Notowanie 54 (15.07.12) - Wersja do druku +- Największe forum list przebojów Mycharts.pl (https://www.mycharts.pl) +-- Dział: Personalne listy przebojów (/forumdisplay.php?fid=3) +--- Dział: Zamrażarka (/forumdisplay.php?fid=13) +---- Dział: Domowa Lista Przebojów (/forumdisplay.php?fid=27) +---- Wątek: Notowanie 54 (15.07.12) (/showthread.php?tid=853) |
Notowanie 54 (15.07.12) - saferłel - 15.12.2007 06:10 PM ak naprawdę o wiele ciekawszym rzeczą w tym tyg. od przesłuchiwania i układania listy było przesłuchiwaniu i układanie listy, ale listy płyt. Na DLP pojawiło się mimo to, aż 6 nowości, bo postanowiłem trochę odświeżyć listę. Chciałem też by piosenki wykonały jakieś konkretne ruchy, by nie było zastoju...Po części zrealizowałem swój plan. Oczywiście nic nie można robić na siłę, wbrew sile muzyki, która sama o sobie decyduje gdzie się znajdzie. Nie mogłem wbrew tej sile usunąć z 1 miejsca Metallici, która wspaniale coveruje Only Happu When It Rains....i cóż dlatego stoi znów na czele. Skoczyło jednak Foo Fighters. Sam nawet nie pomyślałbym kilka dni temu, że ten nieprzyzwoicie wręcz prosty (w dobrym tego słowa znaczeniu) i przebojowy singiel wejdzie na podium. Tylko, że podobno takie idealne piosenki szybko się nudzą... The Wombats za to nie zmienili swojego położenia i nadal przypominają o Joy Division. Interpol, nowość sprzed tyg. wskoczył do 10 i to na 6 miejsce (12 oczek w górę). Pojawia się też R.E.M. Live i drugie Live w wykonaniu Genesis też notuje awans. 3 żywe piosenki w top 10. Niesamowite! Kocham chyba koncerty. Jeśli podałbym listę nowości jakie pojawią się w tym notowaniu w ciemno można by zgadywać, że Radiohead będzie najwyżej. I tak się stało. 14 miejsce dla 1 singla z In Rainbows. Wysoko uplasowały się też Muchy z chyba niesinglowym Terroromansem (a gdzie znaleźć info jakie oni z tej płyty single wydali/wydają?) oraz Grinderman z trochę wiekowym już Honey Bee (Let's Fly To Mars). To mój 4 singiel z płyty nazwanej tak jak grupa. A pojawia się dzięki mojej fascynacji Nickiem Cave'em. Osunął się Teksański, ale to przez te nowości. Proszę więc mnie oszczędzić. Arctic Monkeys debiutują w 30. Przed nimi potuczona mocno Kasia Nosowska (Hey i wszystko co z nim związane widać nie miało dobrego tyg. u mnie) i She Wants Revenge. Nie będe się rozpisywał o nowości z miejsca 33, bo pewnie nikt tego nie zna, a ja napiszę tylko, że to jest fajne i to musi wam dać do myślenia. Końcówka 4 dziesiątki to wiekowe trio: Manicy, TWS i Interpol. Najstarzej jednak prezentuje się ostatnia 10 (jak to zwykle bywa zresztą), gdzie można postkać 2 kawałki z 20 tyg stażem i kilka powyżej 10 tygodni. Babyshambles jest tam noworodkiem. Lista płyt tak jak pisałem była nawet większą przyjemnością do układania niż lista piosenek. Przez zupełny przypadek ściągnąłem sobie Nicka Cave'a. Albo raczej nie przypadek tylko intuicje muzyczną. Poczytałem na wikipedii trochę o jego nowej płycie zapowiadanej na 2008 - Dig, Lazarus, Dig!!! - i poczułem, że to będzie coś świetnego (przy okazji odżyła pamięć o Grindermanie, który będzie wysoko w rocznym podsumowaniu płyt). Ściągnąłem jeden z jego starszych kawałków z internetu i pod jego