kajman30 nr 142 z 7.08.09 - Wersja do druku +- Największe forum list przebojów Mycharts.pl (https://www.mycharts.pl) +-- Dział: Personalne listy przebojów (/forumdisplay.php?fid=3) +--- Dział: Listy poszczególnych użytkowników (/forumdisplay.php?fid=4) +---- Dział: kajman33 (/forumdisplay.php?fid=32) +---- Wątek: kajman30 nr 142 z 7.08.09 (/showthread.php?tid=5624) Strony: 1 2 |
kajman30 nr 142 z 7.08.09 - kajman - 07.08.2009 12:08 PM I znowu tydzień wielkich ruchów. W sumie przebiegał on pod dyktando Indukti i Karmazynowego Trio, które pokazały Gorylom, że nie zamierzają pełnić ról drugoplanowych. No i jeszcze trójka weteranów pokazała, że nie można ich lekceważyć. Z powodu tych wydarzeń dostało się także Marsowi Volcie. Przy tym wszystkim ani Śpiochy ani Marsjanie nie byli w złej formie - to rywale byli w życiowej. W tym tygodniu ani przez chwilę nie ulegało wątpliwości, że zwyciężyć może tylko i wyłącznie ...and who's the God now. Utwór od początku jest rewelacyjny, a końcówką po prostu miażdży. Rewelacyjnie spisuje się także Ninth wave, gdzie Robert M. wyczynia cuda na trąbce. Wprawdzie awansował tylko o 2 miejsca, ale przy takim wyrównanym poziomie to też wielki wyczyn. Niespodziewanie najwięcej piosenek w top10 umieściło Crimson Jazz Trio. Jeżeli chodzi o zyski w tym tygodniu, to na pewno oni są zwycięzcami. Bo jak Indukti dało jednej z piosenek zepchnąć się w dół, to oni wszystkie utwory pchnęli do góry. The court of the Crimson King załapało się na podium, ulegajęc tylko Indukti, a Pictures of a city po awansie z 12 miejsca na 4 pewnie będzie chciało tam trafić. A oprócz wszystkich awansów udało się im wprowadzić debiutanta do top10. Islands suite może jest trochę za nisko jak na swoje aspiracje, ale debiut na miejscu 9 jednak musi budzić szacunek. Wspominałem o świetnej postawie weteranów. Najwyżej trafił najmłodszy z nich. Ale cóż, This I love jest dla mnie numerem 1 Gunsów, utworem znakomitym od początku do końca i tylko dziwi, że nie został on wysinglowany. U mnie z 21 miejsca (a tydzień wcześniej był 43) wskoczył na szczęśliwe miejsce 6. Na 11 miejscu pojawia się Summers lost, a to z kolei zdecydowanie mój numer 1 Hurtu. No i w tej trójce jest rekordzistka pobytu na mojej liście (chociaż z obecnych tu piosenek to Kasi Groniec zadebiutowała wcześniej). To co nienazwane oficjalnie jest na mojej liście setny raz i uczciła to wielkim skokiem na 14 miejsce. Ciekawe jest to, że ukształtowała się dosyć solidnie szeroka czołówka. Wystarczy stwierdzić, że poza Rokią (która niestety żegna się z moją listą) cała zeszłotygodniowa 24 załapała się w tym tygodniu do top25, które uzupełniły awansująca AMJopek i debiutujące TCJT. I w niej działy się najciekawsze rzeczy. Bo poza nią to wprawdzie jest kilka wielkich skoków (największy zalicza Hifi bossanova), ale w całym top66 jest tylko jeden debiutant (o którym już pisałem) i poza tym kilka powrotych ale raczej mało efektownych. Nowości pojawiające się po pobycie w poczekalni są pomarańczowe, z jej pominięciem czerwone. Powroty do zestawienia z poczekalni są niebieskie, z leżakowni błękitne, a z niebytu fioletowe. Skoki o minimum 10 miejsc nadal zaznaczam na zielono. W poczekalni kolor błękitny, czerwony i fioletowy oznaczają to samo co w Top66. 