POLSKI TOP WSZECH CZASÓW - Wersja do druku +- Największe forum list przebojów Mycharts.pl (https://www.mycharts.pl) +-- Dział: Personalne listy przebojów (/forumdisplay.php?fid=3) +--- Dział: Listy poszczególnych użytkowników (/forumdisplay.php?fid=4) +---- Dział: Bearlista (/forumdisplay.php?fid=88) +---- Wątek: POLSKI TOP WSZECH CZASÓW (/showthread.php?tid=5866) |
- tadzio3 - 07.09.2009 01:01 PM bear napisał(a):przesłuchałem, nawet niezłe, muszę się jeszcze osłuchać.Posłuchaj, bo warto bear napisał(a):cieszę się że Dewódzki znalazł swoją drogę po odejściu z Dżemu, bo uważam że ma naprawdę świetny głos, który ma/miał tylko jedną wadę: nie pasował do Dżemu...Z perspektywy czasu też tak uważam Tyle tych kawałków świetnych, w zasadzie o 80% z nich mógłbym napisać, ale czasowo się ne wyrobie. To tak pobierznie bear napisał(a):154. Lech Janerka "Wieje"Od tego kawałka zacząłem bardzo lubić Lecha bear napisał(a):145. Riverside "Us"Nigdy nie przypadł mi do gustu bear napisał(a):120. Lech Janerka "Paradoksy"A to kawałek potwierdzający moją sympatię. Swego czasu mój nr 1 na liście bear napisał(a):104. Oddział Zamknięty "Obudź się"To rzeczywiście nisko - bear - 07.09.2009 09:38 PM 100. Houk "Transmission Into Your Heart" teledysk 99. Ira "Nadzieja" youtube 98. Lenny Valentino "Chłopiec z plasteliny" teledysk 97. Kasia Kowalska "Kto może to dać" Opole ("A to co mam" i "Kto może to dać") 96. YokaShin "Zabić siebie" teledysk 95. Hey "Misie" teledysk 94. Wilki "Beniamin" wrzuta 93. Kult "Niejeden" youtube 92. Perfect "Całkiem inny kraj" teledysk 91. Lady Pank "Wciąż bardziej obcy" teledysk --------------------------------------------------------------------------------------------------------- komentarze do wybranych pozycji: 97. Trochę niespodziewanie wyszło na to, że mój ulubiony numer z "Gemini" i w ogóle Kasi (bo pozostałe jej płyty do "Gemini" się nie umywają). 96. Bałem się, że nie zmieści się w setce... ale weszło ze sporym zapasem . 92. Na ten moment jedyny utwór Perfectu, który wywołuje u mnie prawdziwe mrowienie na plecach... 91. "trzeba przecież kochać coś, by żyć.." zagadka rozwiązana, wygrali Yacy do spółki z Kajmanem, następna będzie przed top50. P.S. oprócz YokaShin które pamiętam z "Clipola" wszystkie te teledyski obejrzałem pierwszy raz w życiu... gdy w linku jest tylko "youtube" znaczy to, że jest tam sam utwór, żadnego klipu ani satysfakcjonującej wersji live nie stwierdzono ("Beniamina" z Reni Jusis przecież tutaj nie wrzucę...) - saferłel - 07.09.2009 09:44 PM Super. W tej 10-tce same szlagiery! Lenny, Houk, Hey, Kult i chyba najlepszy numer od Lady Pank! - Yacy - 07.09.2009 09:45 PM właściwie cało dyszkę lubię. ale tylko 91 jest u mnie w topie... No może jeszcze szanse mialaby Kasia - ku3a - 08.09.2009 02:06 PM trochę mi się porobiły zaległości. ale już wracam i co najważniejsze, wracam z przyjemnością . z ósmej dwudziestki najbardziej lubię tę piątkę: 1. 159. Perfect "Autobiografia" 2. 157. Raz Dwa Trzy "Oczy tej małej" 3. 146. Raz Dwa Trzy "Ballada dla Okruszka" 4. 160. Edyta Bartosiewicz "Zabij swój strach" 5. 154. Lech Janerka "Wieje" z siódmej tę piątkę: 1. 128. Edyta Bartosiewicz "Sen" 2. 129. Kult "Czarne słońca" 3. 123. Kasia Kowalska "A to co mam" 4. 131. Wilki "Eli lama sabachtani" 5. 125. Dżem "Whisky" z szóstej: 1. 115. Kult "Polska" 2. 111. Hey i Edyta Bartosiewicz "Moja i twoja nadzieja" 3. 119. T. Love "King" 4. 112. Kult "6 lat później" 5. 113. Republika "Odchodząc" z dziesiątej dziesiątki te trzy: 1. 