Nieregularnik (dwutygodnik) z albumami ^ notowanie 84 - Wersja do druku +- Największe forum list przebojów Mycharts.pl (https://www.mycharts.pl) +-- Dział: Personalne listy przebojów (/forumdisplay.php?fid=3) +--- Dział: Listy poszczególnych użytkowników (/forumdisplay.php?fid=4) +---- Dział: Muzator Sundrajty (/forumdisplay.php?fid=192) +---- Wątek: Nieregularnik (dwutygodnik) z albumami ^ notowanie 84 (/showthread.php?tid=44355) |
Nieregularnik (dwutygodnik) z albumami ^ notowanie 84 - Sundrajta - 18.03.2019 01:25 PM Po jakimś czasie znowu jestem. A mój zestaw płyt wygląda jak niżej. Długo mnie nie było, to i trochę jednak w tym czasie się nasłuchałem! A skutki tego są nadto widoczne, wszak sześć nowości broni tezę, że poświęciłem nieco swego cennego czasu na nowe albumy. Do tego dochodzi dziewięć zupełnie nowych płyt w Czekalnicy i domyślam się że dla niektórych właśnie w niej znajdują się najbardziej smakowite kąski. Rewelacją tychże przesłuchań z pewnością jest współpraca Lesa Claypoola z Seanem Lennonem gdyż obie ich dotychczasowe płyty spokojnie uplasowały się w pierwszej dziesiątce. Mam też jedną staroć (bardzo lubianego zespołu) i świeżynki od najbardziej nagłośnionych ostatnio artystów. Największy awans odnotowali RS oraz tTM obie po +4, zaś sporym spadkiem (bo oba albumy po -9) mogą poszczycić się Illusion i Hypnogaja. #084 01. [=02] Kasia Kowalska – Ciechowski. Moja Krew / 2010 02. [↑ 02] Rival Sons – Feral Roots / 2019 03. [=04] Kortez – Mini Dom / 2018 04. [+*D] the Claypool Lennon Delirium – South of Reality / 2019 05. [=08] Lady Pank i Goście – LP1 / 2018 06. [↑ 06] O.N.A. – Mrok / 2001 07. [↓ 03] Brand New – the Devil and God Are Raging Inside Me / 2006 ------------------------------------------------------------------------------------------- 08. [^*D] the Claypool Lennon Delirium – Monolith of Phobos / 2016 09. [^*D] Sweet Noise – Revolta / 2003 10. [↓ 24] Natalia Przybysz – Światło Nocne / 2017 11. [↑ 02] the Temperance Movement – a Deeper Cut / 2018 12. [↓ 02] Natalia Sikora – Tribute to Mira Kubasińska / 2018 13. [+*D] Marek Dyjak – Dyjak/Gintrowski / 2019 14. [↓ 04] NaviBand – Illuminacija / 2017 ------------------------------------------------------------------------------------------ 15. [↓ 04] Scott Bradlee's Postmodern Jukebox – Blue Mirror / 2018 16. [+*D] Voo Voo – za Niebawem / 2019 17. [↓ 10] Brand New – Science Fiction / 2017 18. [↓ 12] Illusion – Anhedonia / 2018 19. [+*D] Dido – Still on My Mind / 2019 20. [↓ 03] Behemoth – I Loved You at Your Darkest / 2018 21. [↓ 05] Hypnogaja – Sunset Below / 2005 *** Czekalnica *** 1. the Wombats – Beautiful People Will Ruin Your Life / 2018 2. Within Temptation – Resist / 2019 3. Cœur de Pirate – en Cas de Tempête, ce Jardin Sera Ferme / 2018 4. Isaac Gracie – Isaac Gracie / 2018 5. Skald – Vikings Chant / 2019 6. Zodiac – Grain of Soul / 2016 7. Alice Merton – Mint / 2019 8. Mark Knopfler – Down the Road Wherever / 2018 9. Switchfoot – Native Tongue / 2019 Do przeczytania za jakiś (bliżej nieokreślony) czas. RE: Nieregularnik (dwutygodnik) z albumami ^ notowanie 84 - kajman - 18.03.2019 05:26 PM Claypoolennon niespecjalnie mnie do siebie przekonał. Pozostałe nowe nowości zdecydowanie na plus, chociaż zarówno Voo Voo jak i Dido (z różnych powodów) mnie rozczarowały. Voo Voo jak dla mnie jest zdecydowanie słabsze zarówno od DW jak i 7, Dido z kolei po znakomitych w większości singlach na albumie niewiele pokazała utworów im dorównujących (widać należy do tych nielicznych wykonawców, którzy nie wrzucają na single tych słabszych utworów). Dyjak na mojej liście ma pecha, bo akurat trafił w silny jej okres z ciągle jeszcze mocno trzymającym się Jukeboxem i rewelacyjnym Skaldem (cieszy u Ciebie, chociaż szkoda, że nie jest wyżej). No i bardzo mnie cieszy lider. |