1. 2. 3 âŚAND WHO'S THE GOD NOW!? - Indukti 2. 6. 3 THE COURT OF THE CRIMSON KING - The Crimson Jazz Trio 3. 1. 24 PUPPET SHOW - Sleepytime Gorilla Museum 4. 12. 2 PICTURES OF THE CITY - The Crimson Jazz Trio 5. 7. 2 NINTH WAVE - Indukti & Robert Majewski 6. 20. 35 THIS I LOVE - Guns n'Roses 7. 4. 4 LUCIFORMS - The Mars Volta 8. 5. 5 COPERNICUS - The Mars Volta 9. N. 1 ISLANDS SUITE - The Crimson Jazz Trio 10. 3. 21 HELPLESS CORPSES ENACTMENT - Sleepytime Gorilla Museum 11. 24. 67 SUMMERS LOST - Hurt 12. 9. 4 TUSAN HOMICHI TUVOTA - Indukti & Nils Frykdahl 13. 8. 24 THE GREENLESS WREATH - Sleepytime Gorilla Museum 14. 33. 100 TO CO NIENAZWANE - Anna Maria Jopek 15. 11. 24 THE SALT CROWN - Sleepytime Gorilla Museum 16. 21. 12 PESA PESA - Motema Africa 17. 10. 27 THE COMPANIONS - Sleepytime Gorilla Museum 18. 15. 23 OSSUARY - Sleepytime Gorilla Museum 19. 13. 4 SWIMMER'S CHANT - Mew 20. 23. 17 BATTLE FOR THE SUN - Placebo 21. 19. 6 LARK TONGUES IN ASPIC PT. 2 - Dream Theater 22. 17. 24 ANGLE OF REPOSE - Sleepytime Gorilla Museum 23. 16. 8 WITH WORDS & CAKE - Faun Fables 24. 14. 28 FORMICARY - Sleepytime Gorilla Museum 25. 18. 16 WIDENING EYE - Sleepytime Gorilla Museum 26. 26. 8 NO TWILIGHT WITHIN THE COURTS OF THE SUN - Steven Wilson 27. 32. 5 TUSAN HOMICHI - Indukti 28. 35. 3 FRAME BY FRAME - The Crimson Jazz Trio 29. 30. 11 LADY IN BLUE - Tori Amos 30. 34. 27 NAWET GDY NOC POKRYWA CIENIEM ZIELONĄ ZIEMIĘ... - Osjan 31. 27. 7 GREMLIN HOLIDAY - Kira Kira 32. 25. 8 PICTURES - Faun Fables 33. 28. 6 BE SOMEBODY - Kings of Leon 34. 40. 9 THINKING ' BOUT YOU - Yusuf 35. 29. 2 SINCE WE'WE BEEN WRONG - The Mars Volta 36. 38. 4 LEFT OUT - Riverside 37. 41. 5 KING OF THE DOGS - Iggy Pop 38. 31. 15 MAY YOUR HEARTS STAY STRONG - Cloud Cult 39. 39. 11 THE ANKWARD WIND WHEEL - Kayo Dot 40. 42. 2 DESTINED SOLITAIRE - Beardfish 41. 43. 35 CZARNO-CZARNY FILM - Jean Lubera & Piotr Nalepa 42. 44. 7 STOCKHOLM - OSI 43. 61. 7 HIFI BOSSANOVA - Matt Bianco 44. 59. 4 SHIVER - Yoke Shire 45. 36. 4 THE DEVIL YOU + ME - The Notwist 46. 37. 16 CHAOS - Archive 47. 45. 13 KORYTARZE - Justyna Steczkowska 48. 48. 46 ALL NIGHTMARE LONG - Metallica 49. 55. 2 MONEY MADE - AC/DC 50. 46. 94 NIE ZABIJAJ - Katarzyna Groniec 51. 47. 12 THE PROVINCE - IQ 52. P. 2 RADIOACTIVE PEOPLE - Andromeda Mega Express Orchestra 53. 53. 3 THE WANTING COMES IN WAVES/REPAID - The Decemberists 54. 51. 2 IF THE STARS WERE MINE - Melody Gardot 55. 49. 9 CRAZY - Roberta Gambarini 56. 54. 25 LATAWCE - Żywiołak 57. 63. 7 PERFECT LOVE - Graham Coxon 58. 50. 7 SKYLARK - Renee Olstead 59. 57. 16 COLLAPSE/COLLIDE - Archive 60. 62. 11 HAPPINESS IS A WARM GUN - Joe Anderson & Salma Hayek 61. P. 9 PEARLS - India.Arie & Dobet Gnahore 62. P. 8 iVIVA LA GLORIA! - Green Day 63. P. 5 I'M IN LOVE - Maria Mena 64. 