96. YokaShin "Zabić siebie" 2. 99. Ira "Nadzieja" 3. 92. Perfect "Całkiem inny kraj" - abd3mz - 08.09.2009 02:12 PM ku3a napisał(a):z ósmej dwudziestki najbardziej lubię tę piątkę: ku3a napisał(a):z siódmej tę piątkę: ku3a napisał(a):z szóstej: ku3a napisał(a):z dziesiątej dziesiątki te trzy:Namieszałeś... ale zrozumiałem! - tadzio3 - 08.09.2009 03:48 PM O, Bear. Super 10, rzeczywiście coraz lepsze kawałki bear napisał(a):100. Houk "Transmission Into Your Heart"Dopiero niedawno plubułem, dlatego też w tamtym roku było u mnie na liście Dzisiejsza grupa Malejonka Meleo RR to już nie to samo i mimo że całkiem podoba mi sieta grupa, to trochę tęsknię za Houkiem bear napisał(a):97. Trochę niespodziewanie wyszło na to, że mój ulubiony numer z "Gemini" i w ogóle Kasi (bo pozostałe jej płyty do "Gemini" się nie umywają).Mogę sie pod tym podpisac. Bo i u mnie nieoczekiwanie ta piosenka stała się najwyżej notowaną Kasi K i oczywiście "Gemini" a potem długo długo nic bear napisał(a):96. YokaShin "Zabić siebie"Pamiętam ten kawałek, to pocżatki mojej listy. Do dziś bardzo lubię, chociaż na tak wysokie miejsce nie ma póki co szans bear napisał(a):92. Na ten moment jedyny utwór Perfectu, który wywołuje u mnie prawdziwe mrowienie na plecach...Tak, tak, ten kawałek jest jednym z najlepszych jakie sie udało im wykonac. Ja go traktowałem jako "Autobiografię lat 90-tych. Również i u mnie w Polskim Topie. - Tomekk - 08.09.2009 05:05 PM a ja z tej dziesiątki najbardziej lubię Irę, z nowymi piosenkami już chyba nie zbliżą się do tego poziomu, niestety Lady Pank też OK, choć wolę "Kryzysową..." myślałem, że "A To Co Mam" będzie najwyżej notowanym utworem Kasi, a tu jakże wysoko niesinglowe nagranie - bear - 08.09.2009 05:47 PM ku3a napisał(a):z dziesiątej dziesiątki te trzy:uff... dotychczas wyróżniałeś po 25% z prezentowanych nagrań, ale bałem się że gdy zmniejszę prezentację do dziesiątek to będziesz miał problem, a tu proszę, wyróżniasz 30% im głębiej w las tym lepiej a tak na poważnie to wydaje mi się że w każdej z odsłon coś dla siebie znajdziesz (choć procentowo to nie zawsze może być tak dobrze ) tadzio3 napisał(a):Dopiero niedawno plubułem, dlatego też w tamtym roku było u mnie na liście Dzisiejsza grupa Malejonka Meleo RR to już nie to samo i mimo że całkiem podoba mi sieta grupa, to trochę tęsknię za Houkiemtak, też mam wrażenie że nawet ten późniejszy Houk (choćby "Żyję w tym mieście" które u mnie w trzeciej setce) jest dużo lepsze, niż Maleo RR, zresztą może to też dlatego że im jestem starszy tym mniej czuję reggae.. Tomekk napisał(a):a ja z tej dziesiątki najbardziej lubię Irę, z nowymi piosenkami już chyba nie zbliżą się do tego poziomu, niestetytak, jeden "Ikar" wiosny nie czyni... ale to powszechne że większość zespołów z tamtego okresu dziś na siłę próbuje się utrzymać na rynku i niszczy swoje legendy... (rzecz jasna są wyjątki które pokazują że wbrew wszystkiemu nadal można trzymać dobry poziom, np.Hey) - bear - 08.09.2009 08:37 PM 90. Tadeusz Nalepa i Dżem "Ten o tobie film" live 89. T. Love "Bóg" teledysk 88. Myslovitz "Czerwony notes błękitny prochowiec" youtube 87. Wilki "Amiranda" teledysk 86. Dżem "Wehikuł czasu" ostatnia Rawa Blues Ryśka 85. Raz Dwa Trzy "Pod niebem" youtube 84. Jacek Kleyff i Orkiestra Na Zdrowie "Nocnoautobusowa" youtube 83. Hey "Ja sowa" woodstock 82. Republika "Ciało" youtube 81. Aya RL "Unikaj zdjęć" youtube --------------------------------------------------------------------------------------------------------- komentarze do wybranych pozycji: 87. zabijamy coś w nas (...) może dlatego zabijamy że jesteśmy wciąż sami/a może jesteśmy sami bo wciąż zabijamy.. to wciąż mój ulubiony utwór z genialnego debiutu Wilków. 