Yoda Top 50 Notowanie 25 (26.02.2010) - Wersja do druku +- Największe forum list przebojów Mycharts.pl (https://www.mycharts.pl) +-- Dział: Personalne listy przebojów (/forumdisplay.php?fid=3) +--- Dział: Zamrażarka (/forumdisplay.php?fid=13) +---- Dział: Yoda Top 50 (/forumdisplay.php?fid=125) +---- Wątek: Yoda Top 50 Notowanie 25 (26.02.2010) (/showthread.php?tid=7534) |
Yoda Top 50 Notowanie 25 (26.02.2010) - Yoda - 26.02.2010 02:36 PM Yellow Raven obronił swoją pozycję sprzed tygodnia, choć z pewnością czuje na plecach oddech Soulsavers i Dream Theater. W tym tygodniu doszedł kolejny mocny konkurent do 1 miejsca, ale o tym za chwilę w nowościach. Teraz nieco mniej przyjemna sprawa. Po 24 tygodniach obecności na liście wypada numer 1 pierwszej mojej listy. No, ale już chyba zawsze będę miał do Left Out sentyment i kojarzył ten utwór z początkami mojej listy. Teraz 1 notowanie pamięta już tylko Ninth Wave. A teraz czas na nowości: NO STONE UNTURNED - Heathen - Płyta do kótrej z początku odnosiłem się z pewną niechęcią, nieoczekiwanie została (jak na razie) albumem roku 2010. Mamy tutaj typowy heavy metal z elementami thrash metalu. No Stone Unturned zaczyna się dosyć mocno, wyrażnym riffem. Utwór ma jednak wiele faz, znajdziemy tu gitarę akustyczną, momenty wyciszenia i nieco solidnego łojenia, (jednak na przystępnym dla przeciętnego słuchacza poziomie9, a nawet elementy progresywne. Często w tym utworze mam skojarzenia z Metallicą, zwłaszcza z płyty Ride the Lightning. A czy może być lepsza rekomendacja niż moja płyta wszechczasów? Jak to za tydzień nie wyląduje na 1... MORNING BIRD - Sade - Druga piosenka Sade na mojej liście. W tym utworze bardzo dużą rolę odgrywa wokal, głosowo jest to moim zdaniem numer 1 z płyty, muzycznie na razie gorszy od Soldier of Love, ale kto wie co będzie za czas jakiś THE SMOKE - In Mourning - Płyta poznana przypadkiem, dzięki wysokim notom na RYM'ie i ciekawej okładce i nieoczekiwanie stała się moim numerem 2 w 2010 roku. Myślę, że może się spodobać tym, którzy lubią Opeth. Gitary grają tu ciekawie, czyste wokale i łagodne partie przeplatają się z growlem i ostrymi riffami i to wszystko podane na progresywnej tacy. FREAK - Armia - Tak sobie pomyślałem, ze wypadałoby umieścić 3 singiel Armii na mojej liście, i po krótkim namyśle zdecydowałem, że będzie nim Freak. W tej chwili to chyba mój numer 2 z płyty, minimalnie wyprzedzając Home. [center]Notowanie 25 mojej listy przebojów z dnia 26 lutego 2010 roku[/center] 01. 01. 07. YELLOW RAVEN - Pain Of Salvation [2] 02. 05. 04. SOME MISUNDERSTANDING - Soulsavers 03. 04. 06. TO TAME A LAND - Dream Theater 04. 03. 03. BONNIE THE CAT - Porcupine Tree 05. 02. 07. SOLDIER OF LOVE - Sade [1] 06. NN. 01. NO STONE UNTURNED - Heathen 07. 07. 09. IN THE LAND OF AFTERNOON (AMAGAMA) - Armia 08. 09. 04. IRONBOUND - Overkill 09. 06. 15. DEPARTER - Katatonia [2] 10. 11. 02. LUCIFORMS - The Mars Volta 11. 08. 09. KARINGA - Kult [2] 12. 14. 04. TICK TOCK (PARTS 1-3) - Gazpacho 13. 10. 17. I DRIVE THE HEARSE - Porcupine Tree 14. 13. 05. THE WANTING COMES IN WAVES (REPAID) - The Decemberist 15. 15. 24. THE BEST OF TIMES - Dream Theater [4] 16. 18. 05. STYLO - Gorillaz feat. Mos Def & Bobby Womack 17. 12. 08. FIRE ON THE MOON - Steve Hackett 18. 17. 