Yoda Top 50 Notowanie 10 (13.11.2009) - Wersja do druku +- Największe forum list przebojów Mycharts.pl (https://www.mycharts.pl) +-- Dział: Personalne listy przebojów (/forumdisplay.php?fid=3) +--- Dział: Zamrażarka (/forumdisplay.php?fid=13) +---- Dział: Yoda Top 50 (/forumdisplay.php?fid=125) +---- Wątek: Yoda Top 50 Notowanie 10 (13.11.2009) (/showthread.php?tid=6627) |
Yoda Top 50 Notowanie 10 (13.11.2009) - Yoda - 13.11.2009 12:33 PM Archive nie ma łatwego zycia na mojej liście. Wprawdzie tytuł lidera został obroniony, ale Depeche Mode, Rodrigo Y Gabriela oraz The Human Experimente tylko czekają na potknięcie pustej butelki. Renesans formy przeżywa Indukti, które nie tylko zdobyło po raz siódmy tytuł lidera mojej listy płyt, ale też niespodziewanie wprowadziło do 10 Ninth Wave, które tydzień temu z hukiem z niej spadło. O dwa oczka awansowało też Tusan Homichi Tuvota. Blisko wprowadzenia na listę było Indukted, ale w tym tygodniu jeszcze sie to nie udało. Nowości były 4, ale chciałbym się o każdej osobno wypowiedzieć. O nowościach: PUSSY - Rammstein - Już kilka tygodni jest blisko listy, ale dopiero w ubiegłym tygodniu bardzo mi się spodobał. Dość kontrowersyjny teledysk z pewnością nie przeszkodzi w karierze na mojej liście. Z całą płytą jeszcze się nie zapoznawałem, ale jeśli jest przynajmniej tak dobra jak singiel, to może zajść wysoko. Rammstein trzyma klimat do którego nas przez parę lat przywyczaił. I chwała im za to TWO HEARTED - Sinus - Na tą nowość chciałbym zwrócić najwiekszą uwagę ponieważ myślę, że niewiele osób na mycharts ich zna. Jest to młody zespół z trójmiasta, który wydaje właśnie debiutancką płytę. Płyta jeszcze nie jest dostępna w sieci, (a przynajmniej ja nie zauważyłem) ale z tego co usłyszałem w singlu myślę, że może być to najlepszy polski debiut tego roku. Na artrock.pl piszą o tym zespole tak: "Formacja Sinus gra melodyjny prog-metal i z całą pewnością spodoba się fanom Dream Theater." Nie do końca się z tym zgodzę ponieważ moim zdaniem Sinus troszkę więcej ma wspólnego z prog-rockiem. Singla można posłuchać tu i naprawdę polecam!! Jak już będę miał płytę na dysku, zgłoszę ją do topłyty, żeby ich troche wypromować BEAUTY THROUGH ORDER - Slayer - Panowie ze Slayera odwalili kawał dobrej roboty nagrywając album, który jeszcze bardziej wzmacnia ich pozycję na rynku thrash-metalowym. Po dłuższym czasie przesłuchiwania zdecydowałem, że własnie to będzie moim drugim singlem z tej płyty. Jeszcze nie wiem, jak się rozwinie sytuacja, ale jak porządnie mnie weźmie ta piosenka, to z rywalami może być krucho. MA CZAR KARMA - Spięty - Sporo osób narzeka na nowego Spietego a mi tam się on podoba. Ciekawy przebojowy utwór. Opuszczone porty tez słyszałem i zecydowanie mniej sie mi podoba od karmy. Dlatego przed premierą płyty jestem pełen oczekiwań, ale i obaw. Obym się nie zawiódł [center]Notowanie 10 mojej listy przebojów z dnia 13 listopada 2009[/center] 01. 