86. jeszcze z 5lat to byłby top20, może nawet w topie powszechnym... 85. zagrany na bis na pierwszym moim koncercie Raz Dwa Trzy, jeden z najbardziej wyraźnie zapamiętanych chwil w moim koncertowym życiu. 81. w kolejnym takim topie powinno być wyżej... - Tomekk - 08.09.2009 08:58 PM z tej odsłony wybieram Hey, T.Love i na podium jeszcze "Nocnoautobusowa" , która jest stosunkowo nowym utworem jak na ten top, było już coś nowszego :?: - bear - 08.09.2009 09:18 PM Tomekk napisał(a):"Nocnoautobusowa" ,w setce nie, ale jeszcze kilka nagrań z XXI wieku będzie w drugiej setce było Cree z grudnia 2007. a w całym topie najmłodsza jest chyba Kulawa barka. - kajman - 08.09.2009 09:36 PM 97. Kasia Kowalska "Kto może to dać" Opole Przyznaję się, że nie znam, a przynajmniej nie kojarzę, a mój nr 1 (chyba) Kasi kojarzy mi się z innym miastem (nie mam pewności czy dobrze). 95. Hey "Misie" Numer 3 Heya. I pewnie za text to byłby numer 1. 94. Wilki "Beniamin" Kulejny numer z 1 Wilków. U mnie pewnie na tej płycie (i w ogóle) około 5 miejsca 91. Lady Pank "Wciąż bardziej obcy" W topie wyszło, że to mój numer 5 LP i w zasadzie 2 z płyty. 89. T. Love "Bóg" Jeden z moich ulubionych, ale myślę, że tylko i wyłącznie za text, a tak ogólnie to za nimi nie przepadam (poza jednym utworem). 84. Jacek Kleyff i Orkiestra Na Zdrowie "Nocnoautobusowa" Znakomity pod względem muzycznym kawałek. 81. Aya RL "Unikaj zdjęć" No i jest mój zdecydowany numer 1 Aya RL. Taka dygresja na zakończenie. Poza jednym utworem, tórego nie kojarzę to wszystkie kawałki Republiki, które były w Twoim zestawieniu należą do tych, które lubię co najwyżej średnio. W genialny sposób udaje Ci się umijać utwory nie tylko ulubione, ale przeze mnie lubiane, których jest większość (z tego co znam). - stavanger - 08.09.2009 09:37 PM Ja tam już nie wiem co pisać, lecisz takimi hiciorami bear napisał(a):90. Tadeusz Nalepa i Dżem "Ten o tobie film"Duży plus za ten kawałek z lekko zapomnianej płyty "Numero Uno" - bear - 08.09.2009 09:45 PM kajman napisał(a):Taka dygresja na zakończenie. Poza jednym utworem, tórego nie kojarzę to wszystkie kawałki Republiki, które były w Twoim zestawieniu należą do tych, które lubię co najwyżej średnio. W genialny sposób udaje Ci się umijać utwory nie tylko ulubione, ale przeze mnie lubiane, których jest większość (z tego co znam). naprawdę nie robię z tego z premedytacją ale daj mi jeszcze szansę na rehabilitację (choć mam przeczucie graniczące z pewnością że raz mi się jeszcze oberwie) kajman napisał(a):Kasia Kowalska "Kto może to dać" Opolejeśli mnie pamieć nie myli, to wygrała w Sopocie festiwal z "A to co mam". Tego utworu z tytułu też jeszcze jakiś czas temu bym nie skojarzył, ale gdy wróciłem sobie po wielu latach do "Gemini" to z lekkim zdumieniem stwierdziłem, że znam ten kawałek na pamięć od zawsze... kajman napisał(a):84. Jacek Kleyff i Orkiestra Na Zdrowie "Nocnoautobusowa"pod względem tekstowym również kajman napisał(a):81. Aya RL "Unikaj zdjęć"pamiętam jak rozmawialiśmy o tym w stolicy i porównałeś go do innego polskiego kawałka z tamtego okresu... - kajman - 08.09.2009 10:09 PM bear napisał(a):1. Dam Ci szansę. I przyznam się, że nie mam pojęcia, jaki kawałek Republiki został, który średnio lubię, a którego jeszcze nie było (no może bym znalazł, ale z kolei jakoś nie sądzę, żeby u Ciebie się pojawił).kajman napisał(a):Taka dygresja na zakończenie. Poza jednym utworem, tórego nie kojarzę to wszystkie kawałki Republiki, które były w Twoim zestawieniu należą do tych, które lubię co najwyżej średnio. W genialny sposób udaje Ci się umijać utwory nie tylko ulubione, ale przeze mnie lubiane, których jest większość (z tego co znam). 