płyty 10-lecia (2010-2019) - Wersja do druku +- Największe forum list przebojów Mycharts.pl (https://www.mycharts.pl) +-- Dział: Personalne listy przebojów (/forumdisplay.php?fid=3) +--- Dział: Listy poszczególnych użytkowników (/forumdisplay.php?fid=4) +---- Dział: ku3a - lista przebojów (/forumdisplay.php?fid=24) +---- Wątek: płyty 10-lecia (2010-2019) (/showthread.php?tid=55103) |
płyty 10-lecia (2010-2019) - ku3a - 30.01.2021 02:07 PM W związku z forowym plebiscytem na płytę 10-lecia, także i ja przygotowałem swoje zestawienie. Początkowo nie planowałem stopniowego odsłaniania wyników, tylko po prostu jednorazowe wrzucenie pięćdziesiątki w odpowiednim wątku, ale ponieważ wyrobiłem się w czasie, nawet mając pewien zapas, to jednak postanowiłem wrzucać poszczególne partie zestawienia codziennie. Oczywiście gdyby ktoś chciał wytypować co będzie u mnie w czołówce, to chętnie poczytam takie typy i zobaczymy na ile one się sprawdziły . RE: płyty 10-lecia (2010-2019) - ku3a - 30.01.2021 02:07 PM 1. Hardwired... to Self-Destruct - Metallica (2016) 2. Dodekafonia - Strachy na Lachy (2010) 3. Zdrajcy Metalu - Nocny Kochanek (2017) 4. Domowe Melodie - Domowe Melodie (2012) 5. Basta - Nosowska (2018) 6. 21 - Adele (2011) 7. Sprzedawca jutra - Pidżama Porno (2019) 8. Fear Inoculum - Tool (2019) 9. Magia y tresura - Cyrk Deriglasoff (2019) 10. Post-Apocalypto - Tenacious D (2018) 11. Days Go By - The Offspring (2012) 12. Violence - Editors (2018) 13. Piosenki po polsku - Afro Kolektyw (2012) 14. Miasto Dzieci - 5 Litrów Czerwieni (2013) 15. 3 - Domowe Melodie (2014) 16. The Weight of Your Love - Editors (2013) 17. Hail to the King - Avenged Sevenfold (2013) 18. Tak jest i już - Piotr Bukartyk (2012) 19. Wasting Light - Foo Fighters (2011) 20. Dictator - Daron Malakian and Scars on Broadway (2018) 21. Rhythm and Repose - Glen Hansard (2012) 22. In The Passing Light Of Day - Pain of Salvation (2017) 23. Rammstein - Rammstein (2019) 24. Bumerang - Kortez (2015) 25. Graffiti on the Train - Stereophonics (2013) 26. Samiec Omega - 5 Litrów Czerwieni (2011) 27. Mywaswynas - Luxtorpeda (2016) 28. Keszka Najc? - CocoDraże (2012) 29. Discochłosta - Bracia Figo Fagot (2014) 30. Chrystus miasta - Buldog (2010) 31. Czarna Madonna - Organek (2016) 32. Niestety nie da się olać systemu - Poradnia G (2017) 33. Skazany na garnek - Zacier (2014) 34. Darmowe przytulasy - Zenek Kupatasa (2019) 35. The Book of Souls - Iron Maiden (2015) 36. The Stage - Avenged Sevenfold (2016) 37. AstroBlues - Triquetra (2011) 38. Niewiosna - Blindead (2019) 39. Umowa o dzieło - Taco Hemingway (2015) 40. Songs Of Experience - U2 (2017) 41. Broken Things - Bloody Mess (2018) 42. Przechodzień o wschodzie - Strachy na Lachy (2017) 43. House of Gold & Bones - Part 1 - Stone Sour (2013) 44. Porno Folk - The Novorodkens (2017) 45. Hewi metal - Nocny Kochanek (2015) 46. Dzieciom - Lao Che (2015) 47. Sonic Highways - Foo Fighters (2014) 48. How Do You Love? - The Regrettes (2019) 49. Najmniejsze przeboje - Łagodna Pianka (2013) 50. Lazaretto - Jack White (2014) RE: płyty 10-lecia (2010-2019) - ku3a - 30.01.2021 02:13 PM Do ostatecznej rozgrywki dostało się 81 albumów. Niestety 31 musiało znaleźć się poza punktującą pięćdziesiątką. Oto 21 z nich. 81. Good Times - Mando Diao (2017) 80. Do przodu - Plagiat 199 (2010) 79. Are You Satisfied? - Slaves (2015) 78. The Back of Beyond - Night Mistress (2010) 77. Annoyance and Disappointment - Dawid Podsiadło (2016) 76. Come Around Sundown - Kings of Leon (2010) 75. Blackstar - David Bowie (2016) 74. Didn't He Ramble - Glen Hansard (2016) 73. The Sin and the Sentence - Trivium () 72. A kysz! - Daria Zawiałow (od początku 2017) 71. Tu - LemON () 70. Pathogen - Made of Hate () 69. A morał tej historii mógłby być taki, mimo że cukrowe, to jednak buraki - Luxtorpeda () 68. Ordinary Corrupt Human Love - Deafheaven (2018) 67. The Gereg - The Hu () 66. Tata Kazika kontra Hedora - Kazik & Kwartet Proforma () 65. Posłuchaj jak mam dziś mało do powiedzenia - Astrid Lindgren () 64. Spiritual Instinct - Alcest (2019) 63. Anthem of the Peaceful Army - Greta Van Fleet () 62. Sol Invictus - Faith No More (2015) 61. Black Dog