01. 09. THE EMPTY BOTTLE - Archive [2] 02. 04. 02. GHOST - Depeche Mode 03. 06. 05. ONE - Rodrigo Y Gabriela 04. 10. 04. 21ST CENTURY SCHIZOID MAN - The Human Experimente 05. 03. 09. THE BEST OF TIMES - Dream Theater [4] 06. 08. 09. TUSAN HOMICHI TUVOTA - Indukti & Nils Fryndhal [2] 07. 16. 10. NINTH WAVE - Indukti [1] 08. 02. 04. LAST OF MY KIND - Alice In Chains 09. 12. 06. PICTURES OF A CITY - Crimson Jazz Trio 10. 09. 07. SO FAR FROM THE CLYDE - Mark Knopfler 11. 05. 09. YOUR PROTECTOR - Fleet Foxes 12. 14. 03. THE COUNT OF TUSCANY - Dream Theater 13. 13. 04. CHASING PIRATES - Norah Jones 14. 18. 09. THE LAST AMAZING GRAYS - Sonata Arctica 15. 22. 03. COME ON GET HIGH - Archive 16. 11. 08. HOPE - The Black Noodle Project 17. 24. 03. VOYAGER - Mangrove 18. 19. 10. BORDER REIVER - Mark Knopfler 19. NN. 01. PUSSY - Rammstein 20. 21. 04. I LOST MY STAR IN KRASNODAR - Lacrimosa 21. 39. 02. I DRIVE THE HEARSE - Porcupine Tree 22. 15. 10. LEFT OUT - Riverside [1] 23. 20. 05. EMILY - Clan Of Xymox 24. 17. 07. BLACK AND WHITE WORLD - Redemption 25. NN. 01. TWO HEARTED - Sinus 26. 41. 02. LATE BLOOMER - High Places 27. 27. 09. PAPILLON - Editors 28. 37. 09. THIS I LOVE - Guns N'Roses 29. 30. 10. MARYSIA - Kult 30. 26. 09. BOAT BEHIND - Kings Of Convienience 31. 36. 02. SOUL CAKE - Sting 32. 50. 02. ACID BUBBLE - Alice In Chains 33. 25. 09. VODKA - Korpiklaani 34. 31. 05. NIESTETY TRZEBA MIEĆ AMBICJĘ - Piotr Bukartyk 35. 28. 09. HATE WORLDWIDE - Slayer 36. 29. 08. HARD TO SEE - Five Finger Death Punch 37. 33. 04. WALKING IN THE DARK - Hatifnats 38. NN. 01. BEAUTY THROUGH ORDER - Slayer 39. 34. 09. TWO BIRDS - Regina Spektor 40. 35. 09. TIME FLIES (ALBUM VERSION) - Porcupine Tree 41. 07. 09. CERNE SLZY - XIII Stoleti 42. 38. 10. FIGHT FIRE WITH FIRE - Vader 43. 40. 05. FERAJNA - Farben Lehre 44. 42. 09. URWIS - Farben Lehre 45. 44. 03. UMIERAJ STĄD - Hey 46. NN. 01. MA CZAR KARMA - Spięty 47. 23. 09. WE WEREN'T BORN TO FOLLOW - Bon Jovi 48. 47. 07. UPRISING - Muse 49. 32. 10. STILL UNBROKEN - Lynyrd Skynyrd 50. 45. 10. LUCIFER - Behemoth & Maciej Maleńczuk Wypadły, z którego, po ilu tygodniach (43) po 8 tyg. A LOOKING IN A WIEV - Alice In Chains (46) po 8 tyg. THE COURT OF CRIMSON KING - Crimson Jazz Trio (48) po 7 tyg. DOMINOS - The Big Pink (49) po 9 tyg. BURN IT TO THE GROUND - Nickelback 18â 25â 3â 4N Największy awans: z 39 na 21 (+18) I DRIVE THE HEARSE - Porcupine Tree z 50 na 32 (+18) ACID BUBBLE - Alice In Chains Największy sapdek: z 7 na 41 (-34) CERNE SLZY - XIII Stoleti 12 polskich, 39 zagranicznych Moja lista płyta 24 01. 01. 14. Indukti - Idmen [2009] 02. 09. 05. Archive - Controlling Crowds Part IV [2009] 03. 02. 06. Alice In Chains - Black Gives Way To Blue [2009] 04. 07. 02. Slayer - World Painted Blood [2009] 05. 06. 02. Sonata Arctica - The Days Of Grays [2009] 06. 18. 02. Editors - In This Light And On This Evening [2009] 07. 