Yoda Top 50 Notowanie 30 (02.04.2010) - Wersja do druku +- Największe forum list przebojów Mycharts.pl (https://www.mycharts.pl) +-- Dział: Personalne listy przebojów (/forumdisplay.php?fid=3) +--- Dział: Zamrażarka (/forumdisplay.php?fid=13) +---- Dział: Yoda Top 50 (/forumdisplay.php?fid=125) +---- Wątek: Yoda Top 50 Notowanie 30 (02.04.2010) (/showthread.php?tid=7811) |
Yoda Top 50 Notowanie 30 (02.04.2010) - Yoda - 01.04.2010 06:39 PM Notowanie z 1-dniowym wyprzedzeniem. Obiecałem, że będzie dużo nowości i jest dużo nowości. Może będzie też więcej komentarzy niż ostatnio THE GREEN AND BLACK - Overkill - Przypomniałem sobie ten utwór i to wystarczyło, żeby soatł się na listę. Nie jest może tak genialny jak Ironbound, ale jest drugi w kolejności na 4 najlepszej płycie roku 2010. DEBRIS - In Mourning - Większość z Was zapewne nie zna tej płyty więc zgłoszę ją do Toppowania jako pierwszą z 2010 roku. Choć myślę, że na przykład Aro czy Kajmanowi ta nowość przypadłaby do gustu. Progresywny death metal na najwyższym poziomie. Czysty śpiew przeplatany growlem i wspaniale brzmiące girary. Szwedzkie melodyjne granie, zazwyczaj dość przedwidywalne, tutaj jest naprawdę wyśmienite. Wróże temu utworowi sporą karierę na mojej liscie DYING SEASON - Heathen - A jednak ta płyta nie wyczerpała swojego potencjału. Chociaż jeden utwór nieco osłabł na sile, to pozostałe trzymają wyśmienitą formę, a teraz dochodzi jeszcze ten. Kto jeszcze nie zna tego albumu? BANANA - miRthkon - Dzięki Aro OCHIUL INIMII - Negura Bunget - Kto zna ten utwór ręka w górę. Hmm, nikogo nie widzę, więc tu się bardziej rozpiszę. Płyta poznana (a właściwie nie poznana bo zdążyłem na razie przesłuchać tylko dwie trzecie albumu) dzięki wysokim notom na RYM'ie. Jest to rumuński folk łączący w swojej muzyce elementy black metalu i muzyki progresywnej. Brzmi to wszystko bardzo ładnie i w kategorii black metal zdecydowanie wygrywa z tegorocznym Burzumem, który jest po prostu nudny a w dodatku fatalnie nagrany MOODROOM V.2 - Pinkroom - Nagranie poznane jakiś czas temu, ale debiutuje dopiero teraz. Nasz rodzimy art rock na wysokim poziomie. Już się nie mogę doczekać poznania płyty ELEPHANTS - Them Crooked Vultures - Znakomity, cięzki riff jest w tym utworze i to on buduje cały klimat piosenki. Była dogrywka z Caligulove, ale ostatecznie o włos wygrały Słonie 01. 01. 06. NO STONE UNTURNED - Heathen [4] 02. 02. 07. YOUR WEAK HEART - Cheer Accident 03. 04. 07. THE WEIRDING - Astra [1] 04. 03. 09. IRONBOUND - Overkill 05. 05. 11. TO TAME A LAND - Dream Theater 06. 06. 12. YELLOW RAVEN - Pain Of Salvation [2] 07. 11. 03. SEPIA - Dianoya 08. 10. 04. SAM O'TNOSC - Lao Che 09. 07. 05. PRĄD STAŁY/PRĄD ZMIENNY - Lao Che 10. 14. 