07. CZAS - Lao Che 19. 16. 25. NINTH WAVE - Indukti & Robert Majewski [2] 20. 30. 02. YOUR WEAK HEART - Cheer Accident 21. 23. 14. KOSMIC BLUES (LIVE AT THE O2 ARENA) - Katie Melua [1] 22. 43. 02. THE WEIRDING - Astra 23. 22. 04. TEFLON - The Mars Volta 24. 21. 18. VOYAGER - Mangrove [4] 25. 19. 10. BAJKA O ŚMIERCI - Spięty 26. 20. 07. TRAFIONY - ZATOPIONY - Spięty 27. 32. 18. THE COUNT OF TUSCANY - Dream Theater 28. 36. 03. CZAS ZMARTWYCHWSTANIA - Bez Jacka & Chór Voce Angeli & Krakowska Orkiestra Kameralna 29. 33. 02. EASTER - Extra Life 30. 27. 11. THE BOXER - Editors 31. 24. 12. FORSAKER - Katatonia 32. 31. 03. SPINNING IN DAFFODILS - Them Crooked Vultures 33. 29. 05. INDUKTED - Indukti 34. 38. 07. NA PROGU ŻYCIA - Turbo 35. 35. 11. HOME - Armia 36. 25. 11. MOSES - Elizabeth Fraser 37. 26. 06. NOMADS - Steve Hackett 38. 34. 06. PARADISE CIRCUS - Massive Attack 39. NN. 01. MORNING BIRD - Sade 40. 37. 24. TUSAN HOMICHI TUVOTA - Indukti & Nils Fryndhal [2] 41. 44. 21. PICTURES OF A CITY - Crimson Jazz Trio 42. 46. 03. ROCKET - Goldpfrapp 43. 28. 09. A SONG FOR A SON - The Smashing Pumpkins 44. 41. 09. ISLANDS SUITE - Crimson Jazz Trio 45. 39. 13. REMEMBERANCE DAY - Mark Knopfler 46. NN. 01. THE SMOKE - In Mourning 47. 42. 14. ...AND WHO'S THE GOD NOW?! - Indukti & Maciej Taff 48. 40. 08. FEAR AND LOATHING IN VETLINAS - Dr Zoydbergh 49. NN. 01. FREAK - Armia 50. 48. 17. GHOST - Depeche Mode [1] Wypadły, z którego, po ilu tygodniach (45) po 12 tyg. HYPERACTIVE - Riverside (47) po 9 tyg. MARIA MA SYNA - Kult (49) po 7 tyg. WHITE SKY - Vampire Weekend (50) po 24 tyg. LEFT OUT - Riverside [1] 15â 27â 4â 4N Największy awans: z 43 na 22 (+21) THE WEIRDING - Astra Najwiekszy spadek: z 28 na 43 (-15) A SONG FOR A SON - The Smashing Pumpkins 14 polskich, 36 zagranicznych *********************************************************************** Moja lista płyt nr 39 01. 20. 02. THE EVOLUTION OF CHAOS (2010) - Heathen [1] 02. 03. 02. FEAR DRAWDS MISFORTUNE (2009) - Cheer Accident 03. 10. 03. HELIGOLAND (2010) - Massive Attack 04. 02. 05. THE HAZARDS OF LOVE (2009) - The Decemberist 05. 01. 04. IRONBOUND (2010) - Overkill [2] 06. NN. 01. MONOLITH (2010) - In Mourning 07. 06. 11. FREAK (2009) - Armia [1] 08. 05. 08. OCTAHEDRON (2009) - The Mars Volta 09. NN. 01. THE NEVER ENDING WAY OF ORWARRIOR (2010) - Orphaned Land 10. 11. 02. THE TEN SHADES OF BLUES (2009) - Richard Bona 11. 07. 02. HEARTLAND (2010) - Owen Pallett 12. 04. 06. THEM CROOKED VOLTURES (2009) - Them Crooked Voltures 13. NN. 01. AFTER (2010) - Ihsahn 14. 09. 08. OUT OF THE TUNNEL'S MOUTH (2009) - Steve Hackett [2] 15. 13. 29. IDMEN (2009) - Indukti [10] 16. 08. 08. IN GLORIOUS TIMES (2007) - Sleepytime Gorilla Museum 17. 15. 04. TICK TOCK (2009) - Gazpacho 18. 12. 05. BROKEN (2009) - Soulsavers 19. 17. 17. NIGHT IS THE NEW DAY (2009) - Katatonia [4] 20. 16. 