19. 05. Closterkeller - Aurum [2009] 08. 14. 02. Pink Floyd - Wish You Were Here [1975] 09. 08. 10. Mark Knopfler - Get Lucky [2009] 10. 12. 02. Katatonia - Night Is The New Day [2009] 11. 13. 12. Metallica - Ride The Lightning [1983] 12. 16. 11. Lacrimosa - Elodia [1999] 13. 05. 03. Genesis - Selling England By The Pound [1973] 14. 03. 04. Lao Che - Powstanie Warszawskie [2005] 15. RE. 05. Crimson Jazz Trio - King Crimson Songbook Vol. 2 [2009] 16. 10. 03. Yes - Drama [1980] 17. 11. 22. Riverside - Anno Domini High Definition [2009] 18. 04. 02. XIII Stoleti - Nosferatu [1995] 19. 15. 12. Depeche mode - Music For The Masses [1987] 20. 18. 02. Lost Soul - Immerse In Infinity [2009] Wypadły: (20) po 8 tyg. Porcupine Tree - The Incident [2009] - ku3a - 13.11.2009 01:02 PM super, że i u Ciebie pojawia się Spięty . Yoda napisał(a):przed premierą płyty jestem pełen oczekiwań, ale i obawja się nie mogę doczekać . ale Bon Jovi poleciało... myślałem, że "Umieraj stąd" bardziej pójdzie do góry. - PaTToN - 13.11.2009 08:12 PM Yoda napisał(a):MA CZAR KARMA - SpiętyMam zupełnie takie same odczucia w stosunku do tego utworu Yoda napisał(a):PUSSY - RammsteinFajnie że i u ciebie się pojawiło - emigrant - 15.11.2009 02:50 PM Spięty chyba za tydzień i u mnie się pojawi. - tadzio3 - 17.11.2009 01:07 PM Yoda napisał(a):19. NN. 01. PUSSY - RammsteinJakże wysoka nowość. Po za tym musze poznać Twój numer 1 Mimo że ostatnio Archive mnie zawodził, wciąż mam nadzieję na wielki przebój. - Aro - 17.11.2009 08:03 PM tadzio3 napisał(a):Po za tym musze poznać Twój numer 1też muszę a zbieram się jakiś miesiąc za część 4. W TOP 10 bardzo ucieszył mnie awans Schizofrenika . No to trzymam kciuki za ten tydzień... Indukti też nieźle. Zaszalało Ninth wave i Chomiki coraz wyzej. Super. hehe w sumie czemu się dziwię skoro to nr 1 w płytach Z nowości wybieram Slayera, no i liczę po cichu na Departera . Kto wiem moze on tuz tuż.... - Yoda - 19.11.2009 11:03 PM ku3a napisał(a):super, że i u Ciebie pojawia się Spięty .Płytę słuchałem z pięć czy sześć razy i jest coraz lepiej. Jutro można się spodziewac wysokiego debiutu na liście płyt Chyba jeszcze wyżej niż u Ciebie Aro napisał(a):A ja polecam, bo świetna płyta, nie wiem czy nie lepsza od part 1-3tadzio3 napisał(a):Po za tym musze poznać Twój numer 1też muszę a zbieram się jakiś miesiąc za część 4. Aro napisał(a):W TOP 10 bardzo ucieszył mnie awans Schizofrenika . No to trzymam kciuki za ten tydzień...Nowe notowanie już jest i coś mi się wydaje, że będziesz zadowolony Aro napisał(a):Indukti też nieźle. Zaszalało Ninth wave i Chomiki coraz wyzej. Super.Chyba płyta roku jak dla mnie. Na pewno Polska, ale czy ogólna to jeszcze wymaga zastanowienia Aro napisał(a):Z nowości wybieram SlayeraPrzynajmniej Tobie się nowy Slayer spodobał Aro napisał(a):no i liczę po cichu na Departera . Kto wiem moze on tuz tuż....Patrz jutro na moją listę |