Yoda Top 50 Notowanie 8 (30.10.2009) - Wersja do druku +- Największe forum list przebojów Mycharts.pl (https://www.mycharts.pl) +-- Dział: Personalne listy przebojów (/forumdisplay.php?fid=3) +--- Dział: Zamrażarka (/forumdisplay.php?fid=13) +---- Dział: Yoda Top 50 (/forumdisplay.php?fid=125) +---- Wątek: Yoda Top 50 Notowanie 8 (30.10.2009) (/showthread.php?tid=6489) |
Yoda Top 50 Notowanie 8 (30.10.2009) - Yoda - 30.10.2009 01:11 PM Indukti w tym tygodniu nie odpuszcza i nadal trzyma się 1 miejsca, ale mało brakowało, aby został z z niego zrzucony przez Alice In Chains. Spory skok z 17 na 2 i po raz kolejny 1 miejsce na liście płyt tylko potwierdza, że dla mnie jest to jeden z najlepszych tegorocznych albumów. Najwyższa notowana nowośc to Dream Theater. Jest to jednocześnie najdłuższy jak dotychczas utór na mojej liście ponieważ trwa aż 19:16. Rekord ten będzie napewno bardzo cięzko komukolwiek pobić. Voyager od razu mi się spodobał, gdy tylko usłyszałem go na NL. Myślałem jednak, że jest to utwór z lat 80, najpóźniej 90, a okazało się, że jest to piosenka z 2009 roku. 01. 01. 07. TUSAN HOMICHI TUVOTA - Indukti & Nils Fryndhal [2] 02. 17. 02. LAST OF MY KIND - Alice In Chains 03. 02. 07. THE BEST OF TIMES - Dream Theater [4] 04. 04. 06. HOPE - The Black Noodle Project 05. 03. 07. YOUR PROTECTOR - Fleet Foxes 06. 13. 07. EMPTY BOTTLE - Archive 07. 05. 05. SO FAR FROM THE CLYDE - Mark Knopfler 08. 09. 05. BLACK AND WHITE WORLD - Redemption 09. 07. 08. NINTH WAVE - Indukti [1] 10. 06. 07. CERNE SLZY - XIII Stoleti 11. 11. 03. ONE - Rodrigo Y Gabriela 12. 27. 02. 21ST CENTURY SCHIZOID MAN - The Human Experimente 13. 12. 08. BORDER REIVER - Mark Knopfler 14. 16. 04. PICTURES OF A CITY - Crimson Jazz Trio 15. 10. 05. UPRISING - Muse 16. 30. 02. CHASING PIRATES - Norah Jones 17. 14. 07. VODKA - Korpiklaani 18. 21. 08. LEFT OUT - Riverside [1] 19. 15. 06. HARD TO SEE - Five Finger Death Punch 20. 23. 07. BOAT BEHIND - Kings Of Convienience 21. 32. 03. EMILY - Clan Of Xymox 22. 39. 02. I LOST MY STAR IN KRASNODAR - Lacrimosa 23. 24. 07. WE WEREN'T BORN TO FOLLOW - Bon Jovi 24. NN. 01. THE COUNT OF TUSCANY - Dream Theater 25. 08. 07. HATE WORLDWIDE - Slayer 26. 18. 08. MARYSIA - Kult 27. 19. 07. TIME FLIES (ALBUM VERSION) - Porcupine Tree 28. NN. 01. VOYAGER - Mangrove 29. 28. 03. FERAJNA - Farben Lehre 30. 26. 08. STILL UNBROKEN - Lynyrd Skynyrd 31. 34. 02. WALKING IN THE DARK - Hatifnats 32. 22. 08. FIGHT FIRE WITH FIRE - Vader 33. 25. 07. PAPILLON - Editors 34. 40. 07. A LOOKING IN A WIEV - Alice In Chains 35. 31. 07. THE LAST AMAZING GRAYS - Sonata Arctica 36. 33. 07. TWO BIRDS - Regina Spektor 37. 46. 07. THIS I LOVE - Guns N'Roses 38. 20. 04. DIALECTIC CHAOS - Megadeth 39. 41. 03. NIESTETY TRZEBA MIEĆ AMBICJĘ - Piotr Bukartyk 40. NN. 01. COME ON GET HIGH - Archive 41. 37. 07. URWIS - Farben Lehre 42. 36. 08. LUCIFER - Behemoth & Maciej Maleńczuk 43. NN. 01. SOUL CAKE - Sting 44. 38. 08. BURN IT TO THE GROUND - Nickelback 45. 35. 05. BLOOD OATH - Suffocation 46. NN. 01. UMIERAJ STĄD - Hey 47. 42. 07. THE COURT OF CRIMSON KING - Crimson Jazz Trio 48. 43. 08. THIS JOKE SPORT SEVERED - Manic Street Preachers 49. 29. 08. SANSARA - Indukti 50. 47. 06. DOMINOS - The Big Pink Wypadły, z którego, po ilu tygodniach (44) po 5 tyg. - GIRL WITH ONE EYE - Florence + The Machine (45) po 7 tyg. - BABY I'M A FOOL - Melody Gardot (48) po 7 tyg. - OV FIRE AND THE VOID - Behemoth (49) po 7 tyg. - DOORS CLOSING SLOWLY - Manic Street Preachers (50) po 7 tyg. - THAT WAS JUST YOUR LIFE - Metallica 15â 27â 3â 5N Największy awans: z 39 na 22 (+17) I LOST MY STAR IN KRASNODAR - Lacrimosa Największy spadek: z 29 na 49 (-20) SANSARA - Indukti 11 polskich, 39 zagranicznych Moja lista płyt nr 22 01. 01. 04. Alice In Chains - Black Gives Way To Blue [2009] 02. NN. 01. Genesis - Selling England By The Pond [1973] 03. NN. 01. Yes - Drama [1980] 04. NN. 01. Yes - Close To The Edge [1973] 05. 