11. HURRA! (2009) - Kult Wypadły: (14) po 2 tyg. CLIVAGES (2010) - Univers Zero (18) po 14 tyg. ANTYSZANTY (2009) - Spięty [1] (19) po 8 tyg. BEYOND REALITY (2009) - Mangrove - ku3a - 26.02.2010 03:49 PM Yoda napisał(a):NO STONE UNTURNED - Heathen - Płyta do kótrej z początku odnosiłem się z pewną niechęcią, nieoczekiwanie została (jak na razie) albumem roku 2010."Płyta do kótrej z początku odnosiłem się z pewną niechęcią" . ja dałem zespołowi kolejną szansę i szansa została wykorzystana . prawdopodobnie oznacza to, że zapoznam się z całym albumem. przy okazji - bardzo podoba mi się jego okładka. ciekawe jakie sukcesy na Twojej liście zwiastuje debiut aż na szóstym! szkoda, że Spięty 2 razy w dół. nie spodziewam się dziś nie usłyszeć któregokolwiek z tych kawałków . tylko ciekaw jestem czy zagra coś spoza płyty . - emigrant - 26.02.2010 06:16 PM Wciąż nie wiem co sobie jeszcze dobrać do mojej Listy z nowej płyty Sade. - Yoda - 26.02.2010 08:56 PM ku3a napisał(a):"Płyta do kótrej z początku odnosiłem się z pewną niechęcią" .Co, jakiś błąd gramatyczny w tym zdaniu jest? ku3a napisał(a):ja dałem zespołowi kolejną szansę i szansa została wykorzystanaCzekam na debiut ku3a napisał(a):bardzo podoba mi się jego okładka.No, mi też Dlatego jak najszybciej chcę kupić ten album ku3a napisał(a):ciekawe jakie sukcesy na Twojej liście zwiastuje debiut aż na szóstym!Sam chciałbym wiedzieć ku3a napisał(a):szkoda, że Spięty 2 razy w dół. nie spodziewam się dziś nie usłyszeć któregokolwiek z tych kawałków . tylko ciekaw jestem czy zagra coś spoza płyty .Miłych wrażeń na koncercie emigrant napisał(a):Wciąż nie wiem co sobie jeszcze dobrać do mojej Listy z nowej płyty Sade.Dobierz Morning Bird lub ewentualnie In Another Time - AKT! - 26.02.2010 09:51 PM Tak się zastanawiam czy przesłuchiwać to Heathen. Chyba się skuszę ostatecznie Z nowości lubię Sade i Armię, a do In Mourning będę jeszcze wracał, ale nie są to chyba moi faworyci Sam coś z "Freak" pewnie w tym tygodniu umieszczę u siebie. Cieszy mnie wysoka pozycja "Stylo" - ku3a - 27.02.2010 11:23 AM Yoda napisał(a):Co, jakiś błąd gramatyczny w tym zdaniu jest?nie, tylko jeszcze tydzień temu pisałem u Ciebie, że mi się średnio Heathen podoba, a teraz kolejną szansę dostali i wykorzystali . więc chodziło mi o to, że u mnie było w pewnym sensie podobnie niż u Ciebie (mimo że w innym sensie zupełnie inaczej ). - Yoda - 27.02.2010 11:41 AM aaktt napisał(a):Tak się zastanawiam czy przesłuchiwać to Heathen. Chyba się skuszę ostatecznieSłusznie aaktt napisał(a):do In Mourning będę jeszcze wracał, ale nie są to chyba moi faworyciJuż sam fakt, że po pierwszym przesłuchaniu ich nie wyrzuciłeś, jest sukcesem aaktt napisał(a):Sam coś z "Freak" pewnie w tym tygodniu umieszczę u siebie.Pewnie nic z tego co ja mam aaktt napisał(a):Cieszy mnie wysoka pozycja "Stylo"No widzisz, a byli nawet na 5 ku3a napisał(a):nie, tylko jeszcze tydzień temu pisałem u Ciebie, że mi się średnio Heathen podoba, a teraz kolejną szansę dostali i wykorzystali . więc chodziło mi o to, że u mnie było w pewnym sensie podobnie niż u Ciebie (mimo że w innym sensie zupełnie inaczej ).Aha, teraz rozumiem - mike - 28.02.2010 01:27 PM Za chwile przeslucham 1 miejsca z twojej listy - Ramzes - 28.02.2010 02:25 PM Yoda napisał(a):01. 01. 07. YELLOW RAVEN - Pain Of Salvation Co prawda to nie moje klimaty, ale doceniam, naprawdę świetne nagranie! - Yoda - 01.03.2010 04:20 PM mike napisał(a):Za chwile przeslucham 1 miejsca z twojej listyMam nadzieję, ze się spodobało Ramzes napisał(a):Cieszę się, że się spodobałoYoda napisał(a):01. 01. 07. YELLOW RAVEN - Pain Of SalvationCo prawda to nie moje klimaty, ale doceniam, naprawdę świetne nagranie! |