Notowanie 43 (30.09.07) - Wersja do druku +- Największe forum list przebojów Mycharts.pl (https://www.mycharts.pl) +-- Dział: Personalne listy przebojów (/forumdisplay.php?fid=3) +--- Dział: Zamrażarka (/forumdisplay.php?fid=13) +---- Dział: Domowa Lista Przebojów (/forumdisplay.php?fid=27) +---- Wątek: Notowanie 43 (30.09.07) (/showthread.php?tid=458) |
Notowanie 43 (30.09.07) - saferłel - 29.09.2007 11:05 AM Trwa babie lato, więc nie niegrzecznie byłoby spychać Maniców z pierwszego Konkurencja wcale nie tak daleko...w sumie jeden utwór nie może wytrzymać na pierwszym za długo bo byłoby za nudno (nie mówię tu o jakiś anomaliach typu Martyr ), więc w sumie spodziewam się, że jakiś inny track tak bardzo wejdzie mi do uszu, i że będzie nowym liderem - ale jeszcze nie teraz. Szanse na pewno ma na to TSP z nowym singlem, po bardzo dużym skoku do czołówki. Jestem w trakcie słuchania dyskografii Dyń i to na pewno dodatkowo sprzyja tej piosence. Śmieci utrzymały wysokie miejsce (znam już ich na pamięć, więc wziąłem się za remixy i zespół nie przemija u mnie) Spadł rewelacyjny i niespodziewany numer 3 z ubiegłego tygodnia. Sunset Rubdown na 7, a tuż za nim najwyższa nowości - świetne Broken projektu UNKLE. Nowy Rush pnie się w górę...nie przypuszczałem, że zajdzie aż tak wysoko - spodziewać można się chyba nawet top 10. Jednak w tej 10 dominują bolesne spadki (Arcade Fire, PSB, Ash). Drugi UNKLE, debiutant z poprzedniego notowania już w top 20. The Dresden Dolls i AM to kolejne nowości rozpoczynające kolejną dziesiątke. Małpy mają znów świetny kawałek, choć nie tak dobry jak poprzedni singiel, który jest chyba ich moim ulubiobyn nagraniem ever. Zresztą Małpy w tym tyg umieściły dwa swoje single obok siebie. Blunt znów leci na łeb na szyje. W porównaniu z debiutem jego dzisiejsza forma wygląda słabo. Dzielnie trzyma się progresywna strona mojej listy (Marillion i Porcupine Tree, choć spadli) Wreszcie na liste trafia Mark Knopfler, sądze, że ma duże szanse wybić się dalej, ale uważam że Punish The Monkey (USA/Canda single) jest lepszy i będzie miał szanse zwojowac u mnie wiele. Etniczny Beirut zachował 40 miejsce. Dochodze do wniosku, że to bardzo przyjemne granie, ale nie na top 10 światowych list...takich jak nasze Staruszki znów koczują w ostatniej dziesiątce. Editors, TSP, Placebo i Waterboys (propo nich, musze pomyśleć o tym co wybiore na kolejną piosenkę która u mnie zagości z ich nowej płyty. 01. 01. 05. Manic Street Preachers - Indian Summer 02. 02. 03. Queens Of The Stone Age - Make It With Chu 03. 06. 10. Kings Of Leon - Fans 04. 15. 04. The Smashing Pumpkins - That's The Way (My Love Is) 05. 05. 09. Garbage - Tell Me Where It Hurts 06. 04. 06. Interpol - Mammoth 07. 03. 04. Sunset Rubdown - The Mending Of The Gown 08. NE. 01. UNKLE - Broken 09. 09. 05. David Gahan - Kingdom 10. 18. 03. The White Stripes - You Don't Know What Love Is (You Just Do As You're Told) 11. 07. 07. Animal Collective - Peacebone 12. 12. 04. Kaiser Chiefs - The Angry Mob 13. 11. 04. Stereophonics - It Means Nothing 14. 20. 03. Rush - The Larger Bowl 15. 08. 06. Ash - End Of The World 16. 14. 06. Hard Fi - Suburban Knights 17. 10. 11. Arcade Fire - No Cars Go 18. 13. 05. Pet Shop Boys - Integral 19. 26. 02. UNKLE - Burn My Shadow 20. 23. 03. Rufus Wainwright - Rules And Regulations 21. NE. 01. The Dresden Dolls - Sex Changes 22. 33. 02. Bruce Springsteen - Radio Nowhere 23. 17. 07. Korn - Evolution 24. NE. 01. Arctic Monkeys - Old Yellow Bricks 25. 16. 14. Arctic Monkeys - Flourescent Adolescent 26. 19. 13. Rush - Spindrift 27. 25. 06. Editors - An End Has Start 28. 21. 04. James Blunt - 1973 29. 24. 07. Kasia Nosowska - Nerwy I Wiktoriańscy Lekarze 30. 22. 04. Blonde Redhead - SW 31. 36. 02. The Chemical Brothers - The Salmon Dance 32. 32. 15. Marillion - Thank You Whoever You Are 33. 27. 05. Porcupine Tree - Sleep Together 34. 35. 02. Foo Fighters - The Pretender 35. 29. 06. Graham Coxon & Paul Weller - This Old Town 36. 28. 07. The Coral - Who's Gonna Find Me 37. 30. 13. Manic Street Preachers - Autumnsong 38. 31. 08. Maps - You Don't Know Her Name 39. NE. 01. Mark Knopfler - True Love Will Never Fade 40. 40. 02. Beirut - Nantes 41. 34. 09. Ash - Polaris 42. 39. 