58. 17 UCIEKAJ MOJE SERCE - Nosowska 65. 65. 2 HAY LOFT - Mother Mother 66. P. 21 TOY COLLECTION - Katie Melua poczekalnia: 52. FEBRUARY 13TH - The Pineapple Thief 60. DAY THAT YOU GO - Archive 64. DEVIL IN THE DETAILS - Placebo FEELIN' GOOD - Joe Bonamassa LA LLORONA - Beirut BEACH BOX DISASTERS - Kira Kira ROCK'N'ROLL DREAM - Crooked X PRZYJDŹ DO MNIE DWA - Elżbieta Adamiak 66. STALKERS OF THE DRIFT - Virus A LOOKING IN VIEW - Alice in Chains THE END OF THE LINE - Metallica THE WILLING VICTIM - Von Hertzen Brothers KOKAINA - Nosowska SORRY - Guns n'Roses IT COMES AND IT GOES - Dido KEBAB W CIENKIM CIEŚCIE - Zacier leżakownia: 22. THE MAN I LOVE - Rokia Traore 56. BOMB THE STROCK ESTRANGE - Matt Elliott THE CRANE WIFE 3 - Marianne Faithfull & Nick Cave BLACKBALL - Bigelf przyszłość? podam w terminie późniejszym, bo w tej chwili jest dla mnie niedostępna. - kleschko - 07.08.2009 03:18 PM żadnej nowości - kajman - 07.08.2009 03:29 PM kleschko napisał(a):żadnej nowościA na dziewiątym miejscu co jest? - Aro - 07.08.2009 06:35 PM kajman napisał(a):A na dziewiątym miejscu co jest?dla Ciebie jeden z utworów ever. Z karmazynowych utworów bardzo podoba mi się obecnie Twoja 2. i to jej dam u mnie szansę , tylko ciekawe kiedy ją wykorzysta. Na razie w propozycjach a po LPMN rozpocznę przesłuchania do nowej listy. Bardzo mnie cieszy nowy lider i stary i jeszcze starszy i dużo by tu wymieniać. tadzio3 wspomniał o tym ze nasze listy są bardzo podobne, i postanowiłem policzyć wspólne utwory w naszych 50. I co się okazało. Byłem pewien ze z Andrzejem vel p.u.r.h.-em mam ich najwięcej i okazało się ze jednak się myliłem . Z Tobą mam ich 20. z tego 19 w TOP 27 Faktem jest jednak to ze w dużej mierze połączyło nas dwóch wykonawców Goryle i Indukti co daje 60 % . Dziś statystycznie - Yacy - 08.08.2009 08:05 PM ależ tu się zaraz zacznie ruch... nie na liście, ale w wątku niestety kajman zostałeś wykluczony ze znawcy, bo typujemy Twoją listę - caligoola - 08.08.2009 11:30 PM A z Pana Listy to niewiele znam - kajman - 09.08.2009 09:34 AM Aro napisał(a):kajman napisał/a:9. Powiem więcej, że tam są dwa utwory z mojej czołowki ever. Wprawdzie ten drugi sporo niżej, ale miejsce w top50 chyba będzie miał ever. 2. Życzę wszystkiego najlepszego. 3. Obyś wyrobił się jak najszybciej. Tym razem to może być istotne także dla... 4. Ja mam te same problemy przy Twojej liście. 5. Ja tak podejrzewałem. Myślałem jednak, że Sebastian może się w to także wmieszać. Jeżeli chodzi o Indukti i SGM to też masz trochę wspólnego z Andrzejem (to drugie także z Sebastianem, a wkrótce możesz mieć także to pierwsze (jak wreszcie wyjdzie płyta - w MMarkerze usłyszałem, że nawet w zapowiedziach nie ma) Yacy napisał(a):niestety kajman zostałeś wykluczony ze znawcy, bo typujemy Twoją listę.To przynajmniej nie będę musiał główkować. Tylko proponuję z typowaniem wstrzymać się do wtorku, chociaż w