2. No patrz, a mi się wydawało, że wygrało Chcę znać twoj grzech. No ale ja już mam skoliozę przestępującą z nogi na nogę. 84. O oczywistościech nie wspominam. 81. Tak, one chyba zawsze będą mi się kojarzyć. Mają taki niesamowity klimat. No a od pewnego czasu z tym drugim kawałkiem będzie mi się kojarzył jeszcze jeden, znacznie nowszy i ze znacznie innych powodów. - bear - 08.09.2009 10:18 PM kajman napisał(a):przyznam się, że nie mam pojęcia, jaki kawałek Republiki został, który średnio lubię, a którego jeszcze nie było (no może bym znalazł, ale z kolei jakoś nie sądzę, żeby u Ciebie się pojawił).tu ja trochę pogmatwałem, bo nie chodzi o Republikę, ale o samego Grzegorza... kajman napisał(a):No patrz, a mi się wydawało, że wygrało Chcę znać twoj grzech.Chcę znać swój grzech pojechało na Eurowizję. i o ile pamiętam to była wielka porażka... kajman napisał(a):81. Tak, one chyba zawsze będą mi się kojarzyć. Mają taki niesamowity klimat. No a od pewnego czasu z tym drugim kawałkiem będzie mi się kojarzył jeszcze jeden, znacznie nowszy i ze znacznie innych powodów.przyznam się że nie wiem jaki jest ten trzeci, ale może napiszesz o tym gdy pojawi się tutaj ten drugi - Yacy - 08.09.2009 11:13 PM 89. T. Love "Bóg" jeden z lepszych Tilawów 86. Dżem "Wehikuł czasu" podobnie jak z T.Love 84. Jacek Kleyff i Orkiestra Na Zdrowie "Nocnoautobusowa" może kiedyś będzie u mnie w topie... ale szerokim... 83. Hey "Ja sowa" i 82. Republika "Ciało" bardzo lubię, ale do topu mają daleko - kilka, kilkanaście innych utworów swoich twórców do pokonania... 81. Aya RL "Unikaj zdjęć" top 3 Ayi!!! ale chyba jednak to najniższe miejsce na podium... Dla mnie Aya Rl to właściwie 5/6 utworów i już... Ale gdyby ich nie bylo, to byłoby kiepsko - kajman - 09.09.2009 07:59 AM bear napisał(a):Fakt, masz rację, ale wielkich porażek było na Euro sporo i to czasem ze świetnymi utworami, jak Sama i Ale jestem. Niestety przez pewien czas wysyłaliśmy tam zbyt trudne utwory.kajman napisał(a):No patrz, a mi się wydawało, że wygrało Chcę znać twoj grzech.Chcę znać swój grzech pojechało na Eurowizję. i o ile pamiętam to była wielka porażka...kajman napisał(a):81. Tak, one chyba zawsze będą mi się kojarzyć. Mają taki niesamowity klimat. No a od pewnego czasu z tym drugim kawałkiem będzie mi się kojarzył jeszcze jeden, znacznie nowszy i ze znacznie innych powodów.przyznam się że nie wiem jaki jest ten trzeci, ale może napiszesz o tym gdy pojawi się tutaj ten drugi 81. Myślałem, że to oczywiste, bo skoro cytowany jest tytuł utworu? - ku3a - 09.09.2009 10:02 AM bear napisał(a):dotychczas wyróżniałeś po 25% z prezentowanych nagrań, ale bałem się że gdy zmniejszę prezentację do dziesiątek to będziesz miał problem, a tu proszę, wyróżniasz 30%ale to nie znaczy, że tylko tyle lubię . robię sobie na szybko top poszczególnych dwudziestek (teraz dziesiątek) i podaję tylko te czołowe miejsca. a że teraz już prawie ścisła czołówka, to i wypada więcej podawać . z ostatniej dziesiątki moja pierwsza trójka jest taka: 1. 83. Hey "Ja sowa" 2. 82. Republika "Ciało" 3. 86. Dżem "Wehikuł czasu" |