MÓJ TOP 75 METALLICI - Wersja do druku +- Największe forum list przebojów Mycharts.pl (https://www.mycharts.pl) +-- Dział: Personalne listy przebojów (/forumdisplay.php?fid=3) +--- Dział: Zamrażarka (/forumdisplay.php?fid=13) +---- Dział: Yoda Top 50 (/forumdisplay.php?fid=125) +---- Wątek: MÓJ TOP 75 METALLICI (/showthread.php?tid=6205) |
- saferłel - 10.10.2009 12:33 PM Z tej 10-tki wyróżnić mogę przede wszystkim: - The Shortest Straw - Motorbreath - Some Kind Of Monster Utwory z Garażówki raczej nie budzą mnie wielkiego zachwytu. Niewiele tam znakomitego materiału. A widzę, że teraz i ''Black Album'' jest odsłaniany od tych mniej znaczących numerów. - Yoda - 10.10.2009 12:49 PM saferłel napisał(a):Utwory z Garażówki raczej nie budzą mnie wielkiego zachwytuale mówisz o pierwszej czy o drugiej płycie?, bo (przynajmniej dla mnie) to dwa zupełnie różne materiały - saferłel - 10.10.2009 12:52 PM Głównie z drugiej. Jak dla mnie całość jest zdecydowanie za długa i przekombinowana. Album jest ok, ma kilka super momentów, ale ma też sporo wpadek. - ku3a - 10.10.2009 11:46 PM z tej dziesiątki moje ulubione to: 1. 60. Some Kind Of Monster [St. Anger, 2003] 2. 62. Sabra Cadabra [Garage Inc. Disc 1, 1998] 3. 65. Breadfan [Garage Inc. Disc 2, 1998] - bear - 10.10.2009 11:51 PM Breadfan to jeden z moich ulubionych utworów Budgie, ale co do wersji z "Garage Inc." i ogólnie całej płyty to musze się zgodzić z safarłelem. Dla mnie to "Whiskey", "Tuesday" i długo nic... nic w tej odsłonie nie wzbudziło we mnie większych emocji, znaczy się wszystko jest na właściwym miejscu - Yoda - 11.10.2009 11:17 AM Kolejne 5 piosenek. Mysle, że największą niespodzianką w tym gronie jest stosunkowo niskie miejsce Whiskey w dzbanie, ale poza tym, że jest to dobra piosenka nie dostrzegam w niej niczego niezwykłego. Na 53 utwór z S&M. Ponieważ nie oceniałem utworów z tej płyty osobno, pod uwagę brałem jedynie te 2 piosenki, które na żadnym innym studyjnym albumie się nie znalazły. 55. Whiplash [Kill 'Em All, 1983] 54. Whiskey In The Jar [Garage Inc. Disc 1, 1998] 53. No Leaf Clover (live) [S&M, 2000] 52. Ain't My Bitch [Load, 1996] 51. The Wait [Garage Inc. Disc 1, 1998] - saferłel - 11.10.2009 11:21 AM Z tej piątki nie przepadam tylko za numerem 51 Reszta bardzo dobra, szczególnie 55 i 54. - furbul - 11.10.2009 11:29 AM oo 'Whiskey in the Jar' nawet znam i do tego bardzo lubię - Gary - 11.10.2009 12:16 PM 53 i 54 to u mnie top 10 Metallici. - kajman - 11.10.2009 12:58 PM Wywaliło mnie, więc teraz skrótowo podam miejsca utworów w moim topie Metallici i topłycie DM (top powstał wcześniej). Częśći utworów mogę nie znać. 42. 69. Metal Militia [Kill 'Em All, 1983] 35. 64. Motorbreath [Kill 'Em All, 1983] 34. 75. Mama Said [Load, 1996] 7. 57. My Apocalypse [Death Magnetic, 2008] 23. 62. Sabra Cadabra [Garage Inc. Disc 1, 1998] 21. 65. Breadfan [Garage Inc. Disc 2, 1998] 4. 70. Cyanide [Death Magnetic, 2008] 7. 74. Harvester Of Sorrow [...And Justice For All, 1989] Muszę sobie przypomnieć, bo dawno nie słyszałem, a skoro to mój nr 7... 6. 54. Whiskey In The Jar [Garage Inc. Disc 1, 1998] Świetna wersja piosenki ludowej w wersji Thin Lizzy. 3. 53. No Leaf Clover (live) [S&M, 2000] Rewelacyjny utwór, mój numer 1 ich własnych utworów. Szkoda, że nie ma wersji studyjnej. 1. 