zasadzie na rewelacyjne moim zdaniem nowości jestem otwarty do ostatniej chwili. caligoola napisał(a):A z Pana Listy to niewiele znamNo fakt, to niekoniecznie Pańskie klimaty, chociaż chyba coś się znajdzie. - kajman - 09.08.2009 06:14 PM To drugi już top utworów, które na moją listę się nie dostały (chociaż poprzedniego topu jeden się już dostał, a drugi ma szansę). Tym razem jest to top28. Jeden utwór w nim się znajdujący, pewnie by poszalał na mojej liście, gdybym tylko zdobył go dużo wcześniej. 1. Gentle Giant - The Advent Of Panurge (1972) 2. Henry Cow - Nirvana For Mice (1973) 3. Mahavishnu Orchestra - Power Of Love (1974) 4. Jade Warrior - Easty (1974) 5. Kingdom Come - City Melody (1973) 6. Jakko Jakszyk - Islands (2006) 7. Karmakanic - Wheel Of Life (2004) 8. Indukti - Indukted (2009) 9. Al Stewart - Shah Of Shahs (2008) 10. Beardfish - Abigails Questions (In An Infinite Universe) (2009) 11. Indukti - Nemesis Voices (2009) 12. Karmakanic - Space Race No.3 (2002) 13. Archive - Words On Signs (2009) 14. Jakko Jakszyk - Pictures Of An Indian City (2006) 15. Straszni Panowie Trzej - Herbatka (2006) 16. Koenji Hyakkei - Becttem Pollt (2001) 17. Jade Warrior - Minnamoto's Dream (1971) 18. Stare Dobre Małżeństwo - Ciało me wklęte w korowód istnienia (1992) 19. Gentle Giant - His Last Voyage (1975) 20. Ozric Tentacles - Ayurvedic (1992) 21. 21st Century Schizoid Band - Formetera Lady (2002) 22. Straszni Panowie Trzej - Dzień dobry Mr Blues (2006) 23. Curved Air - Whose Shoulder Are You Looking Over Anyway (1972) 24. Mahavishnu Orchestra - Lila's Dance (1975) 25. Barclay James Harvest - Medicine Man (1972) 26. If - What Did I Say About the Box, Jack? (1970) 27. 21st Century Schizoid Band - Birdman (2003) 28. Slapp Happy - Haiku (1974) No i trochę komentarzy (nawet całkiem sporo ich wyszło): 1. Mniej popularny zespół ze złotych lat progressive. Jak dla mnie bomba. Utwór znakomity, a wokalnie dopracowany do perfekcji. 2. Posłuchałem sporo ich utworów, ale tylko ten spodobał mi się wystarczająco. Jednak dopiero przy ostatnich przesłuchaniach zabrzmiał mi crimsonowsko. 3. Wprawdzie za ich najlepszą płytę uważane są Ogniste ptaki, ale ja wolę Apokalipsę. Ten znakomity utwór otwiera tą płytę. 4. Oj, ten zespół robi u mnie furorę. W tym utworze przecudowny flet i znakomite przeszkadzajki, a reszta dopełnia całość. 5. Ten utwór przypomina mi bardzo Revolution nr 9, ale nie do końca. Jest wspaniałym połączeniem muzyki i innych efektów. 6. Rewelacyjny utwór Crimsonów zagrany bardzo dobrze. Z szacunkiem do oryginału, ale po swojemu. 7. Jak dla mnie to coś z pogranicza prog i folku. Świetna muzyka i na pewno jeszcze do Dzień dobry Mr Blues nich zajrzę. 8. To przypuszczalnie będzie moja plska płyta roku. Lepsza od pierwszej, a goście jeszcze dodają pieprzu. W tym utworze bez gości, ale też znakomicie. 9. Lubiłem Ala, ale to nagranie jest moim ulubionym. Trochę bardziej nostalgicznie niż zwykle, ale to na dobre mu wyszło. 