363 MOJA LISTA - Wersja do druku +- Największe forum list przebojów Mycharts.pl (https://www.mycharts.pl) +-- Dział: Personalne listy przebojów (/forumdisplay.php?fid=3) +--- Dział: Listy poszczególnych użytkowników (/forumdisplay.php?fid=4) +---- Dział: Moja Lista (/forumdisplay.php?fid=25) +---- Wątek: 363 MOJA LISTA (/showthread.php?tid=837) |
363 MOJA LISTA - Yacy - 11.12.2007 02:14 AM Notowanie z 2007-12-10 poz ub tyg UTWÓR â Wykonawca 01 . 05 . 05 . WE'LL LIVE AND DIE IN THESE TOWNS - The Enemy 02 . 02 . 19 . WRACAM DO DOMU - Justyna Steczkowska 03 . 01 . 09 . PUNISH THE MONKEY - Mark Knopfler 04 . 04 . 08 . THE DECEPTION - iLiKETRAiNS 05 . 03 . 11 . WIRED - New Model Army 06 . 13 . 04 . DŁUGA DROGA W DÓŁ - Happysad 07 . 06 . 26 . DANCE OF THE MANATEE - Fair To Midland 08 . 09 . 07 . THE RACING RATS - Editors 09 . 07 . 08 . KARATETYKA - Katarzyna Nosowska 10 . 10 . 32 . ICKY THUMP - The White Stripes 11 . 08 . 10 . LONDON BOMBS - Eskimo Joe 12 . 12 . 45 . THE FUNERAL - Band Of Horses 13 . 15 . 03 . LISTOPAD - Coma 14 . 14 . 20 . GOODBYE - Lionel Richie 15 . 11 . 11 . PONIEDZIAŁEK - Katarzyna Groniec 16 . 16 . 09 . TALL TALES TASTE LIKE SOUR GRAPES - Fair To Midland 17 . 26 . 03 . CAŁKIEM SAM - Totentanz 18 . 21 . 04 . ZZYZX RD - Stone Sour 19 . 19 . 04 . ANGER CAGE - Course Of Nature 20 . 17 . 15 . IS THERE A GHOST - Band Of Horses 21 . 23 . 03 . 41 POTENCJOMETRÓW PANA JANA - Czesław Niemen 22 . 22 . 02 . WICKED MAN'S REST - Passenger 23 . 18 . 13 . AN END HAS A START - Editors 24 . 28 . 02 . JIGSAW FALING INTO PLACE - Radiohead 25 . 20 . 07 . KARAOKE PLAYS - Maximo Park 26 . 30 . 02 . ICH WERDE DICH LIEBEN - Nena 27 . 25 . 17 . MACH DIE AUGEN AUF - Nena 28 . 24 . 06 . WINDOWSILL - Arcade Fire 29 . NN . 01 . ORDINARY PEOPLE - Neil Young 30 . NN . 01 . KARP '07 - Przyjaciele Karpia Nowości: 2 Skoki: 9 Spadki: 11 Pozostało: 8 Moje wypadki z TOP30 z 27 po 6 tyg. IN A RED DRESS AND ALONE - Evans Blue z 29 po 4 tyg. LUDLOW STREET - Suzanne Vega MOJA POCZEKALNIA 31 . 34 . I DREAMED THERE WAS NO WAR - Eagles 32 . 32 . MARY PICKFORD - Katie Melua 33 . 37 . ALONE WITH THE SEA - Hurt 34 . 39 . LIVE FAST - Pensive 35 . 35 . TEDDY PICKER - Arctic Monkeys 36 . -- . THE PLACE - Albion 37 . -- . LOST IN INFINITY - Animations 38 . 38 . STOP MAKING SPEECHES - Khoma 39 . 33 . SEA DREAMER - Anoushka Shankar & Karsh Kale 40 . 42 . UNFURL - Katatonia 41 . 36 . ZRÓB, CO MOŻESZ - Anna Maria Jopek 42 . 40 . EMMA KATE'S ACCIDENT - Bloc Party 43 . 45 . BLOOD SWEET TEARS - Eight Legs 44 . 41 . LOVE IS LIFE - Strata 45 . 46 . THE RUNNING FREE - Coheed And Cambria 46 . -- . WHEREVER THE ANGELS FALL - Hipgnosis 47 . 47 . CONQUEST - The White Stripes 48 . 