - 12.07.2010 10:13 AM saferłel napisał(a):22. NE. 01. Stars - Changesbardzo dobre nowości z nowej płyty Stars powinno się u mnie pojawić jeszcze jedno nagranie a płyty Tired Pony mam już pewniaka bardzo dobry lider ale czekam już na "We Used to Wait" SS już się znudziło? saferłel napisał(a):23. 30. 03. Gorillaz - On Melancholy Hillbardzo ładny awans saferłel napisał(a):44. 38. 13. Doves - Andaluciaposłuchaj nowego singla grupy, która supportowała Doves - Cherry Ghost "Kissing Strangers" - piękny utwór furbul napisał(a):Zrobiłem podejście numer dwa do Tired Pony i nadal nie jest dobrze.no to zrób trzecie - saferłel - 12.07.2010 04:14 PM furbul napisał(a):Niech nową płytę nagrywają ;PNowy utwór ''Into The Darkness'' został udostępniony fanom w mailingu. Niestety jest to typowa fanowska rzecz, jakieś demo, chyba nawet ucięte. Nic wartego uwagi. Na nową płytę pewnie poczekamy. furbul napisał(a):Zrobiłem podejście numer dwa do Tired Pony i nadal nie jest dobrze. michal91d napisał(a):no to zrób trzecieHeh, dokładnie. Dziwne, że nie możesz się przekonać. To łatwo przyswajalna, konkretna muzyka. Żadna ciamciaramcia. furbul napisał(a):"Month of May" strasznie traktujesz!Na pocieszenie dodam, że to na pewno nie ostatni ich numer tutaj michal91d napisał(a):z nowej płyty Stars powinno się u mnie pojawić jeszcze jedno nagranieU mnie również ''Changes'' nie powinno być rodzynkiem. michal91d napisał(a):bardzo dobry lider ale czekam już na "We Used to Wait"A nie na ''Ready To Start''? michal91d napisał(a):Cherry Ghost "Kissing Strangers" - piękny utwórOk. - prz_rulez - 12.07.2010 05:01 PM saferłel napisał(a):To łatwo przyswajalna, konkretna muzyka. Żadna ciamciaramcia. |