Barking - Airbourne () (nie wszystkim płytom z niższych pozycji wpisywałem rocznik, oczywiście w pięćdziesiątce wszystkie będą mieć wpisany) RE: płyty 10-lecia (2010-2019) - Miszon - 30.01.2021 02:17 PM LemON i Podsiadło trochę mnie zaskoczyły (że są). Hansard, Kings of Leon oraz Luxtorpeda nieco mniej (że nie ma). RE: płyty 10-lecia (2010-2019) - Yacy - 30.01.2021 02:17 PM widzę jedną płytę, która będzie u mnie w top 50. a nawet w top 25 RE: płyty 10-lecia (2010-2019) - Miszon - 30.01.2021 02:26 PM Made of Hate to ci goście od żoliborskiego przysłowia? RE: płyty 10-lecia (2010-2019) - ku3a - 30.01.2021 02:38 PM tak RE: płyty 10-lecia (2010-2019) - neo01 - 30.01.2021 02:51 PM Fajnie, że też u Ciebie będzie prezentacja ku3a napisał(a):66. Tata Kazika kontra Hedora - Kazik & Kwartet Proforma ()To jest dla mnie szok, myślałem, że znacznie bardziej cenisz ten album, szkoda. Co do typów, to może tak: Metallica, Tool, Kult z "Prosto", 5 Litrów Czerwieni i "Robaki" Luxtorpedy. RE: płyty 10-lecia (2010-2019) - ku3a - 30.01.2021 03:00 PM neo01 napisał(a):myślałem, że znacznie bardziej cenisz ten album, szkoda.wszystkie płyty które się zmieściły do tego pełnego zestawienia bardzo lubię . tak samą z tą - lubię bardzo, ale nie była dla mnie taką petardą. na liście płyta doszła "tylko" do 3. miejsca (choć była 23 tygodnie w dziesiątce). RE: płyty 10-lecia (2010-2019) - neo01 - 30.01.2021 05:35 PM Zapomniałem o "Dodekafonii" - ją bym typował na podium na pewno. RE: płyty 10-lecia (2010-2019) - kajman - 30.01.2021 06:22 PM Tutaj najwyżej oceniłbym Hu i Gretę. RE: płyty 10-lecia (2010-2019) - ku3a - 31.01.2021 01:08 AM neo01 napisał(a):Zapomniałem o "Dodekafonii" - ją bym typował na podium na pewno.OK, typ przyjęty . dzięki . RE: płyty 10-lecia (2010-2019) - ku3a - 31.01.2021 01:10 AM Nieszczęśliwa dziesiątka, której bardzo mało zabrakło: 60. Trans-Continental Hustle - Gogol Bordello (2010) 59. Resistance Is Futile - Manic Street Preachers (2018) 58. Kup sobie psa - Piotr Bukartyk (2014) 57. Człowiek - Totentanz (2014) 56. Źródło - 2Tm2,3 (2015) 55. Da da dam - Perfect (2014) 54. In The End - The Cranberries (2019) 53. The 2nd Law - Muse (2012) 52. My Favourite Faded Fantasy - Damien Rice () 51. Muna - Markéta Irglová (2014) RE: płyty 10-lecia (2010-2019) - kajman - 31.01.2021 08:32 AM Tutaj najwyżej oceniam moją ulubioną płytę Cranberries. RE: płyty 10-lecia (2010-2019) - ku3a - 31.01.2021 12:31 PM Oto pierwsza porcja szczęśliwców, którzy wygrali batalię o załapanie się do pięćdziesiątki: 50. Lazaretto - Jack White (2014) 49. Najmniejsze przeboje - Łagodna Pianka (2013) 48. How Do You Love? - The Regrettes (2019) 47. Sonic Highways - Foo Fighters (2014) 46. Dzieciom - Lao Che (2015) RE: płyty 10-lecia (2010-2019) - Miszon - 31.01.2021 12:40 PM Lazaretto u mnie w top 70. Łagodnej Pianki mogłem się spodziewać . 48 nie znam, 47 tylko single znam, 46 jakoś mi nie podeszło, choć było dużo lepiej niż na tej płycie "filmowej". RE: płyty 10-lecia (2010-2019) - kajman - 31.01.2021 01:12 PM No niestety Dzieciom się u mnie nie załapie i to pewnie z powodu utworów, które dla Ciebie stanowią siłę płyty. RE: płyty 10-lecia (2010-2019) - ku3a - 31.01.2021 01:32 PM Miszon napisał(a):Łagodnej Pianki mogłem się spodziewać Miszon napisał(a):48 nie znamchyba nikt tu nie zna. a szkoda. Miszon napisał(a):46 jakoś mi nie podeszło, choć było dużo lepiej niż na tej płycie "filmowej".raczej powiedziałbym, że duuuuużo lepiej . do "Soundtracku" raczej nigdy nie będę wracać, a do "Dzieciom" może czasem. kajman napisał(a):No niestety Dzieciom się u mnie nie załapie i to pewnie z powodu utworów, które dla Ciebie stanowią siłę płyty.nie zdziwiłoby mnie to . RE: płyty 10-lecia (2010-2019) - ku3a - 31.01.2021 10:35 PM 45. Hewi metal - Nocny Kochanek (2015) 44. Porno Folk - The Novorodkens (2017) 43. House of Gold & Bones - Part 1 - Stone Sour (2013) 42. Przechodzień o wschodzie - Strachy na Lachy (2017) 41. Broken Things - Bloody Mess (2018) RE: płyty 10-lecia (2010-2019) - Yacy - 31.01.2021 10:57 PM jak na razie po jednej wspólnej z każdej piątki kolejne dwie pewnie słyszałem, a jeszcze jedną miałem na liście. te trzy ostatnie to FF, SS i Jack |