03. 12. Indukti - Idmen [2009] 06. 04. 02. Lao Che - Powstanie Warszawskie [2005] 07. 08. 03. Archive - Controlling Crowds Part IV [2009] 08. 15. 10. Metallica - Ride The Lightning [1983] 09. 06. 10. Depeche mode - Music For The Masses [1987] 10. 20. 17. King Crimson - In The Court Of Crimson King [1969] 11. 05. 03. Closterkeller - Aurum [2009] 12. 02. 03. Hatifnats - Before It Is Too Late [2009] 13. 07. 02. Depeche Mode - Black Celebration [1986] 14. 19. 20. Riverside - Anno Domini High Definition [2009] 15. 10. 05. XIII Stoleti - Ztraceni V Karpatech [1998] 16. 18. 09. Lacrimosa - Elodia [1999] 17. 09. 08. Mark Knopfler - Get Lucky [2009] 18. 17. 07. Porcupine Tree - The Incident [2009] 19. 14. 09. Devil Doll - Dies Irae [1996] 20. 13. 04. Devil Doll - The Girl Who Was... Death [1988] - Yacy - 30.10.2009 01:57 PM świetna najwyższa nowość!!! piszę oczywiście o liście płyt Selling England By The Pound - to moje podium płyt Genesis!! Pierwsze nie, ale 2-3 na pewno!!! A jesli chodzi o utwory to: Twój lider u mnie właśnie wypadł z listy... z nowości chyba jednak najbardziej lubię Heya mam nadzieję, że Alicja w końcu da radę... - ku3a - 30.10.2009 02:46 PM kilka osób pisało, że "Umieraj stąd" jest w ścisłej czołówce płyty, ale chyba u Ciebie pierwszego debiutuje na liście. ciekawe jak dalej sytuacja będzie się rozwijać. i u Ciebie, i na forum. - Yacy - 30.10.2009 03:05 PM łoj! saferłel się może obrazić, bo u niego już jest ten Hey od soboty Dobrze, że dodałeś "chyba" - ku3a - 30.10.2009 03:06 PM aaa, no tak, przecież nawet komentowałem - emigrant - 31.10.2009 06:39 PM ''Umieraj stąd'' chyba i u mnie wejdzie na Listę. - saferłel - 31.10.2009 06:51 PM No to mamy wspólny Hey na liście. Super ''Soul Cake'' to kolejne nagranie, które w niedługim czasie może nas zjednoczyć. Podobnie jest z genialnym miejscem 40 Alice In Chains wyprawia niesamowite rzeczy i to mi się podoba! Życzę im detronizacji lidera, chociaż do Indukti nic nie mam. Niezła grupa. Drugie Archive to oczywiście mój kolejny faworyt z 10-tki. Tylko czemu w tytule nie ma ''The''? (swoją drogą już tydzień temu zapomniałem na to zwrócić uwagę) ''Dominos'' chyba ostatni raz. Editors też mają podobny ''wykres'' jak u mnie, ale płyta na szczęście chwyciła... - Yoda - 04.11.2009 02:26 PM Yacy napisał(a):Selling England By The Pound - to moje podium płyt Genesis!! Pierwsze nie, ale 2-3 na pewno!!!A co jest na 1 jeśli mozna wiedzieć? Yacy napisał(a):mam nadzieję, że Alicja w końcu da radę...Sie obaczy , jeśli nie z tym to może z innym utworem bo płyta fantastyczna i jeszcze niejedna piosenka z niej zagości na mojej liście. saferłel napisał(a):czemu w tytule nie ma ''The''?Abo jeszcze przed ukazanie się płyty miałem singla, i tam było bez the, ale skoro jest tak na płycie to w nastepnym notowaniu zmienię saferłel napisał(a):Editors też mają podobny ''wykres'' jak u mnie, ale płyta na szczęście chwyciła...A mnie jakoś nie chwyciła, za nudna, za duzo motywów sie powtarza, albumowy Papillon jednak znacznie lepszy od singlowego, więc jest szansa, że po usłyszeniu lepszej wersji, nagranie pójdzie w górę - Yacy - 04.11.2009 09:57 PM Yoda napisał(a):A co jest na 1 jeśli mozna wiedzieć?pewnie, że można Wind & Wuthering i co ty na to ? - Yoda - 04.11.2009 11:41 PM Yacy napisał(a):Wind & WutheringCzyli już po odejściu Gabriela Prawdę mówiąc w tą część dyskografii Genesis jeszcze się nie wsłuchiwałem. Jeśli chodzi o rock progresywny lat 70 to mam trochę zaległości ponieważ jestem z tego "młodszego" pokolenia, ale powoli to wszystko nadrabiam. Jeszcze muszę poznać sporo płyt Genesis i Yes, którąśtam King Crimson, drugą czy trzecią Pink Floyd, i kilka jeszcze innych płyt z tamtego okresu. Po Twojej rekomendacji Wind & Wuthering będzie pierwszą z którą się zapoznam |