Dwutygodnik z albumami ^ notowanie 79 - Wersja do druku +- Największe forum list przebojów Mycharts.pl (https://www.mycharts.pl) +-- Dział: Personalne listy przebojów (/forumdisplay.php?fid=3) +--- Dział: Listy poszczególnych użytkowników (/forumdisplay.php?fid=4) +---- Dział: Muzator Sundrajty (/forumdisplay.php?fid=192) +---- Wątek: Dwutygodnik z albumami ^ notowanie 79 (/showthread.php?tid=42205) |
Dwutygodnik z albumami ^ notowanie 79 - Sundrajta - 26.10.2018 07:01 PM Po blisko miesięcznej przerwie znowu mam wystarczającą liczbę odsłuchanych albumów, żeby wrzucić to podsumowanie. Zaskakuje (może odrobinę) najwyższa nowość, która wynikła z topu tej grupy na naszym forum i akurat zmieściła się w limicie czasu jaki sobie do tego zestawienia drzewiej wyznaczyłem. W dodatku ta właśnie płyta okazała się najlepszą w ich dorobku więc i lokata uzyskana tutaj dziwić nie powinna. Poza tym mam jeszcze trzy nowości, w większości pod wpływem RP ale jest też wyjątek od tej reguły. I obeszło się jakoś bez powrotów. Na czele wciąż stary, nowy produkt spod znaku LP. Największym awansem +6 może poszczycić się grupa Voo Voo, zaś największy spadek odnotowali Illusion, BCC i Kasia K. wszyscy o siedem lokat! #079 01. [=03] Lady Pank i Goście – LP1 / 2018 02. [↑ 03] Obijmy Doszczu – Son / 2017 03. [↓ 09] Polly O'Keary & the Rhythm Method – Black Crow Callin’ / 2017 04. [^*D] O.N.A. – Mrok / 2001 05. [↑ 19] Natalia Przybysz – Światło Nocne / 2017 06. [=05] Brand New – Science Fiction / 2017 07. [↓ 19] Nothing but Thieves – Broken Machine / 2017 ------------------------------------------------------------------------- 08. [↑ 05] Robert Plant – Carry Fire / 2017 09. [↑ 07] Jan Garbarek & the Hilliard Ensemble – Officium Novum / 2010 10. [↓ 07] Illusion – Anhedonia / 2018 11. [↓ 02] Suede – the Blue Hour / 2018 12. [↑ 21] Voo Voo – 7 (tydzień) / 2017 13. [+*D] Arstiðir – Nivalis / 2018 14. [=15] Greta Van Fleet – from the Fires / 2017 ---------------------------------------------------------------- 15. [=02] Taco Hemingway – Cafe Belga / 2018 16. [+*D] Lenny Kravitz – Raise Vibration / 2018 17. [↑ 05] Steven Wilson – to the Bone / 2017 18. [↓ 03] Black Country Communion – BCCIV / 2017 19. [↓ 02] Artur Andrus – Sokratesa 18 / 2018 20. [↓ 04] Kasia Kowalska – Aya / 2018 21. [+*D] Jaye Jayle – No Trail and Other Unholy Paths / 2018 *** Czekalnica *** 1. Snow Patrol – Wildness / 2018 2. Żywiołak – Pieśni Pół/nocy / 2017 3. Varius Manx & Kasia Stankiewicz – ENT / 2018 4. Bullet for My Valentine – Gravity / 2018 5. BiFF – Legendy / 2018 6. the Moon – Nów / 2017 7. Bractwo Wiecznego Natchnienia – Tango dla Poety / 2017 8. Weezer – Pacific Daydream / 2017 9. Crippled Black Phoenix – Great Escape / 2018 Do przeczytania za jakiś czas, bo nie mogę być pewnym tego, że to będą dwa tygodnie. RE: Dwutygodnik z albumami ^ notowanie 79 - kajman - 27.10.2018 05:38 PM Sundrajta napisał(a):04. [^*D] O.N.A. – Mrok / 2001To chyba mój nr 2 jeżeli chodzi o płyty zespołu. Sundrajta napisał(a):16. [+*D] Lenny Kravitz – Raise Vibration / 2018Tą dwójkę oceniam zdecydowanie negatywnie, chociaż w przypadku JJ to się może jeszcze zmienić, bo słucham dopiero czwarty utwór z albumu. Natomiast Lenny to gdyby nie jeden utwór oceniłbym ją jako fatalną. Sundrajta napisał(a):7. Bractwo Wiecznego Natchnienia – Tango dla Poety / 2017Co mi padło na oczy, że dopiero teraz to zauważyłem. Bardzo dobra płyta, która u mnie nie powalczyła zbyt mocno z tego powodu, że dwa najlepsze utwory z niej znałem już wcześniej i do nich nie wracałem. Sundrajta napisał(a):Największym awansem +6 może poszczycić się grupa Voo VooŚwietny album. Jeden z najlepszych w naprawdę wartościowym dorobku zespołu, chociaż w porównaniu z Dobrym wieczorem pozostawia jednak leciutki niedosyt. RE: Dwutygodnik z albumami ^ notowanie 79 - Sundrajta - 27.10.2018 08:30 PM kajman napisał(a):To chyba mój nr 2 jeżeli chodzi o płyty zespołu.O, to i tak bardzo mnie cieszy. kajman napisał(a):Co mi padło na oczy, że dopiero teraz to zauważyłem.A to oczywiście Twoja inspiracja, ale jeszcze aż tak mnie ta płyta nie wzięła, by wejść do ścisłego topu albumów. kajman napisał(a):pozostawia jednak leciutki niedosyt.Jak dla kogo. |