71. Tuesday's Gone [Garage Inc. Disc 1, 1998] Wiedziałeś czy przeczułeś? W każdym razie to genialna wersja dobrego utworu Lynyrd Skynyrd. saferłel napisał(a):Utwory z Garażówki raczej nie budzą mnie wielkiego zachwytu. Niewiele tam znakomitego materiału.Dla mnie to absolutnie najlepsza ich płyta (chodzi mi o część 1). Genialne covery. bear napisał(a):Dla mnie to "Whiskey", "Tuesday" i długo nic...Myślałem, że Whiskey wygra mój top a nie załapało się na podium tej płyty. - Yoda - 11.10.2009 01:05 PM kajman napisał(a):1. 71. Tuesday's Gone [Garage Inc. Disc 1, 1998]Wiedziałem Na forum lp3 przeglądałem top Metallici i znalazłem tam twoje głosowanie. Pewnie jeszcze przy paru utworach się ucieszysz. Co do Tuesday's Gone to wersji Lynyrd Skynyrd nie słyszałem, natomiast wersja Metallici podoba mi się, no ale w tym topie nie ma piosenek, które mi się nie podobają - ku3a - 11.10.2009 08:27 PM u mnie Whiskey może nawet na podium, a "No Leaf Clover" pewnie w dwudziestce. - Yoda - 12.10.2009 01:55 PM Miejsca 50-46 to niesinglowe piosenki, które nie należą do najbardziej znanych na swoich albumach. Mogę zapewnić także, że ze wszystkich tych albumów, jeszcze coś się pojawi 50. Phantom Lord [Kill 'Em All, 1983] 49. Disposable Heroes [Master Of Puppets, 1986] 48. Invisible Kid [St. Anger, 2003] 47. The Outlaw Torn [Load, 1996] 46. The Prince [Garage Inc. Disc 2, 1998] - ku3a - 12.10.2009 04:37 PM chyba "Disposable Heroes" i "The Outlaw Torn" z tych lubię najbardziej - saferłel - 12.10.2009 04:40 PM Ja podobnie jak Kuba + ''Phantom''. Akurat nie jestem jednym z tych, którzy uważają, że Meta skończyła się na Kill Them All Album bardzo lubię. - Gary - 12.10.2009 05:49 PM "Phantom Lord" to moje ulubione nagranie z tej piątki. Sam album "Kil'am all" uważam za jedną ze słabszych pozycji w ich dyskografii, więc podoba mi się tylko samo hasło związane z jej tytułem. - Aro - 13.10.2009 01:50 PM Taak. Odsłoniłeś jak do tej pory 30 utworów . 3 z nich były w moim ścisłym TOP 10. 6 pozostałych w trzeciej i czwartej dziesiątce. Zapewne mogło dojść do kilku zmian dzisiaj. Top układałem 27 maja w zeszłym roku. O jednym już wspominałem na początku to garażowe genialne 'Tuesday's Gone" . Dwa pozostałe to Twój nr 53 oraz 56. Zaskakują mnie dość niskie pozycje Bleeding Me , Better than you , Whiskey In The Jar oraz Disposable Heroes . Jeśli chodzi o ten ostatni utwór to zdecydowanie wybieram akustyczna wersję z koncertu Bridge School z tego samego na którym zagrali słynne "Brothers In Arms". "Mama said" u mnie wyżej o jakieś 40 oczek natomiast "Motorbreath" załapie wciąż do do top 40. Z utworów które sobie odtworzyłem i przypomniałem przy okazji, dziś mogłyby mi namieszać Metal Militia , Whiplash oraz Through The Never. - Yoda - 13.10.2009 02:21 PM 45. The Unforgiven II [Reload, 1997] 44. Dyers Eve [...And Justice For All, 1989] 43. Damage Inc. [Master Of Puppets, 1986] 42. The End Of The Line [Death Magnetic, 2008] 41. Hit The Lights [Kill 'Em All, 1983] Komentarze zaczną się od miejsca 40 - ku3a - 13.10.2009 02:25 PM tu akurat mam zdecydowanego faworyta - "The Unforgiven II", duży przebój na mojej liście. - Yoda - 13.10.2009 02:30 PM ku3a napisał(a):tu akurat mam zdecydowanego faworyta - "The Unforgiven II", duży przebój na mojej liście.w następnej 5 też będziesz miał zdeeeecydowanego faworyta |