44 . END OF THE WORLD - Blackfield 49 . -- . DON'T GO AWAY IN SILENCE - Satellite 50 . -- . MOJE ZAPOMNIENIE / KINDS OF SOLITUDE AT NIGHT â Quidam - Yacy - 11.12.2007 02:21 AM Zacznę od końca czyli od poczekalni, bo pojawiło sie tam 5 polskich utworów i żaden po polsku⌠Jest co prawda MOJE ZAPOMNIENIE âłamaneâ na angielską wersję tego utworu Quidam, ale to dlatego, że jakoś tak nie mogłem się zdecydować na któryś z języków... Trochę szkoda, że na płycie jest tylko wersja angielska, ale być może Quidam wyda polską wersję płyty, bo tak zrobili ze swoją pierwszą płytą, ale w kierunku odwrotnym... Drugą nowością jest długooczekiwana przeze mnie płyta grupy Satellite. Sam nie wiem co napisać :?: dlatego wstrzymam się z komentarzem do notowania płyt pod koniec grudnia. Następny w kolejce jest Hipgnosis, którzy wydali płytę z koncertowymi utworami z płyty poprzedniej plus ten utwór â jedyny nowy i w wersji studyjnej. No i dalej... Szukając różnych płyt na RockSerwisie trafiłem na promocję płyty grupy Animations. Miałem problem z odtworzeniem fragmentów utworów i zrobiłem zakup prawie w ciemno. Piszę prawie, bo w opisie płyty byli porównani do Dream Theatre i Rush, więc ... wiedziałem co kupuję . I ... absolutnie nie żałuję. Ostatnia nowość to Albion :-> . Tu nie musiałem za długo się zastanawiać bo to jest świetny âtuzinkowyâ utwór, trwający ... 12 minut. I tu już mogę napisać, że płyta jest zapylasta (konkurs bez nagród: jaki film ostatnio oglądałem w kinie?). Nowości są także w top30. Kilkanaście minut świetnego grania w wykonaniu Neila Younga i spółki miało szanse na wyższy debiut, ale w końcówce tygodnia jednak postanowiłem nie robić rewolucji w zestawieniu i tak wyszło... A drugą nowością, była spodziewanka czyli KARP KOLEJNY. Też miał szansę być wyżej, ale co się odwlecze ... Nie będę rozpisywał się na temat Karpia, bo zdaję sobie sprawę że to temat bardzo kontrowersyjny . Ja jednak lubię tradycję i jak nie wyobrażam sobie Wigilijnej Wieczerzy bez karpia na stole, tak nie wyobrażam sobie Mojej Listy bez Karpia i Jego Przyjaciół... Co jeszcze? Lider też raczej nie jest niespodzianką, bo prędzej czy później musieli być na czele, no i są! Jak długo? Zobaczymy. Grupy pościgowej specjalnie nie widać... Może w końcu komuś bardziej się spodobają... Ogólnie zresztą lista bardzo zachowawcza, bo aż 1/4 utworów nie drgnęła ... I to tyle ... Dobranoc. - saferłel - 11.12.2007 10:51 AM Bardzo ładnie Top 3 podoba mi się, mimo obecności Steczkowskiej. Niewielkie zmiany w całej 10 też uznaje za plus. Zgrałem sobie kilka kawałków z twojej listy i mam zamiar posłuchać w najbliższym czasie min. Eskimo Joe, Stone Sour czy nowe Fair To Midland (tu to w ogóle muszę się w płytę zaopatrzyć) Neil Young miał wydac coś nowego podobno, to z tej płyty ta nowość? Karp mnie nie rusza w ogóle. Widziałem klip, słyszałem utwór...nie wiem czy odbieram to bardziej pozytywnie czy jako wygłupy i korzystanie z tego samego nudnego schematu i nijakiego (nie napiszę głupiego) tesktu. Radiohead powoli idzie w górę - 1981 - 11.12.2007 11:13 AM "Icky Thump" to chyba przebój roku, prawda? A nie... jeszcze "Funeral" się