10. Podoba mi się chyba bardziej niż to, co mam na liście, ale bezpośrednio nie porównywałem. 14. Początkowo całkiem jak oryginał, ale potem Jakkopozwala sobie na trochę szaleństw. 15. Oj, świetne rzeczy pisał Wasowski. Niestety wersje kabaretowe nie zawsze oddają pełny urok utworu. Ale ta jazzowa jak najbardziej. 16. Prog po japońsku? Zdecydowanie tak i to lepiej brzmiący niż prekursor stylu zeuhl Magma. 20. Zobaczymy później, jak lepiej poznam, ale na razie to OT robi lepsze wrażenie w starszym utworze. 21. Najsłabsza znana mi wersja tego utworu, ale to przede wszystkim dlatego, że powinni sobie darować ostatnie 5 minut. - kajman - 10.08.2009 04:38 PM I dwa uzupełnienia. Po pierwsze przyszłość? I'LL GO CRAZY IF I DON'T GO CRAZY TONIGHT - U2 COME UNDONE - Placebo SILVER TREMBLING HANDS - The Flaming Lips TAKE YOUR FINGERS FROM MY HAIR - Dream Theater STAY - Safetysuit VIGO - Pertego BOY 1904 - Riceboy Sleeps WHEN I'M BORED - Yhe Barlights Bo drugie piosenka, która w topie dodatkowyn tygodnia powinna się pojawić, więc go uzupełniam. 0. Brylantowe Spinki - Piosenka zaangażowana. Wzorcowy przykład jak śpiewć bluesa, będącego zarazem protest songiem. To najczęściej słuchany przeze mnie utwór w poprzednim tygodniu. - michal91d - 11.08.2009 12:09 PM mój typ: 1. âŚAND WHO'S THE GOD NOW!? - Indukti 2. THE COURT OF THE CRIMSON KING - The Crimson Jazz Trio 3. PICTURES OF THE CITY - The Crimson Jazz Trio 4. THIS I LOVE - Guns n'Roses 5. ISLANDS SUITE - The Crimson Jazz Trio 6. NINTH WAVE - Indukti & Robert Majewski 7. PUPPET SHOW - Sleepytime Gorilla Museum 8. LUCIFORMS - The Mars Volta 9. HELPLESS CORPSES ENACTMENT - Sleepytime Gorilla Museum 10. COPERNICUS - The Mars Volta EDIT: kajman, jeszcze raz dzięki za info - saferłel - 11.08.2009 12:16 PM 01 - THE COURT OF THE CRIMSON KING - The Crimson Jazz Trio 02 - NINTH WAVE - Indukti & Robert Majewski 03 - PICTURES OF THE CITY - The Crimson Jazz Trio 04 - âŚAND WHO'S THE GOD NOW!? - Indukti 05 - PUPPET SHOW - Sleepytime Gorilla Museum 06 - ISLANDS SUITE - The Crimson Jazz Trio 07 - THIS I LOVE - Guns n'Roses 08 - SUMMERS LOST - Hurt 09 - COPERNICUS - The Mars Volta 10 - TO CO NIENAZWANE - Anna Maria Jopek Mój typ. - furbul - 11.08.2009 12:22 PM 1. THE COURT OF THE CRIMSON KING - The Crimson Jazz Trio 2. PICTURES OF THE CITY - The Crimson Jazz Trio 3. âŚAND WHO'S THE GOD NOW!? - Indukti 4. ISLANDS SUITE - The Crimson Jazz Trio 5. PUPPET SHOW - Sleepytime Gorilla Museum 6. LUCIFORMS - The Mars Volta 7. NINTH WAVE - Indukti & Robert Majewski 8. HELPLESS CORPSES ENACTMENT - Sleepytime Gorilla Museum 9. THE GREENLESS WREATH - Sleepytime Gorilla Museum 10. THIS I LOVE - Guns n'Roses - ku3a - 11.08.2009 01:49 PM 1. 2. 4 THE COURT OF THE CRIMSON KING - The Crimson Jazz Trio 2. 4. 3 PICTURES OF THE CITY - The Crimson Jazz Trio 3. 9. 2 ISLANDS SUITE - The Crimson Jazz Trio 4. 1. 4 âŚAND WHO'S THE GOD NOW!? - Indukti 5. 3. 25 PUPPET SHOW - Sleepytime Gorilla Museum 6. 5. 3 NINTH WAVE - Indukti & Robert Majewski 7. 28. 