09. The Electric Soft Parade - Misunderstanding 43. 37. 08. The Pigeon Detectives - Take Her Back 44. 38. 12. The Waterboys - Everybody Takes A Tuble 45. 41. 10. Placebo - Running Up That Hill 46. 44. 03. Marilyn Manson - Putting Holes In Happiness 47. 43. 14. The Smashing Pumpkins - Tarantula 48. 42. 09. Bright Eyes - Hot Knives 49. 46. 08. Grand Archives - Sleepdriving 50. 45. 15. Editors - Smokers Outside The Hospital Doors ---------------------------------------------------------------------------------- 51. 47. 10. The Hoosiers - Worried About Ray 52. 49. 11. Beirut - Elephant Gun 53. 48. 08. Maximo Park - Girls Who Play Guitars 54. 50. 17. Muse - Map Of The Problematique 55. 54. 12. Bloc Party - Hunting For The Witches Z listy wypadły: z 51 - Plateau - Igorek - po 4 tyg. z 52 - Radio Bagdad - Londyn Dzwoni - po 5 tyg. z 53 - The Beatles - Being For The Benefit Of Mr Kite/I Want You (She's So Heavy)/Helter Skelter - po 14 tyg. z 55 - The White Stripes - Icky Thump - po 19 tyg. - drwycior - 29.09.2007 02:46 PM Uprzejmie informuje ze to Lista z 30 lipca 2009 roku - saferłel - 29.09.2007 03:03 PM Heh dzięki, poprawione. Oby twoje słowa były prorocze w pewnym sensie i żeby moja lista wytrwała jeszcze te ponad półtora roku conajmniej - Paweł - 29.09.2007 05:42 PM Cóż, "Indian Summer" u mnie powoli spada i niedługo wypadnie już z listy. Lato się skończyło, czas dla MSP też chyba. Mało znam nagrań z czołówki bo szczerze ostatnio się trochę w tym opuściłem. Nowości też raczej nie znam, ale dwie ostatnie słyszałem. - ku3a - 29.09.2007 07:05 PM saferłel napisał(a):Trwa babie latotak i w dodatku to najpiekniejsze babie lato od wielu lat! Zwykle ostatnio bylo upal, upal, a potem od razu lodówa. A "Indian Summer" u mnie powolutku zyskuje. Moze sie doczlapie... saferłel napisał(a):Jestem w trakcie słuchania dyskografii Dyńzadziwiasz mnie z tym obsluchiwaniem dyskografii poszczegolnych grup. Wielki respect! Duzo z tego zapamietujesz jesli chodzi o poszczegolne kawalki, charakterystyczne brzmienia poszczegolnych zespolow? Bo ja to musze wiele razy przesluchac jakas plyte, zeby ją poznac i zeby powiedziec czy mi sie podoba. I jakbym tak mial przesluchiwac cala dyskografie jakiegos zasluzonego zespolu ktorego nie znam... ladny skok Pumpkinsów. Mnie jednak na razie ten kawalek nie przekonuje. Boss pieknie do gory ciesze sie z debiutu "Old Yellow Bricks". Kurcze, chyba tak naprawde dopiero teraz cala plyta zaczyna mi sie podobac... I jako calosc i poszczegolne kawalki, bo wczesniej to tylko "Brianstorm", "505" i dlugo, dlugo nic. oczywiscie ogromnie mnie ciesze debiut "True Love Will Never Fade"! Ja w tej chwili wlasnie skonczylem przesluchiwac plyte po raz drugi. Na razie bez ocen . szkoda, ze "Take Her Back" spada. saferłel napisał(a):Oby twoje słowa były prorocze w pewnym sensie i żeby moja lista wytrwała jeszcze te ponad półtora roku conajmnieja czemu mialaby nie przetrwac? Sa ku temu jakies przeslanki? - saferłel - 29.09.2007 09:24 PM Czy zapamiętuje? Jak warto zapamiętać to zapamiętuje Oczywiście nie jestem maszyną, która dziennie połyka 10 płyt i wszystko zna na pamięć, ale jakoś wyrabiam TSP dopiero zaczynam...jestem po przesłuchanie dobrego GISH, raz słuchałem Siamese Dream i kilka wybvranych kawałków z tego 2-płytowe Melon Collie....no cóż takie Tonight, Tonight to po prostu mnie w ziemie wbija Co do małp to ja album bardzo cenie, 4'5 na RYM o czymś świadczy, ale pamiętam, że z 7 razy go słuchałem, dzień po dniu...bo np. na początku podobał mi się średnio. Z Markiem akurat uporałem się po 3 razach. Na płycie zdarzają się nawet bardzo dobre piosenki (świetnych raczej nie ma) ale jako całość to tak nieźle tylko. Co do końca mojej listy to złych przesłanek nie ma Ale już ten rok co teraz będzie się kończyć to będzie sukces dla mnie, że tyle wytrwałem. Nie ukrywam, że ostatnio był mały kryzys to z powodu słuchania na okrągło Manic Street Preachers i Garbage i małej ochoty na poznawanie czegoś nowego, ale już jest dobrze - Konrad - 30.09.2007 12:47 AM Numer 1 mi się podoba, jeszcze trochę i załapią się do mnie 11. 07. 07. Animal Collective - Peacebone - cieszy mnie że poza TOP10 - caligoola - 30.09.2007 07:57 PM Najbardziej kibicuję Rufusowi. U mnie pewnie za tydzień nowość! Niezłe |