05. RED TEARS OF DISGRACE - Heathen 11. 08. 09. SOME MISUNDERSTANDING - Soulsavers 12. 15. 04. SALAMANDER - Sleepytime Gorilla Museum 13. 16. 04. BLUE CHEADLE - Cheer Accident 14. 09. 05. A HERO'S WELCOME - Heathen 15. 12. 08. CZAS ZMARTWYCHWSTANIA - Bez Jacka & Chór Voce Angeli & Krakowska Orkiestra Kameralna 16. 22. 07. LUCIFORMS - The Mars Volta 17. 13. 09. TICK TOCK (PARTS 1-3) - Gazpacho 18. 24. 03. DREAMLACK - Dianoya 19. 27. 07. EASTER - Extra Life 20. 18. 08. BONNIE THE CAT - Porcupine Tree 21. 31. 06. THE SMOKE - In Mourning 22. 36. 02. SUNSHINE OF YOUR LOVE - Jimi Hendrix 23. 17. 22. I DRIVE THE HEARSE - Porcupine Tree 24. 20. 23. VOYAGER - Mangrove [4] 25. 19. 12. SOLDIER OF LOVE - Sade [1] 26. 21. 10. STYLO - Gorillaz feat. Mos Def & Bobby Womack 27. 30. 14. KARINGA - Kult [2] 28. 32. 04. THE NIGHTMARE GOES ON - Piano Magic & Brendan Perry 29. 25. 30. NINTH WAVE - Indukti & Robert Majewski [2] 30. 26. 08. SPINNING IN DAFFODILS - Them Crooked Vultures 31. 33. 04. SHIVA MANTRA - Richard Bona 32. 43. 02. MNIE TU JUŻ NIE MA - Mr Gil 33. 28. 19. KOSMIC BLUES (LIVE AT THE O2 ARENA) - Katie Melua [1] 34. 23. 03. ŻYCIE JEST JAK TRAMWAJ - Lao Che 35. 29. 20. DEPARTER - Katatonia [2] 36. NN. 01. THE GREEN AND BLACK - Overkill 37. 34. 29. THE BEST OF TIMES - Dream Theater [4] 38. NN. 01. DEBRIS - In Mourning 39. NN. 01. DYING SEASON - Heathen 40. 35. 14. IN THE LAND OF AFTERNOON (AMAGAMA) - Armia 41. NN. 01. BANANA - miRthkon 42. 37. 23. THE COUNT OF TUSCANY - Dream Theater 43. 41. 29. TUSAN HOMICHI TUVOTA - Indukti & Nils Fryndhal [2] 44. NN. 01. OCHIUL INIMII - Negura Bunget 45. 45. 17. FORSAKER - Katatonia 46. 40. 10. TEFLON - The Mars Volta 47. NN. 01. MOODROOM V.2 - Pinkroom 48. 39. 06. FREAK - Armia 49. 44. 05. GIRL I LOVE YOU - Massive Attack 50. NN. 01. ELEPHANTS - Them Crooked Vultures Wypadły, z którego, po ilu tygodniach (38) po 11 tyg. CZAS - Lao Che (42) po 5 tyg. MORNING BIRD - Sade (46) po 9 tyg. INDUKTED - Indukti (47) po 18 tyg. ...AND WHO'S THE GOD NOW?! - Indukti & Maciej Taff (48) po 9 tyg. THE WANTING COMES IN WAVES (REPAID) - The Decemberist (49) po 15 tyg. THE BOXER - Editors (50) po 7 tyg. ROCKET - Goldpfrapp 15â 23â 5â 7N Największy awans: z 36 na 22 (+14) SUNSHINE OF YOUR LOVE - Jimi Hendrix Największy spadek: z 23 na 34 (-11) ŻYCIE JEST JAK TRAMWAJ - Lao Che 13 polskich, 38 zagranicznych ***** Moja lista płyt nr 43 01. Pink Floyd - Wish You Were Here 02. Pink Floyd - Dark Side Of The Moon 03. Heathen - The Evolution Of Chaos 04. Slayer - Seasons In The Abyss 05. Joe Bonnamasa - The Ballads Of John Henry 06. Gazpacho - Tick Tock 07. Triptykon - Eparistea Daimones 08. Grizzly Bear - Veckatimest 09. Jonsi - Go 10. Norah Jones - The Fall 11. Burzum - Belus 99. Muniek - Muniek |