4 FRAME BY FRAME - The Crimson Jazz Trio 8. 10. 22 HELPLESS CORPSES ENACTMENT - Sleepytime Gorilla Museum 9. 7. 5 LUCIFORMS - The Mars Volta 10. 8. 6 COPERNICUS - The Mars Volta - tadzio3 - 11.08.2009 01:57 PM kajman napisał(a):11. 24. 67 SUMMERS LOST - Hurt kajman napisał(a):14. 33. 100 TO CO NIENAZWANE - Anna Maria JopekTo chyba muszą być Twoje ponadczasowe utwory kajman napisał(a):50. 46. 94 NIE ZABIJAJ - Katarzyna GroniecW końcu wypadnie? kajman napisał(a):KEBAB W CIENKIM CIEŚCIE - ZacierPewnie z poczekalni nigdy nie wyjdzie - Yacy - 11.08.2009 02:07 PM pewnie będzie większe przetasowanie, ale jakoś nie mogę nic innego wykombinować 1. ISLANDS SUITE - The Crimson Jazz Trio 2. THE COURT OF THE CRIMSON KING - The Crimson Jazz Trio 3. THIS I LOVE - Guns n'Roses 4. âŚAND WHO'S THE GOD NOW!? - Indukti 5. NINTH WAVE - Indukti & Robert Majewski 6. PUPPET SHOW - Sleepytime Gorilla Museum 7. LUCIFORMS - The Mars Volta 8. PICTURES OF THE CITY - The Crimson Jazz Trio 9. HELPLESS CORPSES ENACTMENT - Sleepytime Gorilla Museum 10. TUSAN HOMICHI TUVOTA - Indukti & Nils Frykdahl - Gary - 11.08.2009 05:19 PM No i 6 miejsce mamy identyczne w tym tygodniu. W następnym notowaniu przewiduję dużo gorzej. Patrząc na podtytuł tego notowania zastanawiam się, czy będzie kontratak goryli? Postanowiłem też zaryzykować nowość znikąd, choć przyznaję się bez bicia, że nie jestem z forum aż tak na bieżąco, ale co mi tam. Te U2 w przyszłości nie daje mi spokoju. :roll: Mój typ: 1. âŚAND WHO'S THE GOD NOW!? - Indukti 2. PUPPET SHOW - Sleepytime Gorilla Museum 3. ISLANDS SUITE - The Crimson Jazz Trio 4. THE COURT OF THE CRIMSON KING - The Crimson Jazz Trio 5. LUCIFORMS - The Mars Volta 6. HELPLESS CORPSES ENACTMENT - Sleepytime Gorilla Museum 7. NINTH WAVE - Indukti & Robert Majewski 8. LARKSPUR - The Veils 9. TUSAN HOMICHI TUVOTA - Indukti & Nils Frykdahl 10. THIS I LOVE - Guns n'Roses Tylko nie podpatruj. (tak na moje to za małe ruchy w top 10 jak na Twoją listę, co z góry osłabia mój typ) - Tomekk - 11.08.2009 09:33 PM 1. THE COURT OF THE CRIMSON KING - The Crimson Jazz Trio 2. ISLANDS SUITE - The Crimson Jazz Trio 3. NINTH WAVE - Indukti & Robert Majewski 4. âŚAND WHO'S THE GOD NOW!? - Indukti 5. PICTURES OF THE CITY - The Crimson Jazz Trio 6. PUPPET SHOW - Sleepytime Gorilla Museum 7. THIS I LOVE - Guns n'Roses 8. HELPLESS CORPSES ENACTMENT - Sleepytime Gorilla Museum 9. LUCIFORMS - The Mars Volta 10. TUSAN HOMICHI TUVOTA - Indukti & Nils Frykdahl - Yacy - 11.08.2009 09:43 PM kajman, tak na marginesie - czemu THE Crimson Jazz Trio? Na okładce nie ma "the"... Ciekawy jestem, bo nie wiem jak to pisać na swojej liście - kajman - 11.08.2009 11:32 PM Yacy napisał(a):kajman, tak na marginesie - czemu THE Crimson Jazz Trio? Na okładce nie ma "the"... Ciekawy jestem, bo nie wiem jak to pisać na swojej liścieTo zostaw bez The, bo w źródłach na których się opierałem są rozbieżności, a na pierwszej płycie jest bez The. - Yacy - 11.08.2009 11:37 PM na drugiej też |