wysoko trzyma. Yacy, to są fantastyczne wyniki! - Yacy - 11.12.2007 11:28 AM saferłel napisał(a):Bardzo ładnie Top 3 podoba mi się, mimo obecności Steczkowskiej. saferłel napisał(a):Neil Young miał wydac coś nowego podobno, to z tej płyty ta nowość?tak to z płyty w ydanej w tym roku - polecam całą płytę - świetna!!! - Yacy - 11.12.2007 11:30 AM 1981 napisał(a):"Icky Thump" to chyba przebój roku, prawda? A nie... jeszcze "Funeral" się wysoko trzyma.No zdecydowanie Funeral, chociażby ze względu na liczbę tygodni. Jenyna szansa dla ICKY to jak spadnie Funeral a TWS posiedzą jeszcze kilka tygodni... Ale może być zupełnie odwrotnie - p.u.r.h. - 11.12.2007 06:35 PM Lider znów zaskakujący: chyba trzeba będzie wreszcie sprawdzić co to Tym razem najbardziej cieszą mnie awanse krajowe (tzn. 13 i 17 ). A trochę szkoda że nowy singiel FTM wciąż pozostaje w cieniu starego Za to Hurt już blisko trzydziechy Katatonia też trochę się do niej przybliżyła Nowości w poczekalni jeszcze nie znam, ale właśnie widzę że są jakieś kawałki Animations za darmo na last.fm... (P.S. fajnie grają ) - Paweł - 11.12.2007 07:15 PM Cytat:30 . NN . 01 . KARP '07 - Przyjaciele KarpiaTegoroczny nie taki zły. Po kilku przesłuchaniach podoba mi się. U mnie również wejdzie za parę dni. p.u.r.h. napisał(a):Lider znów zaskakujący: chyba trzeba będzie wreszcie sprawdzić co toWarto? Chociaz skoro nr 1 to pewnie tak. - ku3a - 12.12.2007 10:35 AM zdaje sobie sprawe, ze pierwsze zdanie bedzie malo oryginalne . yeeeeeaaaaaah, "Daleka droga w dol" 2 razy blizej szczytu niz tydzien temu!! Z niecierpliwoscia wypatruje forumowej . Totentanz wreszcie wykonuje jakis sensowny ruch . 9 do gory - pieknie . z pierwszej dziesiatki znam 8 rzeczy i wszystkie mi sie podobaja! "Conquest" slabiutko... "Icky" i "Funeral" - rzeczywiscie niesamowite wyniki! - Yacy - 12.12.2007 11:32 AM ku3a napisał(a):"Icky" i "Funeral" - rzeczywiscie niesamowite wyniki!a pamiętasz taki kawałek MARTYR Oczywiście na Twojej liście ... - ku3a - 12.12.2007 11:53 AM cos mi sie obilo o uszy - Listoholik - 13.12.2007 10:36 PM Yacy napisał(a):01 . 05 . 05 . WE'LL LIVE AND DIE IN THESE TOWNS - The Enemy a tuś mnie zaskoczył bratku u mnie ciągle poza top 100, muszę się zatem bardziej przyjrzeć temu singlowi! - mrsap - 14.12.2007 05:44 PM Happysad wskakuje do pierwszej dziesiątki i dzięki temu są tam teraz prawie wyłącznie utwory, które bardzo lubię. Pierwsze miejsce bardzo mi się podoba, ale jeszcze bardziej podoba mi się czwarte. Do góry powoli wspina się Coma, a trochę gwałtowniej Totentanz. U mnie ten zespół pewnie jeszcze sporo namiesza, bo na płycie jest kilka kapitalnych kawałków. Stone Sour też coraz wyżej, za to z listy spadł Evans Blue Coś nie radzi sobie w poczekalni mój numer jeden... Dziwne. Nowym singlem Evans Blue ma być "Shine Your Cadillac". Lubię ten utwór, ale chyba zdecyduję się na "Kiss The Flag", którego najczęściej słucham. |