wrażeniem (a było to Do You Love Me) zgrałem całe Let Love In......potem było kilka przesłuchać.....i wszystko to zaowocowało tym, że poznałem kolejny wybitny album jaki miałem okazję poznać w swoim krótkim życiu. Top 20 wszechczasów stoi dla tej płyty otworem. Kapitalny krążek z takimi klasykami jak wspomniane Do You Love Me, Nobody's Baby Now, Loverman (ależ to ostre i przebojowe) czy Lay Me Low. Nie mogę tam wskazać słabych punktów. Jestem oczarowany i zakochany. I utwierdzam się w opinii, że lata 90-95 były przegenialne. Cave zdominał też dalszą częśc listy. Niewiele gorsze Murder Ballads i Henry's Dream w top 5 w tym tyg. Pisząc te słowa słucham albumu The Good Son, więc nie zabraknie myślę Nicka za tydzień. Sonic Youth miało być w tym tyg. eksploatowane przezemnie maxymalnie, ale Nick i The Bad Seed im na to pozwolili. Mimo to, aż trzy płyty sie załapały. Mamy polski akcent w postaci Much (bardzo fajna płytka z masą potencjalnych hitów) i trochę słabszego Radia Bagdad, które brzmi równo, ale pojedyncze piosenki nie zawojują mojej listy. Na koniec została płyta dość przeciętna, ale nie miałem czasu na inne krążki, więc nowy album Sia (już z 2008) z oceną 2'5/5 załapał się do 10. Lista płyt: 01 - Nick Cave & The Bad Seeds - Let Love In (1994) 02 - Nick Cave & The Bad Seeds - Murder Ballads (1996) 03 - Sonic Youth - Rather Ripped (2006) 04 - Faith No More - The Real Thing (1989) 05 - Nick Cave & The Bad Seeds - Henry's Dream (1992) 06 - Muchy - Terroromans (2007) 07 - Sonic Youth - Sonic Nurse (2004) 08 - Faith No More - King For A Day, Fool For A Lifetime (1995) 09 - Radio Bagdad - Słodkie Koktajle Mołotowa (2007) 10 - Sia - Some People Have A Real Problems (2008) 01. 01. 06. Metallica - Only Happy When It Rains (Live) 02. 07. 04. Foo Fighters - Long Road To Ruin 03. 03. 05. The Wombats - Let's Dance To Joy Division 04. 08. 02. Genesis - No Son Of Mine (Live) 05. 02. 07. Editors - The Racing Rats 06. 18. 02. Interpol - No 1 In Threesome 07. 04. 04. Stereophonics - My Friends 08. 06. 06. Eddie Vedder - Hard Sun 09. 05. 05. Super Furry Animals - Run Away 10. 14. 03. R.E.M. - I Took Your Name (Live) 11. 11. 09. Mark Knopfler - Punish The Monkey 12. 16. 15. The Smashing Pumpkins - That's The Way (My Love Is) 13. 09. 10. Radiohead - 15 Step 14. NE. 01. Radiohead - Jigsaw Falling Into Place 15. 10. 06. Rufus Wainwright - Tiergarten 16. 23. 04. The Enemy - We'll Live And Die In These Towns 17. 12. 07. Garbage - It's All Over But The Crying 18. NE. 01. Muchy - Terroromans 19. NE. 01. Grinderman - Honey Bee (Let's Fly To Mars) 20. 13. 07. Roisin Murphy - Let Me Know 21. 20. 03. Hey - Teksański (Live) 22. 30. 02. David Gahan - Deeper And Deeper 23. 15. 09. She Wants Revenge - True Romance 24. 19. 06. Modest Mouse - We've Got Everything 25. 17. 08. Kasia Nosowska - Karatetyka 26. 45. 02. Ian Brown - Sister Rose 27. 22. 05. Wilki - Zostać Mistrzem 28. 24. 06. Maroon 5 - Won't Go Home Without You 29. 27. 12. The Dresden Dolls - Sex Changes 30. NE. 01. Arctic Monkeys - Teddy Picker 31. 31. 03. Kaiser Chiefs - Love Is Not A Competition (But I'm Winning) 32. 25. 09. Simply Red - The World And You Tonight 33. NE. 01. Say Hi To Your Mom - Northwestern Girls 34. 26. 05. The Killers & Lou Reed - Tranquilize 35. 28. 10. Bloc Party - Flux 36. 29. 10. Kings Of Leon - Charmer 37. 32. 03. The Hoosiers - Goodbye Mr. A 38. 36. 17. Interpol - Mammoth 39. 21. 16. Manic Street Preachers - Indian Summer 40. 34. 14. The White Stripes - You Don't Know What Love Is (You Just Do As You're Told) 41. 33. 15. Stereophonics - It Means Nothing 42. 40. 11. LCD Soundsystem - Someone Great 43. 35. 21. Kings Of Leon - Fans 44. 38. 11. Duran Duran - Falling Down 45. 37. 14. Rush - The Larger Bowl 46. 39. 20. Garbage - Tell Me Where It Hurts 47. 42. 15. Kaiser Chiefs - The Angry Mob 48. 41. 04. Jimmy Eat World - Big Casino 49. NE. 01. Babyshambles - Delivery 50. 44. 08. The Shins - Turn On Me ----------------------------------------------------------------------- 51. 43. 03. Korn - Hold On 52. 46. 05. Animal Collective - Fireworks 53. 48. 12. Mark Knopfler - True Love Will Never Fade 54. 49. 16. David Gahan - Kingdom 55. 50. 07. Oasis - Lord Don't Slow Me Down Z listy wypadły: z 47 - Travis - My Eyes - po 6 tyg. z 51 - Katie Melua - If You Were A Sailboat - po 9 tyg. z 52 - Maps - To The Sky - po 7 tyg. z 53 - Blonde Redhead - SW - po 14 tyg. z 54 - Maximo Park - Karaoke Plays - po 3 tyg. z 55 - Rufus Wainwright - Rules And Regulations - po 13 tyg. - gabram - 16.12.2007 11:48 AM Widzę, że twoja lista o Pet Shop Boys już dawno zapomniała, u mnie ich piosenka ma drugi oddech. Sypneło trochę nowościami, większości nie znam. Tak ogólnie lista OK - Konrad - 16.12.2007 01:46 PM 04. 08. 02. Genesis - No Son Of Mine (Live) - no może będzie to Twój nowy numer 1 - ku3a - 18.12.2007 03:30 PM saferłel napisał(a):Loverman (ależ to ostre i przebojowe)szczegolnie w wykonaniu... Metalliki super, ze inny cover w wykonaniu Metalliki w dalszym ciagu na pierwszym . Genesis juz na czwartym, niezle! ten Interpol tylko jakos mnie nie przekonuje. Ale tak naprawde na razie ich piosenka mnie do siebie nie przekonala... jak juz tu na forum pisalem, Muchy spodobaly mi sie bardzo na koncercie. Naprawde dobrze chlopaki graja, a najbardziej podobal mi sie bardzo ekspresyjnie grajacy perkusista . Zreszta nie od dzis wiadomo, ze dla mnie dobra perkusja to w kawalku utworze sukcesu . - 1981 - 20.12.2007 12:22 PM W końcu Radiohead debiutują! To teraz poproszę na podium, wtedy u mnie będą mogli spaść Arctic Monkeys coś nisko. Ale i tak przebojów natłukli sporo w tym roku. - saferłel - 20.12.2007 03:28 PM Spokojnie, to dopiero debiut małpek. Fluorescent debiutowało jeszcze niżej, a z pewnością będzie w top 15 roku.... - Gary - 20.12.2007 08:14 PM Sporo piosenek (live) na liście. Metallicę znam, za to ciekawi mnie jak brzmi "No son of mine" na żywo. Wszakże o moja ulubiona piosenka Genesis. Z nowości podobają mi się najwyższa i najniższa. - saferłel - 20.12.2007 08:21 PM Po Genesis zapraszam na chomika. - Yacy - 21.12.2007 12:03 AM saferłel napisał(a):14. NE. 01. Radiohead - Jigsaw Falling Into Placeu mnie wyhamowali ale nie zmienia to faktu że mi się bardzo podoba ten kawałek saferłel napisał(a):21. 20. 03. Hey - Teksański (Live)zdecydowanie wrzucam już ten utwór do promocji własnej |